PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
453
Minulla on Verkkokaupan tilaus tehtynä 24.6 levyasemallisesta ja odottaa tuotetta. Aika kärjessä varmaan koska kesäkuun alussa tilanneet on ilmeisesti saaneet. Toki Gigantilta sain jo konsolin.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
40
Minulla on Verkkokaupan tilaus tehtynä 24.6 levyasemallisesta ja odottaa tuotetta. Aika kärjessä varmaan koska kesäkuun alussa tilanneet on ilmeisesti saaneet. Toki Gigantilta sain jo konsolin.
Meneekö jollekkin kaverilla tuo verkkokaupan konsoli sitten kun saat vai meinaatko perua?

Voin ostaa poijes jos kahdelle ei oo käyttöä, kaupat kasvotusten Oulussa? :)
 
Liittynyt
05.12.2019
Viestejä
17
Kannattaa kattella gigantin, powerin ja cdonin sivuja. Sinne saattaa tulla mahdollisesti joitain yllätyseriä. Jatkan tän ketjun katselua, vaikka oma konsoli saapui tänään.
verkkokaupasta tilattu eipä tuolla kiirettä ole tulee kun tulee onhan kuitenkin pc millä pelata :cool:
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
4
Verkkokaupasta 20.6 tilatusta levyasemmallisesta pleikkarista tuli tänään noutoilmoitus. Sain aikaisemmin ilmoituksen, että saisin konsolin vasta 2021, joten erittäin hyvät fiilikset tällä hetkellä :geek:
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
40
Joo kyllä menee valitettavasti kaverille. :)
Ok eipä mittää. :) Jään ite odottelemaan prisman arpajaisia. On mulla verkkokaupassa ja dnalla myös tilaus sisässä, mutta harmittaa kun minkäänlaista tietoa jonotilanteesta ei saa vaikka kuinka kyselee. Molemmista paikoista tilattu vasta marraskuussa.

Edit: Muistahan vaatia kaverilta sitten joskus vastapalvelusta, ison työn teet hänen eteen :D
 
Liittynyt
17.11.2020
Viestejä
16
Voiko Helsingin matkahuollosta käydä nappaa oma pleikka? oon vähä epävarma et se tulis sielt tänää ja natsais päästä pelaa viikonloppuna. googlasin ja löyty kolme eri sijaintia :D onks kenellä mitää tietoo täst??
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
48
Ei varmaan kovin moni ole saanut Verkkokaupasta tilauksia mitkä on tehty syyskuun alussa? Nyt alkaa jo semi epätoivo iskeä. Prisman arvontahan osuu varmasti kohdilleen :rofl:
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
16
Voiko Helsingin matkahuollosta käydä nappaa oma pleikka? oon vähä epävarma et se tulis sielt tänää ja natsais päästä pelaa viikonloppuna. googlasin ja löyty kolme eri sijaintia :D onks kenellä mitää tietoo täst??
Ps5 saapu eile matkahuollolle Helsinkiin. Nyt viesti tuli et lähetys noudettavissa
 
Liittynyt
17.11.2020
Viestejä
16
Ps5 saapu eile matkahuollolle Helsinkiin. Nyt viesti tuli et lähetys noudettavissa
Hmm missäpäin asut, asun ite Vantaalla niin toimituksessa ei pitäisi mennä enemmän kun päivä. Mullaki saapu eile ps5 klo 14 matkahuolto Helsinkiin, nyt odotan hikisesti viestä että tilaus noudettavissa.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
4
Nyt joutui itsekin tehdä tunnukset. Olen seurannut keskustelua sivusta ja hakenut vinkkejä mahdollisista ostopaikoista.
Powerilla oli äsken myös levyversion tilausmahdollisuus hetken auki ja luki, että tuotteita saapuu varastoon 15.12. Onnistuin saamaan tilauksen sisään. Toivottavasti aukeaa muille vielä uudelleen.
Power tilaus.JPG
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
16
Hmm missäpäin asut, asun ite Vantaalla niin toimituksessa ei pitäisi mennä enemmän kun päivä. Mullaki saapu eile ps5 klo 14 matkahuolto Helsinkiin, nyt odotan hikisesti viestä että tilaus noudettavissa.
Salossa. Matkaa Helsingistä tänne vähän yli 100km. Mut nopeaa toimintaa silti.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
14
VOI POJAT MIKSI PITÄÄKIN OLLA NÄIN HIDAS :D sinne meni sekin tsäänssi. Sormet syvälle ristissä etää Prismalta tulee viestiä sillä verkkiksen tilaukseen ei aljon luottoa ole.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
27
Tuntus olevan ihan hyvän kokoinen erä gigantissa. Tiedoissa vilahti, että +100 keskusvarastossa. Mikäli paikkaansa pitää.
 
Liittynyt
13.02.2019
Viestejä
324
Nyt oli jo onnistuminen lähellä, vaan ei sitte kuitenkaan. Ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
234
Paljon kiitoksia! Hienoa työtä foorumilaiset :) "Suurin tilausmäärä saavutettu" vilkkui vaan, mutta ahkeralla F5-Osta rumballa meni lopulta
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
683
Liityn mukaan odotuskerhoon. Tilaus meni vahingossa läpi vaikka alkuun valitteli taas että maksimimäärä varattuna. Jännitys siis tiivistyy kuinka paljon ylimääräisiä on myyty
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 275
Viestejä
4 312 057
Jäsenet
72 000
Uusin jäsen
Mahtijuusto

Hinta.fi

Ylös Bottom