PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 223
Toisaalta Gigantin aspa sanoi myös mulle että tuote on perillä torstaina 25.3. ja melko varmasti voi jo nyt sanoa, että jos ei seurantakoodiakaan ole tässä vaiheessa, ei pleikkarikaan todennäköisesti ehdi perille torstaiksi.
Joskus myös gigantti yllättää. Viime kerralla tietokone tuli alta vuorokaudessa seurantakoodin mukaan kun oli suomeen saapunut keskusvarastolta.
 

rock

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
694
Juttelin juuri Gigantin asiakaspalvelun kanssa ja vastaus on tällä hetkellä tämä:

1616483045686.png


Eli ilmeisesti tavaraa siis on (ainakin Ruotsissa) mutta koska se saadaan Suomeen saakka on vielä auki. Erikoista että tuota tavaraa noin tipotellen pakkaillaan ja lähetellään.
 
Liittynyt
29.04.2019
Viestejä
119
11:01 tilattu ja status "Odottaa käsittelyä". Noh saa nähdä ‍:poop:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 333
kai sielläkin gigantin varastolla jotain korona säädöksiä että ei ole ihan niin nopeaa pakkailua jos nyt jotain ihmiset vielä tekee...
omalle tilaukselle tuli matkahuollon viesti aamulla, lähti klo 00:02 hkista tänne kaakkoon.
 
Liittynyt
23.03.2021
Viestejä
2
Klo 10:02 tilattu gigantista eikä ole kuulunut mitään vahvistuksen jälkeen.
 
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
89
Toiset lukee joka aamu sarjakuvia, minä tulen tänne lukemaan tätä viestiketjua :D Jakke44 komppaan että ei ole kyllä ole tällästä itkua väärti (pleikkari himassa jo marraskuusta saakka) vaikka itse samankaltaisia viestejä kirjotin ku prisman julkasun ylimyynnistä pleikan sain viikon myöhässä.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 280
Toiset lukee joka aamu sarjakuvia, minä tulen tänne lukemaan tätä viestiketjua :D Jakke44 komppaan että ei ole kyllä ole tällästä itkua väärti (pleikkari himassa jo marraskuusta saakka) vaikka itse samankaltaisia viestejä kirjotin ku prisman julkasun ylimyynnistä pleikan sain viikon myöhässä.
Itse taas täysin eri mieltä ja mielestäni ehdottomasti oli ostamisen / odotuksen arvoinen. Käyttömukavuus paljon parempi neloseen verrattuna (käyttiksen nopeus yms), nelosen pelit toimivat paremmin (ei kaikki toki) ja laite on todella hiljainen. Myös ohjain parempi (makuasioita).
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
4
Varmasti näin, jos pelaa Ps4 pelejä. God of War 4K/120 fps kyllä näyttää töllöttimessä aivan sika hyvältä. Myös tuon ohjaimen uudet toiminnot on hienoja. Lopeta trollaus.
pitääks toi GoW hankkii erikseen vai jos on PS4 levyversio ni pystyykö sillä pelaa tota upgradea?
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
9
Toiset lukee joka aamu sarjakuvia, minä tulen tänne lukemaan tätä viestiketjua :D Jakke44 komppaan että ei ole kyllä ole tällästä itkua väärti (pleikkari himassa jo marraskuusta saakka) vaikka itse samankaltaisia viestejä kirjotin ku prisman julkasun ylimyynnistä pleikan sain viikon myöhässä.
No laitteen saaminenhan tuntuu olevan ehkä kaikkien aikojen paras ja jännittävin julkaisupeli ikinä :D Ottaahan siinä aikansa mutta samapa tuo, kun tuolla sitten se seuraavat seitsemän vuotta mennään kuitenkin. Toki kivahan se olisi, jos noista vuosista tämä ensimmäinen ei kuluisi ihan vaan siihen, ettei laitetta edes ole.
 
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
31
No laitteen saaminenhan tuntuu olevan ehkä kaikkien aikojen paras ja jännittävin julkaisupeli ikinä :D Ottaahan siinä aikansa mutta samapa tuo, kun tuolla sitten se seuraavat seitsemän vuotta mennään kuitenkin. Toki kivahan se olisi, jos noista vuosista tämä ensimmäinen ei kuluisi ihan vaan siihen, ettei laitetta edes ole.
Ei mee seitsemää vuotta uuteen konsoliin. Sony on sanonu et tää on lyhyt kausi ennenkuin uusi malli julkaistaan. Ja kansa oottaa vesi kielellä ja kuolaten ja maksaa taas...
 
