Ahaa okeiKyllä mä ainakin omani hain pakettiautomaatista, hyvin mahtuu niihin isoihin lokeroihin![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ahaa okeiKyllä mä ainakin omani hain pakettiautomaatista, hyvin mahtuu niihin isoihin lokeroihin![]()
Perjantaina powerista ostettu levyasemallinen kuljetuksessa ja huomenna pitäs saapua. Pikku kämmi kävi kun tilasin pakettiautomaattiin niin eihän se sinne mahduonneks samassa pihassa r-kioski niin sinne ohjautuu.
Ahaa okeiSuht uus postin pakettiautomaatti täällä nurkilla mutta niinhän tuossa postin seurannassa lukee. Oisko sitten vaan varuttu toiselle paketille tai jotain
Postin sovellus ja powerin sivut mulla päivittyny samaa tahtia ja niiden mukaan on kuljetuksessa. Varmaks ei tiedä ennen kuin on paketti kotona. Ei auta kun toivoa parastaNiin mullakin lukee siinä powerin mailissa, mutta kun menee omaan postiin katsomaan, siellä lukee ettei ole vielä edes saapunut postille kuljetettavaksi .
En yllättyisi vaikka menesi ens viikolle.
Sain tilausvahvistuksen torstaina klo 11.01 sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Gigantin sivuilla lukee ainoastaan ”tilaus vastaanotettu”Onkos täällä monia muita, jotka saivat silloin torstaina tilausvahvistuksen mutta Matkahuollon suunnalta ei ole vielä kuulunut mitään?
Pitäisi olla tyytyväinen, että vihdoin onnistui laitteen saamaan mutta kummallisen kauan on kestänyt ilman mitään viestiä.
Jes, täsmälleen sama tilanne meikäläisen kohdalla. Toivottavasti homma kohta etenee ja seurantakoodit saapuvat sähköposteihinSain tilausvahvistuksen torstaina klo 11.01 sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Gigantin sivuilla lukee ainoastaan ”tilaus vastaanotettu”
Kaikki pelkää että Gigantti on myynyt ei-oota ja kone saapuu joskus syyskuun puolella.Jumalauta mitä hätähousuja täällä on. Seuraava keino F5:n spammisen matkahuollon sivuilla jälkeen on varmaan hoodoo tai joku näennäistiede. Jos sieltä on tilausvahvistus ja matkahuollon seurantakoodi tullut, niin ei niitä huvikseen lähetellä. Löysätkää hieman.
Varmasti näin, jos pelaa Ps4 pelejä. God of War 4K/120 fps kyllä näyttää töllöttimessä aivan sika hyvältä. Myös tuon ohjaimen uudet toiminnot on hienoja. Lopeta trollaus.Itellä ollu ps5 muutamia päiviä. Jäitä hattuun laitteen hankkijat. Ei oo mikään elämää suurempi laite. Nyt jo tuntuu että olipa turha odotus . Eipä juuri ps nelosta kummempi laite![]()
Saamari tätä tilausketjua on kiva seurata, pikku vinkki jollakin antaa niin useampi nimimerkki alkaa välittömästi kyselemään mistä/milloin/jolloin toimitus tapahtuu. Yksi sai jo oman, siis mistä tilattu ja koska.
Aivan uskomatonta traamaa koko ketju koko ajan. Hurjia aikoja odotettu kuin kuuta nousevaa, josko se konsoli tulisi vihdoin tänään. Ei vielä perjantaina ollu postissa, menee maanantaille. Perkeleen postin vika. Tahtoo sen konsolin, makso mitä makso. Ai, että on kiva seurailla ketjua.
Uskomatonta kiimaa konsolin perään![]()
Joo sama tässä, hauskaa seurataSaamari tätä tilausketjua on kiva seurata, pikku vinkki jollakin antaa niin useampi nimimerkki alkaa välittömästi kyselemään mistä/milloin/jolloin toimitus tapahtuu. Yksi sai jo oman, siis mistä tilattu ja koska.
Aivan uskomatonta traamaa koko ketju koko ajan. Hurjia aikoja odotettu kuin kuuta nousevaa, josko se konsoli tulisi vihdoin tänään. Ei vielä perjantaina ollu postissa, menee maanantaille. Perkeleen postin vika. Tahtoo sen konsolin, makso mitä makso. Ai, että on kiva seurailla ketjua.
Uskomatonta kiimaa konsolin perään![]()
Ensinnäkin kukaan ei katso Game of Thrones sarjaa uudestaan. Niin hirveä viimeinen kausi.Joo sama tässä, hauskaa seurata
Tuntuu että täällä meleko lapset ketjussa ja ihmiset muuten ei tilanneet mitään ennen ku ei ole mitään jaksamista eikä tietoa miten yleensä postit kulkee. Verrataan mihin aikaan ja mikä minuutti oli tilaus ja lähetys hetkessä uskomotanta touhua, eikö pitäs vain rauhoittua ja odottaa sitä tilausta, katso vaikka Game Of Thrones uudelleen jos ei muuta tekemistä
Toisaalta Gigantin aspa sanoi myös mulle että tuote on perillä torstaina 25.3. ja melko varmasti voi jo nyt sanoa, että jos ei seurantakoodiakaan ole tässä vaiheessa, ei pleikkarikaan todennäköisesti ehdi perille torstaiksi. Eli jos ovat saaneet ohjeistuksen sanoa että toimitus on torstaina, mikä estää heitä sanomasta etteivät myyneet eioota vaikka näin olisi käynyt.Mutta kun eivät myyneet eioota. Kaikki, ketkä Gigantista saivat viime torstaina konsolin tilattua, ovat tämän myös saaneet ja on tulossa. Onko tämä niin vaikea ymmärtää, kun tähänkin ketjuun aikaisemmin laitoin Gigantin aspan vastauksen asiaan liittyen. Aika rasittavaa luettavaa.
Mutta kun eivät myyneet eioota. Kaikki, ketkä Gigantista saivat viime torstaina konsolin tilattua, ovat tämän myös saaneet ja on tulossa. Onko tämä niin vaikea ymmärtää, kun tähänkin ketjuun aikaisemmin laitoin Gigantin aspan vastauksen asiaan liittyen. Aika rasittavaa luettavaa.
Toisaalta Gigantin aspa sanoi myös mulle että tuote on perillä torstaina 25.3. ja melko varmasti voi jo nyt sanoa, että jos ei seurantakoodiakaan ole tässä vaiheessa, ei pleikkarikaan todennäköisesti ehdi perille torstaiksi.
11 jälkeen tilattu pleikkari saapu kaverille jo lauantaina postipakettiautomaattiin.11:01 tilattu, tulee tänään pakettiautomaattiin Helsingissä.
Yllättävää jos tulet ketjuun jossa keskustellaan PS5:n tilausseurannoista...Tuntuu joillekin olevan elämää suurempi juttu uuden pelikonsolin saaminen![]()
Itse taas täysin eri mieltä ja mielestäni ehdottomasti oli ostamisen / odotuksen arvoinen. Käyttömukavuus paljon parempi neloseen verrattuna (käyttiksen nopeus yms), nelosen pelit toimivat paremmin (ei kaikki toki) ja laite on todella hiljainen. Myös ohjain parempi (makuasioita).Toiset lukee joka aamu sarjakuvia, minä tulen tänne lukemaan tätä viestiketjuaJakke44 komppaan että ei ole kyllä ole tällästä itkua väärti (pleikkari himassa jo marraskuusta saakka) vaikka itse samankaltaisia viestejä kirjotin ku prisman julkasun ylimyynnistä pleikan sain viikon myöhässä.
Varmasti näin, jos pelaa Ps4 pelejä. God of War 4K/120 fps kyllä näyttää töllöttimessä aivan sika hyvältä. Myös tuon ohjaimen uudet toiminnot on hienoja. Lopeta trollaus.
No laitteen saaminenhan tuntuu olevan ehkä kaikkien aikojen paras ja jännittävin julkaisupeli ikinäToiset lukee joka aamu sarjakuvia, minä tulen tänne lukemaan tätä viestiketjuaJakke44 komppaan että ei ole kyllä ole tällästä itkua väärti (pleikkari himassa jo marraskuusta saakka) vaikka itse samankaltaisia viestejä kirjotin ku prisman julkasun ylimyynnistä pleikan sain viikon myöhässä.
Ei mee seitsemää vuotta uuteen konsoliin. Sony on sanonu et tää on lyhyt kausi ennenkuin uusi malli julkaistaan. Ja kansa oottaa vesi kielellä ja kuolaten ja maksaa taas...No laitteen saaminenhan tuntuu olevan ehkä kaikkien aikojen paras ja jännittävin julkaisupeli ikinäOttaahan siinä aikansa mutta samapa tuo, kun tuolla sitten se seuraavat seitsemän vuotta mennään kuitenkin. Toki kivahan se olisi, jos noista vuosista tämä ensimmäinen ei kuluisi ihan vaan siihen, ettei laitetta edes ole.
Ilmanen PS5 ostajillepitääks toi GoW hankkii erikseen vai jos on PS4 levyversio ni pystyykö sillä pelaa tota upgradea?
Pointtinihan on se että soittaa.. kirjottaa chatbotille.. laittaa sähköpostia Gigantille 2 tuntia tilauksen jälkeen ku mitää eio tapahtunu. Seuraavana päivänä soitellaan jo postille että missä mun pleikka viipyy.. vaikka ois Gigantin sivulla että tilaus käsittelyssä.. ja sitten haukutaan Giganttia ku joku saanu jo lähetystunnuksen ja toinen ei.. tätä siis jatkunu samalla kaavalla 4 kuukauttaItse taas täysin eri mieltä ja mielestäni ehdottomasti oli ostamisen / odotuksen arvoinen. Käyttömukavuus paljon parempi neloseen verrattuna (käyttiksen nopeus yms), nelosen pelit toimivat paremmin (ei kaikki toki) ja laite on todella hiljainen. Myös ohjain parempi (makuasioita).
Tottakai, ymmärrän. Kohtuus kaikessa täytyy pitää, koska varmasti siellä tavaran lähtöpäässä tehdään hommia niin hyvin kuin pystytään.Pointtinihan on se että soittaa.. kirjottaa chatbotille.. laittaa sähköpostia Gigantille 2 tuntia tilauksen jälkeen ku mitää eio tapahtunu. Seuraavana päivänä soitellaan jo postille että missä mun pleikka viipyy.. vaikka ois Gigantin sivulla että tilaus käsittelyssä.. ja sitten haukutaan Giganttia ku joku saanu jo lähetystunnuksen ja toinen ei.. tätä siis jatkunu samalla kaavalla 4 kuukautta![]()
Eihän tuota kukaan tiedä. Ihan täyttä spekulaatiota. Kukaan ei tiedä mitä laitteistopuolella tapahtuu, esim. viiden vuoden päästä. Ei kukaan Sonylta ole tätä sanonut, ei sielläkään ennustajia ole.Ei mee seitsemää vuotta uuteen konsoliin. Sony on sanonu et tää on lyhyt kausi ennenkuin uusi malli julkaistaan. Ja kansa oottaa vesi kielellä ja kuolaten ja maksaa taas...
Joo no tokihan nuo menee aina itse kunkin mielen mukaan. Itseltäkin jäi tuo puolivälin PS4 Pro -kausi kokonaan välistä, joten siinäkin mielessä PS5 jo vähän kuumottelee. PC-puolellahan se vajaan tonnin näyttis uusitaan vissiin jo vuosittain, joten annettakoon meille konsolipeasanteille edes kerran vuosikymmenessä mahdollisuus vähän innostuaEi mee seitsemää vuotta uuteen konsoliin. Sony on sanonu et tää on lyhyt kausi ennenkuin uusi malli julkaistaan. Ja kansa oottaa vesi kielellä ja kuolaten ja maksaa taas...
Tämä nyt oikeastaan ainoa syy itsellekin; saa PS4 pro parannellut, ja PS5 upgreidatut pelit ja 4K resoon omassa telkussa (nyt siis vanha PS4 fat jossa tuuletin vaatii vastamelukuulokkeet). Ihan samoin kun X0nen kanssa josta jätin X-mallin väliin koska silloin oli vain FHD telkkari ilman HDR:ää. Nyt kun 4K@120Hz ja HDR niin kiinnosti konsolisukupolvienkin päivitys.Joo no tokihan nuo menee aina itse kunkin mielen mukaan. Itseltäkin jäi tuo puolivälin PS4 Pro -kausi kokonaan välistä, joten siinäkin mielessä PS5 jo vähän kuumottelee. PC-puolellahan se vajaan tonnin näyttis uusitaan vissiin jo vuosittain, joten annettakoon meille konsolipeasanteille edes kerran vuosikymmenessä mahdollisuus vähän innostua![]()
Täälläkin odotellaan laitetta saapuvaksi, pitäs parin tunnin sisällä kilkahtaa viestiä.Powerin perjantain ostos. Saapunut pakettiautomaattiin. Saas nähdä miten pikku mies (ja vähän vanhempiki) innostuu ku töistä pääsen kotiin uuden härvelin kanssa
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.