PlayStation 5 tilausseuranta

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tulipahan soitettua Gigantiin, kun ei ollut vieläkään Matkahuollolta kuulunut.
Ei ole tilaukset vielä lähteneet Ruotsista, asiakaspalvelija epäili, että perjantaiksi tuote ehtisi perille.
Eivät olleet tyhjää myyneet, eli voi huokaista sen osalta helpotuksesta. Viimeisten päivien odotus on toki pitkä, Demon Souls kun on jo hyllyssä.
 
Lukeeko jengi yhtään noita aikaisempia viestejä, joissa on jo moneen kertaan kerrottu että tulevat loppuviikosta tai viimeistään ensi viikon alussa. :D
 
Sama minullakin on.

Tänään olin taas yhteydessä Prisman aspaan omasta pleikkarin ostovaikeudesta, edelleen tutkitaan mutta liittyy jotenkin s-kortin lisäämiseen tiliin. Uskomatonta mutta tällaista on.

Kysyin samalla tuosta ja aspatyttö ei tästä tiennyt mitään. Muuten kyllä oli avulias neiti ja kyllä kuulemma asiat selviää, en ole ensimmäinen kenellä ongelmia voiton ostamisessa.

Tänään on kone lähdössä Prismalta, poistuttu jonosta verkkokaupasta, dnalta ja elisalta.
 
Tunnus saapui tännekkin. Kyllä viikonlopuksi pitäisi ehtiä. On kumminkin kolme päivää aikaa taittaa matkaa.

Nythän se kuumotus vasta alkaakin
 
Kyllä tää vaan on kaikkien aikojen julkaisupeli tää itse konsolin odotus.
Level1: Gigantin F5 GP
Level2: Inboxin F5 GP
Level3: Matkahuollon F5 GP (current, ke 00:39 tuli to 10:06 tilattu)
Level4: Varmaan joku live kyttääminen lähikaupan edessä :D

Kiitos vaan kaikille kanssaeläjille ja tsemppiä niille jotka vielä metsästää!
 
Mutta kun eivät myyneet eioota. Kaikki, ketkä Gigantista saivat viime torstaina konsolin tilattua, ovat tämän myös saaneet ja on tulossa. Onko tämä niin vaikea ymmärtää, kun tähänkin ketjuun aikaisemmin laitoin Gigantin aspan vastauksen asiaan liittyen. Aika rasittavaa luettavaa.
Gigantin aspa on kyllä tunnettu valehtelusta. Tuolla RTX3080 seurantaketjussa Gigantin aspa antanut vaikka mitä saapumistietoja :lol: Klassinen "rekka katollaan".

Edit, omakin koodi saapunut yön aikana niin pääsee jälkikasvu pelaamaan ehkä jo viikonloppuna.
 
Viimeksi muokattu:
Klo 1.12 oli tullu seurantanummero. Olihan se mukava ettei tosiaan käynyt kuten RTX:ien kanssa.
 
Meneepäs nallekarkit tasan.

PS5 digital edition tilaus tehty 21. syyskuuta 2020 klo 16.20 Verkkokauppa.comista.

Oli mielestäni verkkikseltä räikeästikkin kustu kuluttajia silmään tämän "ennakkomyynnin" kanssa kun todellisuudessa ensimmäisestä erästä riittikin joillekkin jo kauan aikaa sitten tilauksen tehneille, eli kyseessä ei ollutkaan ennakkomyynti, vaan tuotteelle saatu Sonyn oikea hinta ja toimitusajankohta.

Gigantille, Powerille, KCM, Prismalle ja operaattoreille plussaa, ovat hoitaneet homman hienosti toisin kuin verkkis.

Mun lähipiiristä yks saanut jo 2 pleikkaria ja pari muuta pääs tohon Telian liittymätarjous + PS5 kamppikseen kiinni kun mä venailen et saisin Verkkikseltä ees jonotus-sijan, mitä ne ei toki luovuta rahanpärinöissään, kun tietävät jengin peruuttavan tilauksiaan kun tajuavat miten päin vittua ne on ton hoitanut.

Elisalla ymmärtääkseni puretaan lokakuuntilauksia jo?
Verkkokaupassa "ennakkotilauksia" huoh.

Ihan mun mielestä on oikein useemman kerran viikossa asiaa päivitellä, koska kyllähän tässä ajassa jo alkaa tulemaan malttamattomaks.

Verkkokaupan tilausmäärän kun olisi tiennyt, niin olisin hommannut konsolin muualta ja saanutkin sen ajat sitten.
 
Meneepäs nallekarkit tasan.

PS5 digital edition tilaus tehty 21. syyskuuta 2020 klo 16.20 Verkkokauppa.comista.

Oli mielestäni verkkikseltä räikeästikkin kustu kuluttajia silmään tämän "ennakkomyynnin" kanssa kun todellisuudessa ensimmäisestä erästä riittikin joillekkin jo kauan aikaa sitten tilauksen tehneille, eli kyseessä ei ollutkaan ennakkomyynti, vaan tuotteelle saatu Sonyn oikea hinta ja toimitusajankohta.

Gigantille, Powerille, KCM, Prismalle ja operaattoreille plussaa, ovat hoitaneet homman hienosti toisin kuin verkkis.

Mun lähipiiristä yks saanut jo 2 pleikkaria ja pari muuta pääs tohon Telian liittymätarjous + PS5 kamppikseen kiinni kun mä venailen et saisin Verkkikseltä ees jonotus-sijan, mitä ne ei toki luovuta rahanpärinöissään, kun tietävät jengin peruuttavan tilauksiaan kun tajuavat miten päin vittua ne on ton hoitanut.

Elisalla ymmärtääkseni puretaan lokakuuntilauksia jo?
Verkkokaupassa "ennakkotilauksia" huoh.

Ihan mun mielestä on oikein useemman kerran viikossa asiaa päivitellä, koska kyllähän tässä ajassa jo alkaa tulemaan malttamattomaks.

Verkkokaupan tilausmäärän kun olisi tiennyt, niin olisin hommannut konsolin muualta ja saanutkin sen ajat sitten.
Verkkokauppa nyt on niin kusetus firma muutenkin. kokemusta on. Amazonin tuloa odotellessa, saatais toi paska kusetusfirma nurin...
 
okei, aspa vaan sano että lähettävät 2 viikkoq tilauksesta..
Joo näin on kuulemma ohjeistettu asiakkaita myös. Kaveri Telian aspassa töissä niin kaivo tälläsen tiedon mulle, että lähettävät tosiaan vasta kun liittymä on ollut kaksi viikkoa aktiivisena.
 
Minkä Verkkokauppa.com sille voi jos niillä on tilauksia valtavasti enemmän mitä muilla? Miksi asiasta pitäisi päivittää jotain useamman kerran viikossa, jos mitään uutta asiasta ei ole tiedossa? Mitä lisäarvoa tuo muutaman päivän välein viesti, jossa todetaan, että ei ole tietoa milloin uusi erä tulee ja paljonko siitä riittää? Kukaan ei estä tilaamasta muualta ja peruuttamasta sen jälkeen Verkkiksen tilauksen jos niin päätä kiristää.
 
Tekisi mieli sanoa jotain, mutta jätän sanomatta ja sanon kuten muutkin:

Tännekin tuli tänään Gigantin koodi.
 
Gigantista torstaina 10.07 tilattu. Ei ole tilausvahvistuksen jälkeen kuulunut vielä mitään. Alkaa näyttämään että ensi viikolle valuu.
 
Oli nähtävästi tullut omaankiin mailiin tieto tuosta prisman osto-oikeusarvonnon voitosta joka meni vanhaksi 21.3. En ollut huomannut kun oli suoraan roskaposti kansioon lentänyt nähtävästi. Eipä sillä omalta kannalta väliä ole kun kuun alussa tuon sain gigantista, mutta meinaa että tuokin kappale menossa sitten luultavasti nyt tulevaan huhtikuun arvontaan.
 
Minkä Verkkokauppa.com sille voi jos niillä on tilauksia valtavasti enemmän mitä muilla? Miksi asiasta pitäisi päivittää jotain useamman kerran viikossa, jos mitään uutta asiasta ei ole tiedossa? Mitä lisäarvoa tuo muutaman päivän välein viesti, jossa todetaan, että ei ole tietoa milloin uusi erä tulee ja paljonko siitä riittää? Kukaan ei estä tilaamasta muualta ja peruuttamasta sen jälkeen Verkkiksen tilauksen jos niin päätä kiristää.

Verkkokauppa.com olisi voinut alusta saakka olla siitä asiasta läpinäkyvä, että ovat myyneet jo puolivuotta konsolia ja ennakkotilaukset menevät heille, ketkä sen tekivät.
Nyt verkkokauppa.com mainosti ennakkomyyntiä, julkaisupäivälle, mikä oli täysin harhaanjohtamista.

Siis hyvä homma verkkikselle kun saivat ison satsin tilauksia, ei se mua vituta, vaan se miten tämä markkinointi kuluttajan näkökulmasta toimi.
 
Joo näin on kuulemma ohjeistettu asiakkaita myös. Kaveri Telian aspassa töissä niin kaivo tälläsen tiedon mulle, että lähettävät tosiaan vasta kun liittymä on ollut kaksi viikkoa aktiivisena.
toki myös vaatia alennusta/ jos mainostaa väärin.. sopparissa lukee muutenkin
 
Huhhuh! Cdon.comista 15.3 tullut pleikkari saapui! Malttia ja onnea kaikille pleikkareiden hankintaan!
 

