Telialta klo 18:08 tilattu ja tänään tuli tekstiviesti klo 19:43 että on pakattu ja sitten klo 21:38 tuli sähköposti että on postitettu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, saattaa tilauksen peruneita harmittaa. Toisaalta eipä niitä peruttuja konsoleita kaiketi myyntiin ole palautettu, peruneet voisivat koittaa nöyrästi kysellä perumisen perumistaJees 7:48 tuli myös tännekin postitus sähköposti lähetystunnuksen kera.
Jälleen kerran saatiin todeta, että näissä teleoperaattoreiden chätti asiakaspalveluissa puhutaan pitkälti vain puuta heinää. Ei siis ollut eka kerta, koskahan sitä tulee opittua…
Tilasin just Prisman verkkokaupasta läjän Pleikkari 5 Standard Editioneja
Tämä ketju on tilausseuranta ja olen täällä ilmoitellut kun saan tilailtua ja missä vaiheessa mennään. Angstit voivat aina laittaa eston päälle jos ei tällainen infoaninen kiinnosta ja olen näitä myynyt nuorille naisille joilla ei ole mitään hajua miten näitä saa netistä tilailtua joten kyllähän siinä onnenkyynel iskee silmäkulmaan kun saa uusia nuoria pelaajia suomenmaahan
Kiitos vinkkaajalle. Nyt pitäisi vielä löytää pelattavaa
Onkohan tossa joku bugi nytten, että ignitionilla vetää saldot miinukselle. Hirveät perumiset taas tulee hetkenpäästä...
Tunnin verran ollut jo saatavilla eikä pitäs olla kyllä mitenkään mahdollista :O
Perkeles kun ei itsellä anna :l Miksi aina olen niin myöhässä huohEihän sen luulisi vaikuttavan saldoihin? Ehkä noita nyt vaan vapautunut myyntiin tai jotain
Edit:; Kokeilin vielä uudestaan niin kyllä antaa edelleen laittaa koriin ja ei ole ingognito käytössä.
Ajatella, että on olemassa nuoria naisia jotka eivät osaa tilata netistä. Zalandolle ja muille ikävä uutinen.Tämä ketju on tilausseuranta ja olen täällä ilmoitellut kun saan tilailtua ja missä vaiheessa mennään. Angstit voivat aina laittaa eston päälle jos ei tällainen infoaninen kiinnosta ja olen näitä myynyt nuorille naisille joilla ei ole mitään hajua miten näitä saa netistä tilailtua joten kyllähän siinä onnenkyynel iskee silmäkulmaan kun saa uusia nuoria pelaajia suomenmaahan
Itsellä sama homma. Mutta postin seurantanumeroa klikkaamalla tulee viesti, ettei lähetys ole vielä saapunut Postille. Eli ei uskalla nuolaista vielä.Oma tilaus tehty Telialta klo 17.49 ja äsken tuli imoitus että paketti on pakattu ja postitetaan pian sekä postin lähetystunnus.
Tämä ketju on tilausseuranta ja olen täällä ilmoitellut kun saan tilailtua ja missä vaiheessa mennään. Angstit voivat aina laittaa eston päälle jos ei tällainen infoaninen kiinnosta ja olen näitä myynyt nuorille naisille joilla ei ole mitään hajua miten näitä saa netistä tilailtua joten kyllähän siinä onnenkyynel iskee silmäkulmaan kun saa uusia nuoria pelaajia suomenmaahan
Tällaiset toistuvat useamman konsolin tilaamisen "mainostamiset" alkavat tosiaan mennä jo tarpeettoman flamettamisen puolelle. Jos haluat muita foorumilaisia auttaa saatavuuden suhteen, niin riittää että ilmoitat ketjuun vaikkapa "Prisman verkkokaupasta oli juuri tilattavissa Pleikkari 5 Standard Editioneja" tms.Tämä ketju on tilausseuranta ja olen täällä ilmoitellut kun saan tilailtua ja missä vaiheessa mennään. Angstit voivat aina laittaa eston päälle jos ei tällainen infoaninen kiinnosta ja olen näitä myynyt nuorille naisille joilla ei ole mitään hajua miten näitä saa netistä tilailtua joten kyllähän siinä onnenkyynel iskee silmäkulmaan kun saa uusia nuoria pelaajia suomenmaahan
Sain Prismasta tilattua, kiitos playstation5 Suomessa sähköposti ilmoituksen. Kuka olikaan tämä henkilö joka on palvelun laittanut pystyyn, suuri kiitos. Klikkailkaa mainoksia
Kiitos kaunis. Tuo on meikäläisen hengentuote. Mukava kuulla, että sait Pleikan!
Juu, scämmäsivät rahat, ihan kiva..Eipä oo itellekään tullut prismasta mitään sposti vielä. Luottokortilla maksettu
Onko se edes mennyt käsittelyyn?Olen tilannut Standard konsolini tuona päivänä ja vielä ei ole saapunut.