Melkosen hauskoja nämä etnisyys-keskustelut. Aina ne lähtee liikkeelle jostain Suomessa ulkomaalaisille vanhemmille syntyneestä lapsesta tai henkilöstä, joka ei edes itse pidä itseään suomalaisena. Mistä tämä keskustelu lähti nyt liikkeelle, nii kuinka moni pitää tätä koripalloilijanaista etnisesti suomalaisena, kun hän itse sanoo olevansa ennen kaikkea sudanilainen?
Lisäksi aina tämä sama vääntö, että kuinka monta prosenttia pitää olla suomalaista etnisyyttää plaaplaa ja kuinka monta sukupolvea pitää olla Suomessa asunut, että on etnisesti suomalainen. Tähän ei ole olemassa vastausta, joka tyydyttäisi anti-etnonasuja, siitä syystä, että heidän väittelyltänsä menisi pohja, ja joutuisivat olemaan samaa mieltä etnonasujen kanssa.
Sama ilmiö, kuin massamaahanmuuttoa, tp-ruljanssia ym kannattavilta kun kysyy, että missä menee raja, että kuinka paljon voidaan ottaa ihmisiä maahan. Ei voida sanoa rajaa, koska sitten jouduttaisiin olemaan yhtä mieltä "rasistien" kanssa siitä, että yksinkertaisesti ei kaikkia voida ottaa vastaan.
Tarpeeksi kun saivarrellaan ja esitetään tyhmää, niin kaikki maailman ihmiset on afrikkalaisia, sieltähän homo sapiens on liikkeelle lähtenyt. Ei mitään muita etnisyyksiä ole edes olemassa.
e: unohtui mainita, että minua ihmetyttää kovin se, että miten etnisen suomalaisen määrittäminen voi olla niin vaikeaa jollekin, joka pystyy erottelemaan etnisen skotin, irkun ja englantilaisen toisistaan.