Pixel-puhelimet

Paljonkohan operaattori maksaa esim. näistä Pixel puhelimista? Eli jos myynti hinta asiakkaalle on vaikka 1000 €, mutta sitten saakin yhtäkkiä 400€ alennuksen ja jostain vanhasta puhelimesta vielä vaikka 100€ päälle (en ymmärrä mitä kauppa näillä romuilla tekee? tuskin saavat mihinkään myytyä järki hintaan ainakaan) niin tämän jälkeen puhelimen hinta asiakkaalle on 500€ ja tuskin kauppa tappiolla myy, eli maksavat siis varmaan 1000 € puhelimista itse 400 € tai alle?

Mietin vaan, että mitenköhän paljon näitä pitää ostaa että saa tuolla hintaa? Hyvä bisnes luulisi olevan myydä nettikaupassa 500 eurolla puhelimia mitä kivijalka liikkeet myy 1000 eurolla? Jos siis saa itse ostaa näitä 400 eurolla.

Kokeilin huvikseni DNA:n vaihtolaitelaskurilla paljonko saisi hyvitystä pari kuukautta vanhasta Pixel 8a:sta ja se antoi 30e.
 
Kokeilin huvikseni DNA:n vaihtolaitelaskurilla paljonko saisi hyvitystä pari kuukautta vanhasta Pixel 8a:sta ja se antoi 30e.
Tuosta oli tarjousketjussa puhetta, että ne DNA:n hyvitykset ovat tosiaan ihan naurettavia. Elisa maksaa parhaiten ja Gigantti tulee seuraavana. Laitteen käyvän arvon kanssa noilla ei ole suoraan tekemistä.
 
Tuosta oli tarjousketjussa puhetta, että ne DNA:n hyvitykset ovat tosiaan ihan naurettavia. Elisa maksaa parhaiten ja Gigantti tulee seuraavana. Laitteen käyvän arvon kanssa noilla ei ole suoraan tekemistä.

Joo eipä sillä, että olisin vaihtamassa vaikka hyvin kuumottaa noi uudet hinnat tai oikeammin hyvitykset 9-malleihin. Elisa tarjosi 8a:sta 141 euroa ja Gigantti 162e. :D
 
Viimeksi muokattu:
Onko tässä mitään uutta, en huomaa tai edes löydä mitään muutosta.
Eka mitä huomasin oli että bluetooth tajuaa listata liitettyjä laitteita käyttöjärjestyksessä. Auto ei ole ennen näkynyt ekana listalla, vaan on aina vaatinut vielä kaksi lisäpainallusta. Noice.
Itsellä ajossa Lawnchair, joten ei ihan suoraan hyppää silmille muutokset.
 
Samsung S22 ultra alkaa temppuilla ja akku ikääntyä, olisiko kokemuksia että onko 9 pro (xl) hyvä päivitys kameran ja muun osalta? Vaihtohyvitys olisi aika ok
 
Samsung S22 ultra alkaa temppuilla ja akku ikääntyä, olisiko kokemuksia että onko 9 pro (xl) hyvä päivitys kameran ja muun osalta? Vaihtohyvitys olisi aika ok
Täysin sama tilanne minulla. Nettiarvostelujen perusteella kamera olisi kyllä hyvä päivitys. Muun osalta vähän niin ja näin? Prossu hieman laiska. Josko sitä odottelisi S25 ultraa...
 
Liian arka paikka kolhuille jne.
En toki tiedä mitä parkouria mahdat harrastaa ja luisuu offtopiikin puolelle, mutta kuulostaa vähän kaukaa haetulta että housujen tasku puhelimen kuljettamisessa olisi jotenkin "arka paikka kolhuille"...

...tai sitten ymmärsin jotakin väärin
 
En toki tiedä mitä parkouria mahdat harrastaa ja luisuu offtopiikin puolelle, mutta kuulostaa vähän kaukaa haetulta että housujen tasku puhelimen kuljettamisessa olisi jotenkin "arka paikka kolhuille"...

...tai sitten ymmärsin jotakin väärin
Itse olen rikkonut kaksi luurin näyttöä 30 vuodessa. Toinen oli vasemmassa taskussa ja jäi mun ja penkin jonkun kovemman osan väliin kun siirsin painoa autosta noustessa ja naks. Siihen aikaan ei onneksi ollut kosketusnäyttöjä, joten meni kuoren vaihdolla. Toinen samassa tilanteessa, mutta perinteinen kädestä lipsahdus. Molemmat vitutti (custom-kuorella oli tunnearvoa), joten jotain piti oppia; ei housuntaskuja ja joka luurissa kotelo. Mieluiten tärkeät kamat vain taskuissa jotka on about aina pystysuorassa ja/tai niissä on joku sulkumekanismi.
Mutta ehkä voisin vaan olla hiljaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
255 851
Viestejä
4 442 077
Jäsenet
73 639
Uusin jäsen
Avioero

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom