PlayStation 5 tilausseuranta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Ensimmäinen jolta tullut jotain käytettävää dataa, tack! Hieman kyllä taas kuumottelee kun oman tilasin vasta marraskuussa julkaisuviikolla et voi olla pitkä kuuma kesä ilman pleikkaria - mut ainakin on tiedossa että lokakuun tilauksia käsitellään nytten!

Eikö tämä Verkkokaupan FAQ ole vähintään yhtä hyvä tiedonlähde? Ei näytä vielä päivittyneen (ilmoittaa digiversion jonon olevan menossa syyskuun lopussa), mutta ei tuo kauhean paljon pielessä ole.

19.11.2020 tilattu levyasemallinen pleikkari nyt noudettavissa verkkokaupasta.

Tai on ollut jo perjantaista. Ei vain ole mitään pelattavaa ja kämppäkin remontissa, joten ei aikaa tai paikkaa. Pitäisiköhän jäädä odottamaan Prota…

Eikö tämä Verkkokaupan FAQ ole vähintään yhtä hyvä tiedonlähde? Ei näytä vielä päivittyneen (ilmoittaa digiversion jonon olevan menossa syyskuun lopussa), mutta ei tuo kauhean paljon pielessä ole.

Ongelmana on se että Verkkokauppa ei kerro milloin tuota päivitetään, mistä erästä on kyse eikä ohjasta asiakkaita katsomaan tuota. Odottelen vieläkin Verkkokaupalta asiakastiedotetta tuosta vajaa kuukausi sitten tulleesta isosta erästä eikä asiakaspalvelu kertonut esimerkiksi että tilauksia purretaan lokakuun paikkeilla, saati ohjannut katsomaan tuota. Tämän takia tiesin vasta tuon aiemman kommentin myötä että tuo tiedote on jonkinsortin ajankohtaista informaatiota ja sitä voisi mulkoilla välillä.

Tuonne tiedotteeseen lisätty tilausten menovaihe myöskin tuli myöhemmin eikä sitä päivitetty kuukausiin, tämän takia siis en käynyt tarkastamassa tuota FAQ:ta säännöllisesti kun mikään ei implikoinut että tätä päivitellään säännöllisesti.

Toivottavasti tästä erästä minkä verkkis sai?
Tulisi minun tilaus kun tilasin ps5 20.11.2020

Tänään tuli vahvistus että 19.11 kello 9:18 tilattu levyasemallinen PS5 on lähetetty verkkokaupasta. Sopivasti aloitin tänään kesäloman, joten pitää ilmeisesti miettiä mitä pelejä pitää hankkia :hmm:

Tänään tuli vahvistus että 19.11 kello 9:18 tilattu levyasemallinen PS5 on lähetetty verkkokaupasta. Sopivasti aloitin tänään kesäloman, joten pitää ilmeisesti miettiä mitä pelejä pitää hankkia :hmm:
Toivottavasti minäkin saisin tästä erästä sen

No näin itsekin alkuun ajattelin, että eivät varmaan pysty myymään ei-oota, kun tarkka määrä myynnissä ja tietyillä ehdoilla. Mutta asiakaspalvelun mukaan kaikki läpi menneet tilaukset ovat vain ”alustavia varauksia” siihen saakka kunnes toimitusvahvistus napsahtaa sähköpostiin.

Tais telia tehdä samat temput tänne. Rahat kelpas ja vahvistus tuli...

Verkkokauppa sai tänään uuden ison erän digital editionia. Saa nähdä meneekö tällä viikolla viimein oma tilaus käsittelyyn vai ei

Juu ei siellä telialla sitten ollutkaan pleikkareita vaikka rahat kelpasi.
No lupasivat palauttaa rahat.

Viimeksi muokattu:
Tais telia tehdä samat temput tänne. Rahat kelpas ja vahvistus tuli...
Juu ei siellä telialla sitten ollutkaan pleikkareita vaikka rahat kelpasi.
No lupasivat palauttaa rahat.
Näin siinä tosiaan kävi :cautious:

Olin juuri asiakaspalveluun yhteydessä ja tilanne tämä:

Erä tuli ja meni, eivät tiedä tuliko varastoon 200kpl kerralla vai pienempi erä nyt ja loput saapuu tiputellen. Ottivat siis tilauksia reilusti sisään ja onnekkaille on nyt konsolit jo postitettu. Muut jäivät jonoon ja saavat omansa tilausjärjestyksessä, sitä mukaa, kun heille konsoleita saapuu varastoon (ei mitään tietoa milloin).

Olin juuri asiakaspalveluun yhteydessä ja tilanne tämä:

Erä tuli ja meni, eivät tiedä tuliko varastoon 200kpl kerralla vai pienempi erä nyt ja loput saapuu tiputellen. Ottivat siis tilauksia reilusti sisään ja onnekkaille on nyt konsolit jo postitettu. Muut jäivät jonoon ja saavat omansa tilausjärjestyksessä, sitä mukaa, kun heille konsoleita saapuu varastoon (ei mitään tietoa milloin).
Tilausvahvistuksessa toimitusajaksi luvataan 7 päivää eli siinä ajassa tuo 200kpl erä pitäisi saada liikkeelle. Jos rikkovat sopimuksen niin sitten vaatia Teliaa korvaamaan erotuksen mikäli kalliimmalla muualta tilaat.

Olik taas yhteydessä Teliaan ja konsolit on tänään lähetetty mutta Postin seurantakoodi muodostuu vasta iltapäivän aikana :)
Miltäs Telian seuranta sulla näyttää, sillähän ei postin kanssa ole mitään tekemistä? Tilausvahvistuksen mukana tullut seuranta siis.

Olik taas yhteydessä Teliaan ja konsolit on tänään lähetetty mutta Postin seurantakoodi muodostuu vasta iltapäivän aikana :)

Joo tänään ovat lähteneet ja asiakaspalvelija tsekkasi ettei minun tilaukseni ollut niiden joukossa. Oma tilaukseni mennyt perille 1.7 klo 17:14,
joten aika suurella todennäköisyydellä sen jälkeen tilanneet eivät myöskään tule konsoliaan saamaan nyt heti.
Katsoin muuten tilaussivua samana päivänä vielä joskus klo 19:00 aikoihin ja silloinkin vielä näytti, että konsolia olisi ollut saatavilla.

Edit: laitoin spoilerin taakse väärän olettamuksen.

Viimeksi muokattu:
Joo tänään ovat lähteneet ja asiakaspalvelija tsekkasi ettei minun tilaukseni ollut niiden joukossa. Oma tilaukseni mennyt perille 1.7 klo 17:14, joten aika suurella todennäköisyydellä sen jälkeen tilanneet eivät myöskään tule konsoliaan saamaan nyt heti. Katsoin muuten tilaussivua samana päivänä vielä joskus klo 19:00 aikoihin ja silloinkin vielä näytti, että konsolia olisi ollut saatavilla.

LoL mulla 17:40 mailissa. Kuinkakohan monta sataa tilausta siellä on puskurissa. Kiva kun eivät itse inffoa näistä mitään...

Oma telian tilaus mennyt perille tasan 17:00 ja nyt tuli postilta lähetystunnus. Telian oma seuranta näyttää edelleen että tilaus ois vielä käsittelyssä.

Oma tilaus tehty Telialta klo 17.49 ja äsken tuli imoitus että paketti on pakattu ja postitetaan pian sekä postin lähetystunnus.

Oma tilaus tehty Telialta klo 17.49 ja äsken tuli imoitus että paketti on pakattu ja postitetaan pian sekä postin lähetystunnus.

Okei, mielenkiintoista… Kiitos tiedosta!

LoL mulla 17:40 mailissa. Kuinkakohan monta sataa tilausta siellä on puskurissa. Kiva kun eivät itse inffoa näistä mitään...

Mites sinun tilauksesi laita, onko tullut tietoa postituksesta?

Toivotaan, että tässä olisi taas klassinen tapaus, että suurin osa asiakaspalvelijoista ei tiedä yhtään mikä on todellinen tilanne ja puhuvat sitten mitä sattuu.

Täällä 17:16 tehty tilaus, vielä ei ainakaan ole tullut lähetyskuittausta.

Päivällä kyselin chatilla aspasta, muttei siellä ollut mitään järkevää sanottavaa.
Tutki pitkään asiaa ja lupasi lopulta ilmoittaa tekstarilla, että oliko minulle tuosta erästä tulossa konsolia vai ei.

Totesi kyllä näin "kollega sen verran kertoi, että koko erä oli myyty loppuun muutamassa tunnissa".
Itse tein tilauksen 12min päästä siitä kun tarjousposti kilahti laatikkoon, joten tuolla matikalla pitäisi olla konsoli varattuna kaikille täälläkin postanneille.
Eipä tuosta Telian sählinkistä ota selvää, kun vastailevat kaikille mitä sattuu. Odotellaan... :kahvi:

Mites sinun tilauksesi laita, onko tullut tietoa postituksesta?

Toivotaan, että tässä olisi taas klassinen tapaus, että suurin osa asiakaspalvelijoista ei tiedä yhtään mikä on todellinen tilanne ja puhuvat sitten mitä sattuu.

Ei ole tullut ei. No tällästä se välillä on :). Toivottavasti tärppää joku muu tarjous.

Telialta klo 18:08 tilattu ja tänään tuli tekstiviesti klo 19:43 että on pakattu ja sitten klo 21:38 tuli sähköposti että on postitettu.

Puolisen tuntia sitten tuli ps5 postitusviesti, eli vaikuttaisi siltä että sinne niitä laitteita kuitenkin on saatu tilanneille tuon 7 arkipäivän toimitusajan sisään.

Viimeksi muokattu:
Jees 7:48 tuli myös tännekin postitus sähköposti lähetystunnuksen kera.

Jälleen kerran saatiin todeta, että näissä teleoperaattoreiden chätti asiakaspalveluissa puhutaan pitkälti vain puuta heinää. Ei siis ollut eka kerta, koskahan sitä tulee opittua…:rolleyes:

Jees 7:48 tuli myös tännekin postitus sähköposti lähetystunnuksen kera.

Jälleen kerran saatiin todeta, että näissä teleoperaattoreiden chätti asiakaspalveluissa puhutaan pitkälti vain puuta heinää. Ei siis ollut eka kerta, koskahan sitä tulee opittua…:rolleyes:
Joo, saattaa tilauksen peruneita harmittaa. Toisaalta eipä niitä peruttuja konsoleita kaiketi myyntiin ole palautettu, peruneet voisivat koittaa nöyrästi kysellä perumisen perumista :D

Juu tänne tuli myös lähetystunnus, että eiköhän kaikki tilanneet saaneet :tup:

Tilasin just Prisman verkkokaupasta läjän Pleikkari 5 Standard Editioneja :)

Osannet jo odottaa, millaista palautetta saat täällä foorumilla niiltä, jotka jäi ilman. Teet tietysti juuri niin kuin parhaaksi näet, mutta ehkä näistä trokauksista kannattaisi pitää pienempää ääntä? Hauskaahan se tietysti on, kun muita ketuttaa.

Liekö tullut tasan kymmeneltä tarjolle, kun sain saatavuussähköpostiviestin kello 10.01. Myös yli 400 muuta ihmistä on tuon sähköpostin saanut, joten toivottavasti ostot leviää mahdollisimman monelle ei-trokarillekin. Se voisi osaltaan vähentää hinkua ostaa kalliilla Torista ja muualta.

@Mirage refreshaa sivua välillä, voi hyvinkin vapautua taas myyntiin, sitten vaan äkkiä ostoskoriin.

PS. ei keskustelua siellä toisessa ketjussa...

PLAYSTATION 5 -PELIKONSOLIA VOI OSTAA VERKKOKAUPASTA VAIN YHDEN KAPPALEEN (1KPL)/ ASIAKAS. RAJOITUS KOSKEE MYÖS UUSINTAOSTOJA. MIKÄLI ASIAKAS ON TILANNUT TAI YRITTÄNYT TILATA ITSELLEEN USEITA PLAYSTATION 5 -PELIKONSOLEITA , PRISMA PIDÄTTÄÄ OIKEUDEN PERUA LISÄTILAUKSET.

Kummin siskon kaiman veljen nimiinkin tilattu?

Itsellä meni tilaus Prisman onnekkaasti läpi. Tosi harmi, jos muilla ei ollutkaan yhtä hyvä tuuri.

Tämä ketju on tilausseuranta ja olen täällä ilmoitellut kun saan tilailtua ja missä vaiheessa mennään. Angstit voivat aina laittaa eston päälle jos ei tällainen infoaninen kiinnosta ja olen näitä myynyt nuorille naisille joilla ei ole mitään hajua miten näitä saa netistä tilailtua joten kyllähän siinä onnenkyynel iskee silmäkulmaan kun saa uusia nuoria pelaajia suomenmaahan :giggle:

Paljonko otat välityspalkkiota?

Ja kiitos ignore-vinkistä. Eikä minulla ole henkilökohtaisesti mitään valittamista, koska olen neljä osto-oikeutta voittanut arvonnoissa. Koneet on laitettu eteenpäin 0 euron voitolla.

Sain Prismasta tilattua, kiitos playstation5 Suomessa sähköposti ilmoituksen. Kuka olikaan tämä henkilö joka on palvelun laittanut pystyyn, suuri kiitos. Klikkailkaa mainoksia

Meni vieläkin tilaus Prismasta läpi. Pari kertaa kokeilin vartti sitten ja koriin lisäys ei onnistunut. Nyt kokeilin vielä uudemman kerran läpi meni :tup:

Tilaus meni läpi incognitolla. Jostain syystä korttimaksu ei toiminut maksun keskeytyminen takia tjsp mutta verkkopankkimaksu onnistui.

