PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
16.03.2021
Viestejä
1
Prisman osto-oikeudella tilattu levyasemallinen lähti nyt tulemaan kotiin päin postissa. Tilattu eilen klo 12.56.
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
416
Telian veto myydä kytkynä määrä-aikaisia liittymiä konsolin kanssa on samaan aikaan nerokas ja yököttävä, vielä jos tekevät tuota että odottavat että liittymän perumisaika menee umpeen. Eipä sinänsä yllätä, mutta jännä sitä vasten että puhelimiakaan ei enää kytkyillä tunnuta kauppaavan missään. Noh jos liittymää kaipailee niin ei tuo hinta pahimmasta päästä ole.
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
168
No sitten kannattaa hyvin tarkkaan kyllä katsoa ja dokumentoida että mitä siellä paketissa (paketeissa?) tulee ja onko se (ne?) etukäteen avattu.
Eiköhän ole joku kämmi prisman osalta, tai sitten on tulossa 2kpl konsoleita yhden hinnalla :D
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 025
Telian veto myydä kytkynä määrä-aikaisia liittymiä konsolin kanssa on samaan aikaan nerokas ja yököttävä, vielä jos tekevät tuota että odottavat että liittymän perumisaika menee umpeen. Eipä sinänsä yllätä, mutta jännä sitä vasten että puhelimiakaan ei enää kytkyillä tunnuta kauppaavan missään. Noh jos liittymää kaipailee niin ei tuo hinta pahimmasta päästä ole.
No kyllä siinä aika paljo tulee pleikkarille hintaa jos pleikkarin hinnan päälle joutuu vielä maksamaan 20x24 = 480 euroa puhelinliittymästä. Melkeen tuplaantuu konsolin hinta siitä. (edit eikun yli tuplaantuu: sehän oli se digiversio)
Itse en maksaisi tuommoista turhaa summaa pelkästä osto-oikeudesta.
Ehkä eri asia jos sattuisi olemaan kännykkäliittymän suurkäyttäjä sellaisella alueella jossa Telian liittymät toimii hyvin.
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
416
No kyllä siinä aika paljo tulee pleikkarille hintaa jos pleikkarin hinnan päälle joutuu vielä maksamaan 20x24 = 480 euroa puhelinliittymästä. Melkeen tuplaantuu konsolin hinta siitä. (edit eikun yli tuplaantuu: sehän oli se digiversio)
Itse en maksaisi tuommoista turhaa summaa pelkästä osto-oikeudesta.
Ehkä eri asia jos sattuisi olemaan kännykkäliittymän suurkäyttäjä sellaisella alueella jossa Telian liittymät toimii hyvin.
Tuskin tuota diiliä kukaan ottaa sillä ajatuksella että liittymä laitetaan kaappiin pölyttymään...ainakaan toivottavasti :D
Ei tuo 20€/kuussa 200megaisella 4g:lla nyt niin huonolta kuullosta vaikka kyllä niitä joskus halvemmallakin saa.
 
Liittynyt
15.03.2021
Viestejä
5
Liittymä oli samanhintainen ja samanlainen kuin vanha liittymäni Elisalla, ja puhelinta kuitenkin tarvitsen, niin aivan sama maksaako Telialle vai Elisalle.

Kai nuo sen konsolinkin lähettävät jossain vaiheessa, mutta hämäsi vain kuin Telian seurannan mukaan molemmat olisi noudettu vaikka sain vain sim-kortin. On ollut epäselvyyksiä Telian toimituksissa ennenkin, joten pieni epävarmuus päällä koko jutusta.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 025
Prisman levyasemallisen osto-oikeus konsolin seuranta: Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan
Eli ilmeisesti ovat vain postiln sivuilta generoineet seurantakoodin ja se on niillä koneella odottamassa että joku suvaitsisi tulostaa ja liimata sen paketin kylkeen ja sitten ehkä joskus jossain vaiheessa tulee ukko pakettiauton kanssa, johon kerätään paketit ja viedään postiin... huomenna?
Noh, saa nähdä ehtiikö viikonlopuksi.
 
Liittynyt
16.03.2021
Viestejä
5
Prisman arpaonni "suosi" ja laitoin levyasemallisen tilaukseen (toimitusaika 2-6 arkipäivää). Itse en pelaa eli laittakaa viestiä, niin konsoli lähtee sillä hinnalla millä ostinkin eli 529€. En myy trokareille ja toivottavasti osaan tunnistaa sellaisen. Asun Helsingissä eli todennäköisesti valitsen pk-seudulla asuvan tyypin, niin ei tarvitse postitella.

Edit: Varattu nimimerkille TMU82
Menikö jo?
 
Liittynyt
16.03.2021
Viestejä
5
Jos joltain löytyy digi tai levyversio ylimääräisenä En haluais trokareilta noukkia
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 025
Lähetys on kuljetuksessa.

16.3.2021 klo 18:51
Posti Logistiikkakeskus

Lähetys on matkalla. Arvioitu toimitusaika on 17.3.2021 klo 19:00 mennessä.

Prisma sai sen sittenkin postiin asti :)
 
Liittynyt
16.03.2021
Viestejä
8
Molempia oli tilattavissa vähän aikaa! Ihan tuurilla bongasin. Tullut melkein päivittäin käytyä katsomassa josko niitä olisi ja nyt oli..
 
Liittynyt
14.03.2021
Viestejä
2
Levyasemallisen tilaus verkkikseen tehty 19.9. klo 18.08 ja tänään klo 13 tuli seurantakoodi.
Sunnuntaina tosiaan tuli seurantakoodi, mutta edelleen Postin seuranta sanoo ”lähetystä odotellaan”. Ei vissiin verkkokauppalta ihan joka päivä lähde tuotteet postille, mutta ei muutakaan voi odottaa. Tällä kertaa kuitenkin odotan, että konsoli on käsissä ennen kuin tilaan peli-TV:n...taas. Yks meni jo palautukseen verkkiksen virhelaskelmien ja tyhjän toimituslupauksen takia.
 
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
31
Konsolinet toimi nopeesti
Tilasin verkkokaupasta digital edition version 20.11.2020. Paria viikkoa myöhemmin tilasin myös elisalta ja dna kaupasta. Muutama viikko sitten joku kirjoitti toisella palstalla ett konsolinetistä voi tilata. Tein tilauksen 3.3.2021 ja alku illasta tuli viesti konsolinetistä että pleikkari on matkalla hesasta minulle. Varmaan huomenna kotiutuu. Olin jo ihan varma ettei tuota nyt ainakaan mitään tule ennnen syksyä, mut eipä tarvinnu tuolta pitkään ootella :)
 
Liittynyt
12.01.2019
Viestejä
17
Elisalta tilattu kai 22.9. Äsken tuli viesti että viikolla 12-13. Mukava syntymäpäivälahja! Tulis vaan ensi perjantaiksi. Levyversio.
 
Viimeksi muokattu:

Juu

Liittynyt
27.01.2021
Viestejä
8
Lokakuus tilannu elisalt ei tul vielkää alkaa koht riiittelee sit tää odottamine
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 701
Hei! Tässä luvatusti tietoa PlayStation 5 –tilaukseesi liittyen. Saatavuus tulee olemaan edelleenkin kansainvälisesti haastava ja harmiksemme odotus jatkuu edelleen! Puramme nyt tilauksia lokakuun alkupuolelta. Saamme kuukausittain uusia konsoleita ja tiedotamme jonon purkamisesta, kun saamme tietoa laitteiden toimitusmääristä. Lähetämme tekstiviestillä tietoa tilauksesi tilanteesta seuraavan kerran viimeistään keskiviikkona 14.4. kello 15. Jonottajien usein kysytyt kysymykset löydät OmaYhteisöstämme: Sony PlayStation 5 virallinen odotus- ja saatavuustietokysely | OmaYhteisö Terveisin Elisa
Elisalla purkavat nyt lokakuun tilauksia.
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
61
Konsolinet toimi nopeesti
Tilasin verkkokaupasta digital edition version 20.11.2020. Paria viikkoa myöhemmin tilasin myös elisalta ja dna kaupasta. Muutama viikko sitten joku kirjoitti toisella palstalla ett konsolinetistä voi tilata. Tein tilauksen 3.3.2021 ja alku illasta tuli viesti konsolinetistä että pleikkari on matkalla hesasta minulle. Varmaan huomenna kotiutuu. Olin jo ihan varma ettei tuota nyt ainakaan mitään tule ennnen syksyä, mut eipä tarvinnu tuolta pitkään ootella :)
outoa, tein tilauksen aiemmin ja kysyin toimitusta niin sanoivat että edellä on monta sataa ihmistä jotenki vähän haiskahtaa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
789
Mulla olisi postissa perjantaihin asti digitaaliversio Lempäälässä eli Tampereen kyljessä jos jotain kiinnostelee. Ostinkin Xboxin joten tuolle ei nyt tarvetta. Luonnollisesti samaan hintaan mitä gigsu sen mulle myi.

Edit: Myyty käyttäjälle @Lave
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 024
Liittynyt
15.03.2021
Viestejä
3
Onko muita joilla pleikkari lähetetty eilen prismasta muttei ole saapunut postiin?
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 024
Vinoileeko ne mulle ? ( prisman arpajaisten takia tuo ostoskorissa , mutta flaksi ei käynnyt tällä(kään) kertaa)

1615992530623.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
449
Sama minullakin on.

Tänään olin taas yhteydessä Prisman aspaan omasta pleikkarin ostovaikeudesta, edelleen tutkitaan mutta liittyy jotenkin s-kortin lisäämiseen tiliin. Uskomatonta mutta tällaista on.

Kysyin samalla tuosta ja aspatyttö ei tästä tiennyt mitään. Muuten kyllä oli avulias neiti ja kyllä kuulemma asiat selviää, en ole ensimmäinen kenellä ongelmia voiton ostamisessa.
 
Liittynyt
24.12.2019
Viestejä
70
Itse kävin äsken noutamassa maanantaina tilatun Prisma pleikkarin paikallisesta postiautomaatista. Pakattuna omaan pahvilaatikkoon joka oli juuri tuon plege paketin kokoinen. Plegepahvissa yksi kulma revennyt, ei kutkuta meikäläisen kiviä moinen. Sinetit ehjät. Tsemppiä vielä odottajille ja ostoa haaveileville!
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
1 199
Onko kukaan vielä saanut PS5 Digitali Editionia prismasta? Täällä status Posti odottaa edelleen lähetystä. Mikäs muiden tilanne? Tilattu heti 15.3 aamusta klo 7.

Edit: juuri lajiteltu
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 086
Viestejä
4 211 934
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
tomtommy

Hinta.fi

Ylös Bottom