Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enemmänkin minuutissaMielenkiinnosta kysyn menikö ne minuuteissa?
Varmaan, kun oli kahdella laitteella ja toisella sain vain. Toiseen ei tullut varastoon ollenkaan.Mielenkiinnosta kysyn menikö ne minuuteissa?
Varmaan. Mulla oli vihreä osta-nappi, mutta kun painoin sitä, niin sain ilmoituksen kaikkien tuotteiden olevan jo koreissaMielenkiinnosta kysyn menikö ne minuuteissa?
Enemmänkin minuutissa
Varmaan, kun oli kahdella laitteella ja toisella sain vain. Toiseen ei tullut varastoon ollenkaan.
Varmaan. Mulla oli vihreä osta-nappi, mutta kun painoin sitä, niin sain ilmoituksen kaikkien tuotteiden olevan jo koreissa
Sama täällä. Kävi hirveä munkki, että just oikeaan aikaan päivitin sivun. Enkä edes päivitellyt mitenkään tiuhaanTuurilla meni, multitaskasin ja sattumalta refreshillä vihreä nappi kun olin jo melko varma että kannattaa luovuttaa, ja saman tien klikkausta. Sentään ostoskorivaraus, varmuuden vuoksi kyllä tein vauhdilla maksunkin.
Sanoo trokaripaskanjauhanta ei kuulu tänne
mitä siitä jos olisinkin? 3 vain myynyt ja yhden pitänytSanoo trokari
No musta on joteki älytöntä, et muitten viestejä täällä arvostelet. Enempää en tähän kantaa ota kun menee off topici puolelle.mitä siitä jos olisinkin? 3 vain myynyt ja yhden pitänyt
omat jutut sentään liittyy aiheeseen eivätkö ole lapsellista jauhantaa kuten yllä oleva f1-viittausNo musta on joteki älytöntä, et muitten viestejä täällä arvostelet. Enempää en tähän kantaa ota kun menee off topici puolelle.
Säälittävä kaveri olet ja palsta olisi parempi ilman sinua.omat jutut sentään liittyy aiheeseen eivätkö ole lapsellista jauhantaa kuten yllä oleva f1-viittaus
jos kerta omistat jo konsolin, ni yritätkö oikeesti ostaa uuden ja uuden ja sitten vielä myydä sitä kalliimmalla.. voi hyvää päivää.. säälittävää. mee töihin jos rahasta on pula.mitä siitä jos olisinkin? 3 vain myynyt ja yhden pitänyt
kyllä se sieltä ajan kanssa tulee !CDON sai 2 tuntia sit varastoon Playstation 5 levyasemallista sähköpostin viestin mukaan, mut kaikki meni. Toivottavasti Gigantista nyt tulis se lähetyskoodi nii mieltä helpottais.
joko gigantos tilaajat on saanu seurantakoodia? omani on edelleen "Toimituksen tila:Tilaus vastaanotettu " tilassa.
Säälittävä kaveri olet ja palsta olisi parempi ilman sinua.
Itse sain ostettua oman kiitos gaponen, kuka ei ollut rahojen kiilto silmissä, vaan tarjosi omaa ovh hintaan.
Sitten on sinun kaltaisesti saasta, ketkä rahastaa toisten tarpeilla. Häpeäisit edes.
Juu siinä olen samaa mieltä. Kysynnän ja tarjonnan laki. Se toimii kautta maapallon kaikkialla.Ei se ole tyhmä joka pyytää ja sitä rataa.
Jos ps5 on tarve niin se jos jokin on mielestäni säälittävää.
Sanoko mitää et millon ne sinne saapuu?Ihmisillä kun olisi hiukan malttia, niin tämmöset myyjät ei möisi tavaraa. En itsekkään arvosta näitä turhakkeita, mutta minkäs asialle mahtaa.
Kysäsin powerin asiakas palvelusta, milloin tämän päivän onnistuneettilaukaet toimitetaan.
Vastaus: tukkurilta toimitus varmistettu, lähetetään heti kun saapuu keskusvarastoon
Samassa tilassa. Aspasta kysyin, niin sanoivat että eivät ole vielä ehtineet lähettää, että konsoli on tulossa. Sain tilauksen läpi klo 11 aikaan.joko gigantos tilaajat on saanu seurantakoodia? omani on edelleen "Toimituksen tila:Tilaus vastaanotettu " tilassa.
Se että sun omat jutut mitä tääl kirjottelet on monen mielestä negatiivisia, ei aja sun asemaa monen mielissä.omat jutut sentään liittyy aiheeseen eivätkö ole lapsellista jauhantaa kuten yllä oleva f1-viittaus
Säälittävä kaveri olet ja palsta olisi parempi ilman sinua.
Itse sain ostettua oman kiitos gaponen, kuka ei ollut rahojen kiilto silmissä, vaan tarjosi omaa ovh hintaan.
Sitten on sinun kaltaisesti saasta, ketkä rahastaa toisten tarpeilla. Häpeäisit edes.
Ylipäätään, mitä missaat siitä et joku laittaa viestin tähän ryhmään. Jos aihe ei oo suoraa tähän liitettyn nii eiks sen yli voi vaa scrollaa, ei vaa pitää viel sit palautetta antaa perään. No kuitenkin mun osalta käsitelty.mielestäni n.80e voitto per konsoli ei ole rahastamista edes, tuosta - bensakulut 40km matkalta
Säännöt on olemassa syystäYlipäätään, mitä missaat siitä et joku laittaa viestin tähän ryhmään. Jos aihe ei oo suoraa tähän liitettyn nii eiks sen yli voi vaa scrollaa, ei vaa pitää viel sit palautetta antaa perään. No kuitenkin mun osalta käsitelty.
Anteeksi nyt. Ollaan tekniikka palstalla, joten mitä odotat?Säännöt on olemassa syystä
ps. opettele suomea, missaa ja scrollaa on jonne touhua
Musta aika epäolennaisiin asioihin tartut kuten muutama sana jotka kuitenkin ymmärrät. Mut eiköhän tää ollut tässä.Miten tekniikka ja englanti-suomi sekoitus liittyy toisiinsa?
Ettei mene täysin ohi aiheen, powerilta tilattu konsoli joka menee kaverille osto-hintaan. bisneksen teko on omalta osaltani päättynyt