PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
40
12.11 tullut tänään tilausvahvistus itelle. Suoraan kortilta maksoin ja en hokannu kattoa missä välissä on tilaus muuttunu vastaanotetuksi. Joulu tulee ehkä sittenkin!
 
Liittynyt
23.11.2017
Viestejä
77
Siis onko tuo ”tilaus vastaanotettu” -tila jotenkin enne, että lähtisi toimitukseen jo piakoin? En huomannutkaan, että olisi ollut ”tilaus käsittelyssä” vaiheessa.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
284
Siis onko tuo ”tilaus vastaanotettu” -tila jotenkin enne, että lähtisi toimitukseen jo piakoin? En huomannutkaan, että olisi ollut ”tilaus käsittelyssä” vaiheessa.
Jos Gigantin sivuihin on uskominen niin ei auta vaikka olisi missä tilassa niin ei lähde sen aiemmin toimitukseen. Nimimerkillä kokemusta on.


Tilaus vastaanotettu ei tarkoita juuri mitään. Siinä vaiheessa kun toimitusvahvistus tulee sähköpostiin niin alkaa paketti liikahtaa.
Juuri näin. Ja kun on seuranta tunnus niin siinä vaiheessa voi alkaa poltella vasta sormia.
 
Liittynyt
07.09.2019
Viestejä
76
Tilaus vastaanotettu ei tarkoita juuri mitään. Siinä vaiheessa kun toimitusvahvistus tulee sähköpostiin niin alkaa paketti liikahtaa.
 
Liittynyt
23.11.2017
Viestejä
77
Ok, kiitos infosta. Eipä ole tullut tilaultua Gigantin verkkokaupasta aikoihin. Tarkkaillaan sähköpostia.
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
332
Voisikohan maksutavalla olla vaikutusta tohon tilauksen läpi menemisen nopeuteen. Mulla tilausvahvistus levyasemallisesta tuli 12.29 ja käytännössä heti oli toimituksen tilana "Tilaus vastaanotettu". Maksutapana mobilepay.

edit. kyseessä siis tänään gigantista myyty erä.
Sain Gigantilta vastauksen kun kyselin tuon logiikan perään. Siinä on kuulemma maksutavasta riippuen viivettä siltä osin, missä järjestyksessä tilaus siirtyy verkkokaupasta sitten varastolle/keskusvarastolle. Ja tässä prosessissa sitten tuo alkuperäinen tilausjärjestys menee sotkuun, koska ilmeisesti keräilyssä ei käytetä sitä järjestyksenä, vaan tilaukset toimitetaan siinä järjestyksessä, missä ne ovat varastojärjestelmälle tulleet. Ja tässä tosiaan voi olla random viivettä. Itse tilasin silloin 19.11. 2. erästä kello 12:03, verkkopankilla. Oma tilaus oli viimeisten joukossa, joka tuosta erästä lähetettiin. Lähetin Gigantille tuosta vastauksen vielä, jossa suosittelin suuresti, että käyttäisivät hieman resursseja sen selvitykseen, voisivatko minkälaisella työllä saada tuohon prosessiin parannuksen siltä osin, että tilauksen tilausnumero olisi se määrävä tekijä toimitusjärjestyksen osalta.

Eli kannattaa nyt tästäkin myyntiin tulleesta erästä valmistautua siihen, että lähetykset tehdään ihan sikinsokin. Tällaisessa ajasssa ei varmasti ole ehditty mitään parannuksia tekemään (ellei sitten tämä 2. erän käsittely oltu jotenkin kustu siellä varaston päässä, mutta tuskin, kun tätä ongelmaa on ilmeisesti aiemminkin Gigantin kanssa ollut).
 
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
15
Tahtoisin esittää käyttäjää SurerBug:ia vuoden foorumilaiseksi osoitettuaan poikkeuksellista epäitsekkyyttä ja urhoollisuutta rintamalla ilmoitettuaan tänne välittömästi pleikkarin saatavuudesta.

Sain napattua, kiitos. Konsolisotiemme tilausseuraajaveteraanit kiittävät
Kiva, että vinkistä oli iloa! Sain itse viime tiistaina tilattua toisen ketjun vinkeillä haluamani AMD:n näyttiksen, joten on kiva että pääsi antamaan jotain myös tähän yhteisöön takaisin :giggle:
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
1
Tänne tuli kans 15:30 spostia että Prisman arpaonni suosi!

Täältä tuosta kuulin niin ajattelin että vähintä mitä voi tehdä on luoda tili tänne, ilmotella ja kiittää.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
10
Jos jollain uhkaa jäädä Prisman arpaonni käyttämättä, niin tänne kelpaa kyllä. Ei sitten missään ole voinut onni käydä tässä laitehankinnassa :rolleyes: En olisi ikänä uskonut, että näin vaikea on yhtä konsolia metsästää.. Noh, josko vielä jossain tulisi arvontaa vastaan. Muuten kyllä dna:lla on tilaus vetämässä, mutta suurempi todennäköisyys taitaa olla näissä liikkeissä, missä ei ennakkomyyntiä tehdä lainkaan :hmm:
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
40
Siis mitä ihmettä, melko moni täällä saanu prisman arpajaisista bingon. Onkohan niillä ollu kuitenkin sitten ihan kunnon erä tuota.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
12
Joo itsellä samoin kone hakusessa edelleen levyasema malli.... taitaa jäädä kevään puolelle kun ei meinaa missään osua nyt kohdalle.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
1
Tänää kun yritin ostaa pleikkari 5 gigantista niin sain täytettyä kaikki tiedot ja toimitustavan jne. Mutta kun painoin sitä maksa ostokset nappia niin osto ei suoriutunut ja sen jälkeen pleikkareita ei enään ollu. Kyllä ottaa hermoille tämmönen.
 
