On muuten hyvin mielenkiintoinen peli. Yksi syy, miksi päädyin PC-pelaamiseen. Tässä vaan ei tule pärjättyä, olen nyt kerennyt 35 tuntia pelata itse peliä ja vielä ei ainakaan voittoa ole tullut. Gunfightit on jotain todella epämääräisiä. Alussa se, joka löytää jonkun m16a4 tai double-barrel shotgunin niin selviytyy voittajana. Ajattelin, että olen paska aimaamaan kun en ole PC:llä pelannut yli 5 vuoteen mitään, mutta WWII beta meni 2-3 K/D:lla ja BF3:ssa sai aikaan hyvää settiä. CS:GO:ssakin osuin vihollisiin, vaikka en osaakaan pelata sitä juuri ollenkaan koska vain hipfire. Ei siinä, luovuttaa en aio vaan kyllä tähän pari sataa tuntia pitäisi saada - mielellään että voittaisi joskus ja saisi useita tappoja.
Vielä ei ole myöskään mitään voittotekniikkaa löytänyt. Yritän tappaa mahdollisimman monta pelatessani peliä, mutta oikeasti paras tulos taitaa olla sija 8 niin 6 tapolla. Olen myös päässyt sija 5:lle 2 tapolla ja jotain sellaista.. hyvin usein kuolen myös alussa koska huono RNG. Argh. Olen yrittänyt myös oppia paremmaksi gunfighteissa spawnmaalla jonnekin kouluun mutta sielläkin saan jonkun lvl 3 kypärän ja pistoolin ja selkään tulee haulikolla....
Myöhemmin end-gameissä menee paniikkiin suorastaan
Sitäkin suuresti hämmästelen, miten loppujen ympyrät kannattaa vetää. Mikä on liian myöhään olla siellä perällä. Tein hölmön virheen kun pelasin viikonloppuna, olinkohan joku 13, tapoin tyypin ajamalla auton yli ja halusin ehdottomasti loottaa, vaikka sininen ympyrä tuli nopeasti kohti. Loottasin ja samalla selkään tuli tyyppi.. Jos olisin jatkanut autolla matkaa ja pysähtynyt kauemmaksi, olisin saanut varmaan senkin tyypin ja ehkä jopa voittanut.. First aid kittejä olisi ollut -> vissin end-gamessa ei hirveästi kannata lootata ellei sillä tappamalla ukkelilla ole sitä ghillie suittia? Pikkuveli kanssa hieman pelannut, voittanut kaksi peliä ja molemmat ghillie suitin avulla.. itse en uskalla mennä carepackagen luo, tapoin kerran neljä siitä ympäriltä ja olin menossa niin sitten sain itse snipusta selkään
FPS-pelejä olen paljon pelannut konsoleilla ja omaksi yllätyksekseni en ole täysin onneton koneellakaan, mutta ei tässä pelaamisessa ampuminen juuri onnistu. Tulisiko ampua first person moodissa vain 3rd personissa ampua? Sen ainakin olen oppinut, että haulikolla aina hip fireä ja long-range shotit tietenkin aimatessa. Muutaman kerran 3rd person aimatessa saanut melko CQC-tappoja AKM:llä..
Itsellä myös FPS seikkailee kaikkea 20-160 FPS välillä. Tuntuu, että ei ole mitään eroa vaikka kaikki olisi ultralla tai jotain medium-low-ultra sekoitusta, mitä tällä hetkellä on. Eniten lagia/nykimistä on kun lentokoneesta laskeudutaan.
Eipä mulla muuta, vähän jaoin omia mietteitä ja kokemuksia pelistä