Perustelkaa (sana vapaa) minkä näistä Komplett AMD tai Intel paketeista ostaisitte?

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
424
Ok, Ei kun onnea projektille. Ehkäpä tämäkin ketju saa joskus onnellisen lopun :tup:
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Annas kun nyt analysoin koteloa. Jos menee Jimmsin sivuille ei foorum jäsenenä näkee hinnan kun hakee Kolink Horizon RGB ja hinta on noin 85 euroa.

Tarkistin äsken mitä siihen mahtuu. Näytönohjain voi olla vaikka kuinka iso. CPU coolerille ei ole paljon tilaa mutta juuri tuo cooleri jonka tilasin mahtuu sinne sopivasti. Seasonic 650 Power mahtuu varmasti.

RGB värit. 4 tuuletinta joka tulee mukaan ja sen lisäksi ostin vielä yhden tuulettimen erikseen.

Arvosteluja tuosta koteloista etsin googlen kautta mutta en löytänyt yhtään mitään.

Todennäköisesti väärin hinnoiteltu mutta nyt kun Jimms antaa forum jäsenille alennuksen niin kiinnosti. 55 euron kotelo tai ainakin minä maksoin 55 euroa. Onko se super hyvä kotelo? Tuolla hinnalla tuskin saa SUPER koteloa heh. Keskinkertainen kotelo.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Joo nuo Logitechen kuulokkeet on kyllä mainiot,mutta ostin ekan parin muutama vuosi sitte. Toimi täydellisesti, kunnes meni liitin rikki. Toimi kumminkin noin 2 vuotta hyvin, joten ostin uuden parin. Käytin noin 4kk ja liitin meni taas rikki. No takuut on sitä varten,jos hajoaa.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Joo nuo Logitechen kuulokkeet on kyllä mainiot,mutta ostin ekan parin muutama vuosi sitte. Toimi täydellisesti, kunnes meni liitin rikki. Toimi kumminkin noin 2 vuotta hyvin, joten ostin uuden parin. Käytin noin 4kk ja liitin meni taas rikki. No takuut on sitä varten,jos hajoaa.
Itellä samat kuulokkeet nyt ollu muutaman vuoden. Tosin käytin reilun vuoden ja meni hermo surkeeseen äänenlaatuun ja ostin paremmat tilalle.
Nyt taas puolisen vuotta pitäny noita Logitechejä kun uudet meni huoltoon, ja en sit laiskuuttani oo jaksanu niitä uusia ees paketista ottaa uudelleen käyttöön kun joutuu säätään taajuuskorjaimella äänet sopiviks.
Ei kyllä vikoja ole Logitecheissä ollu. Ehkä mulle sitten vaan sattu erinomaset yksilöt lol.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Kuulookkeet saa 3 vuoden takuun kanssa kelvata ja minulla ei ole koskaan mitkään kuulokkeet kestänyt edes 2 vuotta.


Kotelo menee vaihtoon Jimssin RMA palaute.
Syy?

Selvitin saksalaisten tietojen mukaan coolerin maksimi korkeus on 155 mm ja Jimssin sivuilla 160 mm. Jimms lupasi tiedot oikein kun ehtivät. Palautus ei maksa mitään paitsi jonkin verran aikaa ja vaivaa.



Haluatteko kuulla hauskan tosi tarinan kuulookkeista?
Tästä on 10+ vuotta aikaa sitten mutta menin ystäväni asuntoon. Kävelin siellä ja yhtäkkiä naks!

Ystävä: Miksi astuit kuulookkeideni päälle?
STARGATE2017: En nähnyt niitä ja miksi pidät ne lattialla???
Ystävä: No olen unohtanut hmm katson niin tämä on tästä kohtaa poikki, mutta se ei ole se johto osa. Hmm olen ostanut SUPER liimaa ehkä sen saa liimalla kiinni...
STARGATE2017: Ok koeta liimata.
Ystävä: Argh!
STARGATE2017: Mitä nyt? Mikä ongelma?
Ystävä: Puristan, mutta mitään limaa ei tule uloos tuubista!
STARGATE2017: Jaaha annas kun minä koetan tiedät että käyn kuntosalilla...
Ystävä: Tässä koeta!
STARGATE2017: Puristan ja puristan mitään ei tule...
Ystävä: Noh?
Splurts yhtäkkiä iso osa liimasta menee matolle. Liimatuubi suoraan räjähtää voimasta ja iso osa liimasta menee ystävän matolle.
Ystävä: GRR:rage: nyt minä hoidan tämän tuubi tänne nyt!
STARGATE2017: Ok eh sorry:btooth:. Joo mutta nyt ainakin limaa saa uloos tuubista:rolleyes:.
Ystävä: Mene kotiin ja minä hoidan tämän korjaamisen.
STARGATE2017: Ok.

Seuraavana aamupäivänä ystävä soittaa... ja sanoo:
"Sinun vika että minulla on päänsärky nyt!"
STARGATE2017: Mitä??? Miksi???
Ystävä: Liima haju on huoneessa... ja nyt heräsin päänsärkyyn.

No niin se niistä kuuloke korjaamisesta jatkossa aina takuun kautta:).
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Melko jonnemainen kotelo:D
Kolink sarjaa en tuomitse. Kolink ei ole suosittu Amerikassa ja monessa muussa maassa mutta se on suhteellisen suosittu Saksassa.

Ainoa syy että nyt toi boksi menee vaihtoo että kun cooleri ei edes mahdu se todistaa että ei ole riittävästi tilaa. Coolereita on olemassa jotka mahtuu mutta haluan juuri tuon coolerin minkä ostin.

Jossain vaiheessa ehkä kyllästyn osa-aikaisen työhöni ja menen ulkomaille taas töihin. Osaan saksaa jonkun verran. Jos ei Suomesta niin kyllä Euroopasta löytyy kokoaikaista työtä!

Minun threadi niin kun kaivoin tiedot boksista saksalaisten sivuilta ja osaan jonkin verran saksaa tässäpä on saksalais musiikkia työnteosta:)
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Kiitos kotelo suosituksesta. Heräsin niin julmetun aikaisin että täytin sen Jimms RMA lomakkeen kotelosta nyt vihdoinkin.

Minullahan on tosi hieno pelihiiri tarjouksesta (30 euroa normali hinta 67 euroa todella kovan luokan kestävä pelihiiri) ostettuna Komplett kaupasta mutta onko suositeltavaa näppäimstöä?

Yksi budjetti ratkaisu olis tämä ja ei haittaa jos on yksi halpa hiiri varahiirenä.
GAMDIAS ARES V2 Combo -pelivälinepakkaus, musta - 29,90€
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Jaha no tein valintani.
+ Antighosting.
+ valot näkee pimeässä.
+ roiskeen (esim. vesi) kestävä.
+ pelinäppäimistö.

Gigantista myös laitoin 500GB SSD tilaukseen. 11.10.2018 arvioitu niiten hyllyssä mutta Jimms ei taida olla yhtään nopeampi ja näytönohjain ostoksessa alkaa tuntua kohta MISSION IMPOSSIBLE.

Jotta Nvidia 1070 Ti kiinnostaisi uutena minua hinta saisi tippua ainakin 400 euroon ja jos käytetty niin korkeintaan 250 euroa.

 
Viimeksi muokattu:

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821


Ei innosta. Ei sittenkään.
Niin,vesileikkeihin varmaan ennemmin.
Jos sulla olisi varaa nostaa pudjettia tai halua,niin varmaan löytyisi sopiva!
Itse en edes katselisi alle 100e koteloita,kun ne on surkeita katiskoja:greedy:
Kun kerran ostaa,niin osta sellaisen jota viitsii katsella seuraavat 10 vuotta tai...no..hiukan aikaa kumminkin:D
Kannattaa itse googlata,niin löydät sopivan.:sori:
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Niin,vesileikkeihin varmaan ennemmin.
Jos sulla olisi varaa nostaa pudjettia tai halua,niin varmaan löytyisi sopiva!
Itse en edes katselisi alle 100e koteloita,kun ne on surkeita katiskoja:greedy:
Kun kerran ostaa,niin osta sellaisen jota viitsii katsella seuraavat 10 vuotta tai...no..hiukan aikaa kumminkin:D
Kannattaa itse googlata,niin löydät sopivan.:sori:
Hmm tätä jota mainostetaan "FOR ADVANCED GAMERS":


Jo muistan tuon kotelon noin 100 euroa.

Ei en ole mikään "ADVANCED gamer". Itse asiassa sain hieman stressata kun pelasin Battlefield 3 yksinpeli kampanijan läpi.

Se sanottuna silloin kun pelasin minulla oli aika surkea hiiri (vieläkin on odotan vielä Komplett pakettia)
mutta nythän on GAMING Mouse tulossa. Tämän lisäksi niin silloin oli 60 Hz näyttö ja FPS oli jossain 50-70
välillä.

Uudessa pelikonessa on 144 Hz näyttö ja 100+ FPS (FULL HD ei edes 1440p) on toive....

Mitä tulee monipelamiseen? Tehdään nyt yksi asia selväksi en osta FPS peliä vain monipelamiseen. Battlefield 5:se World War 2 theme kiinnostaa.

Lisää 50-100 euron koteloita saa mainostaa minua mutta tempered glass ja että CPU coolerille pitää olla ainakin 165 mm tilaa että ei ole ahdasta.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Ostin bf1 5 eurolla,enkä viitsi ostaa bf5 ,koska se on melkein samanlainen.
Häh on ollut SUPER tarjous. Minä kun luulin että sain halvalla kun maksoin 10 euroa Battlefield 3. BF3 on siinä mielessä hyvä että jos ei ole tietokone joka on uusinta uutta niin ensimmäisiä BF jossa grafiikka alkaa olla ok tasoa.

Noh olen vähän innokas World War 2 themen ja BF1 theme ei innosta mutta grafiisesti samaa tasoa (ilman ray tracying tehosteita) vaikka BF 5 piti juuri tukea sitä ray tracying jota Nvidia 2000 sarja käyttää ainakin nopeimmat Nvidia 2000 sarjasta.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Minä kun luulin että sain halvalla kun maksoin 10 euroa Battlefield 3
Joo,itse ostin aikoinaan jo vuosia sitten bf3 dvd levynä joka maksoi n.60e.
Sittemmin bf4,johon en innostunut ja nyt bf1.
Bf3 on mielestäni parhaimpia näistä mitä on tehty. No täytyy harkita joskus bf5,jos saa 5 eurolla?
Farming simulator 17 ,euro truck simulator,american truck simulator,the hunter:call of the wild ja cities skylines ovat kanssa hyviä joita pelaan, eikä käy hermojen päälle.:D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Joo,itse ostin aikoinaan jo vuosia sitten bf3 dvd levynä joka maksoi n.60e.
Sittemmin bf4,johon en innostunut ja nyt bf1.
Bf3 on mielestäni parhaimpia näistä mitä on tehty. No täytyy harkita joskus bf5,jos saa 5 eurolla?
Farming simulator 17 ,euro truck simulator,american truck simulator,the hunter:call of the wild ja cities skylines ovat kanssa hyviä joita pelaan, eikä käy hermojen päälle.:D
Pakko kommentoida vähän off topiccina itekki. Hymähdin kun näin "the Hunter: call of the wild", tuli kaverin kans ostettua se spontaanisti kun oli steamissa alennuksessa 20€ ja vaikutti kiinnostavalta. Tosin en jaksanu pelata 25h kauempaa sitä, josta melkei puolet vaa perseiltii siel kartalla. Oli sen verran paljon bugeja, että meni mielenkiinto. Elukatkaan ei tuntunu kuolevan sitten millään vaika kuinka tähtäili kaulaan ja päähän kahen tyypin voimin. Nyt ei ole hetkeen tullu pelattua, niin en tiä mitä bugeja korjattu jo.
Muuten oli konsepti kyllä hyvä ja kiinnostava, eikä grafiikoissakaan moitittavaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
On kyllä eeppinen ketju. Kohta jo neljä kuukautta kasattu yhtä hiton tietokonetta. Eipä siinä loistavaa viihdettähän tämä on. Seuraavaksi sitten vaikka talonrakennusprojektia niin saadaan ainakin seuraavaksi 15+ vuodeksi ihmettelemistä.

Sitten ihan oikea vinkki: Melkein odottaisin jo Black Fridayta sen näyttiksen hankinnan kanssa, jos ei sitä Bäfää ole ihan pakko julkkarissa päästä pelaamaan. Toisaalta ensi vuonna tulee GTX 20- sarja. Valintoja, valintoja.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
On kyllä eeppinen ketju. Kohta jo neljä kuukautta kasattu yhtä hiton tietokonetta. Eipä siinä loistavaa viihdettähän tämä on. Seuraavaksi sitten vaikka talonrakennusprojektia niin saadaan ainakin seuraavaksi 15+ vuodeksi ihmettelemistä.

Sitten ihan oikea vinkki: Melkein odottaisin jo Black Fridayta sen näyttiksen hankinnan kanssa, jos ei sitä Bäfää ole ihan pakko julkkarissa päästä pelaamaan. Toisaalta ensi vuonna tulee GTX 20- sarja. Valintoja, valintoja.
Heh hyvä jos pidät viihteenä:).

Yleisesti otan positiiivisesti PC pelien keskutelun tähän threadiin kunhan ovat PC pelejä.

Nvidia 1000 tai 2000 sarja saa nähdä mitä ostan mutta alennuksena kiitos.

Black Friday on 23.11.2018 ja ehkä jaksan odottaa siihen asti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
On kyllä eeppinen ketju. Kohta jo neljä kuukautta kasattu yhtä hiton tietokonetta. Eipä siinä loistavaa viihdettähän tämä on. Seuraavaksi sitten vaikka talonrakennusprojektia niin saadaan ainakin seuraavaksi 15+ vuodeksi ihmettelemistä.
Hitaasti hyvä tulee. :tup:
Mut oikeesti, onha tää ketju jo aika meemi. Jos ny ens kesäks saatas purkitettua tääkin konepaketti.
En edes uskalla ajatella kauan tossa taloprojektissa menis LOL.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Hitaasti hyvä tulee. :tup:
Mut oikeesti, onha tää ketju jo aika meemi. Jos ny ens kesäks saatas purkitettua tääkin konepaketti.
En edes uskalla ajatella kauan tossa taloprojektissa menis LOL.
Piti käyttää googlea että edes ymmärrän mistä puhut.
Meemi – Wikipedia
Jaaha itsekäs threadi tai egoistinen tai show off katsokaa kuinka hienon pelihiiren ostin? Jo ehkä hieman, mutta en ole kehunut pelitaitojani pelaajana taivaisiin juuri tässä threadissa. Toisessa threadissa kun toinen pelajaa valitti että Pillars of Eternity 1 on vaikeata (varmaan default normal vaikeustaso) sanoin kyllä että minusta sopivan haastava ja pelasin läpi sen vaikealla vaikeustasolla ilman että ostin mitään expansion packeja jotka tekee lopputaistelusta helpomman koska expansion packit antat kokemusta ja levels.

Meemi idea on että käyttäytymistapa leviä toisesta toiselle. Tulihan se 650 Watt Seasonic power ostettua ja toki ollaan otettu joitakin suosituksia vastaan.

3 vuotta jos rakentaisin talon. Sanoisin puolen vuoden jälkeen työntekijät ottakaa tauko 10+ kk mietin mitkä osat tilaan ja odotan superalennusta.


En ole näitä talorakentajia. Ostan asuntoja valmiiksi rakennettuna.
 
Viimeksi muokattu:

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Internetmeemi, joka saavuttaa toisinaan suuren suosion ja leviää nopeasti verkossa.
Black Friday tarjouksissa on aika suppea valikoima. Siinä täytyy pitää kuitenkin kovaa
kiirettä,eikä ehdi miettiä asiaa joka kantilta.:)
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Internetmeemi, joka saavuttaa toisinaan suuren suosion ja leviää nopeasti verkossa.
Black Friday tarjouksissa on aika suppea valikoima. Siinä täytyy pitää kuitenkin kovaa
kiirettä,eikä ehdi miettiä asiaa joka kantilta.:)
Jo juttelin Jimms asiakaspalvelun kanssa tänään. Kyllä jo siis Nvidia 1070 Ti 8 GB DDR5 myös heidän mielestä ainakin tällä hetkellä minun tarpeisiin FULL HD toivon 100+ FPS mutta tiedän että CPU Amd Ryzen 2600x on hieman pullonkaula. Muisti on 16 GB 3200 Mhz CL 16.

Nvidia 1070 Ti 8GB DDR5 tai parempi, mutta jos saisi SUPER halvalla Nvidia 1070 GTX 8 GB DDR5 voisin harkita asiaa.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Itellä kyllä leviäis kasetti jos koneen hankkimisessa kestäisi näin kauan. Viime vuonna tuli hankittua 7600K koska prossu oli vaan pakko saada heti, vaikka Coffee Lake oli aivan nurkan takana.


Meikän kohellukset räbässä hyvänä (huonona) esimerkkinä. :kahvi:
No joo koska ei ole niin super pelihimo on muuta viihdykettä. Pelasin esim Magic The Gathering korttipeliä viime viikonloppuna ystävien kanssa.

Liikuntaa... kauniit naiset ... TV sarjat ja elokuvat.

Minulla on joitakin PC pelejä mitä haluaisin pelata uudella koneella mutta jos esim googleta best PC games niin on tosi laimea kiinnostus melkein kaikkeen mitä ne kehuu.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
625
No joo koska ei ole niin super pelihimo on muuta viihdykettä. Pelasin esim Magic The Gathering korttipeliä viime viikonloppuna ystävien kanssa.

Liikuntaa... kauniit naiset ... TV sarjat ja elokuvat.

Minulla on joitakin PC pelejä mitä haluaisin pelata uudella koneella mutta jos esim googleta best PC games niin on tosi laimea kiinnostus melkein kaikkeen mitä ne kehuu.
Black Friday 2018 - Gigantti
Odota vielä 39 päivää ainakin.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Kakkoskone on hyvä olla
Nykyiset koneet ei kelpaa siihen. On ylikuuma kannettava laptop ja sitten "dinosaurus" pöytäkone.

Kannettava kone kerran kaatui ja sen fyysisen vaurion jälkeen CPU käy kuumana.

En missään nimessä jaksa kahta konepakettia kasamaan.

Toinen asia jos haluan avata kukkaroa enemmän ja Black Friday ostan valmiin koneen +
puuttuvat osat nykyisen pakettiin.

Toisin sanoen niin että olisi 2 uutta pelikonetta.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Mulla toi on lähinnä HTPC mutta meneehän tolla myös vanhat pelitkin. Aikanaan oli vastaava prossu (Phenom II X4 965 BE @ 3.7GHz) ihan pelikoneenakin. :tup:
Ok mutta puhuin DINOSAURUKSESTA noin 12 vuotta vanha pöytäkone.

2 CORES Intel core 2 E6600 though I have overclocked it from 2.4 Ghz to 3 Ghz.
AMD Radeon HD 5770 1 GB DDR5
3GB RAM DDR2
Windows XP 32 bit.

No niin siinäs teille lääkettä HAHA enkös sanonut että uusi pöytä pelikone (deskop gaming computer) ostetaan 10+ vuoden välein:).

Heroes of Might and Magic IV ja V sillä voi hyvin pelata ja esim. Unreal Tournament 2004.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
UT2004 on helmi mutta Heroes 3 on se paras sarjasta. :tup:

Näkeehä noi speksit mun spekseistä. :tup:
Annetaan tuon mikä paras Heroes versio olla makuasia minulle se on Heroes 4.




Tosi tarina Unreal Tournament 2004... kävin koulussa missä en kerro. Pelattiin jopa koulussa sitä välitunnilla.

Pidettiin LAN party. Kaverit tuli. En ollut super innostunut Onslaught modesta vaikka ok.

Pelattiin Capture the Flag:

Pelaaja ystävät callnames:
Terminator (minä )
Kaerwek (veljeni oikein hyvä pelaaja)
PeS (hyvä)

vs
Badass (keskitaso)
Halion (keskitaso)
Eh en muista mutta kutsutaan
Jo (keskitaso)

3 vs 3 Capture The flag....

Tuli vastaan näin että aha minä jouduin kohtamaan yksin samanaikaisesti että tulee vastaan ryhmässä Halion, BadAss ja Jo...
Shit ajattelin mutta sitten GAME on attitude and
Well I give them HELL I think...
10 sekuntia myöhemmin...
He oliva kuolleita ja minä jatkoin matkaa tapoin yksin 3 pelaajaa.

Myöhemmin muutettiin joukkueet enemmän tasaisemmaksi esim. veljeni Kaerwek kutsuma nimi pelissä oli minun tasoinen pelaaja.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Kyllä joo edellinen kannettava jota juuri nyt käytän sai fyysisen vaurion takuu ei korvaa ja CPU on peleissä kelvoton jos ei laske RETRO pelejä. CPU on pelikäytössä vaurion jälkeen 90-100 astetta ja throttle, tilt shut down.


Haluan siis 2 eri konetta.
A. Uusi pelipöytäkone.
B. Uusi peli kannettava jo tällä viikolla mieluiten ja sen ei tarvitse olla yhtä tehokas kuin tämä tuleva pelipöytä kone. Kannettava jossa on Nvidia 1060 6GB DDR5 ja 16 GB RAM kelpaa. Ongelma on mitä tehokkaampi näytönohjain ja CPU sen kuumempi ei siis mitää Intel I7 missään nimessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
701
Kyllä joo edellinen kannettava jota juuri nyt käytän sai fyysisen vaurion takuu ei korvaa ja CPU on peleissä kelvoton jos ei laske RETRO pelejä. CPU on pelikäytössä vaurion jälkeen 90-100 astetta ja throttle, tilt shut down.


Haluan siis 2 eri konetta.
A. Uusi pelipöytäkone.
B. Uusi peli kannettava jo tällä viikolla mieluiten ja sen ei tarvitse olla yhtä tehokas kuin tämä tuleva pelipöytä kone. Kannettava jossa on Nvidia 1060 6GB DDR5 ja 16 GB RAM kelpaa. Ongelma on mitä tehokkaampi näytönohjain ja CPU sen kuumempi ei siis mitää Intel I7 missään nimessä.
Asus 15,6" TUF Gaming FX504GM, kannettava pelitietokone, musta - 1 149,00€

Siitä gaming-kannettava ja kovaa ajoa :tup:

Extra 8 gb muisti tilaukseen jos on tarvetta.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Noi vakuutuksethan on ihan rahastusta. Mää maksamassa kympin kuussa jostain Gigantin vakuutuksesta, kun kotivakuutus korvaa ihan yhtälailla :facepalm:
A. Ei välttämättä korvaa ja sillä sipuli. Jos kotivakuutus korvaa niin esim OP kotivakuutuksessa on vähintäin 150 euron oma riski.
B. Gigantin vakuutus korvaa tiedän kaiken toimitusajat ja korjausajat ei aina nouda luvattua aika taulua mutta ainakin asia hoidetaan.

Vastaavaa on muut koettaneet selittää siitä vaan venälästä rulettia pelamaan jos haluatte.

Sitäpaitsi minulla ei ole mitään kotivakuutusta minun nimissä nykyisessä asunossa mitä asun en tarvitse ja sitten mitä tulee asuntoihin mitä vuokraan muille niin kaikissa niissä vuokraajalla on kotivakuutus.

Vakuutuksia pöytäkoneseen en tarvitse mutta pelikannettavaan kyllä.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 124
Kotivakuutus on alle satasen vuodessa. Ei tuo omavastuu paljon haittaa, jos vaihtoehto on maksaa ylihintaista vakuutusta. Ellei sitten ole niin rähmäkäpälä, että läppärin odotettavissa oleva elinikä on puoli vuotta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
A. Ei välttämättä korvaa ja sillä sipuli. Jos kotivakuutus korvaa niin esim OP kotivakuutuksessa on vähintäin 150 euron oma riski.
B. Gigantin vakuutus korvaa tiedän kaiken toimitusajat ja korjausajat ei aina nouda luvattua aika taulua mutta ainakin asia hoidetaan.

Vastaavaa on muut koettaneet selittää siitä vaan venälästä rulettia pelamaan jos haluatte.

Sitäpaitsi minulla ei ole mitään kotivakuutusta minun nimissä nykyisessä asunossa mitä asun en tarvitse ja sitten mitä tulee asuntoihin mitä vuokraan muille niin kaikissa niissä vuokraajalla on kotivakuutus.

Vakuutuksia pöytäkoneseen en tarvitse mutta pelikannettavaan kyllä.
Niin, et sä maksat mieluummin sen 150€ vuodessa per laite jollekin Gigantin vakuutusfirmalle, et ei tarvitse sit 150€ omavastuuta vahingon sattuessa maksaa omalle vakuutusfirmalle? Eipä tässä sitten mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Jos tämä AP asuu jossain kommuunissa sisarustensa kanssa ja sillä talolla on joku perikunnan maksama kotivakuutus,niin se korvaa kyllä kaiken irtaimiston mitä siellä sisällä on.Ei tarvitse olla joka asukkaalla omaa kotivakuutusta että joku läppärinraato korvattaisiin.Voin vielä kysyä 40 vuotta vakuutusalalla työskennelleeltä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Jos tämä AP asuu jossain kommuunissa sisarustensa kanssa ja sillä talolla on joku perikunnan maksama kotivakuutus,niin se korvaa kyllä kaiken irtaimiston mitä siellä sisällä on.Ei tarvitse olla joka asukkaalla omaa kotivakuutusta että joku läppärinraato korvattaisiin.Voin vielä kysyä 40 vuotta vakuutusalalla työskennelleeltä.
Älä nyt, Powerista ja Gigantista vaan laitevakuutusta joka laitteelle erikseen, niin ei tarvitse mitään omavastuita maksella. Tietty se rajaa esim. Jimmsin pois, kun eivät noin loistavaa palvelua tarjoa, mutta se on heidän menetyksensä.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Niin, et sä maksat mieluummin sen 150€ vuodessa per laite jollekin Gigantin vakuutusfirmalle, et ei tarvitse sit 150€ omavastuuta vahingon sattuessa maksaa omalle vakuutusfirmalle? Eipä tässä sitten mitään.
Älä nyt, Powerista ja Gigantista vaan laitevakuutusta joka laitteelle erikseen, niin ei tarvitse mitään omavastuita maksella. Tietty se rajaa esim. Jimmsin pois, kun eivät noin loistavaa palvelua tarjoa, mutta se on heidän menetyksensä.
No on noilla kannettavissa ongelmia.... HP Omen käyvät sinne 100 asteseen suuntaan jos ei laita BIOSISTA alivoltitusta ja Gigantt myy juuri niitä uunikoneita,

Pascal läppäeri ketjusta joka on gaming PC ketjun niin Jimmsin EVGA sai haukut ihan maan koloon että on umpisurkea ja kelvoton.

Kaikkialla missä luen peliläppäreistä valitetaan että käyvät siinä 90-100 asteessa... varsinkin jos koettaa ostaa niinkuin hyvän laatu/hinta läppärin joka on tarjouksessa.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Itsellä ei ole ainuttakaan vakuutusta.

Ei kannata turhista vakuutuksista maksaa.
Täytyy elää säntillisesti ja luottaa hyvään onneen :tup:
Ei onnistu. 3 vuoden takuulla Gigantista ehdin 2 kertaa vaihtaa sen koneen että se on menny rikki. Mikään läppäri ei ole koskaan kestänyt minulle edes 2 vuotta.

Minulla on desktop kone joka on 12 vuotta vanha ja vielä tomii...
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Ei onnistu. 3 vuoden takuulla Gigantista ehdin 2 kertaa vaihtaa sen koneen että se on menny rikki. Mikään läppäri ei ole koskaan kestänyt minulle edes 2 vuotta.

Minulla on desktop kone joka on 12 vuotta vanha ja vielä tomii...
Mitä sää oikeen teet niillä? Pöydiltäkö sää niitä heittelet?
Tosta laukku säilytystä varten ja sit ku pelailet nii pidät erityistä huolta ettet tiputa pöydältä. Storm iM2370 Laptop Case (462x307x132mm)
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 553
Screenshot at 2018-10-25 03-21-23.png


Googlaa jos et usko. 400€ markettiläppäri.... Sandy Bridge prosessori.

Kyllä kannettava kestää, jos ei heitä seinään.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Mitä sää oikeen teet niillä? Pöydiltäkö sää niitä heittelet?
Tosta laukku säilytystä varten ja sit ku pelailet nii pidät erityistä huolta ettet tiputa pöydältä. Storm iM2370 Laptop Case (462x307x132mm)
Nykyinen peliläppäri luisui kädestä putosi kiven kovaan lattiaan se oli sitten siinä. CPU käy 100 asteseen jos koettaa pelata vaativaa pelilä ja näyttö täysin rikki. Käytän ulkoistan näyttöä ja Windows, Internet, facebook, youtube jne ja trailereiden katsominen (2D ei peli) ja vanhat RETROPELIT sillä toimii.

Läppäri kuljetetaan huonesta toiseen ja matkoille. Mitä ihmettä teet läppärin kanssa jos se on koko ajaan pöydällä? Miksi et käytä pöytäkonetta?
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894


Googlaa jos et usko. 400€ markettiläppäri.... Sandy Bridge prosessori.

Kyllä kannettava kestää, jos ei heitä seinään.
Ei minua kiinnosta vastaavat viestit tulevaisuudessa kiitos.

Peliläppärit saa erityisesti myös lämmöstä vaurioita tai voi olla myös muita ongelmia esim. Jimmssin EVGA on muuten ihan PASKA palautteista mitä olen lukenut siinä teille Jimssin EVGA kone sen arvosana on 1/5 tähteä. Juuri se EVGA malli joka näyttää houkuttelevalta laatu/hinta suhteelta on ihan paska.

Valitettavasi Gigantti taas vaati alivoltituksen jos ostaa HP OMEN koneen onpa säätämistä ja silloinkin saavutetaan 90 astetta.
 
Viimeksi muokattu:

Focus0

System Specialist
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
2 053
Nykyinen peliläppäri luisui kädestä putosi kiven kovaan lattiaan se oli sitten siinä. CPU käy 100 asteseen jos koettaa pelata vaativaa pelilä ja näyttö täysin rikki. Käytän ulkoistan näyttöä ja Windows, Internet, facebook, youtube jne ja trailereiden katsominen (2D ei peli) ja vanhat RETROPELIT sillä toimii.

Läppäri kuljetetaan huonesta toiseen ja matkoille. Mitä ihmettä teet läppärin kanssa jos se on koko ajaan pöydällä? Miksi et käytä pöytäkonetta?
Tänä päivänä ihmiset ostaa pöytäkoneen sijasta läppäreitä tilansäästö- ja siirrettävyys syistä. Ei sillä ole tänä päivänä enää minkäänlaista merkitystä mitä se käyttö on ja sijaitseeko se pöydällä, lattialla tai pöydän alla.
Pöytäkoneita harvemmin enää ostetaan jos käyttö on vähäistä tavan tallaajalle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 562
Viestejä
4 166 408
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom