Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Kädet tärisee mutta prismaan se taisi mennä läpi, mailiin tuli vahvistuskin että haettavissa 2-4pv päästä toimituspisteestä. Surrealistinen olo kun missasi 3080 ja 5900x molemmat ja myös pleikkarin giganttivarauksella joutui nuolemaan näppejä. Onneksi tärppäsi viimein.
Samaa ite venailen tässä. Jonoon kait pääsin mutta ei edes lataa enää sivua, ja ilmoittaa "Sivustoon ei saada yhteyttä"Ainut chänssi enää toi k-ruoka sivu, 13 min nyt taisteltu sen jono sivun kanssa.... Vittu mitä "julkaisuja" kyllä ollut lähiaikoina.
Pääsin jonotusrumban läpi ja nyt vaan odotellaan vahvistusta, että riittääkö meikälle pleikkaria. Lähettävät vielä siis sähköpostia tämän päivän aikana.Kukaan saanut vielä cittarista tilattua?
Itse en päässyt edes tuonne asti, välillä vilkkui "Olet nyt jonossa ilmoittautumissivulle " mutta suurimman osan ajasta ei saanut yhteyttä sivustolle. Nyt jäi pikkuisko ilman konsolia, mutta onneksi oma on postissaValitettavasti kaikki PlayStation 5-pelikonsolit on toistaiseksi loppuunmyyty, saatavuudesta tiedotetaan verkkosivuillamme https://www.k-ruoka.fi/k-citymarket. Arvioimme, että konsoleita on saatavissa lisää vasta ensi vuoden puolella.

Valitettavasti kaikki PlayStation 5-pelikonsolit on toistaiseksi loppuunmyyty, saatavuudesta tiedotetaan verkkosivuillamme https://www.k-ruoka.fi/k-citymarket. Arvioimme, että konsoleita on saatavissa lisää vasta ensi vuoden puolella.
About samat oli joo, en kaljaa kyllä kitannut mut mietin et samapa se on laittaa varaukseen. Mitään ei maksa ja päätöksen tekee sit loppuvuodesta. Sillon oli vähän siihen kallistumassa et mitäpä sillä tekee, mut kyllähän se täs parin vikan kuukauden aikana tuli sellanen fiilis et pitäähän se hakea pois kerta on tarjolla.Itsehän join kaljaa viime tammikuussa sohvalla ja pohdin että laittaisko verkkiksen kautta ennakkotilauksen. Noh siinä haukottelun jälkeen päädyin klikkaamaan ennakkotilauksen sisään. Nyt olisi noudettavissa verkkokaupasta.
Jotenkin tuli itekkin onnistuttua näissä samoissa seteissä. PS5 kanssa ei tosin ees menny arpajaisiks, mutta Ryzenin ja RTX kanssa kyllä joutu samoihin ruletinpyörityksiin mihin muutkin.Oiskohan se kolmen suora tälle vuodelle? RTX 3080, Ryzen 5900X ja Playstation 5 onnistuneesti kotiutettu.
tämähän seSitten vaan seuraamaan kun torit ja huutonetit täyttyy näistä 900€ konsoleista... vittu mitä hommaa..

Ei oo, mulla aukes äsken siitä sivu, jossa kerrottiin erän olleen loppuunmyyty.Onkohan tuossa enään mitään mahdollisuutta, kun itse vieläkin olen siinä k-ruoka "olet jonossa ilmottautumis sivulle".
Power: PLAYSTATION 5 - Power.fiPrismalla kävi jo ostoskorissa mutta koska oli uloskirjannut niin tais mennä ratkaisevat sekunnit tietojen kirjaamiseen. Katseet kohti iltapäivää ja Amazonin myyntiä. Cittarin myynti 5/5 saiko joku tilattua![]()
Edelleen päivittelen lyyti sivua ja odotan että se vastaisiCittaristakin kaikki mennyt.

Mikähän gigantillakin on tuollaisen jonotuspaskan idea, miksi joutuu odottamaan kun ei sitten kuitenkaan mitään saa.
Gigantilta tilattu pakettini on sen sijaan matkannut ihan vauhdilla nyt. Arvio on pompannut perjantailta täksi päiväksi
Liedosta onkin lähtenyt vielä vähän ennen puolta yötä kuljetus eteenpäin ja nyt aamulla paketti on jo lähellä minua! Sinne tais mennä Gigantin korvaukset![]()
Miten tuon tekee? Ja toimiiko kaikissa selaimissa.Jos joudut jonoon niin et saanut tuotettta. Gigantin jonon pystyy "disabloimaan" selaimessa
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.