Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienoa työtä.Powerilta ilmoitus tänään että pleikka matkalla. Uskalsin jo perua verkkiksen tilauksen,toivottavasti joku muu saa omansa aiemmin...
Oli kyl ihmeellinen väliintulo powerilla eilen. Kai ne koittaa jotenki gigantille laittaa hanttiin tällaisilla yhtäkkisillä tempauksilla.
Siis tarkotin ettei mitään ennakkoilmotusta jne.Saivat konsolia varastoon ja laittoivat sen myyntiin. Ei kai siinä sen ihmeellisempää ole.
just hieno meno. ainoa vaan että taas näyttää toritrokarit saaneen koneita, mut semmostahan se elämä on.Siis tarkotin ettei mitään ennakkoilmotusta jne.
Siis tarkotin ettei mitään ennakkoilmotusta jne.
Eipä kaadu sivut tuommoisella taktiikallaSiis tarkotin ettei mitään ennakkoilmotusta jne.
Mistä nappasit ?Täällä onnisti kans vihdoinkin tänään. Kun ja jos paketti tulee oikeasti perille, niin verkkokauppa.comin tilausjono pienenee yhdellä.
Powerin yllätyserästä onnistuin nappaamaan. Aika monta tilaisuutta menikin jo ohi, kun ei aina pysty reagoimaan heti.Mistä nappasit ?
Eipä ole tuo aamuinen Power-tilaus edennyt, edelleen seurantasivulla: "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan " Unohdin, että tässä on Posti vielä välissä, joten toivottavasti ehtii jouluksi kotiin![]()
Eipä ole tuo aamuinen Power-tilaus edennyt, edelleen seurantasivulla: "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan " Unohdin, että tässä on Posti vielä välissä, joten toivottavasti ehtii jouluksi kotiin![]()
Itsellä Powerin plösö teki aikanaan matkaa kaikkiaan 8 päivää, tuli Ruotsista tai Norjasta. Kannattaa asennoitua odottelemaan niin ei pety![]()
Where dem haters at... xDOho, nappasin just Amazonin warehousesta "Very good" levyversion 340€ posteineen. Uhka vai mahdollisuus?
Olitko millon tilannu? Toivottavasti menee oman 22.9 tilauksen edelleTäällä onnisti kans vihdoinkin tänään. Kun ja jos paketti tulee oikeasti perille, niin verkkokauppa.comin tilausjono pienenee yhdellä.
Valitettavasti vasta marraskuussa Elisalta peruin tilauksen jo aikoja sitten, kun laskuttivat sen heti vaikka ei ollut mitään tietoa, milloin konsolin olisi saanut. Soittelivat vielä perään häirikkömyyntipuheluja moneen kertaan.Olitko millon tilannu? Toivottavasti menee oman 22.9 tilauksen edelle![]()
jännä, ite oon venaillut omaani elisalta 22.9 alkaen ja eivät ole laskuttaneet, niinhän sen pitäisikin mennä että vasta kun on tuotteen saanut niin on myös laskutus alkanut. ainakin näin kävi elisalta tilaamani dualsense ohjaimen kanssa.Valitettavasti vasta marraskuussa Elisalta peruin tilauksen jo aikoja sitten, kun laskuttivat sen heti vaikka ei ollut mitään tietoa, milloin konsolin olisi saanut. Soittelivat vielä perään häirikkömyyntipuheluja moneen kertaan.
jännä, ite oon venaillut omaani elisalta 22.9 alkaen ja eivät ole laskuttaneet, niinhän sen pitäisikin mennä että vasta kun on tuotteen saanut niin on myös laskutus alkanut. ainakin näin kävi elisalta tilaamani dualsense ohjaimen kanssa.
Veikkaan myös että turha on täksi viikonlopuksi powerin pleikkarista haaveilla, toivottavasti ensiviikonlopuksi ehtii..
Ei ole seurantakoodikaan JJFI muodossa niin veikkaanpa että postille on tullut paketista vain ennakkoilmoitus.
Melkosta vauhtia saa tulla että Ruotsista ehtisi päivässä tänne jakoon.
No se muuttaa tilannetta mikäli ruotsista tulee. Seurannassa lukenut vantaa lähtöpaikkana jostain syystä niin mennyt sillä ajatuksella.
No ehkä murto-osa. On noista niin huutava pula että jää salettiin ekoille omistajillekkin.Ja nyt sitten odotellaan, että noi Powerista napatut konsolit ovat kohta Torissa kaupan - en ihan periaattesta osallistu tähän lottoon, ennen kuin noita konsoleita saa hakea joka Prismasta ja Cittarista OVH-hintaan.
Nyt näkyy itse asiassa näin: Arvioitu toimituspäivä 05.02.2021
Sama taitaa olla muillakin.Nyt näkyy itse asiassa näin: Arvioitu toimituspäivä 05.02.2021
Mulla näkyi alunperin 10.2. Sama on siinä sähköpostivahvistuksessa. Postin seurannassa ei vielä näy mitään oikeaa tilaa.Sama taitaa olla muillakin.
Ainakin täällä (tku) paketit kulkee monesti viel lauantaina eli voi olla huomenna haettavissa?Mulla muuttu lupaukseks maanantai 8.2. Näyttäs et Vantaalta "kuljetuksessa".. Tässä ei olis ku viimeset 20km jäljellä!! Vielä uskon ihmeeseen ja jännitän huomista silti, vaikka oletan maanantaita.
Sama on täällä vaikka arvioitu toimitus muuttui tälle päivälle...Onko kellään Powerista tilanneella vielä status, että Posti odottaa lähetystä?
Mulla hetki sitten muuttu, että kuljetuksessa. Powerin seurannassa näkyy arvioitu toimituspäivä tänään ja omapostin kautta kun katsoo niin arvioitu toimituspäivä ois 9.2.Onko kellään Powerista tilanneella vielä status, että Posti odottaa lähetystä?
On muute jännä kui tuo powerin seuranta näyttää paljon enempi liikkumisen vaiheita kuin normi postin tracking. Arvioidun saapumisajan saa vain ignoree siltäpuolin.
Edit. Tulee sinne postin puolellekkin osa nuista näköjään pienellä viiveellä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.