Liittynyt
20.08.2020
Viestejä
40
Ilmeisesti ei ole vaan tarkoitettu, että voisin saada tätä konsolia. Olin julkaisupäivänä aktiivisena jokaisessa mahdollisessa paikassa, mutta ei onnistunut. Verkkokauppa.comiin on jätetty ennakkotilaus syyskuun alussa, mutta eipä sieltäkään ole kuulunut mitään. Tänään olen päivitellyt tätä palstaa pitkin päivää ja pääsin melkein heti yrittämään tämän päivän erää Gigantista ja Powerista, mutta reisille meni sekin. Nyt oli Prisma-lotto vetämässä minulla ja vaimollani, mutta eipä osunut sekään.

Kai se on nyt vaan pakko nöyrtyä ja ostaa konsoli näiltä Torin trokareilta ryöstöhintaan, kun on tullut luvattua tämä pukinkonttiin.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
32
no on siinä se, että torin hinnat on tullu paljon alas, itse roikun siellä ihan liikaa ja eilenkin meni useampi ilman tarjouksia kiinni, joissa hinta oli 800.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
284
Ilmeisesti ei ole vaan tarkoitettu, että voisin saada tätä konsolia. Olin julkaisupäivänä aktiivisena jokaisessa mahdollisessa paikassa, mutta ei onnistunut. Verkkokauppa.comiin on jätetty ennakkotilaus syyskuun alussa, mutta eipä sieltäkään ole kuulunut mitään. Tänään olen päivitellyt tätä palstaa pitkin päivää ja pääsin melkein heti yrittämään tämän päivän erää Gigantista ja Powerista, mutta reisille meni sekin. Nyt oli Prisma-lotto vetämässä minulla ja vaimollani, mutta eipä osunut sekään.

Kai se on nyt vaan pakko nöyrtyä ja ostaa konsoli näiltä Torin trokareilta ryöstöhintaan, kun on tullut luvattua tämä pukinkonttiin.
Älä alennu siihen että ostat trokarilta. Se vaan innostaa heitä ostamaan lisää näitä konsoleita sitten kun niitä tulee lisää myyntiin ja jatkamaan toimintaansa.
 

Kikero

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
180
Prisman verkkokaupassa oli että asemattomat ja asemalliset arvotaan erikseen. Jos nyt porukka on saanut asemallisia niin onkohan toinen arvonta edes suoritettu vielä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
453
Ei onnistu kyllä yksikään arvonta, jalkapallon EM-kisoista lähtien mennyt jokaikinen arvonta ohi.
 
Liittynyt
07.12.2020
Viestejä
9
Gigantti 19.11. klo 12:06, PS5 Digital Edition
Matkahuolto: Lähetys on nyt noudettavissa:cool::p
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
48
Jos kukaan kavereistani ei halua tuota Prisman loton konetta, niin laitan tänne viestiä. Eli annan sen ostoikeuden sitten jollekkin halukkaalle.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
40
Jos kukaan kavereistani ei halua tuota Prisman loton konetta, niin laitan tänne viestiä. Eli annan sen ostoikeuden sitten jollekkin halukkaalle.
Sitä oikeutta ei muistaakseni pystyny siirtämään kaverille vaan pitää itse lunastaa se. Eli lunasta se ihmeessä. Nostan hattua kaikille jotka luovuttavat ylimääräiset konsolit ovh-hinnalla toisille.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
284
Jos kukaan kavereistani ei halua tuota Prisman loton konetta, niin laitan tänne viestiä. Eli annan sen ostoikeuden sitten jollekkin halukkaalle.
Mitenkä tuo sitten onnistuu jos sinun pitää olla kirjautuneena ostamassa tuota?

Mun kaveri voi sen ostaa sulta normi hinnalla sitten pois. Saisin ainakin sitten kaverin jättää ostamatta trokarilta. Myy vain täällä oleville, ei niidenkään tarvi sitten ostaa trokareilta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.01.2018
Viestejä
17
Sama täällä. Laitoin yhdelle trokarille jo viestiä. Kaverila oli jo valmiiksi myynnissä yksi konsoli ja kehui onnistuneensa tänään myös Prisman arvonnassa. Nallekarkit eivät mene aina tasan. Periaatteesta en ostanut häneltä yhtään mitään.
Jeps, reilun satasen olen valmis trokarille preemiota maksamaan, mutta sen enempää ei kiinnostele maksaa.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
284
Mä mietin kans tätä että olisko ostanut vaan pari ylimääräistä ja sit myynyt foorumilaisille normi hinnalla. Ainakin ois saatu pois trokareiden käsistä.

Jeps, reilun satasen olen valmis trokarille preemiota maksamaan, mutta sen enempää ei kiinnostele maksaa.
Kaverin kaveri makso tuplat :facepalm:
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
10
Jos kukaan kavereistani ei halua tuota Prisman loton konetta, niin laitan tänne viestiä. Eli annan sen ostoikeuden sitten jollekkin halukkaalle.
Täällä on ainakin sitte yks vapaaehtoinen heti järjestämässä kauppoja :geek: (niinkun varmaan jokunen muukin)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
683
Missähän vaiheessa nuo Gigantin tilaus vastaanotettu ilmoitukset alkaa päivittymään että jotain todella tapahtuu. Uskaltaako tuohon nyt luottaa että kone sieltä olis tulossa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 254
Viestejä
4 311 395
Jäsenet
71 997
Uusin jäsen
Jokeribox

Hinta.fi

Ylös Bottom