PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
02.07.2020
Viestejä
41
Sama homma, perjantaina näihin aikoihin tuo rekisteröity postille eikä vieläkään ole tila muuttunut. Ei taida huomiseksi vielä ehtiä kuten olin toivonut.
Porin Prisman PS5 nyt Vantaalla lajittelussa, huomiselle kuitenkin arvioitu saapumisaika. Jäänyt muutama välivaihe kirjautumatta tuonne seurantaan, mutta iloinen yllätys.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
11
Porin Prisman PS5 nyt Vantaalla lajittelussa, huomiselle kuitenkin arvioitu saapumisaika. Jäänyt muutama välivaihe kirjautumatta tuonne seurantaan, mutta iloinen yllätys.
Nyt on Porin prisman lähettämä konsoli haettu postista. Ei päivittynyt seurantaan mitään koko päivänä ja yhtäkkiä tuli viesti että "Pahoittelut, lähetys on ohjattu toiseen noutopaikkaan". Noutopaikka oli kuitenkin saman kaupan sisällä oleva postin toimipiste, tilasin siis pakettiautomaattiin. Toivottavasti teidän muidenkin paketit saapuvat pian!
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
19
Porin Prisman PS5 nyt Vantaalla lajittelussa, huomiselle kuitenkin arvioitu saapumisaika. Jäänyt muutama välivaihe kirjautumatta tuonne seurantaan, mutta iloinen yllätys.
Sama homma. Pari tuntia sitten soittelin ja kyselin asiaa. Eivät osanneet sanoa Prisman päässä asiaan mitään, edes onko vielä lähtenyt tulemaan Porista pääkaupunkiseudulle päin.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
15
Äsken tuli viesti että on lähteny matkaan ja pitäs huomenna saapua perille. Prisman klo 9 erästä ja vshvistus tullu pe klo15.26
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
12
Täältäkin sama kuittaus, että nyt on prisman pleikka lajiteltu ja tulee huomenna. Klo 9 Prisman tilaus ja lähtenyt perjantaina 15klo.

Ei tullut yllätyksenä, että Prismassa on myös tälläinen sopimus Postin kanssa. Hakevat kerran päivässä kello X. Kyseisellä alalla kun työskennellään..
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
58
Näin juuri. Selvästi pieni erä koneita tuosta 1. erästä "jäi yli", jotka allokoitiin sitten 2. erän tilaajille (ensimmäisille). Tuolta osin pakka ei siis ole kyllä yhtään sekaisin, sillä ei ainakaan tähän ketjuun ole tullut kukaan 2. erän tilaaja postaamaan, että konsoli olisi matkalla, ja tilausaika olisi aiemmin kuin ~12:02. Eli ihan ensimmäiset tilaajat tuosta erästä saivat jo nyt konsolit toimitukseen. Meille muille (itse olen 12:03 -kerholainen eli erittäin täpärällä...) sitten tulee konsoli seuraavasta erästä, joka Gigantille saapuu, ja tämä nyt vissiin sitten on reilusti aiemmin kuin mitä tilatessa lupailtiin. Sillä toimitustavalla (Matkahuolto vs Posti, Pika vs "Normaali") ei ole yhtään mitään väliä tämän kanssa, miten nopeasti se paketti siellä Gigantilta käsitellään ja pakataan.

Itse ainakin olen positiivisesti yllättynyt, vaikka hyvin täpärälle itsellenikin jäi se, ettei olisi jo konsoli matkalla :D Perhana kun menin ensin säätämään Klarnan kanssa, kun ajattelin, että sillä saisi maksun nopeammin läpi, mutta valitti jotain sitten toimitustavasta, jolloin vaihdoin vaan ensimmäisen toimitustavan (Matkahuolto nouto) ja maksoin verkkopankissa. Tuossa meni se minuutti tai parikin hukkaan.
Ottamatta kantaa siihen mikä oli 1. erän mahdollinen ylijäämä tai 2. erän aikaisempi varastoon saapuminen täytyy mainita, että tosiasiassa tilauksen kellonajalla noin pienillä marginaaleilla (minuuteilla tai kymmenillä minuuteilla) ei ole juurikaan vaikutusta tilauksen läpimenoaikaan ja paketin liikahtamiseen varastolta. Olisihan se hieno järjestelmä, jos pystyttäisiin noin tarkkaan tilauksia käsittelemään mutta noin suurilla pakettivolyymeillä sellainen ei liene järkevää tai kustannustehokasta.

Oma tilaukseni torstain toisesta erästä meni sisään 12.30 jälkeen, toimitusvahvistus seurantakoodeineen saapui sähköpostiin tänään aamuyöllä ja arvioitu saapumisaika 25.11.
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
11
En tiedä oliko täällä paljon muita jotka Amazonista tilasi, mutta tänään yöllä näköjään lähteny liikenteeseen sieltä ja toi tracking sivu uhkailee että ois jo torstaina perillä.
Oma konsoli lähti samassa erässä. Tilailin heti perään spidermanin, joka lähti hieman nopeammin matkaan. Kuvassa pelin seurannasta vähän osviittaa tulevasta konsolin aikataulusta. Molemmille luvattu toimitus torstaiksi.

Edit: Amazon.de tosiaan kyseessä
 

Liitteet

Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Ottamatta kantaa siihen mikä oli 1. erän mahdollinen ylijäämä tai 2. erän aikaisempi varastoon saapuminen täytyy mainita, että tosiasiassa tilauksen kellonajalla noin pienillä marginaaleilla (minuuteilla tai kymmenillä minuuteilla) ei ole juurikaan vaikutusta tilauksen läpimenoaikaan ja paketin liikahtamiseen varastolta. Olisihan se hieno järjestelmä, jos pystyttäisiin noin tarkkaan tilauksia käsittelemään mutta noin suurilla pakettivolyymeillä sellainen ei liene järkevää tai kustannustehokasta.

Oma tilaukseni torstain toisesta erästä meni sisään 12.30 jälkeen, toimitusvahvistus seurantakoodeineen saapui sähköpostiin tänään aamuyöllä ja arvioitu saapumisaika 25.11.
No mitä helvettiä?
 
Liittynyt
23.11.2020
Viestejä
20
Just soitin Gigantin aspaan ja kyselin 12 erästä tilatun pleikkarin perään niin sanoivat että viimeistään 10.12 olisi perillä.. aika ristiriitaista tietoa tuntuu olevan
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
324
Ottamatta kantaa siihen mikä oli 1. erän mahdollinen ylijäämä tai 2. erän aikaisempi varastoon saapuminen täytyy mainita, että tosiasiassa tilauksen kellonajalla noin pienillä marginaaleilla (minuuteilla tai kymmenillä minuuteilla) ei ole juurikaan vaikutusta tilauksen läpimenoaikaan ja paketin liikahtamiseen varastolta. Olisihan se hieno järjestelmä, jos pystyttäisiin noin tarkkaan tilauksia käsittelemään mutta noin suurilla pakettivolyymeillä sellainen ei liene järkevää tai kustannustehokasta.

Oma tilaukseni torstain toisesta erästä meni sisään 12.30 jälkeen, toimitusvahvistus seurantakoodeineen saapui sähköpostiin tänään aamuyöllä ja arvioitu saapumisaika 25.11.
Heh, kirjoitin aika pitkän viestin vastaukseksi ennenkuin luin tuon viimeisen lauseen :D Alla spoilereissa jos joku haluaa kontenttia.

Yliarvioin Gigantin varastokäsittelyn siis aika tehokkaasti. Toki olet ensimmäinen joka mainitsee tuon, ja vielä ilman todisteita, joten vähän pitää olla vielä skeptinen. Onko joku muu Gigantin 2. erästä, kello 12:03 jälkeen tilannut saanut seurantakoodit sähköpostiin ja varmasti niin, että tulossa on pleikkari itse eikä jokin toinen tilauksen tuotteista? Minullakin löytyy siis kyllä jo seurantakoodi tuosta pelistä, jonka tilasin samalla tilauksella.

Kyllä se tilaukset yleensä käsitellään ihan tilausjärjestyksessä ja tässä käytetään (yleensä juoksevaa) tilausnumeroa tai muuta järjestelmästä löytyvää luotettavaa tietuetta. Kymmenisen vuotta verkkokauppa-ERPpien kanssa tullut työskenneltyä, kyllähän sitä tapoja toimia löytyy useita, mutta kun kyseessä on vähänkin isompi lafka, niin keräilyssä hoituu hommat aika pitkälti järjestelmän sanomana, eikä siellä ketään Varasto-Ville nappaa sattumalta tilausta X ja ala sitä pakkaamaan. Kunnon järjestelmissä on allokointi hoidettu suoraan järjestelmän puolesta, eli tilausta Y ei voida edes toimittaa, kun tuote on varattu jo tilaukselle X. En toki tiedä mitä järjestelmää Gigantti käyttää, mutta tuskin ruutuvihkoa ja kynää.

Se on totta, että sähköpostin tilausvahvistuksen aikaleimaa ei voi suoraan keskenään vertailla, koska siinä voi olla muutamakin mutka välissä, joka aiheuttaa siihen viivettä.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
182
Telialla on ilmestynyt sivuille "tulossa lisää" teksti, pitää siis seurailla sitäkin josko pääsis sinne arpajaisiin :)
Mä tilasin Telialta omani 22.09 ja jo silloin lupailtiin tammi-maaliskuu toimitusajankohtaa että en kyl ehkä hirveän toivekkaana olis asian suhteen :D Toki jos tulee aikasemmin niin kelpaahan tuo
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
19
Prismalta tilattu konsoli on nyt kuljetuksessa ja pitäisi huomenna viimeistään saapua :)
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
58
Heh, kirjoitin aika pitkän viestin vastaukseksi ennenkuin luin tuon viimeisen lauseen :D Alla spoilereissa jos joku haluaa kontenttia.

Yliarvioin Gigantin varastokäsittelyn siis aika tehokkaasti. Toki olet ensimmäinen joka mainitsee tuon, ja vielä ilman todisteita, joten vähän pitää olla vielä skeptinen. Onko joku muu Gigantin 2. erästä, kello 12:03 jälkeen tilannut saanut seurantakoodit sähköpostiin ja varmasti niin, että tulossa on pleikkari itse eikä jokin toinen tilauksen tuotteista? Minullakin löytyy siis kyllä jo seurantakoodi tuosta pelistä, jonka tilasin samalla tilauksella.

Kyllä se tilaukset yleensä käsitellään ihan tilausjärjestyksessä ja tässä käytetään (yleensä juoksevaa) tilausnumeroa tai muuta järjestelmästä löytyvää luotettavaa tietuetta. Kymmenisen vuotta verkkokauppa-ERPpien kanssa tullut työskenneltyä, kyllähän sitä tapoja toimia löytyy useita, mutta kun kyseessä on vähänkin isompi lafka, niin keräilyssä hoituu hommat aika pitkälti järjestelmän sanomana, eikä siellä ketään Varasto-Ville nappaa sattumalta tilausta X ja ala sitä pakkaamaan. Kunnon järjestelmissä on allokointi hoidettu suoraan järjestelmän puolesta, eli tilausta Y ei voida edes toimittaa, kun tuote on varattu jo tilaukselle X. En toki tiedä mitä järjestelmää Gigantti käyttää, mutta tuskin ruutuvihkoa ja kynää.

Se on totta, että sähköpostin tilausvahvistuksen aikaleimaa ei voi suoraan keskenään vertailla, koska siinä voi olla muutamakin mutka välissä, joka aiheuttaa siihen viivettä.
Spoilerin viestiin liittyen en toki väittänyt ettei lähtökohtaisesti tuohon pyrittäisi. Väitin vain, että noin pienissä aikaikkunoissa tilausten valmistuminen tilausjärjestyksessä on kokonaisuutta ajatellen kyllä hurja pyyntö. Olisin varmasti voinut selkeämmin ilmaista, mutta uskon että sait kiinni siitä mitä ajoin takaa.

Kuvatositetta väitteeni tueksi alla, ja toivon kyllä ihan vilpittömästi että kaikki tilauksen sisään saaneet saavat koneensa vikkelästi. Ei ole tarkoitus hieroa harmitusta kenenkään naamaan. :)

snipping.PNGsnipping1.PNGSnipping2.jpeg
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
21
Nonii. 15:42 "Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Helsinki". Kyllä se sieltä on tulossa, hitaasti mutta varmasti. Jos huomiseksi kerkiää niin olisi kyllä kova. Voisi käydä tänään Gigantista vähän oheistarvikkeita ja uuden Demon's Soulsin jo valmiiksi.

