Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Jos tämän päivän keissistä ostit niin uskoisin että päivittyy aikaisintaan ens viikon puolessa välissä
Jotenkin ite toivoisin, että Gigantti olis vähän oppinut aikaisemmista eristä etteivät lupaile turhaa "Heti toimitukseen". Melkonen valitus rumba siitä alkaa taas jos toimitukset viivästyy.
Viititkö tarkentaa? Nyt ei ihan auennu.Gigantille on Sonylta joka viikko ilmoitetaan.
Viititkö tarkentaa? Nyt ei ihan auennu.
En mitään.Gigantille on Sonylta joka viikko ilmoitetaan. Mitä et ymmärrä?
Ei jumalauta mitä jengiä!Kaikkea sitä näkee
Kyllä nuo tuollaiset lähtee yleensä järjestelmästä könttänä. Vähän kuin uutiskirjeen lähetys, mutta who knows...Arvonta on suoritettu ja voittajat saavat sähköpostiinsa viestin osto-oikeudesta perjantain aikana.
Eli kaikkia viestejä ei ole varmaan vielä lähetetty.
Jotain rajaa näihin.Jos joku haluaa myydä levyasemallisen/digi ps5 sen nakatkaa yvtä, poikani on ilman joululahjaa............
milloin tuli ilmoitusLevyasemallisen osto-oikeus napsahti Prismasta. Ehkäpä pääsee jo jouluksi pelailemaan.
En osaa sanoa, kun äiti sen oikeasti voitti.milloin tuli ilmoitus
Gigantin chatista vahvistettu, että tänään tilatut konsolit on kaikki saatavilla heti keskusvarastolta ja lähetetään tilausjärjestyksessä. (Jossain vaiheessa oli siis kadonnut se "heti toimitukseen" -teksti, niin piti varmistaa)
En lyö vetoa vaikka Jallu kyllä kelpaa, 12.10. Tullut vahvistusJallupullo vetoa ettei mene tilausjärjestyksessä? Kello 12.11 itellä tilausvahvistus. Kiitos infosta kuitenkin.
No joo, voi olla, että vähän menee järjestys sekaisin, mutta tärkeimpänä pidän tota, että kaikki saatavilla heti. Eiköhän ne samana tai max peräkkäisinä päivinä kuitenki kaikki saada matkaan. Ennen Joulua saapunee joka tapauksessa.Jallupullo vetoa ettei mene tilausjärjestyksessä? Kello 12.11 itellä tilausvahvistus. Kiitos infosta kuitenkin.
Toivotaan. Ja eiköhän. En valita täällä enkä aspassa vaikka ei ensviikolla mitään kuuluisa. Iso kiitos kaikille vinkkaajille, iso apu ollut metsästyksessäNo joo, voi olla, että vähän menee järjestys sekaisin, mutta tärkeimpänä pidän tota, että kaikki saatavilla heti. Eiköhän ne samana tai max peräkkäisinä päivinä kuitenki kaikki saada matkaan. Ennen Joulua saapunee joka tapauksessa.
Gigantti saa sähköposti Sonylta toimituksesta joka viikko.Viititkö tarkentaa? Nyt ei ihan auennu.
Pikavilkaisulla Tori.fi:ssä Playstation 5:ia myynnissä avaamattomissa paketeissa hintaluokassa 700€ - 1100€Ei, en ollut ostamassa. Ehkä joku noita ostelee ja jopa etukäteen makselee
![]()
Miksi edes menit varaamaan, jos et itse kerran tarvitse? Ihme vaitpäitä täällä.Jos kukaan kavereistani ei halua tuota Prisman loton konetta, niin laitan tänne viestiä. Eli annan sen ostoikeuden sitten jollekkin halukkaalle.
Kuka sanoi että en tarvitse? Minulla on näitä nyt tulossa kahdesta paikasta eli Gigantista ja Prismasta loton takia. Sksi tuo toinen on ylimääräinen. Ja jos haluat tulla nimittelemään kasvotusten niin pistätkö privaa, kiitos.Miksi edes menit varaamaan, jos et itse kerran tarvitse? Ihme vaitpäitä täällä.
Miksi edes menit varaamaan, jos et itse kerran tarvitse? Ihme vaitpäitä täällä.
Löytyy kyllä PS5 jo, ennemminkin bannia hamstraajille ja trokareille.Bannia näille uusille käyttäjille jos ei ole muuta annettavaa kuin itkeä pleikkarin perään.
Juupa juu, enemmistöllä näemmä joku aivohalvaus konsolipuolella.Trokarit sitä ja trokarit tätä, yhyy. Ihme vinkumista kun markkinatalous toimii normaalisti. Itse en esimerkiksi olisi omaani myynnyt ellei oltaisi puoliväkisin työnnetty 900€ kouraan.
Joo, aina sieltä joku pässi löytyy, joka ostaa konsolin PC:n hinnalla.Juupa juu, enemmistöllä näemmä joku aivohalvaus konsolipuolella.
Miksi edes menit varaamaan, jos et itse kerran tarvitse? Ihme vaitpäitä täällä.
Tänään tuli ilmoitus 24.6 tilatusta, että noudettavissa. Eilen juuri päättelin, että aika käressä olen.Jos jollekulle tulee viestiä noudettavasta Verkkokaupan levymallista niin kertokaa täällä niin tietää vähän missä jono kulkee![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.