PlayStation 5 tilausseuranta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Kertoilkaa, kun alkaa tulee tän päivän gigantti sessioista toimitustietoja tai jos ei olekaan konsolia ollut toimitettavaksi vaikka maksettukin.

Ei se ole Gigantin vika, sun osoitetta lähin noutopiste on privaattiautomaatti, se on niin yksinkertaista. Enemmän noista haittaa oli silloin kun noita ei edes merkattu privaateiksi vaan olivat noutopisteitä muiden joukossa.
Itse asun Espoossa melko kaukana Arkadiankadusta. Olin estänyt sijainnin, mutta tietty olin kirjautuneena, joten tilitiedoissa oikea osoite. Vaikea sanoa mistä repäisi tuollaisen paikan vaihtoehdoksi.

Tuli vahvistus toimituksesta ja seurantakoodi eilen gigantista tilatulle. Sanoisin, että melko nopeaa toimintaa.

Oli 00:17 tullu illalla viestillä toimitusvahvistus ja seurantakoodia. Oli kyllä nopeeta toimintaa siihen nähden että gigantti kyseessä, tilaus oli itsellä sisässä 10:07.

Jos ei mene lähimpään postiin, niin tiedoksi,
että Arkadiankatu 4-6 on toimistotalo, jossa on julkinen respa (samasta kohtaa pääsee myös normaalioloissa esim. ravintola Farangiin sisään). Respahenkilö voi varmaan jeesata pakettiautomaatin sijainnin kanssa. En nyt muista kuka operoi respaa, mutta Sponda omistanee kiinteistön, joten varmaan tuohon respaankin löytyy jostain puhelinnumero.

Tuli vahvistus toimituksesta ja seurantakoodi eilen gigantista tilatulle. Sanoisin, että melko nopeaa toimintaa.

Jaa-ha, ei tullut seurantakoodia tänne. Toivottavasti vain menivät vain nukkumaan ja jatkavat pakkaamista/lähettämistä aamulla, eikä kysessä ole joku tilaussekoilu. Se vielä tästä puuttuisi eilisen sekoilun jälkeen.......

Jaa-ha, ei tullut seurantakoodia tänne. Toivottavasti vain menivät vain nukkumaan ja jatkavat pakkaamista/lähettämistä aamulla, eikä kysessä ole joku tilaussekoilu. Se vielä tästä puuttuisi eilisen sekoilun jälkeen.......

Eipä tännekkään vielä ole toimitusvahvistusta tullut. Paha epäilys kalvaa takaraivossa. Rahat niille kumminkin kelpasi.

Sama epäilevä fiilis vaivaa itseäni että siellä on raivokkaasti ylimyyty se sadan pleikkarin määrä kun pelkästään tällä foorumilla tuntuu olevan kymmeniä onnistuneita tilaajia.

Ainakaan tuolta Gigantin omien sivujen tilaushistorian sivulta ei saa mitään kuvaa siitä missä tilassa tilaus on.
Itselläkin näkyy kaikki järjestelmän kirjatut tilaukset edelleen tilassa "tilaus vastaanotettu" vaikka tavarat on toimitettu jo yli vuosi sitten.

Itselläkin tilausvahvistus 10.01 ja taisin olla täälläkin ensimmäinen onnistuneen oston ilmoittaneista, mutta ei tullut vielä päivitystä toimituksesta.

Mä sain 10.03 vahvarin ja viime yönä klo 00.17 oli tullut matkahuollon seurantakoodi.

Mulla tilausvahvistus 10:02 s-postissa mutta ei vielä mitään seurantakoodia. En vielä huolestuisi! Kaikki jotka sai tilauksen läpi edellisessä Gigantin myynnistä taisi loppujen lopuksi saada seurantakoodinkin vaikka osalla kesti pitkään :)

Elikkä toisin sanoen eivät toimita tilausjärjestyksessä vaan lähettävät erän käsittelyjärjestyksessä (satunnainen). Katsotaan, josko tänään tulee seurantakoodia Matkahuollolle.

Mulla tilausvahvistus 10:02 s-postissa mutta ei vielä mitään seurantakoodia. En vielä huolestuisi! Kaikki jotka sai tilauksen läpi edellisessä Gigantin myynnistä taisi loppujen lopuksi saada seurantakoodinkin vaikka osalla kesti pitkään :)
Jep, se seurantakoodi tulee vasta sitten ku matkahuollolla/postilla on se pleikkari hallussa. Nehän tulee gigantilla jostain ruotsin päävarastolta ensin yms.

Itse tilasin eilen Gigantista perus MH-noutopaketti vaihtoehdolla ja ei ole tullut kuin tilausvahvistus

Viimeksi muokattu:
Power myy tänään kl 13 erä PS5 konsoleja

Liitteet

• C78A85DB-ED82-4A1E-8785-E2F0C62C0788.jpeg
    C78A85DB-ED82-4A1E-8785-E2F0C62C0788.jpeg
    90,7 KB · Luettu: 215
Niin aattelinki, sain itekkin sieltä. Nyt vaan aattelin että jos kaverille koittas kanssa saada mutta taidan myydä omani sille ja ite jatkaa pcllä siihen asti että saa uuden telkan ja järkevän paikan sille..

Mutta erikoista että kohta puoli kello ja ei ainakaan mulla oo tila muuttunu tossa, noh lopetanpa nyt kyttäämisen kun en oo ostamassakaan niin en aiheuta turhaa ruuhkaa sivulle..

Tuurilla meni, multitaskasin ja sattumalta refreshillä vihreä nappi kun olin jo melko varma että kannattaa luovuttaa, ja saman tien klikkausta. Sentään ostoskorivaraus, varmuuden vuoksi kyllä tein vauhdilla maksunkin.

Tuurilla meni, multitaskasin ja sattumalta refreshillä vihreä nappi kun olin jo melko varma että kannattaa luovuttaa, ja saman tien klikkausta. Sentään ostoskorivaraus, varmuuden vuoksi kyllä tein vauhdilla maksunkin.
Sama täällä. Kävi hirveä munkki, että just oikeaan aikaan päivitin sivun. Enkä edes päivitellyt mitenkään tiuhaan

Levyasemallisen sain :cool: 13.24 tuli tilausvahvistus. Tarttee laittaa digi myyntiin kunhan kotiutuu kuun vaihteessa
On se kumma kun ensin ei saa millään ja nyt tällä viikolla jo kahesti tärpänny, nyt ostohousut kaapin perälle :rolleyes:

Hyvä että taas tuli myyntiin. Nyt näyttää siltä että tahti kiihtyy.
Vakavan aiheen piristykseksi löysin ilta sanomien jutun tapahtuneesta- hyvää viikonloppua kaikille - May the keyboard be with you.

F5-varikolla leviää kova huhu – Powerin pomo kommentoi yllättävää väitettä ja ylisti Kovis Harmittoman suoritusta: ”Ei tästä maailmasta”

Kovis Harmiton oli näpyttelyn ykkönen Powerin GP:ssä tänään , kun netissä jaetiin jo toiset pleikkarit tällä viikolla. Jopa kolmansien mahdollisuudella on spekuloitu.

Eilen Petteri Toppas otti paalupaikan Gigantin GP:stä Nyt oli Kovis Harmittoman vuoro, kun ajettiin Powerin:n aika-näpyttelyt.

Harmiton säkenöi aika-näpyttelyssä ja löi kakkoseksi tulleen Pox Perstapin yli 12 miilisekunnilla. Näpyttelyä on hehkutettu siellä sun täällä – eikä syyttä.

– Hyvin harvoin näkee suoritusta, joka ei ole tästä maailmasta, Powerin myymäläpäällikö Toni Susi päivitteli aika-näpyttelun jälkeen.

– Kun katsoo onboardia (videokuvaa Harmittoman F5 näpyttelystä), näkee internetissä vallinneet olosuhteet ja valtavan lagin, hänen näppäimistön käyttönsä... Uskomatonta. En muista vastaavaa eroa ykkösen ja kakkosen välillä, Susi sanoi.

Sudelta kysyttiin myös F5-varikolla perjantaina levinneestä kuumasta huhusta, jonka mukaan sarja harkitsisi peräti kolmannen peräkkäisen kisan näpyttelyä Powerissa. Ensi viikonloppuna on tarkoitus ajaa Tampereella Verkkokaupan radalla, mutta huhumylly on lähtenyt jauhamaan Powerin hallituksen antamien rajujen ukaasien takia.

Susi vaikutti kuitenkin aidosti yllättyneeltä eikä tuntunut tietävän, että F5-sarjan johto olisi väläytellyt mahdollisuutta Verkkokaupan kisan siirtämiseksi Powerille.

– En ole kuullut tuosta mitään, mutta rakastan tätä kauppaa, powerilainen Susi hymähti.

Lue lisää: Keyboardsport: F5-talleille varoitus Powerin kisajärjestäjiltä – bottirikkeistä voi seurata jopa vankeutta

Statistiikka

Viestiketjuista
284 328
Jäsenet
78 792
Uusin jäsen
Ruskeapala

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom