Pieniä kysymyksiä & vastauksia mobiililaitteista

Ironsource sovelluksesta kokemusta Samsungin puhelimissa? A52s sai syyskuun tietoturvapäivityksen ja päivityksen jälkeen tulee tuttuun tyyliin ylävetovalikkoon "katso puhelimesi uudet ominaisuudet" tai vastaava viesti. Siitä painaessa tuli kuvan kaltainen viesti josta painiskelin kolme kertaa "myöhemmin" painiketta muutaman päivän ajan, kunnes nyt tuli oikeaan yläkulmaan "ohita". Ja ei tule enää ylävetovalikkoon ilmoitusta.

Googlella löytyy negatiivista kommentointia Ironsource ohjelmistosta.
Mahtaako tuo liittyä Samsungin omiin sovelluksiin joita en ole ikinä käyttänyt ja olen ne poistanut käytöstä jos ei ole ollut mahdollista sovellusta poistaa. Ja päivityksen myötä saattoi jokin sovellus "herätä"? Ja muutenkin olen pitänyt puhelimen vapaana turhista ohjelmista niin tuo nyt ihmetyttää, että mikä pakkosyöttö tämä nyt oli.

Screenshot_20240929_122050_AppCloud.jpg
 
Israelilainen mainosfirma. Ainakin tuon kuvan perusteella tuo vain tarjoaa softia asennettavaksi joka omien kokemusten mukaan tulee usein (ei tosin aina) päivitysten yhteydessä uudestaan näkyville. Oletettavasti Samsung saa siitä rahaa.
 
Ironsource sovelluksesta kokemusta Samsungin puhelimissa? A52s sai syyskuun tietoturvapäivityksen ja päivityksen jälkeen tulee tuttuun tyyliin ylävetovalikkoon "katso puhelimesi uudet ominaisuudet" tai vastaava viesti. Siitä painaessa tuli kuvan kaltainen viesti josta painiskelin kolme kertaa "myöhemmin" painiketta muutaman päivän ajan, kunnes nyt tuli oikeaan yläkulmaan "ohita". Ja ei tule enää ylävetovalikkoon ilmoitusta.

Googlella löytyy negatiivista kommentointia Ironsource ohjelmistosta.
Mahtaako tuo liittyä Samsungin omiin sovelluksiin joita en ole ikinä käyttänyt ja olen ne poistanut käytöstä jos ei ole ollut mahdollista sovellusta poistaa. Ja päivityksen myötä saattoi jokin sovellus "herätä"? Ja muutenkin olen pitänyt puhelimen vapaana turhista ohjelmista niin tuo nyt ihmetyttää, että mikä pakkosyöttö tämä nyt oli.

Screenshot_20240929_122050_AppCloud.jpg
Ilmeisesti joku sovellus, jolla voi asentaa muita sovelluksia. Ei kannata käyttää.

Netistä löytyi infoa, että sen saisi poistettua, ettei siis ilmoittele enää: Settings > Apps > AppCloud > Disable.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
254 278
Viestejä
4 425 619
Jäsenet
73 310
Uusin jäsen
Allu_

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom