Mitään sairaalaverkon alasajamista ei ole tapahtumassa vaan kyseessä on tehottomien yöpäivystysten leikkaaminen. Kaikki muu on oppisition valepropagandaa.No vaikka ajaneet sairaalaverkkoa aktiivisesti alas. Purra vouhottaa jostain EU- kriteereistä koko ajan sille ja tälle,
Perussuomalaiset on hyvin selkeästi ilmaisseet kokoajan ettei lähitulevaisuudessa ole mitään aikeita erota EU:sta.miks ihmeessä kun koko paskasta pitäisi erota ja olla välittämättä kun euroskeptisiä ollaan.
Ja ne pumppuhinnat on kuitenkin helvetin paljon matalampia vrt jos oltaisiin jatkettu edellisen hallituksen linjalla ja toimilla. Persut ei voi määrätä eikä persujen ole koskaan ollutkaan tarkoituksena määrä globaaleja markkinahintoja tai muita ulkoisia tekijöitä joille ei voi mitään.Polttoaineen pumppuhinnat on edelleen koholla verrattuna siihen 1.4-1.6 mitä oli pitkään ja heittelee ihan hulluna päivästä toiseen. Mitään ei persut ole tehneet ton hillitsemiseen tai alan kartellirakenteiden purkamiseen.
Tuo on vähän kuin ruikuttaisi siitä että desifiointi-aine sattuu kun sillä puhdistaa haavan. Mikään ei pakottanut äänestämään vajaälyistä kommaribimbojen sirkusta tuhoamaan Suomen talous. Persuilla varmasti olisi tahtoa vetää kunnolla verot alas, mutta hallituksessa on kolme tai ainakin kaksi muuta puoluetta jotka taistelevat sitä vastaan.ALV:n korotus oli yksselitteisesti perseestä maassa missä alvi on jo muutenkin aivan valtava kuluttamisen jarru etenkin niille jotka kaikki lisätulonsa laittaisivat kulutukseen
Vaikka elettäisiin vuotta 3000 ja oltaisiin Marsissa niin jos Suomen yhteiskunta on edelleen jossain määrin olemassa, tuloveroa ei tule nostaa edes promillen tuhannesosalla. Tulovero ja samoin pääomatulovero on kaikista pahimpia mahdollisia veroja mitä voi nostaa yhteiskunnan talouden ja tulevaisuuden kannalta., ihan kun ei olisi voinut nostaa tuloveroa tai pääomatuloveroa,
Aika pitkä litania rajoituksia on kyllä tulossa. Toki haittamamujen massakarkoituksia ei ole, mutta ratkaisu siihen ei ole "yllättäen" olla äänestämättä persuja vaan äänestää kahta kovemmin ja houkutella muut mukaan. Mikään muu puolue ei tule asiaan koskaan puuttumaan kuin pakon edessä.Maahanmuuttoon ei ole tullut mitään tolkullisia rajauksia.
Näillä estetään asiakirjojen hommaaminen ja järjestelmän rasittaminen turhaan/läpällä ja pidetään huoli että vain ne jotka niitä tarvitsee sinne menee niitä hakemaan. Jos ne olisi "ilmaisia" niin se vaatisi joko verojen nostoa eli maksaisit niistä kuitenkin tai sitten orjuutta jossa virkamiehet pakotetaan tekemään ilmaiseksi töitä. Itseäni ei ainakaan kiinnosta kustantaa omasta pussista jonkun Jorman aseluvan käsittelyä ja jos itse hommaan aseita niin maksan niistä mielelläni itse kuten kuuluukin.Viranomaismaksuihin tulee jotain typeriä korotuksia, siis yleisesti sellaisiin moniin asiointeihin mitä mun mielestäni ei pitäisi tehdä ollenkaan tai pitäisi olla ilmaista. Esimerkiks passin uusinta ei mun mielestäni pitäisi maksaa mitään koska se on mun kansalaisoikeuteni saada passi. Samaa en ymmärrä jonkun aseluvan hakemisen kanssa, senkin pitäs olla ilmasta jos tollasta halutaan pitää. En minä halua mitään paperia ja haastatteluja vaan sen aseen, mutta mulle OK osallistua haastatteluun jos joku sellasen tahtoo omalla rahallaan mulle tehdä. Halu on vaan "piilo"verottaa noissakin.
Mun mielestä tässä näkyy hyvin että kyse ei ole siitä mitä persut on tehneet vaan siitä että Suomessa on ääripunainen valemedia eli HS ja YLE jotka tietoisesti valehtelevat ja levittävät opposition disinformaatiota hallituksen toimista ja toisaalta taas pimittävät tietoa hallituksen myönteisistä päätöksistä ja teoista aina kun pystyvät. Suuret massat eivät valitettavasti ole X:ssä joten heillä on käytännössä vain valeuutismedioita informaatiolähteinään.Tässä nyt pari juttua mikä tulee mieleen. Sinällään ei kiinnosta mitä ne vaihtoehdot olisi olleet. Kerran olen muistaakseni auttanu persut hallitukseen ja tekivät silloinkin kutakuinkin päinvastaista mitä mulle luvattiin. Tällä kertaa jätin äänestämättä, enkä ole katunut sillä mitään mulle relevanttia persuhommaa ei sieltä olisi tullut.
Toinen syy on sitten se että meillä on viimein hallitus joka kantaa vastuuta yhteiskunnasta ja tekee vaikeita päätöksiä eikä juokse heti karkuun jos oma instagram-imago meinaa siitä ottaa kolauksen.