PlayStation 5 tilausseuranta

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
324
Kaikille viisastelijoille korkeiden hevosiensa päälle vielä: täällä ei itketä sitä, ettei konsolia saa hetimullenyt, vaan sitä, miten Gigantin kokoisen lafkan tilauskäsittely voi olla sillä tasolla, ettei niitä käsitellä tilausjärjestyksessä. Tilanne on näin kärjistettynä sama, kun olisit odottanut kaksi tuntia jonossa ilmaista ämpäriä, ja joku normaalille kauppareissulle tuleva nappaa ämpärin matkaan jonottamatta.

Epätietoisuus siitä, milloin konsolin saa, kun kerran maksettu tilaus ei riitä varmistamaan paikkaa jonossa, on aika ikävä tunne.
 
Liittynyt
03.12.2020
Viestejä
9
20.7. tilaus verkkiksestä tulossa? Laitin aspaan viestiä että mitenköhän käynyt, oliko minkä kokoinen erä että saanko sittenkin 15.6. tilatun konsolin niin vastaus oli että ei pitäisi saada, pitäisi mennä seuraavaan erään.
Samaa ihmettelin, kun aikaisemmin tuli viesti, ettei riitä tästä toisesta erästä. Maanantaina kurkkasin mielenkiinnosta ja pallukka oli muuttunut vihreäksi sekä tuotetta varattu 1/1 kpl. Tänään postilta tuli seurantakoodi ja tilaus muuttui käsitellyksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.12.2020
Viestejä
9
Tänää rekisteröitynyt käyttäjä jonka ainoa viesti on tuo, niin pidän ihan mahdollisena että kyseessä vaan trolli. Toivottavasti olen väärässä.
Pahoittelut. Tällä kertaa ei ole kyseessä trolli. Seurannut pitkään foorumia, mutta tänään oli pakko luoda käyttis, kun menee ihan villiksi tämä toimitus.
 
Liittynyt
06.08.2019
Viestejä
7
Pahoittelut. Tällä kertaa ei ole kyseessä trolli. Seurannut pitkään foorumia, mutta tänään oli pakko luoda käyttis, kun menee ihan villiksi tämä toimitus.
Hieno homma, jos asia on tosiaan näin. Mä jään vielä 17.6 tilauspäivälllä venailemaan konsolia. Onnittelut sulle!
 
Liittynyt
03.12.2020
Viestejä
9
Hieno homma, jos asia on tosiaan näin. Mä jään vielä 17.6 tilauspäivälllä venailemaan konsolia. Onnittelut sulle!
Jännä homma että näistä verkkokaupoista ei oikein mikään handlannut hommaa kunnolla. Verkkis ehkä parhaiten, mutta ilmeisesti sieläkin järjestys pielessä.
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
349
Vaikka tonne Giganttiin olis tullut konsoleita nyt niin ei välttämättä ihan päivässä lähetä, itellä esim viikon ollut varastotuote "tilaus vastaanotettu" tilassa, pleikassa oli 2.12 saapuu varastoon mutta eihän tässä oo enään ku alle kaks kuukautta siihen tammikuunkin loppuun odotella ☺
 
Liittynyt
10.07.2018
Viestejä
9
Onko kukaan soittanut vielä Postiin ja kyselly mitä siellä touhutaan? Prisman tilausseurannan mukaan ollut luvattoman pitkään ”Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan”.
 
Liittynyt
11.11.2020
Viestejä
40
Prisman lähetyksen suhteen Postin seurannassa lukenut jo pari päivää, että lähetys ei ole saapunut Postille. Jotenkin alkaa hiipimään tunne, että pelattiinko lähetyksen ennakkoilmoituksella vain kyselijät asiakaspalvelusta pois, varsinkin kun chat ei ole yhdistänyt kellekään eilen tai tänään. Yleensä paketit lähtenyt ennakkoilmoituksesta seuraavana yönä liikkeelle. Erikoista.
Vaikuttaa siltä, että tuotteita ei vielä ole hallussa, mutta pakettikortit on tulostettu jo valmiiksi, että saadaan porukka hiljaiseksi.
 

Lexy

Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
529
Oli muuten Jätkäsaaren verkkokauppa.comin liikeessä paljon PS5 noutajia. Jos siis ihmettelette miksi kestää niin aivan varmasti monessa paikassa haasteita saada paketteja matkaan. Joulu+PS5 hype yhdistelmä ei ole ihan helppo asia vaikka olisi kuinka hyvät logistiikkajärjestelyt. Paljon on myös ketjuissa asioita joihin firmatkaan ei voi vaikuttaa.

