Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Max pelaajamäärä samassa squadissa on 4 joten kaikki ei mahdu samaan aikaan pelaamaan samaan peliinKertokaas ihmiset toimiiko tämä peli lanipelinä? Siis nettiyhteydet toki on. Pelaajia on varmaan sen 5+ joten aika moni peli jää pois laskuista.
Jotain kokemusta asiasta ois kiva kuulla. Tänks etukäteen.
Max pelaajamäärä samassa squadissa on 4 joten kaikki ei mahdu samaan aikaan pelaamaan samaan peliin![]()
Toki saat itse päättää ketä kutsut squadiin kanssasiVoiko siihen vaikuttaa että nuo nuo pienemmät tiimit pääsee varmasti samaan peliin?
Vai voisiko tuo olla että kukaan muu ei tapa ketään välissä?Mistää ei löydy mitään tietoa. Mikä hiton statsi toi kill streak on? Miten se lasketaan?
Ainakin vielä viime kuussa oli kehittäjän antamilla oikeuksilla.Mitenkäs nuo custom serverit muuten oli, vain harvat ja valitut niitä pääsi säätämään?
Voisi olla kova just jollain vaikka duoihin jaetulla laniporukalla pelata keskenään vähän muokatuilla serveriasetuksilla.
Ehkä sitten joskus, kun peli on valmis. Eikä ilmaiseksi tietenkään.
Se on arpapeliä, ja kuten sanoin ehkä ei niin kannattavaa sellaista.Niin sitä just tarkotin että se oman poppoon esim. 2hlö squadeja kertaa neljä pääsis jotenkin samaan peliin. Tai vaikka pelaamaan vaan keskenään?
Menee rankasti OT, mutta ehkä tämän kerran. Tuolla myös ketju aiheesta, mistä voi saada muita ideoida peleihin viimeistään kysymällä: Käykö kukaan nykyään laneilla?Kerros @TML mitä kaikkia pelejä sit pelaatte tuolla poppoolla?
Tuohon lanipelittämiseen kommenttina asiaa paremmin tuntematta, mutta olisko tuo arma3:sen BR-modi laneissa toimiva jos on enempi jengiä. Elikkä tekee oman servun ja lanissa kaikki kaikkia vastaan tai miten haluaaki vääntää. Kun samanlainen lanihomma on täällä hautumassa.
Meillä vielä kaveri porukassa pikkusen nuo spotattujen vihujen suuntimat hukassa.
ps. hyvä nimet peitellä ku näkyy kuitenkiD
Meillä vielä kaveri porukassa pikkusen nuo spotattujen vihujen suuntimat hukassa.
Taisi olla aikaisemmin keskustelua mutta jos hakee peliseuraa palstan kirjoittajista niin mitä kautta parhaiten löytyy, oliko jossain jotain listaa?
Voi olla että olen yksin mielipiteeni kanssa mutta miksi ihmeessä noihin videoihin on pakko tunkea joku jumputus/räpätys taustalle? Paljon mielummin kuuntelee vain pelin ääniä.
Samaa mieltä. Musa sopii kyllä, mut se pitää olla nimenomaan taustalla. Eikä niin et se huutaa täysillä nii ettei awikankaa pamaus kuuluHillitysti musiikki toimii, ei mitään bieber wannabe kopiota kirkumaan tharshmetallia volat kaakossa päälle.
Eli sellanen hiljanen "taustamusa" käy koottuihin pätkiin, sillee kuitenkin että ammunta yms vielä kuuluu
Voi olla että olen yksin mielipiteeni kanssa mutta miksi ihmeessä noihin videoihin on pakko tunkea joku jumputus/räpätys taustalle? Paljon mielummin kuuntelee vain pelin ääniä.
Kun vihu ei vaan osu ja iteltä löytyy kunnon vanha s686.
Joo tiedän, kuuluu näppiksen äänet taustalla mutta mutetkaa vaik video kun en jaksanu alkaa editoimaa sen kummemmin eikä videos oo mitää pölinää ja video on muutenkin raaka.
Toi muumipapan tussari on kyl ihan sika kova.
Se on lopummassaki kova. LVL3 vesti menee kahella putkella tonttii. Tosin ite kyllä usein hylkään sen jos on snipa ja rynkky.Joo saman olen huomannut. Alkumähinöissä ihan pirun jees.
Haulikot on niin epäluotettavia että kyllä mielelläni vaihdan aina mihin vaan muuhun aseeseen.
Läheltä jos pääsee räimimään haulikolla ni kyl siinä aika pahaa jälkeä tulee(vai sanoisko tehokasta jälkeä).![]()
Ei mulla oo kyllä tuommosta ongelmaa ollu? :OKunhan se vaan toimii sillon, koko haulikoiden mekaniikat on niin randomit että vaikka joku seisoo sun vieressä ja ammut niin panokset lähtee vinoon.
Ei mulla oo kyllä tuommosta ongelmaa ollu? :O
Muilla ongelmia peliin pääsyn kanssa? Ilmoittaa alussa vaan: Connection canceled eikä päästä edes main screeniin.
Kunhan se vaan toimii sillon, koko haulikoiden mekaniikat on niin randomit että vaikka joku seisoo sun vieressä ja ammut niin panokset lähtee vinoon.
Nimenomaan tästä syystä en haulikoita kanna mukana. Liikaa lottoa.Kunhan se vaan toimii sillon, koko haulikoiden mekaniikat on niin randomit että vaikka joku seisoo sun vieressä ja ammut niin panokset lähtee vinoon.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.