Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse asun Espoossa melko kaukana Arkadiankadusta. Olin estänyt sijainnin, mutta tietty olin kirjautuneena, joten tilitiedoissa oikea osoite. Vaikea sanoa mistä repäisi tuollaisen paikan vaihtoehdoksi.Ei se ole Gigantin vika, sun osoitetta lähin noutopiste on privaattiautomaatti, se on niin yksinkertaista. Enemmän noista haittaa oli silloin kun noita ei edes merkattu privaateiksi vaan olivat noutopisteitä muiden joukossa.
Jos ei mene lähimpään postiin, niin tiedoksi,Arkadian
Tuli vahvistus toimituksesta ja seurantakoodi eilen gigantista tilatulle. Sanoisin, että melko nopeaa toimintaa.
Jaa-ha, ei tullut seurantakoodia tänne. Toivottavasti vain menivät vain nukkumaan ja jatkavat pakkaamista/lähettämistä aamulla, eikä kysessä ole joku tilaussekoilu. Se vielä tästä puuttuisi eilisen sekoilun jälkeen.......
Jep, se seurantakoodi tulee vasta sitten ku matkahuollolla/postilla on se pleikkari hallussa. Nehän tulee gigantilla jostain ruotsin päävarastolta ensin yms.Mulla tilausvahvistus 10:02 s-postissa mutta ei vielä mitään seurantakoodia. En vielä huolestuisi! Kaikki jotka sai tilauksen läpi edellisessä Gigantin myynnistä taisi loppujen lopuksi saada seurantakoodinkin vaikka osalla kesti pitkään![]()
Toivottavasti näitä alkaa nyt tulemaan kunnolla. Ellei muun takia, niin sen että trokarelle jää luu käteen. Näyttää täälläkin olevan PS5 trokaajia myyntipalstalla...Verkkokauppaan tuli eilen yli 25kpl levymalleja.
Ei varastossa...Power myy tänään kl 13 erä PS5 konsoleja
Enemmänkin minuutissaMielenkiinnosta kysyn menikö ne minuuteissa?
Varmaan, kun oli kahdella laitteella ja toisella sain vain. Toiseen ei tullut varastoon ollenkaan.Mielenkiinnosta kysyn menikö ne minuuteissa?
Varmaan. Mulla oli vihreä osta-nappi, mutta kun painoin sitä, niin sain ilmoituksen kaikkien tuotteiden olevan jo koreissaMielenkiinnosta kysyn menikö ne minuuteissa?
Enemmänkin minuutissa![]()
Varmaan, kun oli kahdella laitteella ja toisella sain vain. Toiseen ei tullut varastoon ollenkaan.
Varmaan. Mulla oli vihreä osta-nappi, mutta kun painoin sitä, niin sain ilmoituksen kaikkien tuotteiden olevan jo koreissa![]()
Sama täällä. Kävi hirveä munkki, että just oikeaan aikaan päivitin sivun. Enkä edes päivitellyt mitenkään tiuhaanTuurilla meni, multitaskasin ja sattumalta refreshillä vihreä nappi kun olin jo melko varma että kannattaa luovuttaa, ja saman tien klikkausta. Sentään ostoskorivaraus, varmuuden vuoksi kyllä tein vauhdilla maksunkin.
Sanoo trokaripaskanjauhanta ei kuulu tänne
mitä siitä jos olisinkin? 3 vain myynyt ja yhden pitänytSanoo trokari
No musta on joteki älytöntä, et muitten viestejä täällä arvostelet. Enempää en tähän kantaa ota kun menee off topici puolelle.mitä siitä jos olisinkin? 3 vain myynyt ja yhden pitänyt
omat jutut sentään liittyy aiheeseen eivätkö ole lapsellista jauhantaa kuten yllä oleva f1-viittausNo musta on joteki älytöntä, et muitten viestejä täällä arvostelet. Enempää en tähän kantaa ota kun menee off topici puolelle.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.