ASPAsta tunninvälein kysely ei edistä hommaa rehellisesti mitenkään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
28
Powerin chat lupaili viime ja tällä viikolla, että 3.12. (tänään) lähtisi isompi erä konsoleita matkaan. Onko kukaan Powerista tilannut saanut viestiä, että olisi lähetetty? Arvatenkin mulle ei ole tullut mitään viestiä, kun täällä kyselen :D
 

Tonza10

Tukijäsen
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
29
Eilen Gigantista matkaan lähtenyt PS5 päivittyi ensimmäistä kertaa Postin järjestelmiin ja arvioitu saapumisaika olisi jo huomenna, huhhuh.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 378
Kannattiko nyt vielä jostain kytätä vai vaan odottaa Elisan antoa vuodenvaihteen jälkeen?
 
Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
95
Powerin chat lupaili viime ja tällä viikolla, että 3.12. (tänään) lähtisi isompi erä konsoleita matkaan. Onko kukaan Powerista tilannut saanut viestiä, että olisi lähetetty? Arvatenkin mulle ei ole tullut mitään viestiä, kun täällä kyselen :D
Tiedän pari kenellä on "Toimituksessa" status. Tilausaika heillä myöhemmin eli survotaan vaan muailmalle random number generaattoria käyttäen.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
79
Powerin chat lupaili viime ja tällä viikolla, että 3.12. (tänään) lähtisi isompi erä konsoleita matkaan. Onko kukaan Powerista tilannut saanut viestiä, että olisi lähetetty? Arvatenkin mulle ei ole tullut mitään viestiä, kun täällä kyselen :D
Ei mitään elon merkkiä... Tilaus valmiina pakattavaksi yhä.
 
Liittynyt
11.11.2020
Viestejä
40
Kannattiko nyt vielä jostain kytätä vai vaan odottaa Elisan antoa vuodenvaihteen jälkeen?
Mihin tahansa voi tulla palautuksia, kuten joku onnekas nappasi pari iltaa sitten yhden Kärkkäiseltä. Itse uskoisin, että jouluviikolla tulee vielä kaikki liikenevät konsolit Sonylta myyntiin. Ei ne kolme viikkoa valmista konsoleita ’ensi vuoden toimituksiin’.
 
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
156
Täällä tilattu klo 12.00 ja vahvistusviesti tuli klo 12.10. Sähköpostissa luki, että tuotetta on toimittajan varastossa ja toimitusaika 4-7 arkipäivää. Luotan tähän ja jos ei konsolia kuulu, niin lähtee tilauksen peruutus ja pyydetään massit takaisin. Tilausnumero on 14018XXXX. Olisiko tuo tilausnumero sellainen, että kun joku tilaa jotain tavaraa, niin tilausnumeroon lisätään yksi numero?
Nyt on päivittynyt tilanne ja postin sivuilla toimitusajaksi arvailtu huomista ja viimeistään klo 19.00.

Ehkäpä sit kuitenkin viikonloppuna pelaillaan jo uudella plösöllä...
 
Liittynyt
27.11.2020
Viestejä
12
Prisman ylimyynti
”1.12.2020 Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan.”

Odottavan aika on pitkä. Tosin jos totta puhutaan niin ei tällä mikään kiire oo mutta mielellään tämän silti kotiuttaisi.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
158
Jollakulla oli Verkkokaupasta tilattuna PS5 elokuun alussa, ja pallukka oli mennyt hetkellisesti vihreäksi, ja taas keltaiseksi. Onko tilanne edelleen sama?
Se olin varmaan minä. Kyselin verkkokaupalta ja sanoivat että heille kävi virhe varastossa ja saldolle lisättiin liikaa konsoleita. Siksi tilauksessa näkyi hetkellisesti varaus, kunnes saapuva määrä korjattiin oikeaksi. Ensi vuodelle luvataan, mutta ei mua haittaa.
Sain konsolin Gigantin klo 12 erästä jo 23.11. En ole perunut verkkokaupan tilausta, jos sen vaikka ennen joulua kuitenkin saisi ja joku kaveri sattuu haluamaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 767
Mihin tahansa voi tulla palautuksia, kuten joku onnekas nappasi pari iltaa sitten yhden Kärkkäiseltä. Itse uskoisin, että jouluviikolla tulee vielä kaikki liikenevät konsolit Sonylta myyntiin. Ei ne kolme viikkoa valmista konsoleita ’ensi vuoden toimituksiin’.
Saa ny nähdä tuleeko se sieltä, eilen oli kuulemma keräilyssä, tänään ei kuulemma taas nähnyt tilannetta. :facepalm: Odottelen nyt sähköpostia tilanteesta. Siinä kiireessä ei tullut rekisteröidyttyä asiakkaaksi, niin ei mitään tietoa paketin kulusta.
 
Liittynyt
23.11.2020
Viestejä
52
Se olin varmaan minä. Kyselin verkkokaupalta ja sanoivat että heille kävi virhe varastossa ja saldolle lisättiin liikaa konsoleita. Siksi tilauksessa näkyi hetkellisesti varaus, kunnes saapuva määrä korjattiin oikeaksi. Ensi vuodelle luvataan, mutta ei mua haittaa.
Sain konsolin Gigantin klo 12 erästä jo 23.11. En ole perunut verkkokaupan tilausta, jos sen vaikka ennen joulua kuitenkin saisi ja joku kaveri sattuu haluamaan.
Mitäpä jos vapauttaisit sen seuraavalle kaverille jonosta, joka ehkä vois saada sen Jouluksi?
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
158
Mitäpä jos vapauttaisit sen seuraavalle kaverille jonosta, joka ehkä vois saada sen Jouluksi?
Enpä tiedä. Sehän voi päätyä vaikka jollekkin mulkulle.

Kaveri, 300-400e extraa torista vai satunnaiselle henkilölle "ehkä" forumilla... Mitäköhän hän päättää tehdä
En aio ainakaan trokailla
 
Liittynyt
03.12.2020
Viestejä
1
Onko kukaan saanut laitetta tästä toisesta erästä Pirkkalan Verkkokaupasta? Varannut oman 11.6. ja sain ilmoituksen missä lupailtiin, että riittäisi.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 233
Te jotka saitte elisalta matkahuollon kautta ps5, oliko paketissa jotain merkintöjä mitä paketti sisältää?
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
735
Elisan yhteisön perusteella joku saanu tänään pahoittelusoiton että oli vahingossa ilmoitettu hälle eilen että konsoli olis lähetetty. Että sori vaan, saatkin vasta helmikuussa 2021. :redface:
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Alkaa kyllä pikkasen ärsyttämään, kun ei oo tullut minkäänlaista toimitusvahvistusta tai mitään muutakaan gigantista. Huomenna voi vielä tapahtua jotain, mutta alkaa pikkasen ärsyttämään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 236
Te jotka saitte elisalta matkahuollon kautta ps5, oliko paketissa jotain merkintöjä mitä paketti sisältää?
Oma oli pakattu sonyn omaan pahvilaatikkoon jolla noita lähettävät 2kpl per laatikko, toinen oli tosin laatikosta poistettu. Paketin kyljessä oli tasku jossa oli lähetyslista taitettuna, sisällä luki että ps5 konsoli mutta teksti ei näkynyt ulos päin. Itse pahvilaatikkossa oli mallimerkintä isolla mutta playstation nimitystä siinä ei näkynyt.
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
4
Alkaa kyllä pikkasen ärsyttämään, kun ei oo tullut minkäänlaista toimitusvahvistusta tai mitään muutakaan gigantista. Huomenna voi vielä tapahtua jotain, mutta alkaa pikkasen ärsyttämään.
Rupee olemaan samat fiilikset, on se vittu vaikeeta niiden jotain infota julkisesti. Mikä järki ettei voida sitä ps5 erää vaan pakata putkeen lähtemään vaan ripotellaan monelle päivälle ja bf tilausten sekaan. Aspaan ei ole jaksanu mennä kyselemään eikä tuohon gigantin chattiin taida olla edes mahollista päästä. 12:06 tilausvahvitus ja osalla myöhemmin tilanteista konsoli jo näpeissä tai hyvin lähellä sitä.
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
25
Rupee olemaan samat fiilikset, on se vittu vaikeeta niiden jotain infota julkisesti. Mikä järki ettei voida sitä ps5 erää vaan pakata putkeen lähtemään vaan ripotellaan monelle päivälle ja bf tilausten sekaan. Aspaan ei ole jaksanu mennä kyselemään eikä tuohon gigantin chattiin taida olla edes mahollista päästä. 12:06 tilausvahvitus ja osalla myöhemmin tilanteista konsoli jo näpeissä tai hyvin lähellä sitä.
Ei chatissä ainakaan kysely auta, väittävät vain että menee tilausjärjestyksessä ja "viimeistään tammikuussa", oon koittanut sanoa, että ei kyllä mene, selvittäkää asiaa, sanovat vain "Ei voida ottaa kantaa asiaan, päävarastolla robotit siirtävät tilauksia".. ihme pelleilyä kyllä.
 
Liittynyt
03.12.2020
Viestejä
4
Onko kukaan saanut laitetta tästä toisesta erästä Pirkkalan Verkkokaupasta? Varannut oman 11.6. ja sain ilmoituksen missä lupailtiin, että riittäisi.
Minulla on sama tilanne. Nouto Pirkkalasta, tilaus 12.6 ja ilmoitus että tästä erästä tulee minulle konsoli. Mutta mitään ei ole tapahtunut missään.
 
Liittynyt
03.12.2020
Viestejä
13
Alkaa kyllä pikkasen ärsyttämään, kun ei oo tullut minkäänlaista toimitusvahvistusta tai mitään muutakaan gigantista. Huomenna voi vielä tapahtua jotain, mutta alkaa pikkasen ärsyttämään.
Sama täällä. Alkaa olee liian monet itku potku raivarit tullu jo
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
19
Nyt tuli matkahuollon paketti perille gigantin toisesta erästä. Tilausvahvistus 12.36.
Erikoisesti menee kyllä jos aiemmin tilatut eivät ole omia vielä saaneet. Tsemppiä odottajille, siirryn tästä ketjusta nyt toisaalle.
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Nyt tuli matkahuollon paketti perille gigantin toisesta erästä. Tilausvahvistus 12.36.
Erikoisesti menee kyllä jos aiemmin tilatut eivät ole omia vielä saaneet. Tsemppiä odottajille, siirryn tästä ketjusta nyt toisaalle.
Mikä päivä sulle tuli ilmoitus, että lähetetty? Mietin vaan, että onkohan mitään mahiksia saada omaani huomiselle Ouluun (tuskin). Lähetetty siis eilen 23:45.
 
Liittynyt
03.12.2020
Viestejä
2
Powerin chat lupaili viime ja tällä viikolla, että 3.12. (tänään) lähtisi isompi erä konsoleita matkaan. Onko kukaan Powerista tilannut saanut viestiä, että olisi lähetetty? Arvatenkin mulle ei ole tullut mitään viestiä, kun täällä kyselen :D
Kaverille tuli aamusta jo viestiä, ja huomiselle olivat arvion heittäneet että on perillä. Itse tein tilaukseni aiemmin eikä mitään elonmerkkejä. Chatissa tosin sanoivat että tänään pitäisi lähteä vielä, mutta saapi nähdä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
19
Mikä päivä sulle tuli ilmoitus, että lähetetty? Mietin vaan, että onkohan mitään mahiksia saada omaani huomiselle Ouluun (tuskin). Lähetetty siis eilen 23:45.
"Lähetetään pian" viesti tuli tiistaina ja eilen illalla tuli seurantanumero matkahuoltoon.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
669
Postataanpa itsekin tähän lankaan ensimmäistä ja varmaan viimeistä kertaa. Olen seurannut tätä ja RTX korttien vastaavaa ketjua, ja melkoista showta tilaussotkuineen sekä olemattomine saatavuuksineen nämä on kyllä olleet o_O

Oman pleikkarin kotiutin tänään Verkkiksestä. Jäi nyt lopulta kuitenkin melko tarpeettomaksi, kun päätinkin rakentaa uuden pöytäkoneen. Laitoin kaverille eteenpäin ovh hintaan, ei käynyt mielessäkään mikään tori.fi puliveivaaminen muutaman satasen vuoksi :facepalm:

