Vähän jotain tuommoista kuvittelinkin. Tuota akun cp350 olen katsellut jolla hintaa korkeammalla kuvulla olisi päälle 3 tonnia. Pitänee käydä suoraan liikkeestä kysymässä tiukkaa hintaa.
Aku on varmaan laadukkaampi absoluuttisella asteikolla, mutte itse hankin Respon 350x150 750kg kärrin tiukalla tarjouksella noin 1500e ja erikseen korkean kuomun Kärkkäiseltä alepäivänä jotain 600e tms, eli merkittävästi halvemmalla kuin tuo 3 tonnia mitä tuo Aku maksaisi. Toki kuomu piti asentaa itse liikkeen takapihalla vesisateessa, että rahan lisäksi kustannuksia tuli äärettömän vitutuksen muodossa
Olen ollut erittäin tyytyväinen Respoon, erittäin jämäkä, taitaa olla itseasiassa jopa painavampi kuin toi Aku - kantaa sitten vähemmän ja muutenkin taitaa olla rekisteröity vain 750kg kuormalle ei 825kg kuormalle, mutta itse olen lähtenyt siitä, että otan mieluummin sakot ylikuormasta raskaalla ja jämäkällä kärryllä kun kuljetan isoa sallittua kuormaa rimpulapaskalla. Suurin osa kärryistä mitä kävin potkimassa oli noita rimpulapaskoja, Respo oli omassa luokassaan, Akua en potkinut mutta varmasti hyvä.