No eihän siinä niin sanota. Arvontaan pitää erikseen osallistua, mutta samalla pitää liittyä Gigantti-klubiin. Itse kuulun jo ennestään klubiin ja silti piti "liittyä" uudelleen. Mitään luvattua viestiä itse arvontaan osallistumisesta ei tullut. Vaimolle tuli vain ilmoitus klubiin liittymisestä, kun komensin laittamaan myös arvan vetämään.Mä käsitin ton niin, että jokaisella klubilaisella on yksi arpa ja 9.2 kilahtaa sähköpostiin viesti, jos arpa osui kohdalle.
Edit. "Arvonta edellyttää liittymistä Gigantti-klubiin. Klubijäsenyys on maksuton. Arvonta on avoin uusille ja vanhoille Gigantti-klubilaisille. "
Kysyin vielä Gigantin aspasta ja sanoivat, että erillistä vahvistusta arvontaan osallistumisesta ei tule, ainoastaan siitä jos arpa osuu kohdalle. Olisi kyllä näinä aikoina mukava, jos osallistumisesta tulisi erillinen vahvistusposti, niin ei tarvitsisi ihmetellä onko lomake toiminut oikein.
Edit 2. Aspa tarkensi vielä, että vahvistusposti tulee maanantaina, kun arvonta virallisesti avataan.

Viimeksi muokattu: