Jaahans, taas oli Pivon sovellus uudistunut ja kaikki alkoi nollista, eli piti kirjautua sisään vanhanaikaisesti avainlukulistalla ja varmistaa SMS-viestillä, että käytössä on sama numero kuin aiemmin jne. Pikaisella vilkaisulla näyttää taas yhdeltä muutokselta muutoksen vuoksi. Lisäksi sovellus edellyttää aiemman 4-numeroisen PIN-koodin sijaan nykyään 6-numeroista koodia. Wau, tällä kyllä taas tietoturva nousee ihan uudelle tasolle.
Olisin muuten kehunut tähän väliin S-Pankin mobiilisovellusta, mutta olivat näköjään päivittäneet senkin (rakentamalla koko paskan uusiksi perse edellä puuhun -ajatusmallilla) ja nyt se on yhtä amatöörimäinen ja keskeneräiseltä vaikuttava kötöstys kuin Pivokin. Ihme säätämistä näillä ja kyse on kuitenkin pankkitoiminnasta, jonka kohdalla voisi toivoa ja olettaa että asiat tehdään kerrasta kunnolla, mutta kun ei.