PlayStation 5 tilausseuranta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Konsolinet toimi nopeesti
Tilasin verkkokaupasta digital edition version 20.11.2020. Paria viikkoa myöhemmin tilasin myös elisalta ja dna kaupasta. Muutama viikko sitten joku kirjoitti toisella palstalla ett konsolinetistä voi tilata. Tein tilauksen 3.3.2021 ja alku illasta tuli viesti konsolinetistä että pleikkari on matkalla hesasta minulle. Varmaan huomenna kotiutuu. Olin jo ihan varma ettei tuota nyt ainakaan mitään tule ennnen syksyä, mut eipä tarvinnu tuolta pitkään ootella :)
outoa, tein tilauksen aiemmin ja kysyin toimitusta niin sanoivat että edellä on monta sataa ihmistä jotenki vähän haiskahtaa

Mulla olisi postissa perjantaihin asti digitaaliversio Lempäälässä eli Tampereen kyljessä jos jotain kiinnostelee. Ostinkin Xboxin joten tuolle ei nyt tarvetta. Luonnollisesti samaan hintaan mitä gigsu sen mulle myi.

Edit: Myyty käyttäjälle @Lave

Viimeksi muokattu:
Kas !!

1615981221288.png

Vinoileeko ne mulle ? ( prisman arpajaisten takia tuo ostoskorissa , mutta flaksi ei käynnyt tällä(kään) kertaa)

1615992530623.png

Sama minullakin on.

Tänään olin taas yhteydessä Prisman aspaan omasta pleikkarin ostovaikeudesta, edelleen tutkitaan mutta liittyy jotenkin s-kortin lisäämiseen tiliin. Uskomatonta mutta tällaista on.

Kysyin samalla tuosta ja aspatyttö ei tästä tiennyt mitään. Muuten kyllä oli avulias neiti ja kyllä kuulemma asiat selviää, en ole ensimmäinen kenellä ongelmia voiton ostamisessa.

Itse kävin äsken noutamassa maanantaina tilatun Prisma pleikkarin paikallisesta postiautomaatista. Pakattuna omaan pahvilaatikkoon joka oli juuri tuon plege paketin kokoinen. Plegepahvissa yksi kulma revennyt, ei kutkuta meikäläisen kiviä moinen. Sinetit ehjät. Tsemppiä vielä odottajille ja ostoa haaveileville!

Tilasin pojalle kun en aikaisemmista arvonnoista ja tilauksista ole onnistunut. Nyt homma toimi kuin junan vessa, laakista sisään eikä sivutkaan tökkineet yhtään. Pojan joulu toteutuu vähän myöhässä. :)

Ei perhana kun on sivut jumissa. On jo ostoskorissa, mutta en pääse itse ostoskoriin.

Mukava kun näitä vihdoin tuntuu saavan vähän helpommin kuin aikaisemmin. Toivottava tilanne olisi, että trokaajat joutuisiva myymään koneitaan alle ostohinnan ja loppuisi sekin pelleily.

ostoskorissa on ja maksutapa valittu ja toimitustapa myös, vahvista nappi vaan harmaana
ja nyt tuli timeout !!

Joo ei pääse ostoskoriin, tais jäädä saamatta. On tämä vitun fiksu toimintatapa gigantilta, lyödään sivut juntturaan, kun ei arvontaa jakseta enää suorittaa tms.

Mä sain lisättyä ostoskoriin, mutta sitten maksa painike meni harmaaksi ja siihen jämähti :geek:

Umpijuntturassa tuntuu olevan. Ostoskoriin asti sain mutta siihen jäätiin.

Ostoskorissa on mutta kun sitä klikkaa niin menee harmaaksi. kertaakaan vielä päässy ostoskoriin

Onko gigantillakin niin, että 10min ostoskorissa, jonka jälkeen oleva tuote vapautuu?

Ei ole, kyllä se on ihan kuka vain ekaksi saa tilauksen/maksun sisään, tuotteet jää ostoskoriin moneksi viikoksi vaikka tuote myydään loppuun

Taistelu on intensiivistä näköjään! Älkää luovuttako ostoskoriin vaan päivittäkää vaan sitkeästi :thumbsup:

Statistiikka

Viestiketjuista
284 411
Jäsenet
78 803
Uusin jäsen
DixieRebel

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom