Playstation 5

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 661
Oma kone pitää kotivalikossa tasaista hurinaa mutta kun pelin avaa niin alkaa aika ärsyttävä pärinä-ääni joka kuuluu kyllä usean metrin päähän:confused2:. Heti kun palaa takaisin kotivalikkoon niin pärinä lakkaa.
Ei välttämättä oo tästä kyse, mut kannattaa kuulostella kuitenkin


Sivupaneelit ja tuulettimen voi nappasta irti ilman et takuu menee. Toki jos tolvanoit sen homman kympillä ja pyöristät ruuvien kannat niin näkeehän sen sit.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
178
Toivottavasti toi uusi päivitys korjais tuon ongelman että alkaa lataa fyysisiä pelejä uudestaan. Helvetin raivostuttavaa :sangry:
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Jotkut hekottelee, että ostavat Ps5 paremman version parin vuoden päästä, mutta itse en ole tuota perustelua ymmärtänyt. Sehän ei ole kuin myydä vanha pois ja ostaa uusi tilalle ja olla taas aallonharjalla. Eilen meni Ps4 Pro kaupaksi ihan kohtuulliseen 220€ hintaan kahden ohjaimen kanssa.
Juuri näin. Keksin miljoona syytä miksi ei kannata odottaa. Elämä on lyhyt. Ostamalla PS5:n nyt siitä pääsee nauttimaan nyt. Mitään takeita ei ole siitä, että parempi versio tulisi muutaman vuoden päästä. PS4 Pro oli poikkeus kun 4K-telkkarit tulivat markkinoille juuri oikeaan aikaan ja rytinällä.

Periaatteessahan ei ikinä kannattaisi ostaa mitään, kun kuitenkin on jotain parempaa tulossa ensi vuonna.

Mua säälittää kun jotkut eivät ole vielä pelanneet FF VII remakea koska odottavat jatko-osia. Vaikka ekassa osassakin riittäisi kymmeniksi tunneiksi pelattavaa. Jotkut eivät ole pelanneet Bloodbornea koska odottavat PC tai 60 fps-versiota. Siinä saa odottaa aika pitkään, ja riski on ihan todellinen että yksi maailman parhaista videopeleistä jää kokonaan kokematta tämän odottamisen takia. Itse en ottaisi sellaista riskiä.

Se on sitten eri asia että jos tietää että parempi/halvempi on tulossa vaikka puolen vuoden päästä, ja jaksaa sen odottaa. Kärsivällisyys ja suunnitelmallisuus on ehdottomasti hyvästä. Itse olen odottanut monien hankintojen tekemistä vaikka nyt Black Fridayhin kun tiedän että tietyt tuotteet ovat silloin halvimpia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
701
Toivottavasti toi uusi päivitys korjais tuon ongelman että alkaa lataa fyysisiä pelejä uudestaan. Helvetin raivostuttavaa :sangry:
Itse laitoin netin pois päältä pleikkarin asetuksista, sen jälkeen laitoin levyn sisään ja katselin sieltä lataus/asennus ikkunasta kun peli asentui kokonaan 100%:sti, itse ei saa painaa sitä kopioi nappia kun levyn laittaa sisään. Tällä tavalla asennukset on pysyny.

Asennuksen jälkeen laitoin netin takaisin päälle.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
736
Juuri näin. Keksin miljoona syytä miksi ei kannata odottaa. Elämä on lyhyt. Ostamalla PS5:n nyt siitä pääsee nauttimaan nyt. Mitään takeita ei ole siitä, että parempi versio tulisi muutaman vuoden päästä. PS4 Pro oli poikkeus kun 4K-telkkarit tulivat markkinoille juuri oikeaan aikaan ja rytinällä.

Periaatteessahan ei ikinä kannattaisi ostaa mitään, kun kuitenkin on jotain parempaa tulossa ensi vuonna.

Mua säälittää kun jotkut eivät ole vielä pelanneet FF VII remakea koska odottavat jatko-osia. Vaikka ekassa osassakin riittäisi kymmeniksi tunneiksi pelattavaa. Jotkut eivät ole pelanneet Bloodbornea koska odottavat PC tai 60 fps-versiota. Siinä saa odottaa aika pitkään, ja riski on ihan todellinen että yksi maailman parhaista videopeleistä jää kokonaan kokematta tämän odottamisen takia. Itse en ottaisi sellaista riskiä.

Se on sitten eri asia että jos tietää että parempi/halvempi on tulossa vaikka puolen vuoden päästä, ja jaksaa sen odottaa. Kärsivällisyys ja suunnitelmallisuus on ehdottomasti hyvästä. Itse olen odottanut monien hankintojen tekemistä vaikka nyt Black Fridayhin kun tiedän että tietyt tuotteet ovat silloin halvimpia.
Ei tässä muuten, mutta vähän huonosti on PS5:sta saatavilla :D

Pelataan nyt Series X:ä puhki kunnes seuraava painos PS5 konsolista tulee niin sittenhän se tuntuu siltä, että hyppää nextgen nextgeniin kesken nextgenin....?
Tulee kerralla läjä Playstation exluja pelattavaksi ja konsolinkin voi jopa saada ilman suurempaa odottelua.

Hitto, mullahan on kaksi kertaa hyppy uuteen geniin yhden genin sisällä!

Win Win!
 

Farendlöse

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
673
Juuri näin. Keksin miljoona syytä miksi ei kannata odottaa. Elämä on lyhyt. Ostamalla PS5:n nyt siitä pääsee nauttimaan nyt. Mitään takeita ei ole siitä, että parempi versio tulisi muutaman vuoden päästä. PS4 Pro oli poikkeus kun 4K-telkkarit tulivat markkinoille juuri oikeaan aikaan ja rytinällä.

Periaatteessahan ei ikinä kannattaisi ostaa mitään, kun kuitenkin on jotain parempaa tulossa ensi vuonna.

Mua säälittää kun jotkut eivät ole vielä pelanneet FF VII remakea koska odottavat jatko-osia. Vaikka ekassa osassakin riittäisi kymmeniksi tunneiksi pelattavaa. Jotkut eivät ole pelanneet Bloodbornea koska odottavat PC tai 60 fps-versiota. Siinä saa odottaa aika pitkään, ja riski on ihan todellinen että yksi maailman parhaista videopeleistä jää kokonaan kokematta tämän odottamisen takia. Itse en ottaisi sellaista riskiä.

Se on sitten eri asia että jos tietää että parempi/halvempi on tulossa vaikka puolen vuoden päästä, ja jaksaa sen odottaa. Kärsivällisyys ja suunnitelmallisuus on ehdottomasti hyvästä. Itse olen odottanut monien hankintojen tekemistä vaikka nyt Black Fridayhin kun tiedän että tietyt tuotteet ovat silloin halvimpia.
Jep jep. Eipä se parin vuoden päästä mahdollisesti tuleva tehoversio vaikuta Ps4:n/XbOX:n latausaikoihin ja sulavuuteen mitenkään. Valehtelematta jo pelkkiin fast traveleihin/pelin käynnistyksiin/uudelleensyntymisiin menee odottelun aikana yhden AAA pelin peliajan verran aikaa.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
31
Minkälaista ääntä teidän konslit pitää?
Tuulettimen kyllä kuulee 2.5m päähän sohvalle jos laittaa äänet mutelle. Ei mielestäni coil whineä, mutta sellainen pienen pieni "epätasainen hurina" tuulettimesta, en osaa tarkemmin sitä selittää. Peittyy kyllä peliääniin. Jännästi tuntui vaimenevan hieman kun laitoin konsolin pystyasennosta vaakatasoon, olisko tuollakin sitten se paljon mainostettu tarra päässyt sopivasti tuulettimen väliin. En tiedä kun ei ole torxia millä tuon avaisi.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 345
Ei kaikille asiakkaille ole riittänyt mutta kyllä demolaitteena Prismassa tuollainen on pleksin takana
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
171
Nyt pari kertaa pleikkari pyöritellyt omia aikojaan pelilevyä. Oli BF V levy sisässä ja kun pelasin muita pelejä niin välillä lähti levy pyörimään hetkeksi. Eikä ollut päivityksiä latautumassa taustalla samaan aikaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 767
Nyt pari kertaa pleikkari pyöritellyt omia aikojaan pelilevyä. Oli BF V levy sisässä ja kun pelasin muita pelejä niin välillä lähti levy pyörimään hetkeksi. Eikä ollut päivityksiä latautumassa taustalla samaan aikaan.
Taitaa olla ihan normaalia, eilen teki ps4 saman kesken pelauksen.
 

Farendlöse

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
673
Nyt pari kertaa pleikkari pyöritellyt omia aikojaan pelilevyä. Oli BF V levy sisässä ja kun pelasin muita pelejä niin välillä lähti levy pyörimään hetkeksi. Eikä ollut päivityksiä latautumassa taustalla samaan aikaan.
Sattuipa sopivasti syötteeseen.

Screenshot_2020-11-25-14-53-32-542_com.miui.home.jpg
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Jahas uusi käyttöjärjestelmä päivitys latautui, luki että parantaa toimintaa jne blaa blaa.
Tämä oli vähän, että jee jee, mitäköhän korjasivat. Toivon nyt, että prioriteetti numero yksi olisi Sonylla se, että korjaisivat tuon crashauksen, mikä kaataa koko konsolin pelejä pelatessa tai Youtubea katsoessa. Tänään hain Powerista 2 TB ulkoisen kovalevyn ja alan sinne lataamaan nyt kaikki PS4-pelit. Noh, latausajat tulee olemaan samoja vanhoja, mutta ainakin saa "PS5 enhancements" niitä tukevissa peleissä.

Kovolle siirtäminen ei onnistunut ongelmitta. Crashasi koko homma jossain puolivälissä (kone sammui), kun olin ladannut kolme seitsemästä pelistä ja neljäs lataus oli menossa. Varmaa vaikutti sekin, että katsoin Youtubea samaan aikaan. Noh, sitte sai taas kikkailla ja laittaa rest modeen ja päälle (black screeneistä ei nimittäin päässyt eteenpäin). Jahas, piti sitten ulkoinen kovo "korjata", koska olin muka irroittanut sen väärin... ...mmm. Joo en. Sit sai huomata, että ei lataa enää loppuja kesken olleita latauksia. Noh poistin sit ja latasin uudelleen. Ilmeisesti toimii ja kait ne siellä nyt latautuu. Jätin yksinään latautumaan välttääkseni ongelmat.

Seagate PS4 Game Drive 2TB (Power) 69 € tuli siis hankittua.
 
Liittynyt
29.01.2018
Viestejä
17
En tiedä oliko tälle jo oma topicci, mutta onko kellään tietoa onko mihinkään tulossa enää toista erää myyntiin arpajaismeiningillä ennen joulua? Prismalla taisi ainakin olla, mutta onko muista tietoa?
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
47
Tuulettimen kyllä kuulee 2.5m päähän sohvalle jos laittaa äänet mutelle. Ei mielestäni coil whineä, mutta sellainen pienen pieni "epätasainen hurina" tuulettimesta, en osaa tarkemmin sitä selittää. Peittyy kyllä peliääniin. Jännästi tuntui vaimenevan hieman kun laitoin konsolin pystyasennosta vaakatasoon, olisko tuollakin sitten se paljon mainostettu tarra päässyt sopivasti tuulettimen väliin. En tiedä kun ei ole torxia millä tuon avaisi.
Kuvailisin oman konsolin ääntelyä samalla lailla, epätasainen korkeammalla taajuudella kuuluva tuulettimen ääni, joka selvästi kuuluu sohvalle asti. Sain äänen kuitenkin huomattavasti pienemmäksi laittamalla vaakatasoon ovellisen tv-tason sisälle. Lisäksi laitoin pienen tuen toisen reunan alle, jolloin mielestäni häiritsevä ääni hiljeni lisää suurimmassa osassa tilanteista. Jälkimmäinen saattaa tosin olla plceboa, mutta selkeä resonointi on pysynyt poissa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 925
Mielenkiintoista vertailua PS4 Pro vs PS5. Varjoissa massiivinen parannus tullut ja tietysti 120fps tila.

 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
47
Toivon nyt, että prioriteetti numero yksi olisi Sonylla se, että korjaisivat tuon crashauksen, mikä kaataa koko konsolin pelejä pelatessa tai Youtubea katsoessa.

Kovolle siirtäminen ei onnistunut ongelmitta. Crashasi koko homma jossain puolivälissä (kone sammui), kun olin ladannut kolme seitsemästä pelistä ja neljäs lataus oli menossa. Varmaa vaikutti sekin, että katsoin Youtubea samaan aikaan. Noh, sitte sai taas kikkailla ja laittaa rest modeen ja päälle (black screeneistä ei nimittäin päässyt eteenpäin). Jahas, piti sitten ulkoinen kovo "korjata", koska olin muka irroittanut sen väärin... ...mmm.
Itse koin vastaavan sammumisen tosiaan pari kolme kertaa, ja sen verran se palautuminen kuitenkin pisti jännittämään, että päätin suosiolla irroittaa ulkoisen HDD:n. Saa sen tarvittaessa takaisin ja itselleni riittää vielä tällä hetkellä sisäisen tila hyvin. Kaatumiset toki ovat mahdollisia ilman ulkoisia tallennustilojakin, mutta ainakin omalla kohdalla konsoli ei ole enää sammunut (kop kop).
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Itse koin vastaavan sammumisen tosiaan pari kolme kertaa, ja sen verran se palautuminen kuitenkin pisti jännittämään, että päätin suosiolla irroittaa ulkoisen HDD:n. Saa sen tarvittaessa takaisin ja itselleni riittää vielä tällä hetkellä sisäisen tila hyvin. Kaatumiset toki ovat mahdollisia ilman ulkoisia tallennustilojakin, mutta ainakin omalla kohdalla konsoli ei ole enää sammunut (kop kop).
Niin ja crashailuhan ei pelkästään liity tohon ulkoiseen kovoon vaan sisäisellä kans crashaa ilman mitää hyvää syytä (ilman ulkoista kovoa)
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
298
Minkälaista ääntä teidän konslit pitää?
Itsellä pitää aikalailla samanlaista kuin kyseisellä videolla:

Tällä herralla vissiin olikin kyllä teippi siellä edessä, mutta ei tuosta ota selvää vaikuttiko se ääneen kun ei videolla voinut lopputulosta näyttää. Ei tuo nyt kovin häiritsevä ole kun tasaisesti kuuluu, aika selkeästi tuosta tuulettimen suunnalta.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
47
Itsellä pitää aikalailla samanlaista kuin kyseisellä videolla:
Juurikin tuolta se aiemmin kuvailemani hieman korkeampi epätasainen ääni kuulosti, ei tosin noin kovana kuin tuossa videolla. En ole kyllä itse vielä availemassa konsolia, mutta pitää kyllä tarkkailla kommentteja, miten korjaustoimenpiteet ovat onnistuneet. Sopivaa Torx avaintakaan en taida omistaa.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
31
Itsellä pitää aikalailla samanlaista kuin kyseisellä videolla:

Tällä herralla vissiin olikin kyllä teippi siellä edessä, mutta ei tuosta ota selvää vaikuttiko se ääneen kun ei videolla voinut lopputulosta näyttää. Ei tuo nyt kovin häiritsevä ole kun tasaisesti kuuluu, aika selkeästi tuosta tuulettimen suunnalta.
Tältä noin suurin piirtein oma kuulostaa, ei tosin lainkaan noin häiritsevän korkea ääni. En nyt kuitenkaan ole omaa avaamassa, kuten aikaisemmin sanoin niin omalla konsolilla ääni jää peliäänien taakse. LG:n 65CX telkku tuli juuri äsken tilattua PS5:n kaveriksi niin eipä tässä nyt jaksa stressailla.
 
Liittynyt
29.03.2019
Viestejä
188
The Tech Giant:in omassa koneessa 2 erilaista häiritsevää ääntä verrattuna hänen pojan koneeseen, ensimmäinen niistä on kyljen resonointi:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 902
Ilmeisesti omalla kohdalla on käynyt ihan hyvä äänilotto kun ei mitään sivuääniä kuulu ainakaan parin metrin päähän sohvalle. Ei kummempia ääniä vaikka olisi kaikki peliäänet pois päältä. Oikeastaan ainoa yllättävä on välillä pyörähtävä levy, mutta samaa teki kyllä oma PS4:kin. Sitä ei vain huomannut kun muuten oli niin äänekäs.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 345
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
728
Kuuluu mullakin sellainen sähköinen heikko ääni, joka ei tule tuulettimesta. Kuuluu peleissä, häviää samantien kun avaa PS-menun. Ei häiritse yhtään, äänet kiinni sen kuitenkin kuulee erona, kun palaa pelistä.

Astro 100% läpi.

Eikö PS Plussaa voi ostaa moneksi vuodeksi omasta Storesta? Olisin ottanut Turkista 5 vuotta reilulla satasella.

E. 1 päivän käyttäny puhtailla käsillä ja X-nappi alkaa juuttua pohjaan.
En oo näköjään ainut r/PS5 - Controller Face buttons sticking
 
Viimeksi muokattu:

Farendlöse

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
673
Tältä noin suurin piirtein oma kuulostaa, ei tosin lainkaan noin häiritsevän korkea ääni. En nyt kuitenkaan ole omaa avaamassa, kuten aikaisemmin sanoin niin omalla konsolilla ääni jää peliäänien taakse. LG:n 65CX telkku tuli juuri äsken tilattua PS5:n kaveriksi niin eipä tässä nyt jaksa stressailla.
Ei kai tuo olisi kuin 10min homma, eikä taida takuuseenkaan vaikuttaa. Jokainen toki tavallaan.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Eilisen System Software Update Details


Version 20.02-02.26.00

  • This system software update improves system performance.
  • An issue where installed disc versions of games were sometimes deleted was resolved.
  • An issue that prevented the PS5 wireless controller from being charged while in rest mode when connected to the PS5's front side USB Type-A port using the USB cable included with some PS5 consoles was resolved.
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
8
Itselläni yöllä jäätyi kone totaalisesti Killzonen alkuruutuun ja jouduin vetämään hard resetin. Mietin jo hetken, että tässäkö tämä oli, mutta lähtihän se sitten käyntiin vielä. Killzone korruptoitui, mutta asensin pikaisesti uudestaan. En tosin saanut touchpadia enää toimimaan sen jälkeen samassa pelissä. PS5 peleissä toimi, onneksi. Onko tämä joku PS4 yhteensopivuusongelma vai pelistä riippuva? Btw. Killzone näyttää aika hemmetin hyvältä edelleen ja kun pääsee pelaamaan 60fps, niin aijai.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Pelaatko ulkoiselta kovolta? Tällä on yleensä yhteys myös crashailuun ja nyt on ollut suosituksena, että ei käyttäisi ollenkaan ulkoista kovoa ennen kuin Sony patchaa nämä. Myöskään rest modea ei kannata käyttää ollenkaan ja ottaa asetuksista pois, että ei ikinä mene itsestään rest modeen pelejä tai videoita katsellessa. Vähän rasittavaa kyllä, mutta onneksi sentää pelit latautuu nopeasti niin ei vaivaa niin paljon, että rest modea ei kannata käyttää.

EDIT: Sony ei tietenkään näistä ole puhunut tai tällaisia suosituksia asettanut. Heidän mielestä muutenkin esim. toi heidän sisäinen tallennustila on ihan riittävä. Oli joo riittävä, kun asensi RDR2, MW (2019) ja Cold Warin. Siinä sit sai miettiä, että mitkä kaks peliä laittaa lisäksi.
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
8
Pelaatko ulkoiselta kovolta? Tällä on yleensä yhteys myös crashailuun ja nyt on ollut suosituksena, että ei käyttäisi ollenkaan ulkoista kovoa ennen kuin Sony patchaa nämä.
Asensin suoraan PS5 SSD, joten siitä ei ollut kyse. Pitää kokeilla useampaa peliä, koska tuo oli ensimmäinen minkä laitoin sisään :oops: Kädet ristiin ja menoksi.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
728
Pelaatko ulkoiselta kovolta? Tällä on yleensä yhteys myös crashailuun ja nyt on ollut suosituksena, että ei käyttäisi ollenkaan ulkoista kovoa ennen kuin Sony patchaa nämä. Myöskään rest modea ei kannata käyttää ollenkaan ja ottaa asetuksista pois, että ei ikinä mene itsestään rest modeen pelejä tai videoita katsellessa. Vähän rasittavaa kyllä, mutta onneksi sentää pelit latautuu nopeasti niin ei vaivaa niin paljon, että rest modea ei kannata käyttää.

EDIT: Sony ei tietenkään näistä ole puhunut tai tällaisia suosituksia asettanut.
Rest Modea oon käyttäny ohjaimen lataamiseen. Uskaltaako tuota ohjainta ladata millä vaan USB-virtalähteellä? PS4-ohjainhan ei tykännyt siitä ja ei suositeltu.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Mulla ei oo nyt 10 viimeiseen käyttötuntiin tullut crasheja (joita tuli 3 ensimmäiseen kolmeenkymmeneen tuntiin), vaikka on ulkoinen kovalevy PS4-peleille kiinni, kun laitoin:

a) asetuksista, että ei mene ikinä itsestään rest modeen

b) muistiin, että en itse laita konetta rest modeen

c) että, aina, kun on pelilataukset käynnissä, niin ei tee konsolilla muuta (ei pelejä tai videoita)

d) yritän myös jatkossa välttää, että latailisin useita pelejä jonossa

e) ohjaimet latailen vain telakan kautta (on muuten pirun hyvä tämä uus telakka ja helppo laittaa kapulat paikalleen, vaikka olihan tällä hintaa)

Pitää varmaan, jos tulee vielä crasheja, niin tehdä toi Safe Moden kautta toi Rebuilding database -homma. Hei ja tässähän onkin hyvä Youtube-video, minkä katoin jo tässä hetki sitten:
10 ways to avoid PS5 crashing and freezing
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
616
Rest Modea oon käyttäny ohjaimen lataamiseen. Uskaltaako tuota ohjainta ladata millä vaan USB-virtalähteellä? PS4-ohjainhan ei tykännyt siitä ja ei suositeltu.
Miten niin ei tykännyt? 1A:n laturia täällä käytetty, lataa riittävän hitaasti, ei ongelmia.
 
Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
30
Nyt näemmä latautuu ohjain etupaneelin portista rest modessa :thumbsup: Ei toiminut ennen päivitystä.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
728
Miten niin ei tykännyt? 1A:n laturia täällä käytetty, lataa riittävän hitaasti, ei ongelmia.
Ohjainten kanssa oli paljon muita ongelmia (nyt ite korjattu, vaihdettu osia) niin tuli luettua monesti, että ihmisillä menneet ohjaimet rikki, tai akku huonoksi kun ladanneet vaikka kännykän laturilla. Tai ei ole enää suostunut yhdistämään konsoliin. Siksi latasin aina suoraan konsolista. Itseasiassa pitäis vaan hankkia pitempi johto, kun pelaan muutenkin aina johdon kanssa viiveen minimoimiseksi ja samalla poistuu akkuongelma kokonaan. Nyt ei oo kuin tämä lyhyt niin langattomasti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
616
Ohjainten kanssa oli paljon muita ongelmia (nyt ite korjattu, vaihdettu osia) niin tuli luettua monesti, että ihmisillä menneet ohjaimet rikki, tai akku huonoksi kun ladanneet vaikka kännykän laturilla. Tai ei ole enää suostunut yhdistämään konsoliin. Siksi latasin aina suoraan konsolista. Itseasiassa pitäis vaan hankkia pitempi johto, kun pelaan muutenkin aina johdon kanssa viiveen minimoimiseksi ja samalla poistuu akkuongelma kokonaan. Nyt ei oo kuin tämä lyhyt niin langattomasti.
Pointtina tuo riittävän pieni latausvirta, jos ladataan 2A-4A latureilla, niin onhan se liikaa sille akulle. Ei tulisi mieleenkään ladata ohjainta konsolista, PS3:lla oli pakko, ohjain ei latautunut usb-latureilla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 102
Pointtina tuo riittävän pieni latausvirta, jos ladataan 2A-4A latureilla, niin onhan se liikaa sille akulle. Ei tulisi mieleenkään ladata ohjainta konsolista, PS3:lla oli pakko, ohjain ei latautunut usb-latureilla.
Nyt meni minulla vähän ohi mitä tässä haettiin. Ohjainhan kättelee itse sopivan latausvirran laturin kanssa. Miksi kuluttajana minun pitäisi miettiä miten tehokkaalla USB laturilla lataan ohjaimia? Jos laturit aina tööttäisivät maksimi amppeerit kaapelista pihalle laitteelle kuin laitteelle niin täällähän hajoaisi koko ajan kaikenlaiset elektroniikkalaitteet.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
728
Pointtina tuo riittävän pieni latausvirta, jos ladataan 2A-4A latureilla, niin onhan se liikaa sille akulle. Ei tulisi mieleenkään ladata ohjainta konsolista, PS3:lla oli pakko, ohjain ei latautunut usb-latureilla.
Kukin tyylillään. Mutta kun sulla toimii, niin hyvä tapahan se on. Paljon kätevämpää kuin jättää ohjain lataamaan lepotilaan, ja sitten sulkea myöhemmin. PC:llä käytän mielelläni langatonta hiirtä, koska akku kestää kuukausia. PS-ohjaimen akku kestää 1-2 pelikertaa, niin en ymmärrä miksei käyttäisi vain suoraan johtoa. Hirveän paljon kätevämpää. Ja en ymmärrä niitä jotka ostaa lataustelakan ja toisen ohjaimen (heti). Ainoa mihin oon toista ohjainta tarvinnut on tietyt 2 pelaajan trophyt. Johto sais toki olla riittävän kimmoisa ja pitkä.
 
Liittynyt
06.05.2018
Viestejä
994
Ohjaimen toteutuksessa sitten jotain vikaa jos se ottaa liikaa virtaa vastaan. Enemmän se ongelma varmaan taitaa olla jatkuva laturin päässä roikottaminen tai sitten antaa sen akun olla liian pitkään täysin tyhjänä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 986
Viestejä
4 191 218
Jäsenet
70 836
Uusin jäsen
skh

Hinta.fi

Ylös Bottom