Tänään noin puoli 11 tuli saapumisilmoitus Gigantista torstaina klo 9 erästä tilatusta pleikkarista :smile: Matkahuollon pikatoimituksella tilattu.
Gigantista to 19.11 klo 9 tilattu konsoli saapui.
Onnittelut uusista konsoleista! Saanko kysäistä missäpäin asutte? Pk-seudulla vaiko kauempana?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Gigantista klo 12:00 saadulla tilausvahvistuksella ollut pleikkari kotiutettu, onnea ja jaksamista metsästykseen :tup:
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
324
Spoilerin viestiin liittyen en toki väittänyt ettei lähtökohtaisesti tuohon pyrittäisi. Väitin vain, että noin pienissä aikaikkunoissa tilausten valmistuminen tilausjärjestyksessä on kokonaisuutta ajatellen kyllä hurja pyyntö. Olisin varmasti voinut selkeämmin ilmaista, mutta uskon että sait kiinni siitä mitä ajoin takaa.

Kuvatositetta väitteeni tueksi alla, ja toivon kyllä ihan vilpittömästi että kaikki tilauksen sisään saaneet saavat koneensa vikkelästi. Ei ole tarkoitus hieroa harmitusta kenenkään naamaan. :)

Jees, ymmärrän mitä tarkoitat, ei ollut tarkoitus omankaan viestini olla negatiivissävytteinen, taisin ottaa liian kirjaimellisesti tuon mitä sanoit :)

Kiitos todisteista, uskotaan. Nyt kyllä iskee sitten harmitus ja epäusko Gigantin tilauskäsittelyä kohtaan, koska tuohon väliin 12.00-12.30 mahtuu kyllä satoja tilauksia, joten on aika epäreilua, että tuo tilaus lähti ennen muita. Eikä taaskaan mitään henkilökohtaista, ihan vilpittömästi onnea sinulle!
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
58
Jees, ymmärrän mitä tarkoitat, ei ollut tarkoitus omankaan viestini olla negatiivissävytteinen, taisin ottaa liian kirjaimellisesti tuon mitä sanoit :)

Kiitos todisteista, uskotaan. Nyt kyllä iskee sitten harmitus ja epäusko Gigantin tilauskäsittelyä kohtaan, koska tuohon väliin 12.00-12.30 mahtuu kyllä satoja tilauksia, joten on aika epäreilua, että tuo tilaus lähti ennen muita. Eikä taaskaan mitään henkilökohtaista, ihan vilpittömästi onnea sinulle!
Hei hyvä homma! Ymmärrän:D
 
Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
71
Nonii. 15:42 "Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Helsinki". Kyllä se sieltä on tulossa, hitaasti mutta varmasti. Jos huomiseksi kerkiää niin olisi kyllä kova. Voisi käydä tänään Gigantista vähän oheistarvikkeita ja uuden Demon's Soulsin jo valmiiksi.
Mulla meni tuosta Helsingin matkahuollosta Vantaan matkahuoltoon n. 14 h (01:56-15:52). Jospa se jo huomenna olisi käsissä.
Hai myös jo Demon's Souls pelin, Spder-Man: Miles Morales piti ostaa myös mutta Cittarin hinta oli turhan suolainen (69€), taidan hankkia sen diginä (59€). Piti ostaa se Gigantista kun eilen vielä hinta oli 44€, tänään jo 59€.
Tänään tuli postissa myös PSVR adapteri.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
62
Onko täällä ihmisiä jotka on Oulussa tilanneet tuosta Gigantin 19.11. klo 12 erästä? Kaveri sai siitä tilattua ja oon täs ihmetelly, miten täältä lukenu niin monen jo saanneen siitä erästä/ heille on lähetetty, kun taas hänelle ei ole tullut mitään infoa tilausvahvistuksen lisäksi.
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Onko täällä ihmisiä jotka on Oulussa tilanneet tuosta Gigantin 19.11. klo 12 erästä? Kaveri sai siitä tilattua ja oon täs ihmetelly, miten täältä lukenu niin monen jo saanneen siitä erästä/ heille on lähetetty, kun taas hänelle ei ole tullut mitään infoa tilausvahvistuksen lisäksi.
Itse tilasin tuosta 2. erästä ja Oulusta olen. Tilausvahvistus tuli 12:04, joten kyllähän tuo vituttaa jos joku joka tilasi 12:30 saa jo omansa...
 
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
68
Onko täällä ihmisiä jotka on Oulussa tilanneet tuosta Gigantin 19.11. klo 12 erästä? Kaveri sai siitä tilattua ja oon täs ihmetelly, miten täältä lukenu niin monen jo saanneen siitä erästä/ heille on lähetetty, kun taas hänelle ei ole tullut mitään infoa tilausvahvistuksen lisäksi.
Minä olen Oulusta ja tilausvahvistus tuli 12.04. eipä ole lähetetty...
 
Liittynyt
04.01.2019
Viestejä
20
Tuskaisen hidasta tuo matkahuollon toiminta. Omalla paketilla olisi viimeinen etappi enää jälellä. Matkaa tällä etapilla ei olisi kun noin 400metriä ja kuuteen tuntiin ei ole tapahtunut mitään. Postilla olisi jo aikoja sitten ollut noudettavissa. Jostain syystä ei voinut tilatessa postin pakettiautomaattia valita toimituspisteeksi. Tilauspaniikissa tuli vielä valittua matkahuollon piste joka on väärällä puolella kaupunkia. Gigantin klo 9 erää oma kone.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Onko täällä ihmisiä jotka on Oulussa tilanneet tuosta Gigantin 19.11. klo 12 erästä? Kaveri sai siitä tilattua ja oon täs ihmetelly, miten täältä lukenu niin monen jo saanneen siitä erästä/ heille on lähetetty, kun taas hänelle ei ole tullut mitään infoa tilausvahvistuksen lisäksi.
Gigantti vetää Gigantit. Eli sekoilee tilausjärjestyksen kanssa ja lähettää niille konsoleita, keille sellasta ei vielä ois kuulunu lähettää. klo 12 tilauksethan piti mennä ens vuoteen kai? klo 9 tilaukset ois pitäny lähteä heti toimitukseen. Tai sit se epätodennäkösempi vaihtoehto, niillä jäi pari ylimäärästä klo 9 tilauksista jotka menee nyt sit klo 12 tilanneille.
 
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
25
Tuskaisen hidasta tuo matkahuollon toiminta. Omalla paketilla olisi viimeinen etappi enää jälellä. Matkaa tällä etapilla ei olisi kun noin 400metriä ja kuuteen tuntiin ei ole tapahtunut mitään.
Jep, itel kulki Helsinki - Vantaa välin tän päivän aikana ja nyt seisoo Vantaalla "Valmiina jatkamaan matkaa" tilassa. Melko vauhdikasta, ei tullu siin paniikissa kans paljo katottuu minkä toimitusvaihtoehdon otin ja minne
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Gigantti vetää Gigantit. Eli sekoilee tilausjärjestyksen kanssa ja lähettää niille konsoleita, keille sellasta ei vielä ois kuulunu lähettää. klo 12 tilauksethan piti mennä ens vuoteen kai? klo 9 tilaukset ois pitäny lähteä heti toimitukseen. Tai sit se epätodennäkösempi vaihtoehto, niillä jäi pari ylimäärästä klo 9 tilauksista jotka menee nyt sit klo 12 tilanneille.
Kertoivat tammikuun tilausten siirtyvän joulukuulle, näköjään lähetelly jo osalle. Itse tilasin tuosta erästä ja saan viimeisimmän tiedon mukaan 4.12. Tilausvahvistus 12.03 ja silti odottaa käsittelyä. Ihmettelen tätä tilausjärjestelyä. No mulle riittää, että ennen joulua tulis.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Kertoivat tammikuun tilausten siirtyvän joulukuulle, näköjään lähetelly jo osalle. Itse tilasin tuosta erästä ja saan viimeisimmän tiedon mukaan 4.12. Tilausvahvistus 12.03 ja silti odottaa käsittelyä. Ihmettelen tätä tilausjärjestelyä. No mulle riittää, että ennen joulua tulis.
Oho, no joskus näinkin päin.
 
Liittynyt
07.09.2019
Viestejä
76
Tuli mieleen ettei noi missään aakkosjärjestyksessä lähtis Gigantilta? :D Aikajärjestyksessä nyt ei ainakaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Eipä riittänyt päivällä pituus et olis noutopisteelle asti saatu roudattua:
Päivällä todennäkösesti riitti pituus, mutta se kuka noi järjestelmään asti lyö saapuneiks, niin siltä on varmaan motivaatio siltä päivältä loppunut. Oman käsityksen mukaan kun noi paketit ei taida oikeestaan koskaan jäädä minnekkään rekan perään venailemaan, varmaankin ihan loogisista syistä (pakkanen tjsp), eli ne kyllä yleensä toimitetaan ihan seuraavaan etappiin asti, oli se sit noutopiste tai joku lajittelukeskus tjsp.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
59
Päivällä todennäkösesti riitti pituus, mutta se kuka noi järjestelmään asti lyö saapuneiks, niin siltä on varmaan motivaatio siltä päivältä loppunut. Oman käsityksen mukaan kun noi paketit ei taida oikeestaan koskaan jäädä minnekkään rekan perään venailemaan, varmaankin ihan loogisista syistä (pakkanen tjsp), eli ne kyllä yleensä toimitetaan ihan seuraavaan etappiin asti, oli se sit noutopiste tai joku lajittelukeskus tjsp.
Pitääkö sitä kävästä R-kioskilla kyselemässä? :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Pitääkö sitä kävästä R-kioskilla kyselemässä? :)
No siis faktahan tää tieto ei ole, pelkkä arvaus/päätelmä mihin oon päätynyt ku näitä itekkin kyttäilly vuosien ajan. Se klo 19 mennessä oman käsityksen mukaan tulee siitä et viimenen kuljetus tulee jonkin verran ennen sitä, et ne_pitäis_ olla kirjattuna sisään sit klo 19 mennessä. Ei se aina vaan kuitenkaan mee niin ja joskus on kaupoissakin muuta hommaa, niin joku illan lähetys joka tulee pahimmassa tapauksessa pikkasen myöhässä jää aika nopeasti seuraavalle päivälle. Varsinkin jossain ärrällä missä ollaan yksin muutenkin.

Tai sit se ei oo tullukkaan sinne, en mä oikeestaan tiedä. En lähtis kyselemään kun tuskin se alkaa ponnisteluja siellä tiskin takana näkemään vaikka se oliskin siellä takahuoneessa varaston puolella ne saapuneet paketit.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
728
Saa nähä tuleeko sittenkään huomenna kun jummasi nyt Vantaalle. Ei päässy kovin pitkälle.
23.11.2020 13:33 Vantaa
Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Vantaa
23.11.2020 10:18 Helsinki
Lähetys on matkalla
23.11.2020 04:34 Helsinki
Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Helsinki
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
59
No siis faktahan tää tieto ei ole, pelkkä arvaus/päätelmä mihin oon päätynyt ku näitä itekkin kyttäilly vuosien ajan. Se klo 19 mennessä oman käsityksen mukaan tulee siitä et viimenen kuljetus tulee jonkin verran ennen sitä, et ne_pitäis_ olla kirjattuna sisään sit klo 19 mennessä. Ei se aina vaan kuitenkaan mee niin ja joskus on kaupoissakin muuta hommaa, niin joku illan lähetys joka tulee pahimmassa tapauksessa pikkasen myöhässä jää aika nopeasti seuraavalle päivälle. Varsinkin jossain ärrällä missä ollaan yksin muutenkin.

Tai sit se ei oo tullukkaan sinne, en mä oikeestaan tiedä. En lähtis kyselemään kun tuskin se alkaa ponnisteluja siellä tiskin takana näkemään vaikka se oliskin siellä takahuoneessa varaston puolella ne saapuneet paketit.
En jaksanut käväistä siellä kun puhelinkin on keksitty, mutta heille tulee kuulemma klo 14 mennessä matkahuollon kuorma päivittäin. Kattellaan siis huomenna... :poop::sleep:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 633
Viestejä
4 186 749
Jäsenet
70 774
Uusin jäsen
Berch

Hinta.fi

Ylös Bottom