PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
14.01.2021
Viestejä
7
Tuliko tuo verkkokaupan viesti kaikille siis? Itsehän tilasin marraskuussa heiltä
ei kuulemma kaikille.

Myyjä totesi tiskillä että olet näitä onnekkaita jotka sai tänään tekstarin, huomenna laittelevat lisää ilmeisesti. Olihan noita siellä tiskin takana kunnon pino. Pari tuntia sit haimma pleikan jätkäsaaresta ja joka toinen oli noutokassalla hakemassa hymyssä suin pleikkaa kotiin

Olivat tosi tarkkana että saa just numeroidun oikean version eikä anneta väärää pakettia jollekin toiselle. Kaksi kertaa kävi väärä paketti jo tiskillä, mutta kun skannasi niin ei täsmännyt numerotja etsivät sitä oikeaa kunnolla (olikin jo 24h kioskille menojonossa se pleikka) Tosi reilua että ei vaan laiteta ekaa käsiin sattuvaa asiakkaalle vaan oli nimenneet laatikot.
21.7. Tilattu
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
ei kuulemma kaikille.

Myyjä totesi tiskillä että olet näitä onnekkaita jotka sai tänään tekstarin, huomenna laittelevat lisää ilmeisesti. Olihan noita siellä tiskin takana kunnon pino. Pari tuntia sit haimma pleikan jätkäsaaresta ja joka toinen oli noutokassalla hakemassa hymyssä suin pleikkaa kotiin

Olivat tosi tarkkana että saa just numeroidun oikean version eikä anneta väärää pakettia jollekin toiselle. Kaksi kertaa kävi väärä paketti jo tiskillä, mutta kun skannasi niin ei täsmännyt numerotja etsivät sitä oikeaa kunnolla (olikin jo 24h kioskille menojonossa se pleikka) Tosi reilua että ei vaan laiteta ekaa käsiin sattuvaa asiakkaalle vaan oli nimenneet laatikot.
21.7. Tilattu
Miksihän mulle on tullut tuollainen viesti
 
Liittynyt
11.11.2020
Viestejä
40
Olikos tämäkin Jätkäsaaren puljusta? Mulla 20.8 tilattu muttei ole kuulunut vielä. Kuumotus on todellista
Mulla 19.8. klo 18 tilattu PS5 olisi noudettavissa Verkkiksen Jätkäsaaren myymälästä. Ei enää tarvetta itsellä, joten jos kavereistani kukaan ei tarvitse, niin perun tuon.
 

jhu

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
120
Mä käsitin ton niin, että jokaisella klubilaisella on yksi arpa ja 9.2 kilahtaa sähköpostiin viesti, jos arpa osui kohdalle.
No eihän siinä niin sanota. Arvontaan pitää erikseen osallistua, mutta samalla pitää liittyä Gigantti-klubiin. Itse kuulun jo ennestään klubiin ja silti piti "liittyä" uudelleen. Mitään luvattua viestiä itse arvontaan osallistumisesta ei tullut. Vaimolle tuli vain ilmoitus klubiin liittymisestä, kun komensin laittamaan myös arvan vetämään.

Edit. "Arvonta edellyttää liittymistä Gigantti-klubiin. Klubijäsenyys on maksuton. Arvonta on avoin uusille ja vanhoille Gigantti-klubilaisille. "

Kysyin vielä Gigantin aspasta ja sanoivat, että erillistä vahvistusta arvontaan osallistumisesta ei tule, ainoastaan siitä jos arpa osuu kohdalle. Olisi kyllä näinä aikoina mukava, jos osallistumisesta tulisi erillinen vahvistusposti, niin ei tarvitsisi ihmetellä onko lomake toiminut oikein.

Edit 2. Aspa tarkensi vielä, että vahvistusposti tulee maanantaina, kun arvonta virallisesti avataan. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 221
Onko gigantilla sitten jonot kokonaan purettu kun voi arpoa noita osto-oikeuksia? Jos ei ole, niin aika törkeätä niitä kohtaan jotka tilannut aikasemmin :D
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
19
Joo Gigantilla ei oo jonoja laisinkaan. Ovat siellä marraskuu-joulukuu välillä vetäneet ne muutamat "nopeat syö hitaat" myynnit mutta myyneet kaikki konsolinsa mitä ovat saaneet.
 

Kulakova

Nukkuva krahu
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
137
Verkkokaupasta 10.8. tilattu PS5 ja tänään tuli viestiä, että noudettavissa Pirkkalasta. Nyt vaan pitäs päättää tarvinko sitä vai en.
 
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
62
Nyt kun Verkkokauppakin saa konsoleita liikeelle, niin jos jollakulla on Kuopion suunnalla ylimääräinen, niin kelpaisi tänne lasten joululahjaksi, jonka viivästymistä on selitelty korvat punaisina
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
105
Meilläkin on kotosalla tilanne, et joululahjaa metsästetään. Synttäritki meni tässä, poika on kärsivällinen, mut jos teillä jollain on "ylimääräinen" PS5 tulossa, niin mielelläni otan taakan pois. Oulun seudulla onnistuu kyydit ja noudot miten vain.
 
Liittynyt
01.04.2020
Viestejä
609
Paljonkohan konsoleita mahtaa jäädä hyllyyn, kun tuo marras-joulukuun suurin buumi taitaa olla hälventynyt?
Näköjään tulee muuten edelleen uusia Tori.fi 700-1000€ myynti-ilmoituksia. Toivottavasti porukka pysyy lujana ja ostaa marketista kun oma vuoro tulee ja jättää trokarit nuolemaan näppejään.
 
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
62
Tuolla näkyy paljon yli kuukauden myynnissä olleita eli käsiin taitavat jäädä :-D Ei tulisi mieleenkään tukea tuollaista toimintaa.
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Tukijäsen
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
827
Elokuussa tilattu noudettu Pirkkalasta. Eivät suostuneet kertomaan kuinka iso erä oli tullut.

Aika yhtenevät ostokset oli palvelutiskin asiakkailla sunnuntaina heti 11 aikoihin...
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 181
Jos ei tänä vuonna saa konetta kaupoista, odotan suosiolla vaikka toisenkin vuoden päivitettyä mallia. Melkoista touhua kyllä jos totta.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
738
Jos ei tänä vuonna saa konetta kaupoista, odotan suosiolla vaikka toisenkin vuoden päivitettyä mallia. Melkoista touhua kyllä jos totta.
Toinen mahdollisuus voisi olla ostaminen "pääjonon" ohi todennäköisesti jossain välissä tulevalla limited edition tai pack in game versiolla. Viime sukupolvessa käsittääkseni ensimmäiset tuli ensimmäisen vuoden loppupuolella.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 181
Toinen mahdollisuus voisi olla ostaminen "pääjonon" ohi todennäköisesti jossain välissä tulevalla limited edition tai pack in game versiolla. Viime sukupolvessa käsittääkseni ensimmäiset tuli ensimmäisen vuoden loppupuolella.
Totta. Tämäkin yksi mahdollisuus joka saattaa tulla :thumbsup:
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
9
15.9. aamulla laitoin levyasemallisen tilauksen vetään verkkikseen ja nyt tuli aamulla viesti et saa noutaa. Eli peruutuksia tullu jonkinverran niin et se 13. päivä raja ei pidä enää. Adios, jätkäsaareen mars.
 
Liittynyt
01.02.2021
Viestejä
8
Paljonkohan lie ihmiset ovat tehneet sitä että ovat tilanneet monesta kaupasta. Pikkuhiljaa, kun alkavat konsolit saamaan jostain, niin peruuttavat muut tilaukset jonka luulis nopeuttavan tuota saatavuuden paranemista
 
Liittynyt
21.11.2020
Viestejä
18
Itse kans 24.9 klo 23.22. Tuliko ilmoitus ihan juuri, että lähetetty? Kauhulla odotan että missä oma ilmoitukseni :redface:
Joo. Samantien laitoin viestiä tänne kun sain tekstarin. Ei ole lähtenyt vielä Postin seurannan mukaan liikkumaan mutta seurannassa näkyy jo.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
68
Hyvinkin jotain sellaista. Ensimmäinen peli jonka tulen hankkimaan on BF6 ja se saattanee tulla jo vuodenvaihteessa(?) Joten silloin ostohimot saattavat herätä jos laitetta on saatavilla yleisesti.
Tjooh, toivottavasti sitä saa jo paremmin, kun julkasu tapahtuu.
 
Liittynyt
01.02.2021
Viestejä
14
Levyasemallinen versio tilattu Verkkokaupasta 23.9 puolilta päivin ja 'Odottaa tuotteita' statuksella tilaus täälläkin.

Taitaa mennä seuraavaan erään tai sitä seuraavaan. Kuinkahan monta kymmentä/sataa/tuhatta tilausta on tuossa välissä :rolleyes:
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
612
Tänään tosiaan voi vielä lunastaa tammikuun ps plus ps5 pelin (Man Eater) nettisivun tai apin kautta, vaikkei ps5 vielä olisi saapunutkaan. Tämä myös täällä tiedoksi, koska itse ainakin missasin joulukuun pelin kun en muistanut lunastaa ajoissa.

Torista päätellen pleikkareita on toimitettu aika paljon, eli valoa saattaisi jo näkyä tunnelin päässä kaikille tilaustaan odottaville.
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
208
Tänään tosiaan voi vielä lunastaa tammikuun ps plus ps5 pelin (Man Eater) nettisivun tai apin kautta, vaikkei ps5 vielä olisi saapunutkaan. Tämä myös täällä tiedoksi, koska itse ainakin missasin joulukuun pelin kun en muistanut lunastaa ajoissa.

Torista päätellen pleikkareita on toimitettu aika paljon, eli valoa saattaisi jo näkyä tunnelin päässä kaikille tilaustaan odottaville.
Verkkokaupassa menossa vasta syyskuunjonot, että ei kannata vielä keulia, oma tilaus joulukuussa xD
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Lukeeko elisasta tilanneilla oma elisassa että tilaus käsittelyssä?
 
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
86
Elisalta tuli viesti ennen kuutta, että konsoli lähtenyt matkaan ja seurantakoodit tietty samassa. OmaElisassa myös vaihtunut tuo käsittelyssä tila.
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
208
Elisalta tuli viesti ennen kuutta, että konsoli lähtenyt matkaan ja seurantakoodit tietty samassa. OmaElisassa myös vaihtunut tuo käsittelyssä tila.
Eli kannattaako mulla nyt vielä oottaa sitä lähipäivinä vai onko tuo tilaus samassa jamassa ku ennenkin?
 
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
86
Eli kannattaako mulla nyt vielä oottaa sitä lähipäivinä vai onko tuo tilaus samassa jamassa ku ennenkin?
Jos oot aikaisemmin saanut viestin, että oot saamassa tammi/helmikuun erästä konsolin, niin kyllä se pitäis sieltä lähteä tulemaan. Itse tilasin silloin, kun konsoli tuli Elisalle myyntiin.
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
62
EDIT2: Viestejä nyt tullu niin paljon, että ei enää tarvii laittaa yv:tä! Pahoittelut niille jotka näkee tän myöhässä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
330
Eikö ne varaukset voisi vaan perua ja antaa koneiden mennä seuraaville tilausjärjestyksessä, vai oliko tässä trokaus mielessä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Eikö ne varaukset voisi vaan perua ja antaa koneiden mennä seuraaville tilausjärjestyksessä, vai oliko tässä trokaus mielessä?
No periaatteessahan toi olis se reiluin tapa, mut jos foorumivelipalveluksena antaa oman ennakkovarauksensa toiselle joko ostohinnalla tai pienellä vaivannäköpalkalla, niin tuskin siinä ihan hirveesti tarttee omantunnontuskia kärsiä.

Toki tällä menetelmällä se kuka ois ollu seuraava jonossa saa nyt venailla hetken kun joku meneekin ohi.
 
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
86
Tunti sitten tuli Elisalta tekstari, että konsoli lähetetty ja seurantakoodi samassa. Konsoli tilattu heti kun tuli Elisan myyntiin noin klo 12:14
Nice! Ei ole näköjään Posti hakenut kuormaa, sillä oma ei ole vielä sinne saapunut, vaikka eilen illalla mun paketin tiedot tuli.
 

KooVee

Tukijäsen
Liittynyt
26.04.2018
Viestejä
24
Nice! Ei ole näköjään Posti hakenut kuormaa, sillä oma ei ole vielä sinne saapunut, vaikka eilen illalla mun paketin tiedot tuli.
Tarkennuksena, eli matkahuollon seurantakoodi tuli tekstarina, mutta paketti itsessään ei ole vielä lähtenyt tulemaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 599
Viestejä
4 205 860
Jäsenet
70 924
Uusin jäsen
hessunpessu

Hinta.fi

Ylös Bottom