Tsemppiä kaikille odotukseen, toivottavasti saatte konsolinne pian. Pitääkäähän päät kylmänä, vaikka sykkeet meinaakin ymmärrettävästi välillä nousta ;)
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Tää ei nyt varsinaisesti liity aiheeseen, mutta jos tilaan nyt gigantista Cyberpunkin, niin saanko sen varmasti julkaisuna to 10.12?
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
182
Tää ei nyt varsinaisesti liity aiheeseen, mutta jos tilaan nyt gigantista Cyberpunkin, niin saanko sen varmasti julkaisuna to 10.12?
Tänäänhän niitä oli jo lähetetty Gigantista joillekkin. Luulis että jos nyt tilaat niin se lähetetää huomenna
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Tänäänhän niitä oli jo lähetetty Gigantista joillekkin. Luulis että jos nyt tilaat niin se lähetetää huomenna
Joo hakisin kyllä julkasuna myymälästä, koska noita on aivan varmasti jokasessa gigantissa saatavilla. Ongelma on se, että onko se vielä 40€ sillon julkasuna. /endoftopic
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Tää on ennakkotilausten tarjous
Ok, no enköhän sit laita tänää viel tilauksee. Kyllähän valhalla ja miles morales oli ainakin viikon sen 45€.
Edit: Laiton äsken tilaukseen ja eiköhän se julkaisuks tuu, kun lähettävät huomenna.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
21
Ei chatissä ainakaan kysely auta, väittävät vain että menee tilausjärjestyksessä ja "viimeistään tammikuussa", oon koittanut sanoa, että ei kyllä mene, selvittäkää asiaa, sanovat vain "Ei voida ottaa kantaa asiaan, päävarastolla robotit siirtävät tilauksia".. ihme pelleilyä kyllä.
Chatin copy-paste vastaukset ovat juurikin sitä luokkaa mitä odotin ja tismalleen samanlaisia epävastauksia aikoinaan myös itse kirjoittelin, kun tein vastaanlaisia töitä toiselle firmalle. Jos haluaa välttämättä lähteä nurisemaan Gigantin paskasta tilausjärjestelmästä/-politiikasta, niin sitten voi pilata ylemmän tason työntekijän päivän. Gigantin apulaismyyntipäälikkö kehui julkisesti miten _heidän_ "nettikauppa toimi suuresta asiakasmäärästä huolimatta", kun PS5 oli myynnissä marraskuun 19 päivä. Tämä on Gigantin virallinen linja eikä firman rivityöntekijät lähte poikkeamaan tästä.

Joo hakisin kyllä julkasuna myymälästä, koska noita on aivan varmasti jokasessa gigantissa saatavilla. Ongelma on se, että onko se vielä 40€ sillon julkasuna. /endoftopic
Pistä ennakkotilaus vetämään nyt. Jos peli on edelleen 40€ alennuksessa julkaisupäivänä niin mene myymälään, osta peli kaupasta ja peru ennakkotilaus.

Oman kokemuksen perusteella Gigantin ennakkotilaukset ovat aina tulleet hieman myöhässä. Tiedä sitten onko itsellä ollut joka kerta vain huonoa tuuria mukana.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Toivotaan, et huomenna tulis lopuille klo 12 tilanneille toimitusvahvistus. Alkaa suorastaan v**uttaan jos ei tule ennen joulua. Tiedän, et tammikuulle oli merkattu, mutta ärsyttää, et mua myöhemmin tilanneet ovat saaneet jo konsolin. Onnea heille ketkä ovat jo saaneet, mut kyllä mäkin haluaisin päästä pelailee. Muutenki tää vuos on ollu aika perseestä monesta syystä nii kyllä toi konsoli olis piristys jouluks.

Edit: tiedän, et en oo yksin tän kans joten toivon et kaikki gigantists tilanneet sais tänä vuonna ja jopa ennen joulua. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.06.2020
Viestejä
68
Pistä ennakkotilaus vetämään nyt. Jos peli on edelleen 40€ alennuksessa julkaisupäivänä niin mene myymälään, osta peli kaupasta ja peru ennakkotilaus.

Oman kokemuksen perusteella Gigantin ennakkotilaukset ovat aina tulleet hieman myöhässä. Tiedä sitten onko itsellä ollut joka kerta vain huonoa tuuria mukana.
Nyt ilmeisesti ainakin on jotain jo opittu. Itelle tuli eilen illalla jo seurantakoodi ja näyttää tulevan pikakirjeellä. En kuitenkaan usko että lähtee vielä tässä vaiheessa kun julkaisuun kuitenkin vielä useampi päivä.

Varsinaiseen asiaan: Onko kukaan Dustinilta tilanneista pommittanu aspaa, että onko niille odotettavissa tänä vuonna vielä eriä ps5? En oo viittinyt ite kysellä kun uskon että joku on jo kysynyt.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
143
Eipä ole tännekään kuulunut, tilattu Gigantin klo 12 erästä.
Kone korissa 12:04,
Tilausvahvistus 12:11
Tilausnumero 140186XXX (Ainakin tämä on suurempi kuin muilla?)
Tilausvahvistuksessa lukee vielä "Myymälän varastossa ", mutta tämähän ei mitään meinannut. Alkaa näyttää siltä että tammikuulle menee, mutta sitähän tässä alunperinkin odotettiin. Kunhan ei kävisi niin, että tulee jossain joulukuun 20. päivän tienoilla ja itse siitä eteenpäin koko loppuvuoden poissa kotoa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 107
Viestejä
4 195 801
Jäsenet
70 850
Uusin jäsen
kalmari69

Hinta.fi

Ylös Bottom