Meneepäs nallekarkit tasan.
PS5 digital edition tilaus tehty 21. syyskuuta 2020 klo 16.20 Verkkokauppa.comista.
Oli mielestäni verkkikseltä räikeästikkin kustu kuluttajia silmään tämän "ennakkomyynnin" kanssa kun todellisuudessa ensimmäisestä erästä riittikin joillekkin jo kauan aikaa sitten tilauksen tehneille, eli kyseessä ei ollutkaan ennakkomyynti, vaan tuotteelle saatu Sonyn oikea hinta ja toimitusajankohta.
Gigantille, Powerille, KCM, Prismalle ja operaattoreille plussaa, ovat hoitaneet homman hienosti toisin kuin verkkis.
Mun lähipiiristä yks saanut jo 2 pleikkaria ja pari muuta pääs tohon Telian liittymätarjous + PS5 kamppikseen kiinni kun mä venailen et saisin Verkkikseltä ees jonotus-sijan, mitä ne ei toki luovuta rahanpärinöissään, kun tietävät jengin peruuttavan tilauksiaan kun tajuavat miten päin vittua ne on ton hoitanut.
Elisalla ymmärtääkseni puretaan lokakuuntilauksia jo?
Verkkokaupassa "ennakkotilauksia" huoh.
Ihan mun mielestä on oikein useemman kerran viikossa asiaa päivitellä, koska kyllähän tässä ajassa jo alkaa tulemaan malttamattomaks.
Verkkokaupan tilausmäärän kun olisi tiennyt, niin olisin hommannut konsolin muualta ja saanutkin sen ajat sitten.