Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sitten kannattaa hyvin tarkkaan kyllä katsoa ja dokumentoida että mitä siellä paketissa (paketeissa?) tulee ja onko se (ne?) etukäteen avattu.Pelkän konsolin
Eiköhän ole joku kämmi prisman osalta, tai sitten on tulossa 2kpl konsoleita yhden hinnallaNo sitten kannattaa hyvin tarkkaan kyllä katsoa ja dokumentoida että mitä siellä paketissa (paketeissa?) tulee ja onko se (ne?) etukäteen avattu.
Telian veto myydä kytkynä määrä-aikaisia liittymiä konsolin kanssa on samaan aikaan nerokas ja yököttävä, vielä jos tekevät tuota että odottavat että liittymän perumisaika menee umpeen. Eipä sinänsä yllätä, mutta jännä sitä vasten että puhelimiakaan ei enää kytkyillä tunnuta kauppaavan missään. Noh jos liittymää kaipailee niin ei tuo hinta pahimmasta päästä ole.
Tuskin tuota diiliä kukaan ottaa sillä ajatuksella että liittymä laitetaan kaappiin pölyttymään...ainakaan toivottavastiNo kyllä siinä aika paljo tulee pleikkarille hintaa jos pleikkarin hinnan päälle joutuu vielä maksamaan 20x24 = 480 euroa puhelinliittymästä. Melkeen tuplaantuu konsolin hinta siitä. (edit eikun yli tuplaantuu: sehän oli se digiversio)
Itse en maksaisi tuommoista turhaa summaa pelkästä osto-oikeudesta.
Ehkä eri asia jos sattuisi olemaan kännykkäliittymän suurkäyttäjä sellaisella alueella jossa Telian liittymät toimii hyvin.
Menikö jo?Prisman arpaonni "suosi" ja laitoin levyasemallisen tilaukseen (toimitusaika 2-6 arkipäivää). Itse en pelaa eli laittakaa viestiä, niin konsoli lähtee sillä hinnalla millä ostinkin eli 529€. En myy trokareille ja toivottavasti osaan tunnistaa sellaisen. Asun Helsingissä eli todennäköisesti valitsen pk-seudulla asuvan tyypin, niin ei tarvitse postitella.
Edit: Varattu nimimerkille TMU82
Miten?Ai että! Tänään tilattu digital edition Cdon.comista! Saa nähdä milloin tulee..
Okei. Perhana.Oli hetken aikaa myynnissä tossa iltapäivällä!
Levyasemallisen tilaus verkkikseen tehty 19.9. klo 18.08 ja tänään klo 13 tuli seurantakoodi.
Hitto kun meni iteltä ohi!Molempia oli tilattavissa vähän aikaa! Ihan tuurilla bongasin. Tullut melkein päivittäin käytyä katsomassa josko niitä olisi ja nyt oli..
Elisalla purkavat nyt lokakuun tilauksia.Hei! Tässä luvatusti tietoa PlayStation 5 –tilaukseesi liittyen. Saatavuus tulee olemaan edelleenkin kansainvälisesti haastava ja harmiksemme odotus jatkuu edelleen! Puramme nyt tilauksia lokakuun alkupuolelta. Saamme kuukausittain uusia konsoleita ja tiedotamme jonon purkamisesta, kun saamme tietoa laitteiden toimitusmääristä. Lähetämme tekstiviestillä tietoa tilauksesi tilanteesta seuraavan kerran viimeistään keskiviikkona 14.4. kello 15. Jonottajien usein kysytyt kysymykset löydät OmaYhteisöstämme: Sony PlayStation 5 virallinen odotus- ja saatavuustietokysely | OmaYhteisö Terveisin Elisa
LET THE GAMES BEGIN
outoa, tein tilauksen aiemmin ja kysyin toimitusta niin sanoivat että edellä on monta sataa ihmistä jotenki vähän haiskahtaaKonsolinet toimi nopeesti
Tilasin verkkokaupasta digital edition version 20.11.2020. Paria viikkoa myöhemmin tilasin myös elisalta ja dna kaupasta. Muutama viikko sitten joku kirjoitti toisella palstalla ett konsolinetistä voi tilata. Tein tilauksen 3.3.2021 ja alku illasta tuli viesti konsolinetistä että pleikkari on matkalla hesasta minulle. Varmaan huomenna kotiutuu. Olin jo ihan varma ettei tuota nyt ainakaan mitään tule ennnen syksyä, mut eipä tarvinnu tuolta pitkään ootella
Tmu82 nimimerkille varattu ja aika varma olen, että hakee konsolin kuhan vain posti saa sen minulle.Menikö jo?
Juu ei mitään! Kokeillaan onnea huomenna taistella trokareita vastaan gigantin myyntierässäTmu82 nimimerkille varattu ja aika varma olen, että hakee konsolin kuhan vain posti saa sen minulle.
Kiinnostunut ja oonkin Tampereelta just !Mulla olisi postissa perjantaihin asti digitaaliversio Lempäälässä eli Tampereen kyljessä jos jotain kiinnostelee. Ostinkin Xboxin joten tuolle ei nyt tarvetta. Luonnollisesti samaan hintaan mitä gigsun sen mulle myi.
Niin jos Lave ei jostain syystä ota, niin täällä olisi yksi kiinnostunut!Mulla olisi postissa perjantaihin asti digitaaliversio Lempäälässä eli Tampereen kyljessä jos jotain kiinnostelee. Ostinkin Xboxin joten tuolle ei nyt tarvetta. Luonnollisesti samaan hintaan mitä gigsun sen mulle myi.
9.07 maanantaina tilasin ja 5h sitte hain postiautomaatista Oulussa.Onko kukaan vielä saanut PS5 Digitali Editionia prismasta? Täällä status Posti odottaa edelleen lähetystä. Mikäs muiden tilanne? Tilattu heti 15.3 aamusta klo 7.
Onko kukaan vielä saanut PS5 Digitali Editionia prismasta? Täällä status Posti odottaa edelleen lähetystä. Mikäs muiden tilanne? Tilattu heti 15.3 aamusta klo 7.
Kannatti muistuttaa niin saadaan kilpailijoita lisääklo 10 alkaa sit f5 rämppääminen!
Kaikki varmasti unohtanu yön aikana xDKannatti muistuttaa niin saadaan kilpailijoita lisää