Perustelkaa (sana vapaa) minkä näistä Komplett AMD tai Intel paketeista ostaisitte?

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
No olen ollut Komplett asiakaspalveluun yhteydessä nyt tänä aamuna ja he kertoivat että kaikki tilaamani osat ei ole vielä saapunut.

Voin peruutta tuon casin ilman mitään kuluja. @Chloe Price ehdottama budjetti case Jimms kaupasta olisi yksi hyvä vaihtoehto vaikka ulkonäöltä tuo Coolermaster boxi voittaa sen 100-0.


Minua ei kiinnosta joku toinen kallis boxi tyylin maksa 60 euroa+ niin ei kiitos. Muut ehdotettu boksit foorumissa ei näytä hyviltä yleisesti näin asia on.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
No olen ollut Komplett asiakaspalveluun yhteydessä nyt tänä aamuna ja he kertoivat että kaikki tilaamani osat ei ole vielä saapunut.

Voin peruutta tuon casin ilman mitään kuluja. @Chloe Price ehdottama budjetti case Jimms kaupasta olisi yksi hyvä vaihtoehto vaikka ulkonäöltä tuo Coolermaster boxi voittaa sen 100-0.


Minua ei kiinnosta joku toinen kallis boxi tyylin maksa 60 euroa+ niin ei kiitos. Muut ehdotettu boksit foorumissa ei näytä hyviltä yleisesti näin asia on.
Gigantti oli nostanut hintaa:Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Advanced näytönohjain 8 GB - Tietokonekomponentit
Kyllä minusta kannattaa ottaa sellainen,jota viitsii myös katsella, ja samalla hyvä ilman kierto.
Jos pitää konetta pöydän alla piilossa,niin hällä väliä.
SilentiumPC Regnum RG4T Tempered Glass, ikkunallinen ATX-miditornikotelo, musta
Harvoin saa rahoilleen näin hyvää vastinetta, ilmanvirtauksesta puhumattakaan!:tup:
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 550
En nyt koko ketjua jaksa lukea mutta miksi pakko ostaa kompletilta ja ylipäänsä pakettina?
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
En nyt koko ketjua jaksa lukea mutta miksi pakko ostaa kompletilta ja ylipäänsä pakettina?
Vastaus: Alunperin oli ajatus tässä threadissa että ostan Kompletilta valmispaketin. Se oli vakavasti harkinnassa.

Syy miksi muutin sitä ajatusta oli sitten se että:
A. Tuttava lupasi koota koneen puolestani.
B. Saan juuri ne osat jotka itse haluan jos itse valitsen osat. Komplett valmispaketti koneissa tavallisesti ei ole nopempaa muistia kuin 2666 Mhz CL 16 RAM.

Ironisesti meni kuitenkin niin että perjantaina 13.7.2018 päivä huomasin että Kompletilla oli 13 minuutin aikaa 13% alennus.

Sieltä Kompletilta tilaisin paljon osia mutta oli hirveä kiire oli 13 minuuttia aikaa suurinpiirtein kun huomasin sen tarjouksen niin myöhään ja oli aikaa vain joihin osiin nopeasti päättää mitä ostan.

Enemmistö osista ostettu Komplett kaupasta ja mistä ostan loput no mikä tahansa kauppa Suomessa. Näytönohjainten hinta on surkea Suomessa ja taas Komplett osat ei ole vieläkään edes saapuneet sinne että voivat lähettää tilaamani osat.
 
Viimeksi muokattu:

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 397
ok nyt näen Komplett sivuilta että:

Cooler Master MasterBox Lite 5 RGB

Edessä: 120mm x 3 RGB fans, Takana: 120mm x 1, ATX, M-ATX, M-ITX

Peruutettu

Emo ja se kovalevy ei ole vieläkään saapunut Kompletille mutta sanoivat että luulevat että lähipäivinä saapuu.
No nyt tulee 25 euroa lisää säästöä kun vaihdan tuohon Jimssin noin 40 euron boksiin. Kiitos @Chloe Price .
Ketjun aloittajalle huomautuksena, että tästä eteenpäin voisi sitten käyttää niitä "lainaa"- ja "muokkaa" toimintoja ja jättää nämä muutaman minuutin sisään kirjoitetut peräkkäiset viestit pois ketjusta. Useampaan viestiin voi vastata yhdellä viestillä ja omaan viestiin voi muokata lisää sisältöä jälkikäteen jos tarvetta ilmenee.

Ei pidä yrittää löytää sen kummempaa ajatusta tästä ketjusta. Ei mitään tolkkua koko touhussa.
Jätetäänpäs tällaiset turhat asiattomat viestit pois. Jos ei ole mitään järkevää kirjoitettavaa, niin jättää sitten kokonaan kirjoittamatta.
 
  • Tykkää
Reactions: TMK

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Enemmistö osista ostettu Komplett kaupasta ja mistä ostan loput no mikä tahansa kauppa Suomessa. Näytönohjainten hinta on surkea Suomessa ja taas Komplett osat ei ole vieläkään edes saapuneet sinne että voivat lähettää tilaamani osat.
Komlett on hidas,mutta minulla kesti viisi viikkoa tulla,niin ethän sinä ole odottanut kuin murto osan siitä.Malta toki älä hermostu.Minä kyllä soitin joka päivä ja hoputin,mutta paska firma mikä paska.Ikinä en tilaa ruotsalaisilta tai oli mikä lystäs!!!:)
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Komlett on hidas,mutta minulla kesti viisi viikkoa tulla,niin ethän sinä ole odottanut kuin murto osan siitä.Malta toki älä hermostu.Minä kyllä soitin joka päivä ja hoputin,mutta paska firma mikä paska.Ikinä en tilaa ruotsalaisilta tai oli mikä lystäs!!!:)
Ikävä kuulla. No jos osat eivät ole tullut tämän viikon aikana niin seuraavana viikon maanantaina taidan peruttaa emolevyn ja kovalevyn koska kaikki muut osat valmiina lähetettäväksi firmasta Komplett.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Ikävä kuulla. No jos osat eivät ole tullut tämän viikon aikana niin seuraavana viikon maanantaina taidan peruttaa emolevyn ja kovalevyn koska kaikki muut osat valmiina lähetettäväksi firmasta Komplett.
Mähän sanoin,että älä hermostu,minulla paloi pinna,mutta koita kestää.:tup:
Lopulta peruutin koko tilauksen ja se oli siinä,ja siirryin todella suomalaisiin firmoihin,ei kylläkään halvempiin,mutta tavara tuli ajallaan.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Mähän sanoin,että älä hermostu,minulla paloi pinna,mutta koita kestää.:tup:
Lopulta peruutin koko tilauksen ja se oli siinä,ja siirryin todella suomalaisiin firmoihin,ei kylläkään halvempiin,mutta tavara tuli ajallaan.
Jo noh jos en olisi saanut sitä 13% alennusta niin helposti peruisin sen. Nyt jos peruisen sen niin joutuisin maksamaan enemmän samoista osista ja se ei oikein innosta.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
No,lämmön johtavuudella tietysti.Eihän siinä mitään kummallista ole.
@Mr. Smith ei vain tiennyt,että lasi johtaa huonosti lämpöä,elikkä lasilla on lämmönjohtavuus 1 ja teräksellä 20-50.;)
Myöskään siihen sivupaneeliin ei kohdistu lämpökuormaa niin paljon, että sen lämmönjohtavuuden huomais käytännössä. Mikään komponentti ei puhalla suoraan sivupaneeliin päin ja tuulettimet puhaltaa sitä lämpöö poispäin. Vaikka komponentit puhaltaiskin paneeliin, niin ei siltikään riitä sen eron huomaamiseen.
Ja ottaa vielä huomioon sen paneelin lasin paksuden vs peltipaneelin paksuus, kun lämmönjohtavuus on tuo minkä sanoit :D
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Myöskään siihen sivupaneeliin ei kohdistu lämpökuormaa niin paljon, että sen lämmönjohtavuuden huomais käytännössä. Mikään komponentti ei puhalla suoraan sivupaneeliin päin ja tuulettimet puhaltaa sitä lämpöö poispäin. Vaikka komponentit puhaltaiskin paneeliin, niin ei siltikään riitä sen eron huomaamiseen.
Ja ottaa vielä huomioon sen paneelin lasin paksuden vs peltipaneelin paksuus, kun lämmönjohtavuus on tuo minkä sanoit :D
Joo näin,ja jos ny puhutaan ilmajäähdyttämisestä noin niin kuin vakavasti,niin ihmiset pistävät aivan turhan monta tuulettajaa koppaan.
Neljä tuularia on maksimi,mitä tarvii ja siinäkin on ehkä yksi liikaa.
Mulla on kaksi prossussa noctuassa.Se pysyy viileänä.
Yksi puhaltaa edestä ylhäältä ns. tuulitunnelissa näyttistä,elikkä olen tehnyt putkesta näyttiksen ympärille tunnelin joka alkaa edestä ja loppuu takaritilään.
edestä alhaalta puhaltaa tuulari ssd kovoille samoin tunnelissa.
Kaikki pysyy viileänä,vaikka mitä pelaisi.
Olen tukkinut kaikki reijät sivuilta alhaalta ja ylhäältä paitsi poverin ilman otto alhaalta.
Tuulitunneli on paras jäähdytys.
Joko alkaa olemaan suomen pisin ketju by stargate2017.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
No vähän riippuu sisuskaluista ja jäähdytyksestä. Mulla edessä 240 kenno jossa 2x 120mm, katossa 2x 120mm flektit, takana 140 kenno jossa 2x 140mm, sit vielä näyttiksen jäähdytys ja kotelon toisessa kammiossa oleva PSU. Ja tuota olisi vielä tarkoitus parannella entisestään. Etuosa, katto ja pohja meshiä eli ilma kulkee hyvin.

Tietty perustason ilmajäähdytetty pelikone pärjää vähemmälläkin.
Kyllä näin... vaikka ostan ehkä tuon jossa on 3 x 120mm niin ostan ehkä lisää minusta voi ollaa 4 tai enemmän jopa sisällä.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
560
Tärkein on, ilmajäähdytyksellä, että löytyy pölysuodattimet. Sen jälkeen ilmavirran suunnittelu niin, että tuloilmaa imetään vähän enemmän, kuin poistoilmaa puhalletaan (ylipaine). Ei kerry niin paljoa sontaa koneeseen. Perus pelikoneessa 3x propellit riittää, kaksi sisään ja yksi ulos. Niin ja se lämmin ulos takaata/katosta ja kylmä sisään edestä/pohjasta.

Toimii käytännössä aina.

Niin juu, itsellä nh-d15 jäähdyttimenä ryzen 2700X:lle ja on aikalailla ylimitoitettu, mutta on ainakin hiljaa
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Mitä jaahas Komplett nyt mennään arvioitu että emolevy myöhästyy reilusti! Minä en uskon että aikasintaan 17 elokuuta 2018 saan tuon emon kotiin. Boksi peruutettu että saan edullisemman boksin sellaisen joka maksaa noin 40 euroa.

Komplett 10 elokuu 2018 ja kotona ehkä 17 elokuu 2018.JPG
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Mistä se tämän bännin nappasi?
Uskonto vs Ateismi threadista, mutta taidan sen threadin nyt suosiolla jättää rauhaan.

Neuvoja saa antaa esim. jos on tarjouksia näytönohjaimista, mutta olen niin nirso että uudesta Nvidia 1070 Ti en halua mielellä maksaa enemmän kuin 450 euroa...
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Tästä halvalla sivulasi ja 3x 120mm :smoke:

SilentiumPC Regnum RG4T Tempered Glass, ikkunallinen ATX-miditornikotelo, musta - 39,20€

Ei edes hullumpi vaikka taitaa olla Jimmsin halvin kotelo sivulasilla.
Palaten tähän. Hylätään tuo boksi.

2 USB?

Tarvitsen noin 4-6 USB:
Näppäimistö
Hiiri
Kuulokkeet
Ulkoinen kovalevy
Printteri/Faxi
Ulkoinen DVD asema

Laskin 6 USB olisi käyttöä. 2 USB älä naurata. Printteri/FAXI ja DVD asema ei ole pakko olla koko ajan kytkettynä, mutta 4 USB on ehdoton minimi.

Pakko olla:
Tempered Glass
Vähintäin 3 tuuletinta tulee mukaan
4-6 USB porttia
hinta edullinen
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Helvettiäkö kotelossa tarvitsee olla miljoonaa usbia, kun emoissa noita on enemmän.

Itellä hiiri, näppis, WLAN-palikka, webcam, peliohjain ja vielä jää 7 usbia yli. Edessä käytän vain satunnaisesti muistitikkua tai PS1 ohjainta usb-adapterilla.
Ah olet oikeassa. Kiitän tiedosta. Tarkistin minun uudessa emossa on 8 USB porttia.

4 x USB 3.1 Gen 1
2 x USB 2.0
2 x USB 3.1 Gen 2

Odotas koetan laitta kohta kuvan muista osista mitä nyt ajattelin ostaa.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Helvettiäkö kotelossa tarvitsee olla miljoonaa usbia, kun emoissa noita on enemmän.

Itellä hiiri, näppis, WLAN-palikka, webcam, peliohjain ja vielä jää 7 usbia yli. Edessä käytän vain satunnaisesti muistitikkua tai PS1 ohjainta usb-adapterilla.
No on tuosta tullut huonoa palautetta suomalaiselta ostajalta. Kertoi että muoviosat heikkoa laatua hajoaa käsiin. Kotelo on vielä harkinassa mikä kotelo.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Argh!!! Jimms on poistanut sen Nvidia 1070 Ti+SSD + pelikuponki tarjouksen....

Taidan odottaa maanantaita tai tiistaita ja näen mitä esim Komplett syyskuu tarjoukset on.

Tässä päätöksiä. Nvidia 2800 ja Nvidia 2800 Ti on yli minun budjetin mitä olen halukas maksaa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
627
Myy tähtiportti sijoitusasunto jos ei muuten riitä pätäkkä :cigar:
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Rahasta ei ole tiukkaa, mutta en halua olla orja nykyisessä osa-aikaisessa työpaikastani josta en pidä loppuelämä eläkeikään asti.

Tarvitsen rahaa muuhun ja en nyt ala maksamaan 150 euroa kotelosta. Onhan se varmaan hyvä kotelo toki sitä en epäile ja jos halua maksaa sellaisesta niin sitten maksaa...

Ei sen kotelon ole pakko olla halpis 40 euroa, mutta esim. 50-100 euroa.

Nyt odotan lähinnä Komplett Syyskuu 2018 tarjouksia luulen että jossain vaiheessa alkuviikossa (siis nyt tulevalla viikolla) tulevat tarjoukset näkyviin.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Tosi halvalla totta tosiaan.
Mutta jos ei ole rahasta kiinni,niin itarakin mies voisi harkita ostaa taikka lainata?
Hehee olen setä veljenpojille (ja 3 nuorta veljenpoikaa kuten Aku Ankka sarjassa) olen kiusotellut että olen Roope Ankka. En ole rikas miljonääri, mutta kitsas kyllä siis 18 vuotiaasta asti ajokortti ja en ole ikinä omistanut autoa... ja joo en ole köyhä sanotaan enemmän tai vähemmän yli keskiverto suomalaisen varallisuus.

Veljen perheellä on 2 autoa, mutta kyllä minä olen selvästi se varakkain jos verattaan minun varallisuus vs veljeni ja siskoni varallisuuteen vaikka heillä on hyvät kokoaikaiset työpaikat.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Bf1 :ssä viikatemies iskee alta miinuutissa:rofl: ei myöskään mulle sovi,mutta kysyjä saattaa olla pelimiehiä?
En kommentoi kuinka "hyvä" olen pelajaana mutta seuraavat pelit odottaa pelaamista uudella koneella ja ne on aakkosjärjestyksessä:

Battlefield 5 (World War 2)
First Person shooter turhan realistinen minun makuun mutta ok pelattava:

Divinity Original Sin 2

Divinity Original Sin 2 arvostelut:
USGAMER 5/5
Hardcore Gamer 10/10
PC GAMER 92%/100%
PCGames 9/10
GameInformer 9.75/10
Gamespot 10/10
IGN 9.6/10
Gamecrate 9.75/10
Pillars of Eternity 2

on ok/hyvät (ei niin hyvät arvostelut kuten Divinity Orignal Sin 2 mutta en ole nähnyt peliä joka on saanut paremmat arvostellut kuin Divinity Orginal Sin 2) arvostelut myös sekin roolipeli mutta ei niin superbudjetti esim ei ole ääninäytelty kaikki kuten esim Pillars of Eternity joka on ääninäytelty suurinpiirtein kaikki!

MMO:t
No ehkä Magic The Gathering MMO sitten kun se joskus tulee uloos esim vuonna 2022+ se on niin
alkutekijöissä että melkein ei mitään tiedetä vielä.


Lyhyt esittely mikä on edes Magic The Gathering:
Magic: The Gathering - Wikipedia
Magic: The Gathering is both a trading card and digital collectible card game created by Richard Garfield.[1] Released in 1993 by Wizards of the Coast, Magic was the first trading card game created and it continues to thrive, with approximately twenty million players as of 2015,[2][3][4] and over twenty billion Magic cards produced in the period of 2008 to 2016 alone.

Korteissa on myös koettu arvonnousu ja jonkun verran rahaa olen saanut myymällä kortteja vuosien aikana. En tiedä jos tuo MMO on edes korttipeli mutta perustuu ainakin siihen fantasiamailmaan ja tekijöillä on lisenssi luoda se peli.

Samat tekijät loivat Dungeon Dragons mailmaan perustuvan Neverwinter MMO jota olen pelannut aika paljon mutta lopulta kyllästyin.

Varmaan jotain muuta mutta noin nopeasti ajatellen nuo ainakin vuonna 2018 paitsi se MMO joka tulee sitten joskus uloos.
Lisää pelejä varmaan löytyy...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Ainakaan mulle ei olisi siis soveltuva, sen verran vaihtelevalla menestyksellä menee CS ja Overwatch. :(

...mistä ne repii nuo markkinapuheet :lol:
Bf1 :ssä viikatemies iskee alta miinuutissa:rofl: ei myöskään mulle sovi,mutta kysyjä saattaa olla pelimiehiä?
Hitto, oon itekki koteloo kattelemas ja silmä iski tohon. Tosin se ny jää sit ostamatta ku en myöskään ole kehittynyt pelaaja :(
Onkoha jossai netis tietoo kuinka hyvä pelaaja oikee pitää olla että tollasen uskaltaa ostaa? Tai mitä tapahtuu jos joku huonompi pelaaja ostaa tollasen?
 

TMK

Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
532
Hitto, oon itekki koteloo kattelemas ja silmä iski tohon. Tosin se ny jää sit ostamatta ku en myöskään ole kehittynyt pelaaja :(
Onkoha jossai netis tietoo kuinka hyvä pelaaja oikee pitää olla että tollasen uskaltaa ostaa? Tai mitä tapahtuu jos joku huonompi pelaaja ostaa tollasen?
Toisaalta kehittynyt ei tarkoita hyvää.

Kunhan on erilainen kuin aluksi.
Voi olla kehittynyt vaikka huonommaksi tai muuttanut muuten tapojaan.

Ollaan asian ytimessä nyt.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
No niin tänään ostettu lisä asioita ja toivottavasti huomenna voin ostaa loput.




Ei ollut kotelo ja SSD tarjouksia ja näytönohjain tarjoukset oli kehnoja ja CPU cooleri tarjouksia ei ollut.

Jimms boxeja ja CPU coolereist saa suositella minulle edelleen ehkä huomenna ostan loput osat. Näytönohjaimista tiedän kyllä aika pajon olen vain toivonnut että hinnat olisi ok.

Toimituskulut Komplett kaupasta on 0 euroa jos ostos on vähintäin 200 euroa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
533
No niin tänään ostettu lisä asioita ja toivottavasti huomenna voin ostaa loput.




Ei ollut kotelo ja SSD tarjouksia ja näytönohjain tarjoukset oli kehnoja ja CPU cooleri tarjouksia ei ollut.

Jimms boxeja ja CPU coolereist saa suositella minulle edelleen ehkä huomenna ostan loput osat. Näytönohjaimista tiedän kyllä aika pajon olen vain toivonnut että hinnat olisi ok.

Toimituskulut Komplett kaupasta on 0 euroa jos ostos on vähintäin 200 euroa.
Ihan vaan mielenkiinnosta mikä sulla on jo ostettu ja mikä ei?

Ja miten et ole vielä saanut koneen kasaan? :confused:

Etkös ostanut jo osia joku kuukausi sitten? Kompletin alesta, ja sitten osa jimmsiltä? Ainakin olet jossain vaiheessa muistaakseni sanonut niin..
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Ihan vaan mielenkiinnosta mikä sulla on jo ostettu ja mikä ei?

Ja miten et ole vielä saanut koneen kasaan? :confused:

Etkös ostanut jo osia joku kuukausi sitten? Kompletin alesta, ja sitten osa jimmsiltä? Ainakin olet jossain vaiheessa muistaakseni sanonut niin..

Mitä jaahas Komplett nyt mennään arvioitu että emolevy myöhästyy reilusti! Minä en uskon että aikasintaan 17 elokuuta 2018 saan tuon emon kotiin. Boksi peruutettu että saan edullisemman boksin sellaisen joka maksaa noin 40 euroa.

Tässä näkee mitä olen ennen ostanut.

650 + 201 = 851 euro käytetty tähän mennessä mutta siinä on mukana myös 25 tuumainen FULL HD 144Hz näyttö 1ms.

Näytönohjain, SSD ja CPU cooleri, boksi siis kotelo ostamatta.
Huomenna on JIMMS tarjoukset kello 18-21.


Miksi en ole ostanut? Olen odottanut että hinnat laskee ja näytönohjaimet varsinkin. Olen pelannut RETRO pelejä ja nähnyt elokuvia ja TV sarjoja.

Windows ja kasaaminen sen tiedän jo miten hoidan edullisesti (lähipiiri yksityishenkilö kasaa) ei maksa paljoa ei sitä Jimms kasaamista joka on kallis.

En ole ostanut Jimssistä yhtään mitään vielä, mutta toivottavasti huomenna on ok tarjoukset.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Kotelo, CPU cooleri ja lisä tuuletin tuuletin ja kuulokkeet tuli ostettua tänään.

Nyt kun kerrankin saa kuitin sähköisesti vien ne kuulokkeet vaikka 10 kertaa huoltoon 3 vuoden aikana!

Näytönohjaimen ostos meni että sillä aikaa kun harkitsin jos ostan sen niin siitä tuli loppuunmyyty.

30 euron alenne se vain oli siitä näytönohjaimesta.

Minä aion nyt pelata RETRO peliä ja näytönohjain osto voi lykkäntyä vaikka vuodelle 2020 tarvittaessa!
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Ostettavana on siis SSD ja näytönohjain ja näytönohjainten hinta ei kiinnosta juuri nyt.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 217
Viestejä
4 194 887
Jäsenet
70 874
Uusin jäsen
Lorenz997

Hinta.fi

Ylös Bottom