Pivo on pilattu

Viestiketju alueella 'Älypuhelimet, tabletit, älykellot ja muu mobiili' , aloittaja ArtoR, 23.02.2017.

1. ps86

ps86

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Onko tämän kanssa mahdollista keräillä S-bonuksia mobiilisti jotenkin? Ihan sama onko S-mobiili ruudulla vai ei, Pivo hyppää aina esille bonuksia yrittäessä kirjata kassalla. Ilman Pivoa homma toimi. S-mobiilia ei ole vaihtoehtona Androidin oletusmaksusovellukseksi.

2. Juha Uotila

Juha Uotila Mobiilimiäs vol.2 Ylläpidon jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Eip ole. Tuo S-bonuksen mobiilipuoli taidettiin poistaa uusimmassa päivityksessä

3. Rensu

Rensu

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Nyt on kortti tilattu, melkein. Pitäs käydä allekirjoittamassa, taas, hakemus OP:n allekirjoituspalvelussa. Mutta palvelu näyttää olevan nurin.:confused2:

4. miloytyn

miloytyn

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Kyllä tuo minulla näyttää toimivan.

5. ps86

ps86

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Hmm, ei ole Playn mukaan S-mobiili sitten 21.3 päivittynyt, mutta tässä kuussa bonuksia tuli sillä vielä kirjattua. Pivon käyttöönoton jälkeen ei vaan ole enää onnistunut.

6. Toffeli

Toffeli

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Mulla tuli sähköpostiin.

7. Rensu

Rensu

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Juu, pelas hetken päästä. Olipahan taas viritys tuo allekirjoituspalveluki. Ei ollut mobiilivarmennetta kirjautumisvaihtoehtona...

8. jjjjussi

jjjjussi pelinjohtaja Team Intel Team Android

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Vielä kun olisi vaadittu konttoriin noutamaan :wtf:

Rensu tykkää tästä.
  9. Rensu

Rensu

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Sehän olisikin ollut... Itselle oli taas vaihteeksi valikoitunut 300km päässä oleva konttori, vaikka olen yrittänyt kertoa etten ole vaikuttanut kyseisellä paikkakunnalla kohta 20 vuoteen.

jjjjussi tykkää tästä.
  10. Finsku

Finsku

Rekisteröitynyt:
    19.06.2017
    Tähän uuteen päivitykseen sopii erittäin hienosti tämän threadin otsikko.
    Eipä OP ole tuomassa Android/Apple Pay yhteensopivuutta, joten kaipa se on luovuttamisen paikka ja aloittaa muoviläpyskällä maksaminen. Tai hakea se uusi kortti ennen kuun päättymistä ja antaa Pivolle uusi mahdollisuus. Käyttöliittymähän siinä on aivan karsea, vanha toimi ja pystyi seuraamaan kulutusta..

11. Neely

Neely

Rekisteröitynyt:
    20.11.2016
    Tulipahan nyt itsekin tilattua tuo OP:n kortti ihan tätä Pivoa varten. Saa sitten lopettaa senkin, kun saavat tuon yhdistelmäkortin joskus toimimaan Pivon kanssa.

Tuleeko tuo lähimaksun aktivoiminen tuohon aloitusruutuun vasta sen jälkeen, kun olen lisännyt tämän uuden kortin tietoihin?

12. maustevoi

maustevoi

Rekisteröitynyt:
    18.02.2017
    Joo, ainakin itsellä sain sen näkyviin vasta kun oli OP-Visa Debit tilattu/käytössä.
    ---
    Pivossa voisi olla ideaa, jos sinne saisi kerättyä esim. kortteja vrt. Stocard tai Cardu.
    Cityshopparinkin koodit on vähän niin ja näin, monesti löytää natiivitarjoukset "samanlaisena". Tosin kai siellä joitakin ihan hyviäkin tarjouksia on.

13. Mstk

Mstk Säätäjä™ Make ATK Great Again Köyhä

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Ottavatko ihmiset oikeasti uusia kortteja vaan sen takia, että sen kännykän voi lätkäistä siihen laitteen kylkeen kortin sijasta?

En siis puolustele todellakaan tätä hirveää sovellusta, kuhan tässä mietin. Eikös se olisi sama vain odottaa, että ne yhdistelmäkortit toimivat ja sen aikaa näyttää koneelle sitä muovia?

Finsku tykkää tästä.
  14. jjjjussi

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Öö, ei. PIVOlla pystyy maksamaanyli 50 summia ja kaikki maksut veloitetaan heti tililtä.

Rensu ja Mstk tykkäävät tästä.
  15. Mstk

Mstk Säätäjä™ Make ATK Great Again Köyhä

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Aivan, kiitos selvennyksestä :kippis:

16. Rensu

Rensu

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ja miksei ku sen kortin saa ilmaiseksi ensi vuoden kesään asti, jolloin yhdistelmäkortin pitäisi jo toimia.

17. a85

a85

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Onko tuo ilmainen "tilapäinen" kortti määräaikainen vai jatkuuko sen sopimus maksullisena sitten ensi vuoden kesän jälkeen?

18. Rensu

Rensu

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Normaali kortti, joka on maksuton 6/2020 asti jos on ollut mobiilikortti ja tilaa ennen 30.4.2019.

Edit

Tjaa... Eivät tosiaan kertoneet Facebook päivityksessä mitään, että pitää ottaa vielä yhteyttäkin asian suhteen. Täällä on taas tällainen ohje:
    Toimi näin:

1. Hae itsellesi OP-Visa Debit -korttia täältä.
    2. Lähetä sen jälkeen OP:lle verkkoviesti, jossa kerrot tehneesi korttihakemuksen ja että hait debit-korttia OP-Visa Debit Mobiilin tilalle.
    3. Kun saat debit-korttisi, kirjaudu Pivoon ja ota lähimaksu käyttöön.

Viimeksi muokattu: 18.04.2019 klo 07:10
  19. a85

a85

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Lähinnä hain sitä, että jääkö tuo kortti kummittelemaan maksullisena ilmaisen ajan päätyttyä? Käsittääkseni ei mikään helppo toimenpide ole irtisanoa noita kortteja. OP:n visa-debit kortinkin ehdoissa lukee vain näin:
    Eli mikä on pysyvä tapa? Viesti asiakaspalveluun, kirje postitse pankkiin tai tuoreella passilla/henkilökortilla asioimalla konttorilla?

20. jjjjussi

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Jos kortin saaminen oli monen mutkan takana niin kait tuo purkaminen samojen mutkien takaa löytyy.

21. Rensu

Rensu

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kummittelemaan se jää, jos ei itse sulje. Kummonen homma se kortin lopettaminen ei ole, viesti pankkiin ja sillä selvä.

22. a85

a85

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    En löytänyt pankkien, ml. OP:n sivuilta em. ohjetta kortin lopettamiseen. Onko antaa linkkiä tuohon ohjeeseen?

23. Rensu

Rensu

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tieto löytyy "Omat kortit" sivun lopusta kun on kirjautuneena OP:n verkkopankkiin.

24. psxgamer

psxgamer

Rekisteröitynyt:
    28.03.2017
    Laittaa viestin OP palvelussa asiakaspalveluun, että haluaa sulkea kortin, se on sillä selvä. Niin olen aina ennen korttini sulkenut jos niille ei enää ole ollut tarvetta.

25. antti

antti

Rekisteröitynyt:
    09.04.2019
    Lähimaksu Pivolla toimii taas, kun OP Visa Debit on myönnetty. Itse fyysistä korttia en ole vielä nähnyt. Eikä edes kiinnostaisi, kun en sitä fyysistä korttia koskaan tule käyttämään.

maustevoi ja tatulpin tykkäävät tästä.
  26. jjjjussi

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kuinka kauan meni kun pistit hakemuksen ja sait voimaan?

27. maustevoi

maustevoi

Rekisteröitynyt:
    18.02.2017
    1-2 päivää minulla. Fyysinen kortti tuli sitten noin 5pv päästä, jolla en toki mitään tee minäkään.

jjjjussi tykkää tästä.
  28. antti

antti

Rekisteröitynyt:
    09.04.2019
    Perjantai-iltana tein allekirjoituksen allekirjoitus.op.fi:ssä. Tänään huomasin Pivossa uuden OP-Visa Debit kortin. Paha sanoa, koska sinne tullut, kun ei nyt joka päivä ole Pivossa tullut käytyä.

29. jjjjussi

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Uusi versio Pivosta vaiko se vanha?

30. antti

antti

Rekisteröitynyt:
    09.04.2019
    Pivosta on uusi versio. Uusi OP-Visa Debit kortti näkyy myös OP-Mobiilin puolella.

31. Jamppa Kelo

Jamppa Kelo

Rekisteröitynyt:
    26.10.2017
    Voi nyt vittu kun menin tämän päivittämään. Ei pysty enää muuttamaan tapahtumien kategorioita. Se siitä oman kulutuksen seurannasta.

(⊙_☉) tykkää tästä.
  32. jjjjussi

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Toimisiko maksut tuolla vanhalla sitten, eri asia tietysti tarvisikokaan.

33. xJone

xJone

Rekisteröitynyt:
    24.02.2019
    Minulla kävi OP- mobiilinkortin kanssa niin että syksyllä muuttu nimi Visa Debit kortiksi ja alko menemään palvelumaksua kyseisen kortin hinnan mukaan. Olin yhteydessä että mikä uus kortti mulla on josta menee maksua. Selvisi että se on se mobiilikortti, mutta peritty väärää hintaa. No ei siinä vielä mitään sitten selvisi että hinnastossa on kaiken lisäksi virheellisesti hinta maksuttomalle mobiilikortille. Vika kuulema kaikilla, mutten oo kuullu että kukaan muu ois käsiny samasta. Rahat on luvattu palauttaa, mutta jo 2kk menny eikä mitään rahoja oo näkyny. Sen kuitenkin oon nyt oppinu että luen tarkkaan mitä palvelumaksuja menee joka kk.

34. Juustokupu

Juustokupu

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    On se nyt saatana ettei Google pay:ta tueta OP:lla. Pari vuotta olen maksanut vain mobiililla, mutta en ala mitään ylimääräisiä kortteja tilaamaan vaikka ilmaiseksi saisi. Boikotti saatana.

Stabilo, Mstk ja tatulpin tykkäävät tästä.