Piti nyt ihan rekisteröityä, kun olen pitkään seurannut keskustelua taustalta ja yrittänyt bongailla yllätyseriä. Miehelle tosiaan olisin hankkimassa konsolin joululahjaksi, mutta julkaisupäivästä lähtien olen ollut liian hidas joka erän kohdalla. Minä kun luulin olevani harjaantunut näihin nopeuskisoihin lastenvaatedroppien myötä
Myöhäisherännäisenä en älynnyt tehdä mihinkään ennakkotilaustakaan.
Mutta huh, vihdoin sain tilauksen läpi, kiitos siitä vinkkaajalle! Ensin sain pöytäkoneella konsolin ostoskoriin asti, mutta maksuvaiheessa sivut alkoi herjata "Toimitustapoja ei saatavilla. Voi olla, että ostoskorin tuote tai tuotteet ovat päässeet loppumaan varastosta". Sitten niitä tuli kaiketi lisää, kun rämppäsin tuotehakua samaan aikaan puhelimen selaimessa ja sain tilauksen menemään läpi. Jännästi kyllä tietokoneen kautta konsoli killuu yhä ostoskorissa, mutta edelleen herjaa ettei toimitustapoja ole saatavilla.
Vielä en kyllä uskalla innostua enempää ennen kuin näen että onko sieltä oikeasti jotain tulossa vielä tämän vuoden puolella. Ainakin toistaiseksi tilaus on Odottaa käsittelyä -tilassa. Tilausvahvistus kyllä tuli saman tien. Vielä on arpa vetämässä myös Prisman arvonnassa, ja DNA:lle laitoin epätoivoisen tilauksen silloin julkaisupäivänä.