n. 250€ on lähtöhintana Pro versioille nähtävästi, tietysti enemmän jos löytyy lisäohjaimia tai muuta sälää.paljolla pro menee tuolla kaupaksi? olisi ylimääräisenä kun vitonen löysi jo tiensä tv-tasolle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
n. 250€ on lähtöhintana Pro versioille nähtävästi, tietysti enemmän jos löytyy lisäohjaimia tai muuta sälää.paljolla pro menee tuolla kaupaksi? olisi ylimääräisenä kun vitonen löysi jo tiensä tv-tasolle.
Itse myin 3kk sitten oman reilu 3 vuotta vanhan, jossa oli teranen ssd vaihdettu. 270€ posteineen pyysin ja ilmeisesti oli edullinen koska meni puolessa tunnissapaljolla pro menee tuolla kaupaksi? olisi ylimääräisenä kun vitonen löysi jo tiensä tv-tasolle.
en muista oliko itsellä 500 vai teran ssd vaihdettuna mutta myös vaihtanut tuohon jälkikäteen tuulettimen, tahnat ja lämpötyynyt että sain yksiköstä ihan täysin hiljaisen, sinäällään tekisi mieli pyytää tämän takia enemmän kuin normaali hintaiset jotka on varmaan noita lentokoneen moottoreita lähempänä olevia mutta tiedä sitten ei taida tuoda käytetyn ostajalle lisäarvoa. kaipa tämä menee makkarissakin voi pelata sillon tällön jotain.Itse myin 3kk sitten oman reilu 3 vuotta vanhan, jossa oli teranen ssd vaihdettu. 270€ posteineen pyysin ja ilmeisesti oli edullinen koska meni puolessa tunnissa![]()
paljolla pro menee tuolla kaupaksi? olisi ylimääräisenä kun vitonen löysi jo tiensä tv-tasolle.
Oli tuo prisman verkkokaupan ostoskoripainike ollut aktiivisena jo parin päivän verran, kunnes tänään aamusta meni takaisin harmaalle. En usko, että on ollut PS vitosia siellä myynnissä.
Tämä oli hyvä huomio. Koska PS5 ei saa ostettua, niin PS4pro:lle on vielä kysyntää. Ja veikkaan että jos nyt vuoden odottelee että saa PS5 ostettua, se on edelleen saman hintainen, mutta PS4pro:sta saa ehkä jo vähemmän. Eli sehän suorastaan kannattaa ostaa nyt kuin "vaihtohinta" jää pienemmäksi.Ja PS4 Pro:n saa vaikkapa torissa myytyä hyvällä hintaa, niin ei paljoa vitoselle jää siinä vaiheessa hintaa.
Tännekkin voisi laittaa. Prismasta saatavilla PS5 levyasemalla https://www.prisma.fi/fi/prisma/playstation-5-pelikonsoli-P102203853
Tossa kun laitoin ilmoituksen tänne, niin oli PS5 itsellä korissa ja mahdollista maksaa se. En itse maksanut ja poistin korista koska tarvitsisin itselle osamaksulla, koska olen köyhä.Kantsii ensin kokeilla sitä ostoskoriin lisäämistä ja sitten vasta ilmoitella. Virheilmoitus tulee edelleen/taas, kun yrittää ostella. Ja jos se sinne ostoskoriin sattuis menemäänkin, niin tyhjentää korin, jos ei halua muita kiusata, eikä me tietysti haluta.
Itsekin sain, ja pääsin maksuvaiheeseen asti. Itsellä ei ole tällä hetkellä akuuttia tarvetta ja tilaa, niin keskeytin maksun.Voiko joku vahvistaa, että ostoskoriin Pleikan ihan oikeasti sai äsken?
Minulla meni tilaus läpi ja tilausvahvistuskin tuli sähköpostiin:Voiko joku vahvistaa, että ostoskoriin Pleikan ihan oikeasti sai äsken?
Tilausaika |
24.5.2021 10:28 |
Kirjautuneena S-tunnuksilla antaa maksuvaihtoehdoksi lasku/osamaksu, Collectoria käyttävät.Tossa kun laitoin ilmoituksen tänne, niin oli PS5 itsellä korissa ja mahdollista maksaa se. En itse maksanut ja poistin korista koska tarvitsisin itselle osamaksulla, koska olen köyhä.
Sain tilattua n. klo 10:19 ja vahvistuskin tuli hetiVoiko joku vahvistaa, että ostoskoriin Pleikan ihan oikeasti sai äsken?
Olin kirjautunut eikä ollut tätä vaihtoehtoa, kun on ilmeisesti vain asiakasomistajilleKirjautuneena S-tunnuksilla antaa maksuvaihtoehdoksi lasku/osamaksu, Collectoria käyttävät.
Aaaivan. Hyvä tietääOlin kirjautunut eikä ollut tätä vaihtoehtoa, kun on ilmeisesti vain asiakasomistajille
Voiko joku vahvistaa, että ostoskoriin Pleikan ihan oikeasti sai äsken?
Tossa kun laitoin ilmoituksen tänne, niin oli PS5 itsellä korissa ja mahdollista maksaa se. En itse maksanut ja poistin korista koska tarvitsisin itselle osamaksulla, koska olen köyhä.
Itsellä meni oikein sulavasti läpi, klo 10:20 on tilausvahvistuksen tilausaika.Voiko joku vahvistaa, että ostoskoriin Pleikan ihan oikeasti sai äsken?
Täällä meni myös tilaus läpi onnistuneesti 10:20. Huomasin vasta jälkeenpäin, että 1 kpl rajoitus koskee myös uusintaostoja eli sieltä saattaa tulla peruutus. Tämän piti mennä pikkuveljen PS4:n tilalle, mutta eipä taida mennä, kun tilaus on minun nimissäni.tässä vaan nopeus on valttia ja pikkuveljeltä ei sitä löydy, kun foorumilla ei käy.
Hmm, eli sielläkö oikeasti katsotaan, että henkilö on ostanut aiemminkin, eikä laiteta enää toista tulemaan? Tämä olisi kyllä edistystä.
Tuli samanlainen viesti. Ei mitään sen jälkeen, ei viestiä, ei konsolia. Mitähän taas, DNA?DNA:lta tuli viikko sitten maanantaina tekstari, että PS5 lähtee tällä viikolla (eli viime viikolla) postiin. Noh, sen jälkeen ei ole sitten kuulunut mitään.
Tuliko muille tuota viestiä viikko sitten ja lähtikö teidän konsoli matkaan?
Nyt tuli uusi viesti, että "DNA:sta johtumattomista toimitusongelmista" johtuen toimitus viivästyy kesäkuun alkuun.Tuli samanlainen viesti. Ei mitään sen jälkeen, ei viestiä, ei konsolia. Mitähän taas, DNA?
joo kesäkuun alkuun on noin viikkoNyt tuli uusi viesti, että "DNA:sta johtumattomista toimitusongelmista" johtuen toimitus viivästyy kesäkuun alkuun.
Mua ei kyllä haittaa ollenkaan, jos nyt sitten vaikkapa 2-3 viikon sisällä saapuu.
Ja kyllähän sieltä se seurantakoodi tupsahti, Elisa -> peruutus!Itsellä meni oikein sulavasti läpi, klo 10:20 on tilausvahvistuksen tilausaika.
Vielä ei uskalla perua elisalle joulukuussa tehtyä tilausta, sen teen vasta sitten kun plösöstä on seurantunnus tipahtanut.
Oliko tässä nyt joku rajotus jos jo tilannut kertaalleen Prismasta niin tilaus ei onnistunut?
Täällä meni myös tilaus läpi onnistuneesti 10:20. Huomasin vasta jälkeenpäin, että 1 kpl rajoitus koskee myös uusintaostoja eli sieltä saattaa tulla peruutus. Tämän piti mennä pikkuveljen PS4:n tilalle, mutta eipä taida mennä, kun tilaus on minun nimissäni.tässä vaan nopeus on valttia ja pikkuveljeltä ei sitä löydy, kun foorumilla ei käy.
Ei siellä oikeasti mitään rajoitusta ole vaikka sivu kovasti niin mainostaakin, ainakin itse sain tilattua jokunen viikko sitten toisen levyasemallisen pleikkarin ihan samoilla tunnareilla.Niin ainakin siellä tilaussivulla sanottiin.Oliko tässä nyt joku rajotus jos jo tilannut kertaalleen Prismasta niin tilaus ei onnistunut?
Itse laitoin tuotteen ostoskoriin, avasin ostoskorin tarkistaakseen, että se varmasti meni sinne ja tässä kohtaa vasta kirjauduin sisään.Muuten, pitikö teidän olla kirjautuneena Prismaan, jotta saitte Pleikan ostoskoriin? Vai toimiko ilman kirjautumista?
Prisma ei taida pitää tuotteita "lukossa" jos ne on vain ostoskorissa, eli täytyisi viedä maksu loppuun asti ja saada tilausvahvistus sen varmistukseen. Ottaen toki huomioon, että voin myös olla väärässä tässä.Saako sen PS5 jos onnistuu saamaan sen ostoskoriin?
Joo onnistuin just tilaamaan sen, pitää vaan nyt toivoa että verkkiksestä saisin sen peruutetun tilauksen rahat takas viikon sisäänPrisma ei taida pitää tuotteita "lukossa" jos ne on vain ostoskorissa, eli täytyisi viedä maksu loppuun asti ja saada tilausvahvistus sen varmistukseen. Ottaen toki huomioon, että voin myös olla väärässä tässä.
Prisma ei taida pitää tuotteita "lukossa" jos ne on vain ostoskorissa, eli täytyisi viedä maksu loppuun asti ja saada tilausvahvistus sen varmistukseen. Ottaen toki huomioon, että voin myös olla väärässä tässä.
Näin muistinkin jonkun sanoneen aikaisemmin. Hyvä olla silti varmistus tähän muita varten.Itsellä kävi ainakin kerran aikaisemmin niin, että ps5 oli jo ostoskorissa, mutta kun siirryin maksuvaiheeseen, niin tuli ilmoitus, että tuote ei ole enää ole saatavilla.