Totta. Kaikessa varautumisessahan tullaan aina siihen, että kaikkeen ei voi varautua. Valinta tehdään siinä, mihin tiedetään, osataan tai halutaan varautua, ja lopulta ennen kaikkea siinä, mihin ei haluta yrittääkään varautua.
Entäs kun on mukana boosteri mutta ei vararengasta, tunkkia, rengaspumppua, lumiketjuja, varapolttimoita(jotka on vieläpä mahdollista vaihtaa tien päällä), varaöljyä, varajäähdytinnestettä yms? Ei yksi työkalu ratkaise kaikkea ja kaikkeen ei voi varautua. Mitäs jos sytytystulpissa ilmenee yllättävä vika? Onko varasarja mukana ja saako ne vaihdettua tien päällä? Vaikka on, niin onnistuuko diagnostiikka äkkiä niin että tästä on hyötyä? Skenaarioita on liian loputtomasti, että paraskaan mäkkaiveri ratkaisee kaiken tien päällä yksin. Saati sitten, että katastrofinen moottorivauriokin on mahdollinen. Tai vaikka olisi niin autojeesus että tekisi moottoriremontin ojassa rengasavaimella, mattoveitsellä ja teipillä, niin mitä jos auto onkin päässyt palamaan?