Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis onko tuo ”tilaus vastaanotettu” -tila jotenkin enne, että lähtisi toimitukseen jo piakoin? En huomannutkaan, että olisi ollut ”tilaus käsittelyssä” vaiheessa.
Tilaus vastaanotettu ei tarkoita juuri mitään. Siinä vaiheessa kun toimitusvahvistus tulee sähköpostiin niin alkaa paketti liikahtaa.
Voisikohan maksutavalla olla vaikutusta tohon tilauksen läpi menemisen nopeuteen. Mulla tilausvahvistus levyasemallisesta tuli 12.29 ja käytännössä heti oli toimituksen tilana "Tilaus vastaanotettu". Maksutapana mobilepay.
edit. kyseessä siis tänään gigantista myyty erä.
Tahtoisin esittää käyttäjää SurerBug:ia vuoden foorumilaiseksi osoitettuaan poikkeuksellista epäitsekkyyttä ja urhoollisuutta rintamalla ilmoitettuaan tänne välittömästi pleikkarin saatavuudesta.
Sain napattua, kiitos. Konsolisotiemme tilausseuraajaveteraanit kiittävät
Gigantilla luki, että heti toimitukseen, eiköhän tästä erästä saaneet pelaile jo ensi viikolla.
Nyt lukee että "Ennakkotilaus 18/09", mitähän tuokin meinaa?
Vähän ennen 12 luki kans tänäänNyt lukee että "Ennakkotilaus 18/09", mitähän tuokin meinaa?
Mulla ei lukenu enää mitään, ku varttia vaille 12 menin päivitteleen. Kiitos sille, joka ilmoitti täällä tuosta Powerin erästä.Vähän ennen 12 luki kans tänään
Jaahans, pamahti myös Prisman arpaonni kohdilleen! Tänään on todellakin hyvä päivä!
15:23Oliko sulle tullut monelta maili asiasta ?
Sama!Jaahans, pamahti myös Prisman arpaonni kohdilleen! Tänään on todellakin hyvä päivä!
Ja nyt paukahti Prisman arvonnastakin osuma! Aikamoista, mutta eiköhän joku sukulainen tuon huoli...Hupsista s**tana, sehän meni läpi! (Vaikka piti vaimolta varmistaa saako tilata )
It's me - your cousin!Ja nyt paukahti Prisman arvonnastakin osuma! Aikamoista, mutta eiköhän joku sukulainen tuon huoli...
It's me - your cousin!
LevyasemalliseenKumpaa versiota Prisman arpajaisista osui?
Nyt on asiakasomistajapäivät, et kai tuosta tulee viel - 15% s kortilla?Ja nyt paukahti Prisman arvonnastakin osuma! Aikamoista, mutta eiköhän joku sukulainen tuon huoli...
Ilmeisesti ei ole vaan tarkoitettu, että voisin saada tätä konsolia. Olin julkaisupäivänä aktiivisena jokaisessa mahdollisessa paikassa, mutta ei onnistunut. Verkkokauppa.comiin on jätetty ennakkotilaus syyskuun alussa, mutta eipä sieltäkään ole kuulunut mitään. Tänään olen päivitellyt tätä palstaa pitkin päivää ja pääsin melkein heti yrittämään tämän päivän erää Gigantista ja Powerista, mutta reisille meni sekin. Nyt oli Prisma-lotto vetämässä minulla ja vaimollani, mutta eipä osunut sekään.
Kai se on nyt vaan pakko nöyrtyä ja ostaa konsoli näiltä Torin trokareilta ryöstöhintaan, kun on tullut luvattua tämä pukinkonttiin.
Nyt on asiakasomistajapäivät, et kai tuosta tulee viel - 15% s kortilla?
5% konsoleistaNyt on asiakasomistajapäivät, et kai tuosta tulee viel - 15% s kortilla?
Sama täällä. Laitoin yhdelle trokarille jo viestiä. Kaverila oli jo valmiiksi myynnissä yksi konsoli ja kehui onnistuneensa tänään myös Prisman arvonnassa. Nallekarkit eivät mene aina tasan. Periaatteesta en ostanut häneltä yhtään mitään.Eipä se taas varmaan auta kun laittaa torin trokareille viestiä...
Jos kukaan kavereistani ei halua tuota Prisman loton konetta, niin laitan tänne viestiä. Eli annan sen ostoikeuden sitten jollekkin halukkaalle.
Jos kukaan kavereistani ei halua tuota Prisman loton konetta, niin laitan tänne viestiä. Eli annan sen ostoikeuden sitten jollekkin halukkaalle.
Joo se hoidetaan sitten että minä lunastan sen ja joku ostaa sen minulta siihen samaan hintaan Helsingissä.Sitä oikeutta ei muistaakseni pystyny siirtämään kaverille vaan pitää itse lunastaa se. Eli lunasta se ihmeessä. Nostan hattua kaikille jotka luovuttavat ylimääräiset konsolit ovh-hinnalla toisille.
Jeps, reilun satasen olen valmis trokarille preemiota maksamaan, mutta sen enempää ei kiinnostele maksaa.Sama täällä. Laitoin yhdelle trokarille jo viestiä. Kaverila oli jo valmiiksi myynnissä yksi konsoli ja kehui onnistuneensa tänään myös Prisman arvonnassa. Nallekarkit eivät mene aina tasan. Periaatteesta en ostanut häneltä yhtään mitään.
Jeps, reilun satasen olen valmis trokarille preemiota maksamaan, mutta sen enempää ei kiinnostele maksaa.
Täällä on ainakin sitte yks vapaaehtoinen heti järjestämässä kauppoja (niinkun varmaan jokunen muukin)Jos kukaan kavereistani ei halua tuota Prisman loton konetta, niin laitan tänne viestiä. Eli annan sen ostoikeuden sitten jollekkin halukkaalle.
Tänne kelpaa myösJoo se hoidetaan sitten että minä lunastan sen ja joku ostaa sen minulta siihen samaan hintaan Helsingissä.