PlayStation 5 tilausseuranta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän kyllä epäilyttää riittikö tuosta erästä sittenkään vaikka tilauksen läpi sainkin. Innolla odottelen gigantilta meiliä "Sori ei riittänytkään tuosta erästä servut jumitti." Kun kumminkin näyttää että vieläkin mukamas olisi tilattavissa.

10.04 tuli mulle näkyviin, että olisi saatavilla. Samantien lätkäsin koriin ja siihen jumahti. Nyt kun pääsi maksuvaiheeseen, niin näyttää maksun kohdalla pelkästään harmaata. En ois halunnutkaan.

1616057145751.png

jotain uutta tuli ruudulle

Sain tilauksen läpi ja vahvistuksen 4 min sit, niin uskon et tota vielä riittää kunhanta ruuhka laskee. Niin se oli viimeksi, et jotku sai tunni jälkee viel ostettua, kun muut luovutti.

Jos ei muuta positiivista tästä saanut irti, niin löytyi muutama tunnus lisää ignore -listaan vaikka plege taisi jäädä saamatta.

Viimeksi muokattu:
Mulla eteni ostoskoriin nyt mutta "toimitustapoja ei saatavilla, voi olla että tuote loppunut" haha

Mulla oli se ostoskorissa klo 10:02, sitten se vaan katos sieltä ja uutta en saanut enää lisättyä. Kiitos gigantin sivut.

perhana, vaikka sain painettua maksa nappia, niin ei tainnut mennä tilaus läpi....

Huvikseen osallistuin leikkiin taas vaikkei tuolla kiire olisikaan.
En saanu vieläkään. :rofl2:

Ostoskoriin asti pääsin, mutta maksaminen ei vaan onnistunut ja lopulta tuli

"Toimitustapoja ei saatavilla. Voi olla, että ostoskorin tuote tai tuotteet ovat päässeet loppumaan varastosta. "

Kiitos Gigantti.

Jäätävää paskaahan noi gigantin sivut on, mutta ihan kiva harrastus koittaa kaikkea tilailla. :rofl:

Herää kysymys että minkä takia tätäkin myyntiä piti somessa ennakkoon mainostaa, tuskin jäävät varastoon makaamaan vaikkei kukaan hiiskuisi sanaakaan etukäteen. Ihan vihkoon vedetty taas.

Itse sain tilauksen tehtyä 10.47. F5 rämpytystä ja yhtäkkiä pääsin ostoskoriin, ja siellä sain ilman mitään ongelmia tilauksen vahvistettua. Hieman kuumottaa, että viikon sisällä ei mitään konsolia kuitenkaan saavu, vaan sen sijaan pahoitteluviesti että jotain meni vituiksi.. Toivoa kuitenkin on enemmän kun tähän asti on ollut! :D

Liitteet

• 7c5d840fe1b3f8c07993c56b40a33f16.png
    7c5d840fe1b3f8c07993c56b40a33f16.png
    9,8 KB · Luettu: 56
Ei kannata vielä luovuttaa. Ne monesti gigantissa ottaa sen myynnistä ja laittaa hetken päästä uudelleen.

Ei vielä lue että loppuunmyyty. Veikkaan että nää nyt pisti vähäks aikaa kiinni, jotta liikenne tasaantuis. Yleensä kun konsolit on myyty, silloin lukee ylhäällä loppuunmyyty.

hmm pärähti noutopisteet tohon listalle, tosin hetken päästä katosivat

hah, pääsin taas pari kertaa painanmaan maksa nappia. Mut mitään ei sitten tapahdu....

Älkää luovuttako, ostoskorissa ja ilmoitti että ei saatavilla enää, mutta 11.01 tuli vihreäksi maksa nappi ja tilaus läpi

Statistiikka

Viestiketjuista
258 146
Jäsenet
74 159
Uusin jäsen
kahvirommi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom