Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:05 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Jos aktiivisesti seurailee markkinoita ja iskee kiinni jokaiseen arvontaan yms, niin todennäköisesti muutaman viikon sisällä tärppää. Kyllä näitä kuitenkin tasaisesti on myyntiin tullut, kun vaan ehtii apajille mukaan.Koskakohan tätä saisi ostettua. Joulusta asti odotellut. Rahat olis löydä vaikka heti tiskiin :/
Koskakohan tätä saisi ostettua. Joulusta asti odotellut. Rahat olis löydä vaikka heti tiskiin :/
Gigantista julkaisupäivänä 49€ yleensä uutuudet, pelaat läpi ja kiertoon 40€.Plege tuli vihdoinkin kotiin!
Onkos mitään halpaa paikkaa ostaa pelejä? Järkytyin 80e hintalapusta. En tule ikinä noin paljoa maksamaan. Gigantissakin pelit ovat 65+ euroa.
Itselle tuli konsoli tosiaan torstaina kun maanantaina tilasin. Täytyy miettiä miten teksisi tuon liittymän kanssa mutta hyvä tietää että voi perua.Tarkistin Telian aspasta että jos konsoli sattuu tulemaan ennenkuin liittymä on 2vko vanha niin liittymän voi tosiaan perua ja konsolin pitää itsellään.
19.11 tilanneena eilen tuli verkkiksen seurantaan näkyviin, että 1/1 konsolia varattu tilaukseen, mutta tilaus on vieläkin käsiteltävänä. Ei jaksaisi odottaaOnko kellään 20.11 tilanneille tullut vieläkään ilmoitusta että tilaus on käsittelyssä kun tänään verkkikselle tuli uusi erä ps5:sia
Onnistuu, ihan suoraan tilauksen alta heidän verkkosivulla. Tai on ainakin onnistunut aiemmin 2kk sittenItselleni tuli viesti että 19.11 Verkkokaupasta tilattu laite noudettavissa. Ongelmana vaan että en mielelläni ajaisi 4h hakemaan sitä.
Tietääkö joku onnistuuko tilaukseen lisämään pari peliä ja vaihtamaan toimituksen vielä postiksi?
Näyttää olevan "muokkaa tilaustasi" mahdollisuus. Pelkäsin että voin tyriä sen ja joutua jonon hännille Ps5:n kanssa, niin en uskaltanut vielä säätää sen kanssa.Onnistuu, ihan suoraan tilauksen alta heidän verkkosivulla. Tai on ainakin onnistunut aiemmin 2kk sitten
Ainahan aspaan voi soittaa tai laittaa viestiä, niin ihan varmasti tekevät haluamasi muutokset.Näyttää olevan "muokkaa tilaustasi" mahdollisuus. Pelkäsin että voin tyriä sen ja joutua jonon hännille Ps5:n kanssa, niin en uskaltanut vielä säätää sen kanssa.
Nyt loppui täälläkin odotus uusimman erän myötä. Tilaus tehty 19. marraskuuta 2020 klo 12.32. Rapeat 9kk joutui istumaan käsien päällä, mutta nyt pääseekin samantien sit paremman pelikatalogin ääreen. Returnal kutsuu.
Minulla oli toimitusmuotona nouto Pirkkalasta.Lähetettiinkö sun konsoli jo vai onko vieläkin käsiteltävänä? Itse tilasin muutaman minuutin ennen sinua.
Minulla oli toimitusmuotona nouto Pirkkalasta.
Taidan itse saada luultavasti seuraavasta erästä ps5:sen kun mun tilaus on 20.11.2020 klo 21:10Ainakin itse sain juuri seurantakoodin
Ainakin itse sain juuri seurantakoodin
Taidan itse saada luultavasti seuraavasta erästä ps5:sen kun mun tilaus on 20.11.2020 klo 21:10
Levyasemallinen
Powerilla näköjään hyvät hankintakanavat verrattuna vaikkapa verkkokauppa.comiin kun jatkuvasti heillä myynnissä näitä
Verkkokauppahan on myynyt Pleikkaria ihan hirmuisen paljon - ennakkoon. Ehkä Power ei myynyt ennakkoon niin paljon, vai oliko heillä sellaista ollenkaan? Voi olla, että kumpikin saa laitteita maahan, mutta vain Powerilla ne tulee myyntiin, kuten Prismallakin.
Kuten myös esim Gigantilla ollut alkuvuodesta ihan kohtuu isoja eriä, jotka ovat menneet suoraa myyntiin, sain omani helmikuun loppupuolella ja erä ei edes ollut ”yllättäen myyntiin” tyylinen vaan etkukäteen mainostettu. Hämmentävän helposti jopa tilaus silloin läpi.
Tyhjää tarjolla.
Onko sun pleikkari lähtenyt jo liikkeelle? Itsellä lukee vieläkin lähetyken seurannassa, että lähetys ei ole vielä saapunut postille, vaikka sain seurantakoodin verkkikseltä jo sunnuntaina. Onkohan tämä bugi seurannassa vai vaan tunnettua postin hitautta.Ainakin itse sain juuri seurantakoodin
Jaahas no hyvät sulle Pitääkin ehkä laittaa postin asiakaspelveluun viestiä, että onko minunkin paketti tulossa tänään, kun ei seurannassa näy mitään.Joo on paketti jo haettavissa tänään SmartPostista
En oo saanut vieläkään sitä levyasemallista versiota vaikka tilasin sen 20.11.2020.
Joku sai ps5 levyasemallisen verkkikseltä joka tilasi sen 25.11.2020 miten on mahollista?
Toimitustavaksi valitsin postiennakon.
Onkohan syy siinä?
Kyllä ne kohta sunkin tilausta alkaa käsitellä ja mihin aikaan sinä päivänä tilasit?Ite tilasin levyasemallisen 20.11 ja tilauksesta ei ole tullut mitään viestiä
Kannattaa tarkistaa se tilaussivu verkkiksen sivulta itse ainakin näin sieltä että tilausta käsitellään ja ei siitä mulle tullut mitään viestiäIte tilasin levyasemallisen 20.11 ja tilauksesta ei ole tullut mitään viestiä
Tais olla joskus 19:00Kannattaa tarkistaa se tilaussivu verkkiksen sivulta itse ainakin näin sieltä että tilausta käsitellään ja ei siitä mulle tullut mitään viestiä