Perustelkaa (sana vapaa) minkä näistä Komplett AMD tai Intel paketeista ostaisitte?

maitopurkki

Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 556
Ei minua kiinnosta vastaavat viestit tulevaisuudessa kiitos.

Peliläppärit saa erityisesti myös lämmöstä vaurioita tai voi olla myös muita ongelmia esim. Jimmssin EVGA on muuten ihan PASKA palautteista mitä olen lukenut siinä teille Jimssin EVGA kone sen arvosana on 1/5 tähteä. Juuri se EVGA malli joka näyttää houkuttelevalta laatu/hinta suhteelta on ihan paska.

Valitettavasi Gigantti taas vaati alivoltituksen jos ostaa HP OMEN koneen onpa säätämistä ja silloinkin saavutetaan 90 astetta.

Hyvin tämäkin lämpeää, jos haluaa. Kannettavat pitäisi kestää erinomaisesti useampi vuosi, aikamoisessa pölyhelvetissä saa elää jotta oikeasti hajoaa lämpöön puolessa vuodessa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Huomautus
Hyvin tämäkin lämpeää, jos haluaa. Kannettavat pitäisi kestää erinomaisesti useampi vuosi, aikamoisessa pölyhelvetissä saa elää jotta oikeasti hajoaa lämpöön puolessa vuodessa.
Kannattaa vähän tutustua kirjoittajan historiaan. Saattaa löytyä myös syy sille miksi rummuttaa äänekkäästi noita kusetusvakuutuksia yli kotivakuutuksen :D
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Nykyinen peliläppäri luisui kädestä putosi kiven kovaan lattiaan se oli sitten siinä. CPU käy 100 asteseen jos koettaa pelata vaativaa pelilä ja näyttö täysin rikki. Käytän ulkoistan näyttöä ja Windows, Internet, facebook, youtube jne ja trailereiden katsominen (2D ei peli) ja vanhat RETROPELIT sillä toimii.

Läppäri kuljetetaan huonesta toiseen ja matkoille. Mitä ihmettä teet läppärin kanssa jos se on koko ajaan pöydällä? Miksi et käytä pöytäkonetta?
Siis miks helvetissä sää raahaat matkoilla ja huoneesta toiseen sitä ulkosta näyttöökin, kerran läppärissä on oma... Käytä kotonas sitä pöytäkonetta.
Osta tollane kuljetuslaukku mitä ehdotin, niin voit kuljetella matkoillaskin sitä. Sit kun otat pois kotelosta, niin pidä molemmilla käsillä siitä läppäristä kiinni ja käsittele varovaisemmin.
Harvemmin kukaan seisaalteen täyskokosta läppäriä käyttää, joten kyllä minä ainakin pöydällä sitä käytän, tai vaihtoehtosesti sylissä.
Ei ne iskunkestävätkään läppärit kestä jos tiputtelet näyttö auki sitä lattialle.
 
  • Tykkää
Reactions: E.T
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Jotenkin alkaa nämä molemmat ketjut vaikuttaa joltain 13 vuotiaan esiteinin haaveilulta,kun jankataan samoja asioita sivutolkulla molemmissa ketjuissa,ja mitään ei tapahdu.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 006
Jotenkin alkaa nämä molemmat ketjut vaikuttaa joltain 13 vuotiaan esiteinin haaveilulta,kun jankataan samoja asioita sivutolkulla molemmissa ketjuissa,ja mitään ei tapahdu.
Juu ja sataan kertaan kerrottu mikä kone/komponentti kannattaa ottaa, mutta aina löytyy joku syy miksi just se ei sittenkään käy. Sitten tulee pitkiä selostuksia omasta asumismuodosta ja sijoituskämpistä ym. ja vielä jostain hiton laitevakuutuksista. Täytyypä ottaa ketju seurattavien joukosta pois ja palata vaikka puolen vuoden päästä katsomaan missä mennään.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Juu ja sataan kertaan kerrottu mikä kone/komponentti kannattaa ottaa, mutta aina löytyy joku syy miksi just se ei sittenkään käy. Sitten tulee pitkiä selostuksia omasta asumismuodosta ja sijoituskämpistä ym. ja vielä jostain hiton laitevakuutuksista. Täytyypä ottaa ketju seurattavien joukosta pois ja palata vaikka puolen vuoden päästä katsomaan missä mennään.
Ylläpidolle on raportoitu trolliviestit nyt ja en nyt sinun viimeistä viestiä jaksanut tehdä mitään sen sijaan vastaan.

Asuminen jne siitä oli threadi mutta ei ole tässä nyt paitsi mitä nyt liittyy kotivakuutukseen,

Pöytäkone odottaa Black Fridayta.

Kannettava kone odottaa houkuttavaa tarjousta + vakuutuksen kanssa.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Siis miks helvetissä sää raahaat matkoilla ja huoneesta toiseen sitä ulkosta näyttöökin, kerran läppärissä on oma... Käytä kotonas sitä pöytäkonetta.
Osta tollane kuljetuslaukku mitä ehdotin, niin voit kuljetella matkoillaskin sitä. Sit kun otat pois kotelosta, niin pidä molemmilla käsillä siitä läppäristä kiinni ja käsittele varovaisemmin.
Harvemmin kukaan seisaalteen täyskokosta läppäriä käyttää, joten kyllä minä ainakin pöydällä sitä käytän, tai vaihtoehtosesti sylissä.
Ei ne iskunkestävätkään läppärit kestä jos tiputtelet näyttö auki sitä lattialle.
Noi tuo on jotenkin asiallinen viesti. Tuo laukku on kyllä kestävä mutta se maksa noin 300-400 euroa ja minulla ei ole ongelma että raahan sen koneen jonnekin työmaalle.

Kone voi olla mukana työmatkalla mutta silloin esim Viking Line matka sellaisen työmatkan olen tehnyt alle vuosi sitten.

Ei ne kestä joo mutta vakuutus kestää juuri sellainen mitä haluan hankkia.
 

maitopurkki

Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 556
Ei hyvää päivää. Jos star on tosissaan niin voihan hellurei.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Siis mitä, oot tehnyt tämän triidin kesäkuussa, etkä vieläkään ole ostanut sitä konetta?
No joo nyt on ollut niin väsynyt tästä työpäivästä että en jaksa tänään tehdä päätöstä mutta näillä näkymin viikonloppuna tai seuraavalla viikolla tilaan Gigantista ja en välitä vaikka maksaisi 2000 euroa+ vakuutus se kannettava.

Pöytäkone osa saa minun puolesta odottaa Black Fridayta.

Kuules kesäkuussa olisin ostanut Gigantin konepaketin mutta perutin sen ja vielä tänä päivänä en tiedä jos se oli järkevä päätös. Ärsynnyin neuvoista ostaa normaalihinta Jimssistä sen sijaan. Olen jo säästänyt ainakin yli 200 euroa jos olisi ostanut Jimsiistä ja nyt kun tulee Black Friday ehkä vielä isompi säästö.


Onhan tässä edistitty olen
A. Saanut Komplett kaupasta osia 13% alennuksella,
B. Ostettu Gigantista ja Jimsisstä osia ne myös enemmän tai vähemmän alennuksella.
C. Sovittu miten kasaus tehdään tuttava tekee sen.

Näytönohjain pöytäkoneeseen saisi olla mukava alennus Black Fridayssa. En edes tajua minkä julmetun takia Nvidia 2070 maksaa 500 dollaria USA:ssa ja Jimms pytää 700+ euroa???
 
Viimeksi muokattu:

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Ylläpidolle on raportoitu trolliviestit nyt ja en nyt sinun viimeistä viestiä jaksanut tehdä mitään sen sijaan vastaan.
Trolliviestihän se ei ollut, vaan tässä ihmetellään yksinkertaisen tietokoneen ostamisen haasteellisuutta. Itse olen tämän threadin aikana ehtinyt jo vaihtaa koneen emon, muistit, prossun, kotelon ja näyttiksen. Ja ostaa tuliterän auton.

Mutta ei tässä mitään, odotetaan jatkoa tälle saippuaoopperalle.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
ehtinyt jo vaihtaa koneen emon, muistit, prossun, kotelon ja näyttiksen. Ja ostaa tuliterän auton.
Niin tosiaan toiset vaihtavat koneen osat kerran vuodessa ja toiset kerran kymmenessä vuodessa. Tästähän tässä on kyse.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
i3570 ehti palvella uskollisesti 6v ennen vaihtoa, näyttis reilun vuoden. Auto 3,5v :tup:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Gigantistahan saisi Asuksen dual 1070 399 eurolla,kun kerta 400 on kipuraja.1060:lle on aivan riittävä jäähy,1070:lle en tiedä.Tuumasinpahan vaan ohimennen.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
i3570 ehti palvella uskollisesti 6v ennen vaihtoa, näyttis reilun vuoden. Auto 3,5v :tup:
Itsellä i5-2500k reilut 7 vuotta,näyttiksiä vähän useammin,mutta opel vectraa käytin 17 vuotta:tdown:
Jos star miettii muutaman kuukauden,niin suotakoon se hänelle:D
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Rozor jos sinulla ei ole mitään rakentavaa palautetta niin jospa tulevaisuudessa postailet muissa threadeissä kiitos. Taitaa olla myös mustat sukat kateudesta nyt kun jopa luulet että olen vuokranantaja jopa Tukholmassa? Suomessa olen mutta sijoitusasuntoja ei ole ainnuttakaan Ruotsissa.

Puhuin työmatkasta Viking Line kanssa jollaisen haluan ottaa läppärin mutta en kyllä missään ole maininnut että minulla on sijoitusasuntoja jossain Ruotsissa?


Kun sanoin että 10 vuoteen en halua päivitää konetta tarkoitin lähinnä emolevyä (ja mieluiten myös prosessoria).

Olen minun 12 vuotta vanhassa pöytäkoneessa:
A. Vaihtanut näytönohjaimen parempaan kahdesti vuosien aikana.
B. Ostanut lisä keskus muistia siis RAM.
C. Ostanut lisää talletus tilaa esim SSD tai kiintolevy.
D. Ostanut muita asioita esim kuulokkeita jne.

Muutama euro säästö? Ei kun satoja euroja säästö jo nyt ennen Black Fridayta on säästetty yli 200 euroa.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Tässä ei ole mistään muusta kyse, kuin trollauksesta.
Kesällä ei voinut ostaa konetta, koska oli jalkapallon mm kisat ja nyt ei voi ostaa koska blackfriday on tulossa.
Tutustu hieman apn viesteihin, niin löydät sijoituskämppiä Tukholmasta ja pohtimista muutamien eurojen erotuksista komponenteissa. Puhumattakaan siitä, että kuinka paljon on säästänyt kun ei sitä konetta ole ostanutkaan.

10v jos koneella haluaa pärjätä, niin sitte laittaa siihen sen 10ke kiinni.
Case closed.
Ei kannata uskoo kaikkee mitä porukka sanoo netissä. Ite en sitten yhtään usko noihin väitettyihin sijotuskämppiin.
Tosiaan jos 10v haluaa koneen kestävän, niin ei paljon budjetia kannata asettaa, vaan ostaa parhaimmat komponentit mitä markkinoilla on ja menee niillä niin pitkään kun pystyy.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Ei kannata uskoo kaikkee mitä porukka sanoo netissä. Ite en sitten yhtään usko noihin väitettyihin sijotuskämppiin.
Tosiaan jos 10v haluaa koneen kestävän, niin ei paljon budjetia kannata asettaa, vaan ostaa parhaimmat komponentit mitä markkinoilla on ja menee niillä niin pitkään kun pystyy.
Voi nyt menetit itse uskottavuutesi. En kuuntele sinua enää.Olisin ollut koneen omistaja muuten jo kesällä jos ei olisi kuunneltu sinua.

Nyt toki saan paremman koneen ok hintaan kun olisin ostanut sen HP pöytäkoneen jossa oli vähintäin Bronze luokan poweri.
Power on 650 Watt Seasonic gold.
Näytönohjain HP koneessa oli: Nvidia 1070 8GB DDR5.

Turha sitä on miettiä ja nyt elän nykyhetkessä.

Tässä on muuten minun suosikki youtube hardware asiantuntija:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Voi nyt menetit itse uskottavuutesi. En kuuntele sinua enää.Olisin ollut koneen omistaja muuten jo kesällä jos ei olisi kuunneltu sinua.

Nyt toki saan paremman koneen ok hintaan kun olisin ostanut sen HP pöytäkoneen jossa oli vähintäin Bronze luokan poweri.
Power on 650 Watt Seasonic gold.
Näytönohjain HP koneessa oli: Nvidia 1070 8GB DDR5.

Turha sitä on miettiä ja nyt elän nykyhetkessä.

Tässä on muuten minun suosikki youtube hardware asiantuntija:
Menetin uskottavuuteni kun en usko sun sijotusasuntoihin. Tämä selvä.
Olisit sää sen HP Omenin voinu ostaa jos olisit halunnu. Miks kysyt neuvoo konepakettiin, kun samalla laitat jonkun HP:n pakettikoneen tilaukseen ja et odota ees niitä neuvoja asiasta, ja sit ihmettelet kun porukalla on siitä sanottavaa?
On se kumma kun sulle on moneen kertaan monen eri ihmisen toimesta sanottu mikä siinä HP:n koneessa oli vikana, etkä sää vieläkään ymmärrä.
Kuten sillonkin totesin lopulta, kun asiasta oli muutama sivu jankattu, että sun laisille kyllä voi suositella pakettikoneita. Harvemmin noin sanon, mutta tässä asiassa en voi muuta todeta, koska tuntuu olevan niin hankalaa sun tajuta pieniäkin asioita, et osaa tehä päätöstä ja hinkkaat jotain parin euron säästöjä monta kuukautta.

Ja mitähän tekemistä sun lempparitubettajalla on minkään asian kanssa tässä keskustelussa?
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
et osaa tehä päätöstä ja hinkkaat jotain parin euron säästöjä monta kuukautta.

Ja mitähän tekemistä sun lempparitubettajalla on minkään asian kanssa tässä keskustelussa?
Näytin keneen luotan ja uskon.
Tämä on minun avaama threadi...

Taas puhut väärin säästetty on jo yli 200+ euroa jos olisin ostanut heti mitä sinä ja muut suosittelitte Jimsisstä.

Minä laitan mitä videoita haluan ja mitä kiinnostaa minun avaamassa threadissa ja minua kiinnosta myös PC pelit hardwaren lisäksi.

Sinun ei ole pakko vaivautua vastaamaan tähän threadin tai näkemään videoita enää.

Tässä on muuten peli jota mietin jos pelaisin uudella konellla ja tämä video ei ole tarkoitettu sinulle vaan sellaisille kuten minulle jotka on mahdollisesti kiinnostuneet.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
No tuota peliä jos meinaat uudella koneella pelata,niin voit vielä muutaman vuoden käyttää ainakin osien kanssa tumpeloimiseen,jos julkaistaan pclle sittenkään.Sitäpaitsi tällä foorumilla on ihan omat ketjut ja alueet peleille ja youtube videoille,ja muut käyttäjät pyrkivät pitämään tietylle alueelle aloittamansa ketjut asiaan keskittyneinä,eikä joinain randomien tarinoiden ja asiaankuulumattomien videoiden sekamelskana,syystä että joku foorumin lukija voi vaikka löytää vinkkejä omaan ongelmaansa.Näin olettaisin foorumin palvelevan käyttäjiään paremmin.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Näytin keneen luotan ja uskon.
Tämä on minun avaama threadi...

Taas puhut väärin säästetty on jo yli 200+ euroa jos olisin ostanut heti mitä sinä ja muut suosittelitte Jimsisstä.

Minä laitan mitä videoita haluan ja mitä kiinnostaa minun avaamassa threadissa ja minua kiinnosta myös PC pelit hardwaren lisäksi.

Sinun ei ole pakko vaivautua vastaamaan tähän threadin tai näkemään videoita enää.

Tässä on muuten peli jota mietin jos pelaisin uudella konellla ja tämä video ei ole tarkoitettu sinulle vaan sellaisille kuten minulle jotka on mahdollisesti kiinnostuneet.
Ilmeisesti sulla ei ole hajuakaan miten foorumilla kuuluis käyttäytyä... Vaikka kuinka olis sun alottama ketju, niin sun pitäs pysyä aiheessa ja kirjotella tollaset offit niitten omiin ketjuihin.

Jee, oot säästäny JOPA 200+ euroa kun oot lykänny ostamista tyyliin 5kk. Eikä se kyllä ylläri ole, että hinnat laskee kun uudempaa rautaa on kulman takana. Kuten Rozor tossa sano, odota vielä vuosi niin säästät vielä enemmän.
Omasta mielestä aika typerää tollanen ihmettely parin huntin takia muutenkaan. Ite ostin uuden näyttiksen ja prossun alkuvuodesta, vaikka huhuja oli jo uusista näyttiksistä ja prossuista. Olisin siis loogisesti säästäny kanssa satasia kun olisin odottanu, mutta kun ei kiinnosta tollaset mitättömien hilujen säästämiset. Joillekin näköjään se on monen kuukauden hieromisen ja ihmettelyn arvosta.

En ole kattonutkaan yhtään videoo mitä olet tänne laittanu. Sen verran turhia ollu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 289
Mulla ei ole mitään sitä vastaan että kasaa tietokoneen hitaammin ja odottelee tarjouksia, mutta yksi asia on tullut tuossa mieleen että sen mitä säästää rahassa -> menettää takuuajassa jos osat makaavat käyttämättömänä monta kuukautta. Myös mahdolliset viat tuotteissa vaatii myöhemmin sitten RMA-käsittelyt kun oston jälkeen testattaessa ne olisi saanut 14-päivän palautusajan piikkiin helpommin vaihdettua.

Eli toivottavasti ei tule mitään yhteensopivuus-/toimimattomuusongelmia osien kanssa sitten kun ne vihdoin saat kasattua uuteen koneeseen.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
En ole kattonutkaan yhtään videoo mitä olet tänne laittanu. Sen verran turhia ollu.
Asia selvä. Turhaan nyt enää postailet tähän threadin sen verran turhia viime aikoina postauksesi ovat tuntuneet minusta. Onhan varmaan muita halukkaita muissa threadeissa jotka mahdollisesti ovat kiinnostuneita mitä kirjoitat ja se on teidän välinen asia.

En nyt enää jaksa vastailla sinulle annetaan tämä keskustelu meidän välillä ainakin tässä threadissa saa olla loppu minun puolesta kiitos.

Newsflash: säästät vielä enemmän, jos lykkäät koneen hankintaa vaikka vuodella :tup:
Totta. En usko että Black Fridayn jälkeen enää odotan osien tilaamisella. En nyt tiedä jos säästään enää mutta saan todennäköisesti paremman näytönohjaimen kuin siinä HP paketin Nvidia 1070 8 GB DDR5.

Kannettavan mahdollisesti ostan jopa ennen sitä tai sitten Black Fridayssa. Ainakin tämä on suunnitelma.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
No tuota peliä jos meinaat uudella koneella pelata,niin voit vielä muutaman vuoden käyttää ainakin osien kanssa tumpeloimiseen,jos julkaistaan pclle sittenkään.Sitäpaitsi tällä foorumilla on ihan omat ketjut ja alueet peleille ja youtube videoille
Olet oikeassa että tuo PC versio voi kestää kauan, mutta sitä keskustelua voi jatkaa siinä pelithreadissa.

Yleinen youtube threadi se sekainen paikka? Ei ikinä enää sinne postaile sinne ei vakavat video sovi jos sinne postailee pitää tyylin olla joku "hauska" komedia asia. Minun makuni muten elokuvissa koska elokuva threadissa olen postaillut paljon on hyvin kaukana komediasta.

Musiikki threadit, elokuva threadit ne toimii hyvin ja ei ole niistä mitään valittamista.

Mulla ei ole mitään sitä vastaan että kasaa tietokoneen hitaammin ja odottelee tarjouksia, mutta yksi asia on tullut tuossa mieleen että sen mitä säästää rahassa -> menettää takuuajassa jos osat makaavat käyttämättömänä monta kuukautta. Myös mahdolliset viat tuotteissa vaatii myöhemmin sitten RMA-käsittelyt kun oston jälkeen testattaessa ne olisi saanut 14-päivän palautusajan piikkiin helpommin vaihdettua.

Eli toivottavasti ei tule mitään yhteensopivuus-/toimimattomuusongelmia osien kanssa sitten kun ne vihdoin saat kasattua uuteen koneeseen.
Tuota olen jo tehnyt RMA palautteen kotelosta kun CPU cooleri ei olisi mahtunut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
82
Newsflash: säästät vielä enemmän, jos lykkäät koneen hankintaa vaikka vuodella :tup:
..Ja joka vuos kuulee saman lauseen :D Tuntuvikseen koskaan ei ole hyvä aika, jos on ni kohta on taas halvemmalla muualla :D Kampanja-ajat ovat tietenkin otollisimpia ajankohtia kuten em. Black Friday
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Tällä viikolla koitan päästä rakentamaan koneen :D
Yep tällä viikolla tai seuraavalla viikolla tavataan:tup:!

Teetkö viikon päästä halvemmalla? :confused:

Toivottavasti osat ei oo kuolleita, niin saatte homman läjään. Se RMA touhu ei varsinaisesti säästä hermoja.
No avasin paketit ja kaikki osat mitä tähän mennessä ennen Black Fridayta on tilattu on tullut perille:
Osat: CPU+CPU cooleri ei vakio AMD Ryzen cooleri , EMO, PSU, näppäimistö, pelinäyttö 144Hz Full HD resoluutio kelpaa minulle, SSD, kovalevy 2 Tera, kuulokkeet ja pelinäppäimtö, peli hiiri ja pelinäppäimistö.

Niistä olen kokeillut itse näppäimistöä ja kuulokkeita ja toimivat hyvin. Se on meidän välinen asia miten asia hoituu mutta kotelo ei ole saapunut Jimsisstä ja näytönohjain ei ole saapunut Verkkokaupasta. Ne lähetetään postilla ja toimitus voi olla jopa 7 arkipäivää ja kun tilasin Black Friday iltana niin voi kestää.

Se kotelo jonka tilasin on tämä:

115 euroa Black Friday Jimmsistä.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Voi jumaliste tätä kokoaamista.... huh huh. Ihmettelin kun tuotekuvauksissa ei lue missään että tulee virtakaapeli emon ja virtalähteen välillä. Emon mukana ei tullut yhtään mitään sitten kun avasin PSU paketin niin siinä on se johto mutta minkä takia se ei voi lukea tuotekuvauksessa kun ostaa tuotteen.

Jimms ei nyt hidastele tätä näen että voin hake kotelon postista. Verkkokauppalle lähetin sähköpostin tänään kysyen mikä on tilanne sen näytönohjaimen kanssa kun ei tule mitään viestiä edes lähetyksestä tai seurantakoodia.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Jo Nikola Tesla aikoinaan kehitti langatonta sähkönsiirtoa siinä onnistumatta,tuskinpa Seasonickaan on siinä onnistunut.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
424
Olenko havaitsevanani pienoista kettuilua? :eek: Eikös venäläiset totakin kehitellyt kylmän sodan aikoihin ja kyllähän esim. Voimalinjojen alta pystyy ryöväämään sähköä jotenkin (ainakin muistaisin lukeneeni näin) ja lataileehan puhelimetkin ilman piuhoja niin mihin peeceessä nyt kaapeleita tarvittaisiin :tdown:
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Jimms postitus on edennyt hyvin, mutta Verkkokauppa vastasi nyt vihdoinkin antoivat postin seuranta numeron ja ei ole tullut perille. Vekkokauppa lähetti viestin ja pahoitteli että Black Friday vuoksi vasta nyt lähettävät sen. Lähettivät sähköpostia tänään perjantaina...

Aikaisintaan maanantaina se on perillä minun näytönohjain.

Jos posti on etana niin siis viimeistään keskiviikkona perillä ja aikaisintaan maanantaina.
 
Viimeksi muokattu:

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Olenko havaitsevanani pienoista kettuilua? :eek: Eikös venäläiset totakin kehitellyt kylmän sodan aikoihin ja kyllähän esim. Voimalinjojen alta pystyy ryöväämään sähköä jotenkin (ainakin muistaisin lukeneeni näin) ja lataileehan puhelimetkin ilman piuhoja niin mihin peeceessä nyt kaapeleita tarvittaisiin :tdown:
Kyllähän sähkö ilman johtojakin siirtyy! Käypä vaikka loisteputken kanssa pimeällä ison voimalinjan alla, niin saat valaistusta elämääsi :kahvi:
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Tämä pöytäkone kasaaminen lykkäntyy vähintäin keskiviikoksi myöhään iltapäivällä. Uusi kannettava tietokoneeni olen nyt hakenut sen postissa ja siihen halua keskittyä tänään ja huomenna. Postista hain ne muut tietokone osat tänään mutta Verkkokaupan Nvidia 1070 Ti 8 GB DDR5 ei ole vieläkään saapunut.

En välitä jos se näytönohjain tulee huomenna postiin ja aikasintaan keskiviikkona kasataan pöytä kone.

Onpas muuten Windows 10 seksikäs nais ääni USA English:) ja eikä mitään paska suomenkieltä haha:lol:! Minulla on kyllä suomenkielinen näppäimistö ja aika alue tietenkin laitettu Suomen alue.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Kyllähän sähkö ilman johtojakin siirtyy! Käypä vaikka loisteputken kanssa pimeällä ison voimalinjan alla, niin saat valaistusta elämääsi :kahvi:
Ja vaimo kun tahtoo uuden permanentin niin menee kävelemään samaan paikkaan 3 metrisen rautatangon kanssa.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Hohojaa Windows 10 on päivitetty, asensin ilmaiset softat Zonealarmin ja Spybot Search and Destroy. Kannettavassa pelikoneessa on joku Norton olkoon nyt siinä ja sitten kun se menee umpeen niin asennan Avira ilmaisen antivirusohjelman.

MSI Afterburner softan ajattelin asentaa tänään ja sitten kokeilen myös pelejä illalla kannettavassa.

Näytönohjain ei ole saapunut vieläkään pöytäkoneeseen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Kannettavan näytönohjaimessa on yleensä lämpöputki jäähdytys,ja kellotusominaisuudet on lukittu biosilla.Joten tuo MSI afterburner on ihan turha softa tässä tapauksessa,kun ei ole tuulettimia mitä säätää ja kellotus on lukittu.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
No pöytäkone ei vielä kasattu. Huomenna haen näytönohjaimen postista.

Kannettava uusi pelitietokone:
Oma kokemus Divinity Original Sin 2 toimii sopivat lämpötilat kannettavassa MSI peltitietokoneessa. Ilman cooler boost jo ok lämpötilat. Sama peli joka sai vanhan laptop CPU:n 100 astetta.

Cooler boost on todella äänekäs, mutta kuulokkeet auttaa paljon. Ilman kuulokkeita ei halua käyttää cooler boostia.

Olen hieman laiska päivittämään ajureita, mutta kun olin päivittänyt uusimman Nvidia ja audio driverit Geforce experience kautta niin sitten lähti Divinity Original Sin 2 toimimaan.

Divinity Original Sin 2 maksimi asetukset ja FULL HD.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Kannettavan näytönohjaimessa on yleensä lämpöputki jäähdytys,ja kellotusominaisuudet on lukittu biosilla.Joten tuo MSI afterburner on ihan turha softa tässä tapauksessa,kun ei ole tuulettimia mitä säätää ja kellotus on lukittu.
En ole kelottamassa kannettava. Olen tyytyvöïnen kannettavaan. Maksimiaasetukset Pahtfinder Kingmaker FULL HD toimii.

Nyt olen saanut ratkaisun Pathfinder Kingmaker peliin. Se ei ollenkaan kaatuile minulle jos minulla on Cooler Boost Enabled MSI kannettavassa pelitietokoneessa jossa on CPU: Intel I5-8300H 4 cores 8 thread 4Ghz Turbo modessa korkeintaan, Nvidia 1060 6 GB DDR5, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, 1 TERA HDD. Cooler boost ei ole lian äänekäs kun pelaan. Jos taas katson esim. Vampire Diaries ulkoisen DVD aseman kautta niin en kytke Cooler boostia päälle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 288
Viestejä
4 193 401
Jäsenet
70 896
Uusin jäsen
sussu

Hinta.fi

Ylös Bottom