Kiitos vinkkaajalle. Nyt pitäisi vielä löytää pelattavaa :D

Kiitos vinkkaajalle. Nyt pitäisi vielä löytää pelattavaa :D

Vähän sama juttu. Demon Souls lähti toki samalla koriin, mutta muuta ei oikein olekaan :D Tosin PS4 myin aikanaan pois ja sillä jäi ainakin Last of Us Part II kesken joka varmasti maistuu nyt 60fps versiona paremmin. Samoin FF7 Remaken voisi pelata uudestaan 60fps. Molempiin mielestäni PS5 versio on ilmainen päivitys.

Onkohan tossa joku bugi nytten, että ignitionilla vetää saldot miinukselle. Hirveät perumiset taas tulee hetkenpäästä...

Tunnin verran ollut jo saatavilla eikä pitäs olla kyllä mitenkään mahdollista :O

Onkohan tossa joku bugi nytten, että ignitionilla vetää saldot miinukselle. Hirveät perumiset taas tulee hetkenpäästä...

Tunnin verran ollut jo saatavilla eikä pitäs olla kyllä mitenkään mahdollista :O

Eihän sen luulisi vaikuttavan saldoihin? Ehkä noita nyt vaan vapautunut myyntiin tai jotain :hmm:

Edit:; Kokeilin vielä uudestaan niin kyllä antaa edelleen laittaa koriin ja ei ole ingognito käytössä.

Eihän sen luulisi vaikuttavan saldoihin? Ehkä noita nyt vaan vapautunut myyntiin tai jotain :hmm:

Edit:; Kokeilin vielä uudestaan niin kyllä antaa edelleen laittaa koriin ja ei ole ingognito käytössä.
Perkeles kun ei itsellä anna :l Miksi aina olen niin myöhässä huoh

Tämä ketju on tilausseuranta ja olen täällä ilmoitellut kun saan tilailtua ja missä vaiheessa mennään. Angstit voivat aina laittaa eston päälle jos ei tällainen infoaninen kiinnosta ja olen näitä myynyt nuorille naisille joilla ei ole mitään hajua miten näitä saa netistä tilailtua joten kyllähän siinä onnenkyynel iskee silmäkulmaan kun saa uusia nuoria pelaajia suomenmaahan :giggle:
Ajatella, että on olemassa nuoria naisia jotka eivät osaa tilata netistä. Zalandolle ja muille ikävä uutinen.

Itsellä sama homma. Mutta postin seurantanumeroa klikkaamalla tulee viesti, ettei lähetys ole vielä saapunut Postille. Eli ei uskalla nuolaista vielä.

Muista sitten käydä tämä läpi ettei hyväntekeväisyytesi mene veronkierroksi

Tuli tilausvahvistus ainakin Prismalta ja rahat meni. Meni siis ilmeisesti läpi. Toivottavasti tulee kesälomalle ens viikolla viimeistään :)

Tällaiset toistuvat useamman konsolin tilaamisen "mainostamiset" alkavat tosiaan mennä jo tarpeettoman flamettamisen puolelle. Jos haluat muita foorumilaisia auttaa saatavuuden suhteen, niin riittää että ilmoitat ketjuun vaikkapa "Prisman verkkokaupasta oli juuri tilattavissa Pleikkari 5 Standard Editioneja" tms.

Sain Prismasta tilattua, kiitos playstation5 Suomessa sähköposti ilmoituksen. Kuka olikaan tämä henkilö joka on palvelun laittanut pystyyn, suuri kiitos. Klikkailkaa mainoksia

Kiitos kaunis. Tuo on meikäläisen hengentuote. Mukava kuulla, että sait Pleikan!

Kiitos kaunis. Tuo on meikäläisen hengentuote. Mukava kuulla, että sait Pleikan!

Kiitos täältäkin infon laittaneelle. Edullisestihan itse asiassa tuon sai sieltä. Posti 0 Eur, ja 5% bonushyvitys, eli -26 EUR, eli laitten hinnaksi tuli 503 EUR postikuluineen !

Hitto kun ei voi edes pyytää verkkikseltä rahoja takaisin kun olen väliaikaisella sairastuella ja jos verkkiksen rahat tipahtaa tilille nii bye bye baby baby goodbye kahen kuukauden tuet :itku:
Pistin kyllä pari aika tuohtunutta mailia nytten kun ei kuulu asiakastoimareista, ei päivitä infosivua ja eivät anna mitään tietoa asiakkaillensa tilauksista.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 982
Jäsenet
78 739
Uusin jäsen
FENRIR666

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom