PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Vai niin. Jos liittyy sinne Gigantin klubiin usealla eri sähköpostiosoitteella niin olen satavarma, että voi voittaa useammankin, tai vähintäänkin kasvattaa voittomahdollisuuksiaan.

Niin ja näitä Gigantti-klubilaisia on nykyään ehkä mitä, joitain kymmeniä tuhansia, jotka kaikki on mukana arvonnassa. On siis hyvin todennäköistä, että koneet osuvat ihmisille, joilla ei ole sellaiselle tarvetta, kuin niille, jotka sellaisen oikeasti haluaisivat.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2021
Viestejä
3
Vai niin. Jos liittyy sinne Gigantin klubiin usealla eri sähköpostiosoitteella niin olen satavarma, että voi voittaa useammankin, tai vähintäänkin kasvattaa voittomahdollisuuksiaan.

Niin ja näitä Gigantti-klubilaisia on nykyään ehkä mitä, joitain kymmeniä tuhansia, jotka kaikki on mukana arvonnassa. On siis hyvin todennäköistä, että koneet osuvat ihmisille, joilla ei ole sellaiselle tarvetta, kuin niille, jotka sellaisen oikeasti haluaisivat.
Vanhat klubilaiset eivät ole automaattisesti mukana.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Vanhat klubilaiset eivät ole automaattisesti mukana.
No niin ja näin se... ehkä tosiaan on. Ohjeet on huonot. Kirjauduin sisään, ja se antaa edelleen mahdollisuuden liittyä klubiin. "Arvonta on avoin uusille ja vanhoille Gigantti-klubilaisille" ei ihan suoraan sano, miten homma toimii. Mutta voi olla, että olet oikeassa.

Jos en ihan väärin muista, näissä luki joskus, että vanhat klubilaiset on automaattisesti mukana, mutta enpä mene varmaksi sanomaan sitäkään.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 058
No niin ja näin se... ehkä tosiaan on. Ohjeet on huonot. Kirjauduin sisään, ja se antaa edelleen mahdollisuuden liittyä klubiin. "Arvonta on avoin uusille ja vanhoille Gigantti-klubilaisille" ei ihan suoraan sano, miten homma toimii. Mutta voi olla, että olet oikeassa.

Jos en ihan väärin muista, näissä luki joskus, että vanhat klubilaiset on automaattisesti mukana, mutta enpä mene varmaksi sanomaan sitäkään.
Minulle tuli viesti (olin vanha klubilainen)
Tämä on vahvistusviesti siitä, että olet rekisteröinyt Gigantti klubin jäseneksi ja mukana PlayStation 5 -pelikonsoleiden osto-oikeus arvonnassa. Arvonnassa voittaneet tulevat saamaan sähköpostia meiltä perjantain 11.6. aikana, joka sisältää henkilökohtaisen ostokoodin. Myös ne jotka eivät voittaneet tulevat saamaan meiltä sähköposti-ilmoituksen. Onnea arvontaan!
Voi olla että kaikki eivät ole automaattisesti mukana.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
* Max 1 konsoli per asiakas. Arvonta on avoin uusille ja vanhoille Gigantti-klubilaisille
Kiva ajatus tuo "max 1". Mikään ei vaan estä laittamasta tietokonetta luomaan mulle vaikka 5000 klubijäsenyyttä eri sähköpostiosoitteella. Sieltä tulee automatisoitu sähköposti voitto-osoitteeseen, jossa on alennuskoodi, jonka senkin vaikka voi myydä eteenpäin.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 555
Kiva ajatus tuo "max 1". Mikään ei vaan estä laittamasta tietokonetta luomaan mulle vaikka 5000 klubijäsenyyttä eri sähköpostiosoitteella. Sieltä tulee automatisoitu sähköposti voitto-osoitteeseen, jossa on alennuskoodi, jonka senkin vaikka voi myydä eteenpäin.
Mikään ei estä myös järjestäjää tarkistamaan tuollaiset. Puhelinnumero muuten tarvitaan myös, pelkkä sähköposti ei riitä. Turha oikeastaan spekuloida kun ei täällä kukaan tiedä millaisia tarkistuksia tekevät tietokantaan. Voi olla että onnistuu, voi olla että ei onnistu.
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
50
Katselin tuossa että Sony aikoo pistää myyntiin PS5 + Ratchet and Clank bundlen pian, ja kun nähtävästi Giganttiki on arpomassa satojen konsoleiden ostolottovoittoja tässä kuussa, niin missähän ihmeessä mahtaa olla Verkkokaupan konsolit? Mulla täyttyy perjantaina 200 päivää tilauksesta ja Verkkiksessä vieläkin viimeisin iso erä konsoleita tuli maaliskuussa.

Varsinkin kun vasta veronpalautusten jälkeen olisi mahdollisuutta kytätä ja napata näitä salamamyyntejä, niin kieltämättä sapettaa kyllä ku tavaraa ei liiku kuukausiin ja Verkkokauppa ei kommunikoi mitään tulevista tilauksista, vaikka ovatkin tietoisia Sonyn Suomen - osaston toimareista ja niitten annetuista arvioinneista tulevista eristä.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 555
Varsinkin kun vasta veronpalautusten jälkeen olisi mahdollisuutta kytätä ja napata näitä salamamyyntejä, ...
Luottokortti toimii tässä hyvin. Maksaa sillä jos arpajaisissa napsahtaa, ja kerkee todennäköisesti saada Verkkiksestä rahat ennen kuin korttilasku pitää maksaa.
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
50
Luottokortti toimii tässä hyvin. Maksaa sillä jos arpajaisissa napsahtaa, ja kerkee todennäköisesti saada Verkkiksestä rahat ennen kuin korttilasku pitää maksaa.
Noh, luottari sinänsä ei ole mulle optio kun velkajärjestely päättyy vasta loppuvuodesta, mutta ei kyllä hassumpi vinkki muille Verkkiksestä konsoleitaan odottaville, tattista!
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
50
Piti tässä sen verran vielä sanoa että olen suhteellisen säännöllisesti tiedustellut Verkkokaupan asiakaspalvelusta mahdollisista eristä, ja viime kuussa nakuttelin Sony Europelle mailia kanssa, josta ohjasivat kysymään Sony Finlandilta kun valittelivat etteivät osaa itse sanoa suoraan miten Suomen toimarit mahtaa toimia. Sony Finlandilta ei ole vielä kuulunut ns. ihmisvastausta, mutta laitoin Verkkikselle nootin tuosta pian tulevasta Ratchet PS5 - kombosta ja Gigantin 'satojen konsoleiden' veikkauksesta ja mainitsin että näistä päätellen tuotannon ja toimareiden tilanne luulisi olevan paranemaan päin, että mahtaisikohan tässä kuussa uskalla odottaa uutta tiedoitusta asiakkaille tulevista eristä ja toimituksista.

Pelkään kyllä että vastaavat EMT mutta (epätoivoisessa) toivossa on hyvä elää :D
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Dna:lla ilmeisesti ongelmia viimeisimmän erän toimituksen kanssa. Ainakin heidän foorumin perusteella.
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
50
Pistetään nyt tässä vielä semmoinen mahdollinen optio että jos tässä kuussa ei kuulu verkkokaupalta mitään tulevista toimareista, olisin valmis maksamaan 450 euroa PS5 digital editionista jos joku täällä sattuu saamaan ylimääräisen kappaleen tai on turhanpäiväisenä jo - mutta ainoastaan varmoille keisseille. Oon kyllä valmis vielä odottamaan jos Verkkokauppa ilmoittaa tässä kuussa tulevista toimareista edes jotain, mutta jos ei niin olen kyllä valmis peruuttamaan tilauksen ja ostamaan sen täältä jos jollakin on sattunut useammasta paikasta onni iskemään.
 
Liittynyt
20.05.2021
Viestejä
54
Piti tässä sen verran vielä sanoa että olen suhteellisen säännöllisesti tiedustellut Verkkokaupan asiakaspalvelusta mahdollisista eristä, ja viime kuussa nakuttelin Sony Europelle mailia kanssa, josta ohjasivat kysymään Sony Finlandilta kun valittelivat etteivät osaa itse sanoa suoraan miten Suomen toimarit mahtaa toimia. Sony Finlandilta ei ole vielä kuulunut ns. ihmisvastausta, mutta laitoin Verkkikselle nootin tuosta pian tulevasta Ratchet PS5 - kombosta ja Gigantin 'satojen konsoleiden' veikkauksesta ja mainitsin että näistä päätellen tuotannon ja toimareiden tilanne luulisi olevan paranemaan päin, että mahtaisikohan tässä kuussa uskalla odottaa uutta tiedoitusta asiakkaille tulevista eristä ja toimituksista.

Pelkään kyllä että vastaavat EMT mutta (epätoivoisessa) toivossa on hyvä elää :D
Tuo Ratchet & Clank kombo sai vähän spekuloimaan, että en yhtään ihmettelisi, jos useammatkin kaupat ovat "säästäneet" konsoleita varastoon jotta voivat nyt perjantaina laittaa niitä bundleja listoille saadakseen siitä suht helppoa lisämyyntiä. Samalla tavalla kuten power teki edellisen erän kanssa, kun laittoivat myyntiin lisäohjaimella.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 555
No perinteisesti pelicombot ova tulleet omassa pelin mukaan kuvioidussa laatikossaan jossa pelistä on mukana "ei yksittäismyyntiin"-versio. Veikkaan että combon hinta jää aika paljon alemmaksi kuin konsoli ja peli erikseen, että jos joku kauppa laittaa "varastoon säästetyn" konsolin ja retail-pelin myyntiin samalla hinnalla kuin combo, niin ottaa siinä ainakin jonkin verran takkiin. Tuskin siis kovin yleistä tulee olemaan.
 
Liittynyt
20.05.2021
Viestejä
54
No perinteisesti pelicombot ova tulleet omassa pelin mukaan kuvioidussa laatikossaan jossa pelistä on mukana "ei yksittäismyyntiin"-versio. Veikkaan että combon hinta jää aika paljon alemmaksi kuin konsoli ja peli erikseen, että jos joku kauppa laittaa "varastoon säästetyn" konsolin ja retail-pelin myyntiin samalla hinnalla kuin combo, niin ottaa siinä ainakin jonkin verran takkiin. Tuskin siis kovin yleistä tulee olemaan.
Näinhän se onkin normaalisti mennyt. En nyt juuri muista, millä hinnoilla esim. Power laittoi tuon konsolin myyntiin lisäohjaimella, mutta en yllättyisi, jos myisivät erän konsolia + peliä ihan normaalihinnoin mitä ne olisivat erikseen, saadakseen tällöin kaupalle hyvän lisämyynnin siihen. Tämä kuitenkin omaa oletusta ja ehkä pientä toiveajattelua.
 
Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
241
Näinhän se onkin normaalisti mennyt. En nyt juuri muista, millä hinnoilla esim. Power laittoi tuon konsolin myyntiin lisäohjaimella, mutta en yllättyisi, jos myisivät erän konsolia + peliä ihan normaalihinnoin mitä ne olisivat erikseen, saadakseen tällöin kaupalle hyvän lisämyynnin siihen. Tämä kuitenkin omaa oletusta ja ehkä pientä toiveajattelua.
Samaa itsekin toivon, mutta onko kaupoilla varmasti pakottava tarve kasvattaa PS5:n kysyntää tällä keinolla, kun eivät muuten saa myytyä :)
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 555
Samaa itsekin toivon, mutta onko kaupoilla varmasti pakottava tarve kasvattaa PS5:n kysyntää tällä keinolla, kun eivät muuten saa myytyä :)
No ei PS5:sen, mutta ehkä pelin myyntiä. No en usko siihen, mutta veikkaan että noita lisäohjaimen kanssa myytäviä bundleja on ollut siksi, että niitä ohjaimia on kaupan hyllyt notkollaan, ja niistä on haluttu eroon. Verrattuna siihen että konsolin ostaja ostaisi sen ohjaimen naapurikaupasta konsolioston jälkeen, vaikka omassa varastossa niitä on satoja.
 
Liittynyt
21.12.2020
Viestejä
19
onks tietoo mikä tilanne on ps5 levyllisen version kanssa verkkokauppa.comist, millo tullut edellinen erä ja kuka on saanut tuotteen ja milloin laittanu tilausta sisään?
 
Liittynyt
21.12.2020
Viestejä
19
onks tietoo mikä tilanne on ps5 levyllisen version kanssa verkkokauppa.comist, millo tullut edellinen erä ja kuka on saanut tuotteen ja milloin laittanu tilausta sisään?
 
Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
241
No ei PS5:sen, mutta ehkä pelin myyntiä. No en usko siihen, mutta veikkaan että noita lisäohjaimen kanssa myytäviä bundleja on ollut siksi, että niitä ohjaimia on kaupan hyllyt notkollaan, ja niistä on haluttu eroon. Verrattuna siihen että konsolin ostaja ostaisi sen ohjaimen naapurikaupasta konsolioston jälkeen, vaikka omassa varastossa niitä on satoja.
Ihan totta, en tullut ajatelleeksi tuota. Hyvällä tuurilla myyntiin tulee juuri tuo ehdotettu bundle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
onks tietoo mikä tilanne on ps5 levyllisen version kanssa verkkokauppa.comist, millo tullut edellinen erä ja kuka on saanut tuotteen ja milloin laittanu tilausta sisään?
Paras tieto löytyy Verkkokaupan FAQ:sta, johon joku täälläkin laittoi jo linkin vähän aikaa sitten. Tässä se uudestaan: https://asiakaspalvelu.verkkokauppa.com/hc/fi/articles/360016568579#h_01EJR4415ZGCQEB5TMQWDF10EZ. Tilanne ei ole näemmä muuttunut ainakaan tuon mukaan, eli "levyasemallista konsolia myydään vuoden 2020 lokakuun puolivälissä tilauksensa tehneille".
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 555
En nyt juuri muista, millä hinnoilla esim. Power laittoi tuon konsolin myyntiin lisäohjaimella, mutta en yllättyisi, jos myisivät erän konsolia + peliä ihan normaalihinnoin mitä ne olisivat erikseen, saadakseen tällöin kaupalle hyvän lisämyynnin siihen. Tämä kuitenkin omaa oletusta ja ehkä pientä toiveajattelua.
Tässä tuli juuri hyvä esimerkki kun Telia laittoi myyntiin Digital Editionin lisäohjaimella. Hintaa tällä combolla noin 499€. Normaalisti Digital Edition maksaa 429€ ja siihen ohjain 69€. Eli erikseen ostettuna saisi samaan hintaan, tai jopa halvemmalla jos ostaisi sen ohjaimen naapurikaupasta 65€:lla. Eli tarkoituksena ei ole tarjota mitään halvemmalla, vaan pakkomyydä se lisäohjain siinä samalla. Voi siis olla että pelicombo näin kasattuna (normikonsoli + normipeli hyllystä erikseen) olisi ihan saman hintainen kuin erikseenkin ostettuna.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Ei tuo Telia oikein pelitä, näyttää tulevan vaan, että "sivua ei löydy". Täältä löytyy vielä ko. tarjous: Laitekampanja | Telia, mutta siitä eteenpäin ei pääse.

Ja oisko just itse asiassa lähtenyt pois tuolta tarjoussivultakin.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 337
Noin tunti sitten pamahti DNA:lta tekstari, että PS5 on toimitettu postille. Kyseessä tosiaan 29.9.2020 tehty tilaus ja digiversiosta puhutaan.
 
Liittynyt
20.05.2021
Viestejä
54
Noin tunti sitten pamahti DNA:lta tekstari, että PS5 on toimitettu postille. Kyseessä tosiaan 29.9.2020 tehty tilaus ja digiversiosta puhutaan.
Ilmeisesti aika moni kauppa saanut nyt uutta erää molempia versioita. Hyviä uutisia nämä.
 
Liittynyt
12.12.2018
Viestejä
60
Onko vielä kellekään tullut Gigantista viestiä liittyen osto-oikeus arvontaan?
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
"Jos arpaonni osuu sinuun, tulet saamaan antamaasi sähköpostiosoitteeseen perjantaina 11.6. henkilökohtaisen alennuskoodin...

Myös ne jotka eivät voittaneet tulevat saamaan meiltä sähköposti-ilmoituksen."

Eli kantsii odotella vaan rauhassa. Ja tarkistaa se spämmikansio välillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
229
Tänne myös, onkohan miten iso erä kun tuntuu napsuvan? Ilmoitetaanko ei-voittajille samaan aikaan?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 360
Arpaonni suosi meikäläistäkin. Taitaa tulla ensin viestiä niille joita onni suosi ja lopuksi muille.
 
Liittynyt
27.05.2019
Viestejä
411
Tännekkin napsahti. Taitaa olla iso erä kun en ikinä ole "voittanut" mitään ennen.

EDIT: Ja heti perään tuli harmitteluviesti etten voittanut tällä kertaa :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.04.2021
Viestejä
32
Ei vieläkään tärpännyt! Voi perhanan perhana. Noh, kesä menee sitten ulkoillessa.. :-D
 
Liittynyt
30.03.2021
Viestejä
38
Ei ollut arpaonnea mulla ja en osalistu varmaan enää mihinkään osto-oikeus arvontaan tästä eteenpäin ja odotan rauhassa syksyyn tai ens vuoteen että saan omani kun mulla ei koskaan ole ollut mitään onnea arvonnoissa
 
Liittynyt
11.06.2021
Viestejä
4
Näyttää siltä, että ne lähetti voittajille viestit ja sitten jälkikäteen kaikille lähti viestit, että Voittajat on arvottu ja että et voittanut. Voisin olettaa, että vaikka sainkin tuon harmitteluviestin myös niin tuo koodi toimii silti, mutta maanantainahan sen näkee.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Näyttää siltä, että ne lähetti voittajille viestit ja sitten jälkikäteen kaikille lähti viestit, että Voittajat on arvottu ja että et voittanut. Voisin olettaa, että vaikka sainkin tuon harmitteluviestin myös niin tuo koodi toimii silti, mutta maanantainahan sen näkee.
Siis samalla sähköpostiosoitteella sait kaksi viestiä, toisen mukaan olet voittanut ja siinä oli koodikin mukana ja toisen viestin mukaan et ole voittanut?

Itse sain kolme sähköpostia, että en ole voittanut. Osallistuin kolmesti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
62
Eipä napsahtanut Gigantilta osto-oikeutta tännekään. Nyt jos koskaan harmittaa, että missasin aiemmin Prismasta tilaamisen noin puolella tunnilla :lol:
 
Liittynyt
11.06.2021
Viestejä
4
Siis samalla sähköpostiosoitteella sait kaksi viestiä, toisen mukaan olet voittanut ja siinä oli koodikin mukana ja toisen viestin mukaan et ole voittanut?

Itse sain kolme sähköpostia, että en ole voittanut. Osallistuin kolmesti.
Kyllä, olin osallistunut siis tällä sähköpostiosoitteella ja sain sähköpostin, että olin voittanut ja tässä on koodi jolla voi tilata maanantaina. N. 10 minuutin päästä tuli myös geneerinen harmitteluviesti, jossa ilmoitettiin että voittajat on nyt arvottu ja että et voittanut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 941
Viestejä
4 214 560
Jäsenet
70 981
Uusin jäsen
kossu77

Hinta.fi

Ylös Bottom