PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
30.03.2020
Viestejä
122
Jaahas. Ostin gigantista tänään tuon 600€ setin ja nyt tuli viesti, että osto-oikeus voitettu citymarkettiin ^^.
 
Liittynyt
02.12.2021
Viestejä
7
Huhhuh. Voin sanoa, että oli uskomattoman pitkä ja turhauttava reissu. Aloitin viime vuoden joulukuusta asti etsimään konsolia ja nyt se on viimein ohi. Tänään 8.12 gigantista napattu se riivattu setti teknologiaa. Onnea muillekkin hankkimiseen, onneks vihdoin omalta osalta ohitse. :tup: :tup::tup:
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
736
Huhhuh. Voin sanoa, että oli uskomattoman pitkä ja turhauttava reissu. Aloitin viime vuoden joulukuusta asti etsimään konsolia ja nyt se on viimein ohi. Tänään 8.12 gigantista napattu se riivattu setti teknologiaa. Onnea muillekkin hankkimiseen, onneks vihdoin omalta osalta ohitse. :tup: :tup::tup:
Itse tuli tehtyä tilaus heräteostoksena 5min pohtimisen jälkeen. :kippis:
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
235
Onko nyt kaikki uudet pleikkarit ollut sitä uudempaa versiota vai onko vielä joku saanut ns. launch version?
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
62
Vieläkin saa tilattua, ne selkeesti pistää aalloittain noita myytäväksi kun tuossa välissä kerkes jo loppua taas. Kannattaa siis pitää silmällä Gigantin sivuja.
EDIT: menin päivittämään sivua ja oli taas loppu :D
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
736
Toivottavasti siinä on joku 1kpl/talous rajoitus. Nytkin tori pullollaan niitä 700-800e trokauksia.
 
Liittynyt
08.12.2021
Viestejä
1
Vuoden metsästin kyseistä laitetta ja tänään sen vihdoin sain tilattua Gigantista. Hauskinta on, että oston jälkeen pamahti osto-oikeus Citymarkettiin myös.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 095
Tuli myös tilattua, vaikka suunnitelma oli ostaa laite vasta ehkä vuoden päästä kun itseä kiinnostavaa sisältöä olis paremmin tarjolla. Tässä kuitenkin alkoi pelottaa, että saako laitteita ensi vuonnakaan sirupulan takia. Saa nyt odotella paketissa pelejä. Taitaa uus horizon olla eka hankkimisen arvoinen.
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
235
Aika törkee se gigantin aikaisempi tempaus houkutella sadat ihmiset jonoon pakkaseen kun varmasti tiesivät tästä erästä.
 
Liittynyt
12.04.2021
Viestejä
215
Aika törkee se gigantin aikaisempi tempaus houkutella sadat ihmiset jonoon pakkaseen kun varmasti tiesivät tästä erästä.
Eipä siinä järkeä oikein ollut, varmasti oli tiedossa että näin iso erä tulee myöhemmin. Lisämyyntiä/heräteostoksia varmaan hakivat asiakkailta, vaikka aika homostelua sekin on houkutella pleikkareilla ihmisiä.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
652 emailia lähtenyt pois PS5Suomessa.comista eilen, eli kyllä se Gigantin erä jossain tuntui. Toisaalta samassa ajassa palveluun tullut 306 emailia lisää.
 
Liittynyt
13.07.2017
Viestejä
23
Tuli vaihdettua liittymä telialle hetkeksi. Myyjä sano, että pleikka lähtee vasta liittymän siirryttyä tulemaan kokemuksia? Seurannassa arvioitu toimitus 9.12 tila kuitenkin keruussa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 794
YLE:n juttu aiheesta:


"Kun johonkin verkkokauppaan tupsahtaa erä PS5-pelikonsoleita, niille on heti ostajat valmiina. Osa konsolin jo ostaneista kauppaa laitettaan voitonkiilto silmissään. "
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Joo pääsin uutisiin :D En ole vielä ehtinyt juttua lukemaan, kun olen palaverissa. Radiota varten nauhoittivat haastattelun myös, mutta se ei taida kuulua ainakaan alkuun kuin YLE Kuopiossa, mahdollisesti muuallakin myöhemmin.
 
Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
239
Joo pääsin uutisiin :D En ole vielä ehtinyt juttua lukemaan, kun olen palaverissa. Radiota varten nauhoittivat haastattelun myös, mutta se ei taida kuulua ainakaan alkuun kuin YLE Kuopiossa, mahdollisesti muuallakin myöhemmin.
Olipa hieno juttu! Ja hyvä asia, että nyt Ylen uutisista löytyy myös asiaan vihkiytymättömille tieto siitä, että kannattaa rekisteröityä mikkarkin (eli Mikon) laatimalle listalle. Toivottavasti mahdollisimman moni löytää tiedon ja myös saa konsolin suoraan kaupasta normaalihinnalla :)
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 047
YLE:n juttu aiheesta:


"Kun johonkin verkkokauppaan tupsahtaa erä PS5-pelikonsoleita, niille on heti ostajat valmiina. Osa konsolin jo ostaneista kauppaa laitettaan voitonkiilto silmissään. "
Gigantissa on havaittu, että retrotyyliset pelikonsolit kiinnostavat jouluostoksilla kävijöitä.
– Nyt kiinnostavat pelikonsolit, joissa on valmiiksi integroituna klassikkopelejä 1980- ja 1990-luvuilta. Näilläkin on saatavuutta varsin hyvin, Kuopion Gigantin tavaratalopäällikkö Janne Vartiainen sanoo.

Hyvää mainosta Gigantilta yrittää myydä noita "retropelikonsoleita".
 
Liittynyt
02.12.2021
Viestejä
7
Gigantissa on havaittu, että retrotyyliset pelikonsolit kiinnostavat jouluostoksilla kävijöitä.
– Nyt kiinnostavat pelikonsolit, joissa on valmiiksi integroituna klassikkopelejä 1980- ja 1990-luvuilta. Näilläkin on saatavuutta varsin hyvin, Kuopion Gigantin tavaratalopäällikkö Janne Vartiainen sanoo.

Hyvää mainosta Gigantilta yrittää myydä noita "retropelikonsoleita".
Hehheh, juu. Itsekkin sain melko räkäiset naurut, kun luin artikkelia ja näin kyseisen osan.

Halusin muuten aikasempaan viestiini lisätä, että suuret kiitokset Mikolle, ei olisi tuo hommaaminen koskaan onnistunut ilman teikäläistä.
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
50
Terve, pitkästä aikaa.

Verkkokauppa kysyi viime kuun lopulla että haluanko päivittää tilaukseni DE:stä normaaliin paremman saatavuuden vuoksi, kuulemma DE oli tosi kiven alla.

Kysyin heiltä että voivatko kertoa sijaintini tilauksissa (käsittelivät marraskuun loppua sillä hetkellä, omani tilattu 27.11.2020) ja että onko varma että seuraavasta erästä saisin? Eivät suostuneet kertomaan sijaintia mutta vannoivat että saan jouluksi konsolini, joten päivitin.

Pikakelaus tähän viikkoon, DE:tä saapui iso erä ja tilauksia käsitellään nyt joulukuun loppupuolella. Kysyin aspalta että mitä ihmettä, olisin saanut konsolini jolleivat olisi suostutelleet minua päivittämään. Eivät kuitanneet asiaan mitenkään, eivät kertoneet tilaussijaani taaskaan ja nyt eivät edes tiedä saanko konsolin jouluksi.

Ilmoitin heille että olisi parempi saada, normaalin konsolin tilausten käsittely on jo tämän vuoden puolella ja minun tilaukseni täten pitäisi olla kärjessä, mutta eivät tätä vahvistaneet, sanoivat vain että tilaukset käsitellään tilausjärjestyksessä.

No, jos jouluksi ei saavu tai seuraavasta erästä ei konsoli liiku, aloitan kuluttajasuojasta ja katsotaan että miten sitten edetään.

Ei suotta vituta kun tasapainottivat tilausjakaumaansa asiakkaiden kustannuksella ja missasin konsolini tämän myötä.
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
50
Ai niin, ja sain maksaa satasen lisää etten saisi konsoliani :') Ja olen kerennyt jo ostamaan black friday - tarjouksilla fyysisiä pelejä niin ei voi takaisinkaan vaihtaa (ja tuo erä on jo lähetetty eteenpäin tyypeille jotka oli mua jonossa takana etten saisi joka tapauksessa jouluksi konsolia)
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 462
No, jos jouluksi ei saavu tai seuraavasta erästä ei konsoli liiku, aloitan kuluttajasuojasta ja katsotaan että miten sitten edetään.
Anteeksi, tämä ei ole kettuilua, ymmärrän nimittäin harmituksesi mutta miten uskot kuluttaja-asiamiehen auttavan asiassa ?
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
50
Anteeksi, tämä ei ole kettuilua, ymmärrän nimittäin harmituksesi mutta miten uskot kuluttaja-asiamiehen auttavan asiassa ?
Enimmäkseen tuossa kun olin DE - tilauksissa kärkisijoilla, mutta eivät tätä minulle kertoneet vaikka pyysivätkin minua maksamaan välityksen ja päivittämään konsolini saadakseni konsolin jouluksi, ja nyt jono meni melkein kuukaudella tilaukseni ohi eivätkä enää edes uskalla taata että saisin jouluksi konsolini. Tämä siis vajaa toista viikkoa ennenkuin viimeisin DE-erä saapui.

Alkuperäisen PS5:n tilaukset ovat kanssa täysin purettu, joten minun viime marraskuinen tilaukseni pitäisi siis olla jonon kärjessä, mutta eivät tätä myöskään kerro, joten jos seuraavasta erästä ei konsoli liiku, olen todennäköisesti uuden jonon pohjilla.

Kyl toi musta vähän kierolta toiminnalta haiskahtaa vaikkei nyt laitonta olekaan.

edit: vastatakseni kysymykseesi, jos seuraavasta erästä konsoli ei liiku, niin silloin uskon että kuluttajansuoja voi tässä auttaa. Jäämme odottamaan jännityksellä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
50
Olisi vain kornia jos julkkariviikolla 2020 olen ostanut konsolini, ja menetin sekä paikkani digien kanssa että normaaleiden kanssa ja saisin tämän vasta 2022
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 462
Enimmäkseen tuossa kun olin DE - tilauksissa kärkisijoilla, mutta eivät tätä minulle kertoneet vaikka pyysivätkin minua maksamaan välityksen ja päivittämään konsolini saadakseni konsolin jouluksi, ja nyt jono meni melkein kuukaudella tilaukseni ohi eivätkä enää edes uskalla taata että saisin jouluksi konsolini. Tämä siis vajaa toista viikkoa ennenkuin viimeisin DE-erä saapui.

Alkuperäisen PS5:n tilaukset ovat kanssa käsittelyssä tämän vuoden puolella, joten minun viime marraskuinen tilaukseni pitäisi siis olla jonon kärjellä, mutta eivät tätä myöskään kerro, joten jos seuraavasta erästä ei konsoli liiku, olen todennäköisesti uuden jonon pohjilla.

Kyl toi musta vähän kierolta toiminnalta haiskahtaa vaikkei nyt laitonta olekaan.

edit: vastatakseni kysymykseesi, jos seuraavasta erästä konsoli ei liiku, niin silloin uskon että kuluttajansuoja voi tässä auttaa. Jäämme odottamaan jännityksellä
Kiitos, toivotaan ettet olisi joutunut uudelleen jonon perälle ja saisit jo seuraavasta erästä. Lähinnä mietin miten asiamies voisi sua auttaa, luultavasti jo sitäkin seuraava erä on jo tullut ennen kuin asiamies ehtisi asiassa auttamaan. Verkkokaupalta taasen toivoisi hieman pelisilmää jos tälläinen lapsus olisi päässyt käymään. Sinuna pitäisin silti kaikki muutkin vaihtoehdot avoimena, varsinkin Gigantin kun tuntuu siellä pleikkareita liikkuvan.
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
50
Kiitos, toivotaan ettet olisi joutunut uudelleen jonon perälle ja saisit jo seuraavasta erästä. Lähinnä mietin miten asiamies voisi sua auttaa, luultavasti jo sitäkin seuraava erä on jo tullut ennen kuin asiamies ehtisi asiassa auttamaan. Verkkokaupalta taasen toivoisi hieman pelisilmää jos tälläinen lapsus olisi päässyt käymään. Sinuna pitäisin silti kaikki muutkin vaihtoehdot avoimena, varsinkin Gigantin kun tuntuu siellä pleikkareita liikkuvan.
Joo siis ei se sitä saantia nopeuta, enemmänkin tän yli vuoden odottelun aikana on ollut enemmän tai vähemmän arvostelun aiheista toimintaa verkkokaupan ja asiakaspalvelun kanssa, että tämä on enimmäkseen vain varmistus että skarppaavat jatkossa toimintansa kanssa ja jäisin viimeiseksi tapaukseksi. Ja joo, jos olisi enemmän rahaa niin olisin ostanut jo kuukausia sitten näistä salamatarjouksista pleikkarin kotiin, mutta kun tuo ylimääräinen on ollut verkkokaupalla niin kauan kanissa niin nyt diilaan sunk cost fallacyn kanssa ja tilauksen peruuttaminen vain takautuisi pahemmin ja olisin todennäköisesti vielä pidempään ilman konsoliani.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Kohta 300 Pleikkaa Torissa ja Huuto.netissä yhteensä. Ei yhtään mitään järkeä tuossa touhussa. Hintapyynnöt alkaa olla jo alle 700 euroa levyasemallisesta versiosta _lisäohjaimen kanssa_.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 535
Hyvin tullut kyllä trokarihinnat Torissa alas. Aah, minä nautin tästä. Toivottavasti mahdollisimman monelle trokarille jää iso läjä konsoleita käsiin ja kunnolla persnettoa. Saatanan loiset.
Toisaalta, ei olisi trokareita ellei olisi niitä ihmisiä jotka ostavat niiltä trokareilta. Viimeaikaisien isojen myyntierien kokoon verrattuna onneksi aika pieni osa joka tulee toriin myyntiin, eli todella iso osa menee suoraan käyttöön. Paskin tilannehan olisi se, että trokarit tyhjentää kaikki ostoerät eikä muille jää, mutta näyttää äkkiseltään siltä että näin ei ole käynyt.
 
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
971
Elisanlta aukesi tilattavaksi kello 9:57.
Kerrankin kävi tuuri ja levyversio tulee itselle pukinkonttiin.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Elisan kauppa on kaatunut. Ei taida onnistua tilaukset. Minäkin näin vilaukselta Pleikan sivulla vähän ennen kello 10, mutta se hävisi sieltä sitten, tullakseen takaisin taas tasalta. Pian sen jälkeen kauppa olikin jo nurin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 777
Ehkä ei tälläisen tuottee kohdalla liian tarkka mainostaminen ajan kanssa järkevää kun tietää miten käy :geek:
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
426
Mitä kerkesin nähdä niin digi oli ainakin 499, entäs levyllinen? Hinnat ihan kohtuu kaakossa enivei.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
223
Juu, tuli myös huomattua klo 9:57 konsoleita elisalla, sain tilauksen läpi ja yritin mennä takas "kauppaan" huomatakseni että koko sivusto nurin. o_O
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
67
Sain tilattua Elisalta tasan klo 10. 599€ hinta eli tais levyasemallinen tulla. Noutopaikkoja ei kerennyt alkaa katseleen, Budbeen kotiinkuljetuksella otin vaikka MH nouto olisi ollut muutaman € halvempi. Nyt sivut nurin.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
326
Alkaa näyttämään järkevämmältä firmoilta vaan lisätä konsolit yllättäen sivustoille illman ennakkotietoa, kuin yrittää mainostaa, että uusi erä tulee myyntiin klo x.

Tietenkin voisi luulla, että Elisalla olisi osaamista/kaistaa mitä lisätä, että ei koko Elisa store kaatuisi, kun tulee pleikkaa myyntiin :psmoke:
 
Liittynyt
12.12.2018
Viestejä
38
Pitkään sai vääntää että meni tilaus läpi... Kertamaksu olisi toiminut suoraan ja osarilla toimi vaan kotiinkuljetuksen kanssa? Noh, pääasia että sai tilattua.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 346
Viestejä
4 198 713
Jäsenet
70 892
Uusin jäsen
hysteri

Hinta.fi

Ylös Bottom