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
89
pitääks toi GoW hankkii erikseen vai jos on PS4 levyversio ni pystyykö sillä pelaa tota upgradea?
Ilmanen PS5 ostajille
Itse taas täysin eri mieltä ja mielestäni ehdottomasti oli ostamisen / odotuksen arvoinen. Käyttömukavuus paljon parempi neloseen verrattuna (käyttiksen nopeus yms), nelosen pelit toimivat paremmin (ei kaikki toki) ja laite on todella hiljainen. Myös ohjain parempi (makuasioita).
Pointtinihan on se että soittaa.. kirjottaa chatbotille.. laittaa sähköpostia Gigantille 2 tuntia tilauksen jälkeen ku mitää eio tapahtunu. Seuraavana päivänä soitellaan jo postille että missä mun pleikka viipyy.. vaikka ois Gigantin sivulla että tilaus käsittelyssä.. ja sitten haukutaan Giganttia ku joku saanu jo lähetystunnuksen ja toinen ei.. tätä siis jatkunu samalla kaavalla 4 kuukautta :)
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 280
Pointtinihan on se että soittaa.. kirjottaa chatbotille.. laittaa sähköpostia Gigantille 2 tuntia tilauksen jälkeen ku mitää eio tapahtunu. Seuraavana päivänä soitellaan jo postille että missä mun pleikka viipyy.. vaikka ois Gigantin sivulla että tilaus käsittelyssä.. ja sitten haukutaan Giganttia ku joku saanu jo lähetystunnuksen ja toinen ei.. tätä siis jatkunu samalla kaavalla 4 kuukautta :)
Tottakai, ymmärrän. Kohtuus kaikessa täytyy pitää, koska varmasti siellä tavaran lähtöpäässä tehdään hommia niin hyvin kuin pystytään.
 
Liittynyt
18.03.2021
Viestejä
8
Ei mee seitsemää vuotta uuteen konsoliin. Sony on sanonu et tää on lyhyt kausi ennenkuin uusi malli julkaistaan. Ja kansa oottaa vesi kielellä ja kuolaten ja maksaa taas...
Eihän tuota kukaan tiedä. Ihan täyttä spekulaatiota. Kukaan ei tiedä mitä laitteistopuolella tapahtuu, esim. viiden vuoden päästä. Ei kukaan Sonylta ole tätä sanonut, ei sielläkään ennustajia ole.
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
9
Ei mee seitsemää vuotta uuteen konsoliin. Sony on sanonu et tää on lyhyt kausi ennenkuin uusi malli julkaistaan. Ja kansa oottaa vesi kielellä ja kuolaten ja maksaa taas...
Joo no tokihan nuo menee aina itse kunkin mielen mukaan. Itseltäkin jäi tuo puolivälin PS4 Pro -kausi kokonaan välistä, joten siinäkin mielessä PS5 jo vähän kuumottelee. PC-puolellahan se vajaan tonnin näyttis uusitaan vissiin jo vuosittain, joten annettakoon meille konsolipeasanteille edes kerran vuosikymmenessä mahdollisuus vähän innostua :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 792
Joo no tokihan nuo menee aina itse kunkin mielen mukaan. Itseltäkin jäi tuo puolivälin PS4 Pro -kausi kokonaan välistä, joten siinäkin mielessä PS5 jo vähän kuumottelee. PC-puolellahan se vajaan tonnin näyttis uusitaan vissiin jo vuosittain, joten annettakoon meille konsolipeasanteille edes kerran vuosikymmenessä mahdollisuus vähän innostua :D
Tämä nyt oikeastaan ainoa syy itsellekin; saa PS4 pro parannellut, ja PS5 upgreidatut pelit ja 4K resoon omassa telkussa (nyt siis vanha PS4 fat jossa tuuletin vaatii vastamelukuulokkeet). Ihan samoin kun X0nen kanssa josta jätin X-mallin väliin koska silloin oli vain FHD telkkari ilman HDR:ää. Nyt kun 4K@120Hz ja HDR niin kiinnosti konsolisukupolvienkin päivitys.

Toki olisi kiva jos torstainan Gigsusta tilatusta konsolista saisi jotain tietoa... :p
 
Liittynyt
14.11.2020
Viestejä
189
Powerin perjantain ostos. Saapunut pakettiautomaattiin. Saas nähdä miten pikku mies (ja vähän vanhempiki) innostuu ku töistä pääsen kotiin uuden härvelin kanssa
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
465
Powerin perjantain ostos. Saapunut pakettiautomaattiin. Saas nähdä miten pikku mies (ja vähän vanhempiki) innostuu ku töistä pääsen kotiin uuden härvelin kanssa
Täälläkin odotellaan laitetta saapuvaksi, pitäs parin tunnin sisällä kilkahtaa viestiä. :)
 
Liittynyt
18.03.2021
Viestejä
3
Tämmöistä tietoa tuli nyt Gigantin aspasta.. Eipä ole enää varmasti torstaina perillä, vaan lähetetty tämän viikon aikana. Jokatapauksessa konsoli on tulossa kaikille, jotka tilauksen saivat läpi.

Untitled.png
 

Kurpitza

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.05.2020
Viestejä
502
Sieltähän se tänään putkahti. Hienosti pyörii RE2 ainakin, paljon sulavemmin kuin nelosella. Samoiten ohjain loistava, istuu paremmin käteen kuin vanhat.
Tuuletin ei pidä käytönnössä mitään puhallus ääntä, mutta outo vikinä kuuluu. En tiedä tuleeko se tuulettimesta vai mistä, mut ei ainakaan levyasemasta. No, täytyy tutkailla sitä myöhemmin. Takaisin pelailemaan :)
 
Liittynyt
08.01.2021
Viestejä
22
Tänään putkahti tännekin konsoli torstain erästä. Seurantakoodi näyttää vieläkin että olisi lähettäjällä. Eli ei todellakaan kannata uskoa, että konsolia tällä viikolla ei ole tulossa jos mitään ei kuulu.
 

Liitteet

Liittynyt
22.03.2021
Viestejä
4
Tulipahan soitettua Gigantiin, kun ei ollut vieläkään Matkahuollolta kuulunut.
Ei ole tilaukset vielä lähteneet Ruotsista, asiakaspalvelija epäili, että perjantaiksi tuote ehtisi perille.
Eivät olleet tyhjää myyneet, eli voi huokaista sen osalta helpotuksesta. Viimeisten päivien odotus on toki pitkä, Demon Souls kun on jo hyllyssä.
 
Liittynyt
17.02.2021
Viestejä
371
Lukeeko jengi yhtään noita aikaisempia viestejä, joissa on jo moneen kertaan kerrottu että tulevat loppuviikosta tai viimeistään ensi viikon alussa. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
453
Sama minullakin on.

Tänään olin taas yhteydessä Prisman aspaan omasta pleikkarin ostovaikeudesta, edelleen tutkitaan mutta liittyy jotenkin s-kortin lisäämiseen tiliin. Uskomatonta mutta tällaista on.

Kysyin samalla tuosta ja aspatyttö ei tästä tiennyt mitään. Muuten kyllä oli avulias neiti ja kyllä kuulemma asiat selviää, en ole ensimmäinen kenellä ongelmia voiton ostamisessa.
Tänään on kone lähdössä Prismalta, poistuttu jonosta verkkokaupasta, dnalta ja elisalta.
 
Liittynyt
25.03.2017
Viestejä
11
Tunnus saapui tännekkin. Kyllä viikonlopuksi pitäisi ehtiä. On kumminkin kolme päivää aikaa taittaa matkaa.

Nythän se kuumotus vasta alkaakin
 
Liittynyt
22.03.2021
Viestejä
2
Kyllä tää vaan on kaikkien aikojen julkaisupeli tää itse konsolin odotus.
Level1: Gigantin F5 GP
Level2: Inboxin F5 GP
Level3: Matkahuollon F5 GP (current, ke 00:39 tuli to 10:06 tilattu)
Level4: Varmaan joku live kyttääminen lähikaupan edessä :D

Kiitos vaan kaikille kanssaeläjille ja tsemppiä niille jotka vielä metsästää!
 
Liittynyt
19.01.2020
Viestejä
968
Mutta kun eivät myyneet eioota. Kaikki, ketkä Gigantista saivat viime torstaina konsolin tilattua, ovat tämän myös saaneet ja on tulossa. Onko tämä niin vaikea ymmärtää, kun tähänkin ketjuun aikaisemmin laitoin Gigantin aspan vastauksen asiaan liittyen. Aika rasittavaa luettavaa.
Gigantin aspa on kyllä tunnettu valehtelusta. Tuolla RTX3080 seurantaketjussa Gigantin aspa antanut vaikka mitä saapumistietoja :lol: Klassinen "rekka katollaan".

Edit, omakin koodi saapunut yön aikana niin pääsee jälkikasvu pelaamaan ehkä jo viikonloppuna.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
44
Klo 1.12 oli tullu seurantanummero. Olihan se mukava ettei tosiaan käynyt kuten RTX:ien kanssa.
 
Liittynyt
24.03.2021
Viestejä
6
Meneepäs nallekarkit tasan.

PS5 digital edition tilaus tehty 21. syyskuuta 2020 klo 16.20 Verkkokauppa.comista.

Oli mielestäni verkkikseltä räikeästikkin kustu kuluttajia silmään tämän "ennakkomyynnin" kanssa kun todellisuudessa ensimmäisestä erästä riittikin joillekkin jo kauan aikaa sitten tilauksen tehneille, eli kyseessä ei ollutkaan ennakkomyynti, vaan tuotteelle saatu Sonyn oikea hinta ja toimitusajankohta.

Gigantille, Powerille, KCM, Prismalle ja operaattoreille plussaa, ovat hoitaneet homman hienosti toisin kuin verkkis.

Mun lähipiiristä yks saanut jo 2 pleikkaria ja pari muuta pääs tohon Telian liittymätarjous + PS5 kamppikseen kiinni kun mä venailen et saisin Verkkikseltä ees jonotus-sijan, mitä ne ei toki luovuta rahanpärinöissään, kun tietävät jengin peruuttavan tilauksiaan kun tajuavat miten päin vittua ne on ton hoitanut.

Elisalla ymmärtääkseni puretaan lokakuuntilauksia jo?
Verkkokaupassa "ennakkotilauksia" huoh.

Ihan mun mielestä on oikein useemman kerran viikossa asiaa päivitellä, koska kyllähän tässä ajassa jo alkaa tulemaan malttamattomaks.

Verkkokaupan tilausmäärän kun olisi tiennyt, niin olisin hommannut konsolin muualta ja saanutkin sen ajat sitten.
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
208
Meneepäs nallekarkit tasan.

PS5 digital edition tilaus tehty 21. syyskuuta 2020 klo 16.20 Verkkokauppa.comista.

Oli mielestäni verkkikseltä räikeästikkin kustu kuluttajia silmään tämän "ennakkomyynnin" kanssa kun todellisuudessa ensimmäisestä erästä riittikin joillekkin jo kauan aikaa sitten tilauksen tehneille, eli kyseessä ei ollutkaan ennakkomyynti, vaan tuotteelle saatu Sonyn oikea hinta ja toimitusajankohta.

Gigantille, Powerille, KCM, Prismalle ja operaattoreille plussaa, ovat hoitaneet homman hienosti toisin kuin verkkis.

Mun lähipiiristä yks saanut jo 2 pleikkaria ja pari muuta pääs tohon Telian liittymätarjous + PS5 kamppikseen kiinni kun mä venailen et saisin Verkkikseltä ees jonotus-sijan, mitä ne ei toki luovuta rahanpärinöissään, kun tietävät jengin peruuttavan tilauksiaan kun tajuavat miten päin vittua ne on ton hoitanut.

Elisalla ymmärtääkseni puretaan lokakuuntilauksia jo?
Verkkokaupassa "ennakkotilauksia" huoh.

Ihan mun mielestä on oikein useemman kerran viikossa asiaa päivitellä, koska kyllähän tässä ajassa jo alkaa tulemaan malttamattomaks.

Verkkokaupan tilausmäärän kun olisi tiennyt, niin olisin hommannut konsolin muualta ja saanutkin sen ajat sitten.
Verkkokauppa nyt on niin kusetus firma muutenkin. kokemusta on. Amazonin tuloa odotellessa, saatais toi paska kusetusfirma nurin...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 073
Viestejä
4 306 273
Jäsenet
71 981
Uusin jäsen
Sanzufin

Hinta.fi

Ylös Bottom