Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama minullakin on.
Tänään olin taas yhteydessä Prisman aspaan omasta pleikkarin ostovaikeudesta, edelleen tutkitaan mutta liittyy jotenkin s-kortin lisäämiseen tiliin. Uskomatonta mutta tällaista on.
Kysyin samalla tuosta ja aspatyttö ei tästä tiennyt mitään. Muuten kyllä oli avulias neiti ja kyllä kuulemma asiat selviää, en ole ensimmäinen kenellä ongelmia voiton ostamisessa.
Gigantin aspa on kyllä tunnettu valehtelusta. Tuolla RTX3080 seurantaketjussa Gigantin aspa antanut vaikka mitä saapumistietojaMutta kun eivät myyneet eioota. Kaikki, ketkä Gigantista saivat viime torstaina konsolin tilattua, ovat tämän myös saaneet ja on tulossa. Onko tämä niin vaikea ymmärtää, kun tähänkin ketjuun aikaisemmin laitoin Gigantin aspan vastauksen asiaan liittyen. Aika rasittavaa luettavaa.
Verkkokauppa nyt on niin kusetus firma muutenkin. kokemusta on. Amazonin tuloa odotellessa, saatais toi paska kusetusfirma nurin...Meneepäs nallekarkit tasan.
PS5 digital edition tilaus tehty 21. syyskuuta 2020 klo 16.20 Verkkokauppa.comista.
Oli mielestäni verkkikseltä räikeästikkin kustu kuluttajia silmään tämän "ennakkomyynnin" kanssa kun todellisuudessa ensimmäisestä erästä riittikin joillekkin jo kauan aikaa sitten tilauksen tehneille, eli kyseessä ei ollutkaan ennakkomyynti, vaan tuotteelle saatu Sonyn oikea hinta ja toimitusajankohta.
Gigantille, Powerille, KCM, Prismalle ja operaattoreille plussaa, ovat hoitaneet homman hienosti toisin kuin verkkis.
Mun lähipiiristä yks saanut jo 2 pleikkaria ja pari muuta pääs tohon Telian liittymätarjous + PS5 kamppikseen kiinni kun mä venailen et saisin Verkkikseltä ees jonotus-sijan, mitä ne ei toki luovuta rahanpärinöissään, kun tietävät jengin peruuttavan tilauksiaan kun tajuavat miten päin vittua ne on ton hoitanut.
Elisalla ymmärtääkseni puretaan lokakuuntilauksia jo?
Verkkokaupassa "ennakkotilauksia" huoh.
Ihan mun mielestä on oikein useemman kerran viikossa asiaa päivitellä, koska kyllähän tässä ajassa jo alkaa tulemaan malttamattomaks.
Verkkokaupan tilausmäärän kun olisi tiennyt, niin olisin hommannut konsolin muualta ja saanutkin sen ajat sitten.
Lähettävät kuulemma siinä vaiheessa kun liittymä on ollut kaksi viikkoa aktiivisena.saa nähdä milloin telia alkaa toimittamaan konsolit, tulee jo 2 viikkoa täyteen...
okei, aspa vaan sano että lähettävät 2 viikkoq tilauksesta..Lähettävät kuulemma siinä vaiheessa kun liittymä on ollut kaksi viikkoa aktiivisena.
Joo näin on kuulemma ohjeistettu asiakkaita myös. Kaveri Telian aspassa töissä niin kaivo tälläsen tiedon mulle, että lähettävät tosiaan vasta kun liittymä on ollut kaksi viikkoa aktiivisena.okei, aspa vaan sano että lähettävät 2 viikkoq tilauksesta..
Minkä Verkkokauppa.com sille voi jos niillä on tilauksia valtavasti enemmän mitä muilla? Miksi asiasta pitäisi päivittää jotain useamman kerran viikossa, jos mitään uutta asiasta ei ole tiedossa? Mitä lisäarvoa tuo muutaman päivän välein viesti, jossa todetaan, että ei ole tietoa milloin uusi erä tulee ja paljonko siitä riittää? Kukaan ei estä tilaamasta muualta ja peruuttamasta sen jälkeen Verkkiksen tilauksen jos niin päätä kiristää.
toki myös vaatia alennusta/ jos mainostaa väärin.. sopparissa lukee muutenkinJoo näin on kuulemma ohjeistettu asiakkaita myös. Kaveri Telian aspassa töissä niin kaivo tälläsen tiedon mulle, että lähettävät tosiaan vasta kun liittymä on ollut kaksi viikkoa aktiivisena.
Itse kävisin siellä pakettipisteessä kysymässä, katsovat hyllystä onko saapunut. Ei olisi ensimmäinen kerta kun paketti jo noudettavissa, mutta siitä vain jäänyt ilmoitus tulematta...
Edit: Jos alat asiakaspalveluun soittelemaan, niin heillä ei välttämättä ole tuon parempaa tietoa mikäli mennyt ns. pimeänä noutohyllyyn.
taidankin tilata tuon ja myydä diginTelian asiakkaana tuli ihan hyvä kampanja
Eikös siinä täytynyt olla jossain Telian esports postituslistalla että moisia lähettävät?Reilu kerho tuon telian kanssa, itekkin asiakas eikä minkäänlaista mainintaa koko asiasta ole missään.
Tämä ihan perus Matkahuoltoa; paketti tulee pisteeseen, asiakkaalle ei lähde mitään tietoa, pisteen järjestelmät eivät tiedä paketista mitään ja jossain vaiheessa piste saakin tiedon lähettää paketti takaisin.Joo tässähän on myös se että kävin tosiaan eilen illalla jo kauppareissun yhteydessä tuolla 'pakettipisteessä' kyselemässä että olisikohan se paketti jo täällä, väittelin tiskin tädin kanssa hetken siitä että 'ei se paketti voi vielä olla täällä jos ei ilmoitusta ole tullut' ja kävi hän 'tarkistamassa' takahuoneessa ja pakettia 'ei kuulemma löytynyt'. Nyt tosiaan soitin sitten tuonne matkahuollon aspaan ja he ottivat yhteyden tuohon pakettipisteeseen ja noh, aika nopeaa se sitten löytyi:
![]()
Tiedä sitten onko ollut jo silloin maanantaina tuolla noudettavissa, mutta joo kannatti soittaa.
Telian asiakkaana tuli ihan hyvä kampanja
Meni mullakin tämä tilaukseen, katsotaanpa mitä tapahtuu. Verkkiksessä olis marraskuussa tehty tilaus myös sisässä, joka ei taida ihan heti olla materialisoitumassa. Jos Telia ei tee ohareita niin voin sen jonopaikan seuraavalle vapauttaa.Telian asiakkaana tuli ihan hyvä kampanja
Uusille Telian asiakkaille tarjolla 150 kpl PS5 Digital Editioneita.Telian asiakkaana tuli ihan hyvä kampanja
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.