Länteen tuli kanssa seuraavana iltapäivänä tilauksesta.Okei, no se varmasti tänne itäiseen Suomeen kestää sitten pidempään. Postillakin rekisteröidä näköjään![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Länteen tuli kanssa seuraavana iltapäivänä tilauksesta.Okei, no se varmasti tänne itäiseen Suomeen kestää sitten pidempään. Postillakin rekisteröidä näköjään![]()
Joo, edelleen odotan kaupan ilmoitusta että saa noutaa konsolinOnkos täälä cittarin arvonnoissa voittaneita??
Onkos täälä cittarin arvonnoissa voittaneita??
Onnekas, no toivottavasti maanantaina sais käydä hakemassaJyväskylän Palokan Cittarista tuli viestiä jo eilen perjantaina ja kävin hakemassa.
Onnekas, no toivottavasti maanantaina sais käydä hakemassaonko ollu odotuksen väärti?
Onneksi olkoon. Sait sitten telkkarin hintaa vähän alaspäin. ;-)Ilmainen palkinto oli. Eilen lähettivät ja tänään tuli postissa. Ilmoitus voitosta tuli 3 viikkoa sitten.
Luulin jo että saisi tilattua netin välityksellä kotia![]()
Käy katsomassa lähimmät Citymarketit läpi, ne on dumpannut noita 15-20 eurolla (pelin päällä voi olla eri hinta, hinta korjaantuu kassalla). Jossain saattaa vielä olla hyllyssä koska ei voi tilata vaan pitää noutaa myymälästä:Oma konsoli tänään lähetetty varmaan huomenna perillä. Mistä saisi halvimmalla The Last Of Us 2 pelin?
Alkaa noi jälleenmyyntihinnatkin valumaan alaspäin. Just Torissa päästiin ensimmäistä kertaa karvan alle 700 euron levyasemallisella. Jo useita päiviä on Huuto.netissä ja Torissa yhteensä ollut myynnissä reilut 90 laitetta (digi ja levy yhteensä). Tähän lisäillään näinä päivinä varmaan vielä muutama Citymarketista voitettu laite. Jos olisin epätoivoinen ja haluaisin tommoisen ostaa, niin en yli 600 euroa levyasemallisesta maksaisi missään tapauksessa.
Eipä oo tullu vielä tännekkään. Saa nähä tuleeko koskaan.Tänne pk-seudulle ei ole vielä tullut ilmotusta että osto-oikeutetun konsolin voi käydä citymarketista noutamassa.
tuli pk-seudulle tuossa perjantai iltapäivästä, konsoli haettu.Eipä oo tullu vielä tännekkään. Saa nähä tuleeko koskaan.
Mitä ps5 pelejä kannattaa hankkia onko suosituksia,kovin kehnohkolta vaikuttaa valikoima noin äkkiseltään joten vähä ihmeeltä tuntuu tämä kysyntä koneen ympärillä,ei ainakaan trokari hintoja kannata maksaa konsolista.
Hmm. Vielä antaa kyllä siirtää tuotteet ostoskoriin. Saa nähdä tuleeko itselle konsolia sittenkään. Käsittelyyn tilaus vasta otettu.Telian chat kertoi että konsoleita ei löydy enää tilauksiin kylkeen.
Jos aktiivisesti seurailee markkinoita ja iskee kiinni jokaiseen arvontaan yms, niin todennäköisesti muutaman viikon sisällä tärppää. Kyllä näitä kuitenkin tasaisesti on myyntiin tullut, kun vaan ehtii apajille mukaan.Koskakohan tätä saisi ostettua. Joulusta asti odotellut. Rahat olis löydä vaikka heti tiskiin :/
Koskakohan tätä saisi ostettua. Joulusta asti odotellut. Rahat olis löydä vaikka heti tiskiin :/
Gigantista julkaisupäivänä 49€ yleensä uutuudet, pelaat läpi ja kiertoon 40€.Plege tuli vihdoinkin kotiin!
Onkos mitään halpaa paikkaa ostaa pelejä? Järkytyin 80e hintalapusta. En tule ikinä noin paljoa maksamaan. Gigantissakin pelit ovat 65+ euroa.
Itselle tuli konsoli tosiaan torstaina kun maanantaina tilasin. Täytyy miettiä miten teksisi tuon liittymän kanssa mutta hyvä tietää että voi perua.Tarkistin Telian aspasta että jos konsoli sattuu tulemaan ennenkuin liittymä on 2vko vanha niin liittymän voi tosiaan perua ja konsolin pitää itsellään.
19.11 tilanneena eilen tuli verkkiksen seurantaan näkyviin, että 1/1 konsolia varattu tilaukseen, mutta tilaus on vieläkin käsiteltävänä. Ei jaksaisi odottaaOnko kellään 20.11 tilanneille tullut vieläkään ilmoitusta että tilaus on käsittelyssä kun tänään verkkikselle tuli uusi erä ps5:sia
Onnistuu, ihan suoraan tilauksen alta heidän verkkosivulla. Tai on ainakin onnistunut aiemmin 2kk sittenItselleni tuli viesti että 19.11 Verkkokaupasta tilattu laite noudettavissa. Ongelmana vaan että en mielelläni ajaisi 4h hakemaan sitä.
Tietääkö joku onnistuuko tilaukseen lisämään pari peliä ja vaihtamaan toimituksen vielä postiksi?
Näyttää olevan "muokkaa tilaustasi" mahdollisuus. Pelkäsin että voin tyriä sen ja joutua jonon hännille Ps5:n kanssa, niin en uskaltanut vielä säätää sen kanssa.Onnistuu, ihan suoraan tilauksen alta heidän verkkosivulla. Tai on ainakin onnistunut aiemmin 2kk sitten
Ainahan aspaan voi soittaa tai laittaa viestiä, niin ihan varmasti tekevät haluamasi muutokset.Näyttää olevan "muokkaa tilaustasi" mahdollisuus. Pelkäsin että voin tyriä sen ja joutua jonon hännille Ps5:n kanssa, niin en uskaltanut vielä säätää sen kanssa.
Nyt loppui täälläkin odotus uusimman erän myötä. Tilaus tehty 19. marraskuuta 2020 klo 12.32. Rapeat 9kk joutui istumaan käsien päällä, mutta nyt pääseekin samantien sit paremman pelikatalogin ääreen. Returnal kutsuu.![]()
Minulla oli toimitusmuotona nouto Pirkkalasta.Lähetettiinkö sun konsoli jo vai onko vieläkin käsiteltävänä? Itse tilasin muutaman minuutin ennen sinua.
Minulla oli toimitusmuotona nouto Pirkkalasta.
Taidan itse saada luultavasti seuraavasta erästä ps5:sen kun mun tilaus on 20.11.2020 klo 21:10Ainakin itse sain juuri seurantakoodin![]()
Taidan itse saada luultavasti seuraavasta erästä ps5:sen kun mun tilaus on 20.11.2020 klo 21:10
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.