Liitteet

  • 531D9AF1-86E4-4A76-BDA6-1E1AEB37FF49.jpeg
    531D9AF1-86E4-4A76-BDA6-1E1AEB37FF49.jpeg
    596,8 KB · Luettu: 56
Onko porukalla kokemusta kuinka kauan matkahuollolla kestää kuljettaa viimeiset 3 kilometriä? Mietin uskaltaisiko tuonne matkahuolloon aspaan soitella turhia ja kysellä mikä on tilanne. Vähän on aina kärsivällisyys koetuksella jne kun paketti on 'niin lähellä mutta niin kaukana', pari päivää kuitenkin jo ollut kuljetuksessa pakettipisteeseen.
Sieppaa2.PNG
 
Itse kävisin siellä pakettipisteessä kysymässä, katsovat hyllystä onko saapunut. Ei olisi ensimmäinen kerta kun paketti jo noudettavissa, mutta siitä vain jäänyt ilmoitus tulematta...

Edit: Jos alat asiakaspalveluun soittelemaan, niin heillä ei välttämättä ole tuon parempaa tietoa mikäli mennyt ns. pimeänä noutohyllyyn.
 
Itse kävisin siellä pakettipisteessä kysymässä, katsovat hyllystä onko saapunut. Ei olisi ensimmäinen kerta kun paketti jo noudettavissa, mutta siitä vain jäänyt ilmoitus tulematta...

Edit: Jos alat asiakaspalveluun soittelemaan, niin heillä ei välttämättä ole tuon parempaa tietoa mikäli mennyt ns. pimeänä noutohyllyyn.

Joo, välillä Honeywell pääte ei lähetä dataa loppuun asti ja saapumisilmoitus jää piippuun, asiakkaana voi toki reagoida tähän siinä vaiheessa kun seurannan mukaan paketti ollut kuljetuksessa toimipisteeseen omituisen kauan (ei siis varastolta kuljetusyhtiölle, vaan lajittelukeskuksesta toimipisteeseen), kaikista parhain tapa on toki laittaa sähköpostia tai soittaa.
 
Joo tässähän on myös se että kävin tosiaan eilen illalla jo kauppareissun yhteydessä tuolla 'pakettipisteessä' kyselemässä että olisikohan se paketti jo täällä, väittelin tiskin tädin kanssa hetken siitä että 'ei se paketti voi vielä olla täällä jos ei ilmoitusta ole tullut' ja kävi hän 'tarkistamassa' takahuoneessa ja pakettia 'ei kuulemma löytynyt'. Nyt tosiaan soitin sitten tuonne matkahuollon aspaan ja he ottivat yhteyden tuohon pakettipisteeseen ja noh, aika nopeaa se sitten löytyi:
Sieppaa3.PNG

Tiedä sitten onko ollut jo silloin maanantaina tuolla noudettavissa, mutta joo kannatti soittaa.
 
eli periaatteessahan kannattaa tilata tuo nyt ja irtisanoo se digisoppari silloinhan olet ollut tilauksen aikaan asiakas
 
Reilu kerho tuon telian kanssa, itekkin asiakas eikä minkäänlaista mainintaa koko asiasta ole missään.
 
Joo tässähän on myös se että kävin tosiaan eilen illalla jo kauppareissun yhteydessä tuolla 'pakettipisteessä' kyselemässä että olisikohan se paketti jo täällä, väittelin tiskin tädin kanssa hetken siitä että 'ei se paketti voi vielä olla täällä jos ei ilmoitusta ole tullut' ja kävi hän 'tarkistamassa' takahuoneessa ja pakettia 'ei kuulemma löytynyt'. Nyt tosiaan soitin sitten tuonne matkahuollon aspaan ja he ottivat yhteyden tuohon pakettipisteeseen ja noh, aika nopeaa se sitten löytyi:
Sieppaa3.PNG

Tiedä sitten onko ollut jo silloin maanantaina tuolla noudettavissa, mutta joo kannatti soittaa.
Tämä ihan perus Matkahuoltoa; paketti tulee pisteeseen, asiakkaalle ei lähde mitään tietoa, pisteen järjestelmät eivät tiedä paketista mitään ja jossain vaiheessa piste saakin tiedon lähettää paketti takaisin.

Näin meinasi käydä viimeksi mm. yhden ulkomaanpaketin kanssa, mutta koska paikallinen ”asiamies” on näihin törmännyt niin ei yleensä lähetä takaisin ensimmäisellä Matkahuollon pyynnöllä. Näitä siis tulee jatkuvasti.

Eli suosittelen A) välttämään Matkahuoltoa aina kun mahdollista ja B) kysellä pisteellä paketin perää ja kertoa miten Matkahuolto oikeasti toimii (eli ei toimi).
 
Koska tuo on leimattu, tuo sähköposti? Koska harvinaisen hitaasti olisi mennyt siinä tapauksessa...

EDIT: Mutta tuohan koskee digital edition -kapineita, kun toinen kamppis on levyasemallisia.
 
Tartuin telian tarjoukseen 10.3 ja nyt on menossa postiin PS5 Digital. Eli kyllä se on noin 2 viikkoa tilauksesta, ei liittymän aktivoinnista.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
284 225
Viestejä
4 882 088
Jäsenet
78 778
Uusin jäsen
juntune

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom