Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama, vähän outoa että tiistaina jo saanut heille mut ei oo liikkunut yhtään mihkään... samaan aikaan täällä osa on saanut jo budbeelläkin?Pitäisikö budbeessä näkyäkin jotain? Mun viimeisin muutos on tiistai aamuyöltä, "Olemme vastaanottaneet tilauksesi verkkokaupasta power.fi"
Eipä taida pleikkari ehtiä tänään
Heh, mulle Postinjakaja toi ohjaimen, pelikone tulee kuulemma perässä maanantaina.Äääh, iloitsin jo että tulee ps5 tänään powerilta mutta painosta päätellen se on vaan se lisäohjain. 0.6kg. Meh, voi paska.
Heh, mulle Postinjakaja toi ohjaimen, pelikone tulee kuulemma perässä maanantaina.
Itselläni luki sama paino, mutta kun oli perillä niin muuttui tuoÄääh, iloitsin jo että tulee ps5 tänään powerilta mutta painosta päätellen se on vaan se lisäohjain. 0.6kg. Meh, voi paska.
Mitä tarkottaa toi verkkokaupan viimeksi myyty ps5? Esim. Viimeksi myyty klo 17:39
Mitä tarkottaa toi verkkokaupan viimeksi myyty ps5? Esim. Viimeksi myyty klo 17:39
Että Konsolin on voinut lisätä ostoskoriin. Elikkä jonoon on otettu porukkaa. Varmaan joku peruuttanut jne.
Ei napannut Cittarin osto-oikeusarvonnasta Ps5. Eikä verkkikseltä marraskuussa tilattu ps5:sta ole kuullut mitään.
Varmaan kylläTulikohan Cittarin ilmoitus vain voittaneille, kun itse en ainakaan ole saanut viestiä ollenkaan?
Heitämpä tähän verkkokauppa tilaukseni ajankohdat. Levyasemallinen malli.Ei napannut Cittarin osto-oikeusarvonnasta Ps5. Eikä verkkikseltä marraskuussa tilattu ps5:sta ole kuullut mitään.
Mikä päivä marraskuuta tilasit sen itse tilasin sen 20.11.2020Ei napannut Cittarin osto-oikeusarvonnasta Ps5. Eikä verkkikseltä marraskuussa tilattu ps5:sta ole kuullut mitään.
PlayStation 5
MaxGaming:llä on Playstation 5 levyasemallista varastossa hintaan 559€
Ostoa ei voitu suorittaa.PlayStation 5
MaxGaming:llä on Playstation 5 levyasemallista varastossa hintaan 559€