Pelituolit

Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
844
Auttakaapas nyt valitsemaan jakkara. Ostin arozzin verona pro 2:n gigantista, mutta voi luoja miten shiti jakkara tuo on omalle kropalle. 2 istuttua iltaa ja sekä niska, että selkä ihan tohjona. Eli palautus päätös syntyi äkkiä.

Meinasinkin nyt tilata jakkaraa sitten jimssiltä. Katselin Noblechairin epiciä ja heroa. Epic kiinnostaa hieman edullisemman hintansa vuoksi.

Mutta onko jokin todellinen turn around tekijä näissä jakkaroissa? Vai olisiko suositella jopa vielä parempaa vaihtoehtoa? Secretlabin omegaakin pohdin, mutta toimitusaika menisi melkein helmikuulle, joten se sulkee tämän vaihtoehdon pois.

Edit: tuolin etsinnässä hyödynnettävät mitat 175/81.
 
Viimeksi muokattu:

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 121
Omegaa en ole testannut, mutta SecretLabin Titanille täältä kahden (useita tunteja päivittäin koneella istuvan) henkilön suositukset. :thumbsup:
Noi SecretLabin toimitusajat on aina "varman päälle" ja käsittääkseni suurin osa (kaikki?) täälläkin tilanneista on saanut tuolin käsiinsä reilusti ennen toimitusaika-arviota.
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
136
Noi SecretLabin toimitusajat on aina "varman päälle" ja käsittääkseni suurin osa (kaikki?) täälläkin tilanneista on saanut tuolin käsiinsä reilusti ennen toimitusaika-arviota.
Tilattiin Omega ja Titan, kun alkoi BF tarjoukset. 23.12. oli arvio lähetykselle, mutta mitään ei ole kuulunut. Eipä tässä olla vielä kuin päivän myöhässä pyhien takia, mutta ei näemmä aina ole varman päälle nuo arviot.
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 121
Tilattiin Omega ja Titan, kun alkoi BF tarjoukset. 23.12. oli arvio lähetykselle, mutta mitään ei ole kuulunut. Eipä tässä olla vielä kuin päivän myöhässä pyhien takia, mutta ei näemmä aina ole varman päälle nuo arviot.
Hyvä tietää. On itelle eka kerta, kun kuulen, että SL ei ole lähettänyt reippaasti etuajassa, saati sitten myöhässä arviosta. :thumbsup:
Toki BF aiheuttanut varmaan kaikille kaupoille erilaisia logistisia ongelmia, riippumatta siitä ovatko siihen itse edes osallistuneet. :D
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 332
Itsellä käytössä Markus (feikkinahka), mutta säädettävät käsinojat ja varsinkin säädettävä ristiselän tuki olisi jees, joten laitoin tuon tilaukseen. Vaikuttaa varsin hyvältä ja ulkonäkökin on varsin hillitty.
Vihdoin tuli koottua (Noblechairs Hero ST Limited Edition). Penkistä oli jäänyt pultit käsinojalle kiinnittämättä, mutta onneksi Jimm's lähetti nopeasti varaosasetin postitse.

Markukseen verrattuna tämä on kyllä mielestäni paljon parempi. Käsinojat säätyvät joka suuntaan ja selkänoja tukee paljon paremmin. Itse tykkään myös jämäkämmistä pehmusteista - luultavasti kestävät pidempään hyvinä kuin valmiiksi plösöissä. Markuksen selkänöja oli vähän niin ja jäin, kun verkkoa. Ei siis oikein kunnolla tukenut omaa alaselkää toisin kuin tämä. Koon puolesta molemmat ovat hyvin lähellä toisiaan. Hero ehkä jopa hieman pienempi (tai tuntuu kapeammalta käytännössä). Varsin mukavan pelkistetyn näköinen myös.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
659
Vihdoin tuli koottua (Noblechairs Hero ST Limited Edition). Penkistä oli jäänyt pultit käsinojalle kiinnittämättä, mutta onneksi Jimm's lähetti nopeasti varaosasetin postitse.

Markukseen verrattuna tämä on kyllä mielestäni paljon parempi. Käsinojat säätyvät joka suuntaan ja selkänoja tukee paljon paremmin. Itse tykkään myös jämäkämmistä pehmusteista - luultavasti kestävät pidempään hyvinä kuin valmiiksi plösöissä. Markuksen selkänöja oli vähän niin ja jäin, kun verkkoa. Ei siis oikein kunnolla tukenut omaa alaselkää toisin kuin tämä. Koon puolesta molemmat ovat hyvin lähellä toisiaan. Hero ehkä jopa hieman pienempi (tai tuntuu kapeammalta käytännössä). Varsin mukavan pelkistetyn näköinen myös.
Ajattelin käydä koeistumassa Ikean Järvfjalletin ja Långfjällin, mutta tuo yllämainittu Noble Chair hero voisi olla ominaisuuksilta paras, vaikka io-techin testin mukaan onkin pidemmälle ihmiselle ilmeisesti suunnattu (on kuitenkin varmasti mukava ja ihan kivan näköinenkin tosiaan). Herman Miller Aeron voisi olla top end ratkaisu, jos mikään noista ei tunnu hyvältä (noblechairia tosin ei taida voida käydä koeistumassa missään pk-seudulla :/)
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Ajattelin käydä koeistumassa Ikean Järvfjalletin ja Långfjällin, mutta tuo yllämainittu Noble Chair hero voisi olla ominaisuuksilta paras, vaikka io-techin testin mukaan onkin pidemmälle ihmiselle ilmeisesti suunnattu (on kuitenkin varmasti mukava ja ihan kivan näköinenkin tosiaan). Herman Miller Aeron voisi olla top end ratkaisu, jos mikään noista ei tunnu hyvältä (noblechairia tosin ei taida voida käydä koeistumassa missään pk-seudulla :/)
Saa noihin heroihin lyhyemmän kaasujousenkin, mutta kannattaa huomioida että vain se -5cm jousi lyhentää minimikorkeutta, muut ei.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
659
Juuh emmä niin lyhyt ole, mutta toi kokonaisuutena näyttää massiiviseltä. Joku niskatyyny voi tulla 170 senttiselle turhan korkealle.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
844
Tuota pohdin itsekkin, kun 175cm pitkä olen. Tilasin nyt kuitenkin heron ja -5cm kaasujousen, josko saisi sillä penkin kohdilleen. Tuntuu hurjalta että istumakorkeus on 48cm, kun tässä väliaikaisessa arozzissa 43cm tuntuu korkealta.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 332
Itse olen 184cm (armeijan mittausten mukaan), niin ei ole kyllä koon puolesta ongelmia. Itse tykkään käyttää myös jalkatukea, niin senkin puolesta aika se ja sama kuinka korkea tuoli on.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
659
Aight! Mä jätän sitten tuon tuolin teille hujopeille. Ostan nyt jonkun halppisikean ja ensi vuoden tulojen mukaan päivittelen sen sitten johonkin eiköteilläolemitäänkalliimpaa - liikkuvista käsinojista +280e- malliin.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
801
Aight! Mä jätän sitten tuon tuolin teille hujopeille. Ostan nyt jonkun halppisikean ja ensi vuoden tulojen mukaan päivittelen sen sitten johonkin eiköteilläolemitäänkalliimpaa - liikkuvista käsinojista +280e- malliin.
Entäs noi secretlabsit? Ois ale ja ilmaiset postit.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
844
Eikös secretlab oo ihan samalla korkeudella ja lähes identtisillä mitoilla kuin NC Hero?
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
844
No, omega on speksattu istumakorkeudeltaan matalimmillaan 46cm, eli 1,5cm matalemmalle kuin titan. Mutta tosiaan se ristiseläntuen puute on negattivinen puute jo tuossa hintatasossa.

Todella toivon, että tuo Hero olisi pätevä jakkara, selkäsärky ei oikein ole mua varten. Siitä kun on saanut kärsiä huonojen autojen istuimienkin vuoksi ihan riittävästi.
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 298
Tuohon Ergo Chair 2:een päädyin Cougar Argon ja kotimaisten myyjien sijasta. Kolmisen viikkoa pitää odotella.
Argo olisi ollut ~100€ kalliimpi tuolla Powerin hinnalla.
 

Adasme

Tukijäsen
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
656
Itsekin olen pitkään etsinyt kunnollista työtuolia/toimistotuolia/pelituolia kun entinen ~10v ikäinen hajonnut.
iskun poistettuja toimistotuoleja katsellut ja hintaa yms kauhistelleena päätin käydä myös Jyskissä katsastamassa ja vain 1 tuoli oli hyvä omaan mieleeni,jonka koeistuin ja tutkin


Ostin tämän ja nyt odottelen jotta voipi noutaa 1-2vkon sisään.

Onko kenelläkään kokemusta tästä tuolista,miten kestää tuo nahkapäälyste,jousitus,pyörät yms pitempää käyttöä?
Toivottavasti ei nyt ihan susi tuoli ole jonka ostin?
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 298
Ei varsinainen pelituoli, mutta kyllä tuolla pelailee ja harrastaa atk:ta.

IMG_20210120_200108_1.jpg

Huomioita alle vkon käytöllä:
Melko leveä istuin osa ja käsinojia pitää vielä yrittää säätää kapeammalle ja hieman taakse päin. Säätöalue käsinojien rungoille ei ole laaja.
Lukkiutumattomien käsinojien hyvyydestä/huonoudesta ei vielä ole muodostunut mielipidettä. Omaan käyttöön pehmustus ei ole liian kova.
Istuin sopivasti pehmustettu ja niskatuki mukavan tuntuinen. Selkänoja menee reilusti taaksepäin, niskatuen ansiosta mukava katsellä näytöltä vaikka sarjoja.
Selkätuen verkkokangas sopivan napakka.

Hintaa tuli ~400€. Joku kampanja päällä edelleen ja netistä löytyi lisäksi toimiva -10% alekoodi.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
659
Tota Numlockin tuolia suitsutetaan melkein kaikkialla. Mistä ostit ja mikä tuo malli olikaan? Mulla tulossa nyt Herman Milleri, tulee tuohon telkkarin viereen, niin design edellä valitsin sitten lopulta, vaikka toki tuokin on kaikkea muuta kuin ruma (ja tota ei tainnut saada suomesta?).
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 298
Tota Numlockin tuolia suitsutetaan melkein kaikkialla. Mistä ostit ja mikä tuo malli olikaan? Mulla tulossa nyt Herman Milleri, tulee tuohon telkkarin viereen, niin design edellä valitsin sitten lopulta, vaikka toki tuokin on kaikkea muuta kuin ruma (ja tota ei tainnut saada suomesta?).
Suoraa valmistajalta, Euroopan varasto Hollannissa:
Kinn Chair toinen hyvä, mutta siinä ei niskatukea ollenkaan.

Millerit varmasti parempia, mutta hintaa noin tuplat, mikä itselleni hieman liikaa.

Suitsutuksesta puheenollen, vaikea tilata suomalaisilta toimittajilta kun ei löydy minkäänlaisia arvosteluja. Lisäksi samoja tuoleja myydään eri nimillä.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
659
Juuh GN oli esimerkiksi toi Aeron ja ErgoChair2 ja sanoivat, että ensimmäinen toimistolle tullu varaa aina ergon. Oon yllättynyt kuinka halpa toi on (emmä nyt enää ala omaa tilausta perumaan, mutta jos olisin tienny, niin olisin ottanut varmaan ton).

Mä tuun katsoo monta tuntia päivässä tuolin takalistoa ja Aeron on vähemmän massiivinen (olohuoneessa ei-niin-silmiin-pomppaava).

Sen verran tuli luettua pelituoliarvosteluita, että päädyin itsekin toimistotuoliin (lisäksi en olis kehdannut laittaa pelituolia firman piikkiin).
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
53
Ei varsinainen pelituoli, mutta kyllä tuolla pelailee ja harrastaa atk:ta.


Huomioita alle vkon käytöllä:
Melko leveä istuin osa ja käsinojia pitää vielä yrittää säätää kapeammalle ja hieman taakse päin. Säätöalue käsinojien rungoille ei ole laaja.
Lukkiutumattomien käsinojien hyvyydestä/huonoudesta ei vielä ole muodostunut mielipidettä. Omaan käyttöön pehmustus ei ole liian kova.
Istuin sopivasti pehmustettu ja niskatuki mukavan tuntuinen. Selkänoja menee reilusti taaksepäin, niskatuen ansiosta mukava katsellä näytöltä vaikka sarjoja.
Selkätuen verkkokangas sopivan napakka.

Hintaa tuli ~400€. Joku kampanja päällä edelleen ja netistä löytyi lisäksi toimiva -10% alekoodi.
Saako tuon niskatuen pois jotenkin fiksusti? Kyseinen tuoli kiinnostaa, mutta en ole ihan varma haluanko pitkässä juoksussa niskatukea niin mielelläni hommaisin tuolin jossa se on, mutta voi tarpeen tullen poistaa fiksusti.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 102
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 298
Saako tuon niskatuen pois jotenkin fiksusti? Kyseinen tuoli kiinnostaa, mutta en ole ihan varma haluanko pitkässä juoksussa niskatukea niin mielelläni hommaisin tuolin jossa se on, mutta voi tarpeen tullen poistaa fiksusti.
Juuri noin. Sitä ei ole pakko asentaa. Kiinnityskohta jää piiloon ainakin suoraan takaa katsoessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
327
Hirveitä virityksiä nykyset tuolit. Oon kytännyt jo monta vuotta uutta tuolia, mutta toimistotuoleihin tuli verkkokangasbuumi, säädettävät käsinojat hävis ainakin osin ja pelituolit on noita naurettavia rallityynytuoleja pääosin.
Arozzi Primo ym. malliset voisi ehkä toimia, mutta taitaa mennä noilla hinnoilla nykysen 10v vanhan halpis sotka toimistotuolin uudelleenverhoiluksi ja lisäpehmustukseksi suomalaisella työvoimalla.
On testattu malli mun kropalle, kaasujousi on pysynyt kunnossa kuitenkin ja kaikkia osia saa amazonista, jos niitä hajoo.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
533
l33t e-sport pro xxl tuoli saapui tänne. Nyt viikon jälkeen huomasin seuraavaa. Kiikun jos lukitsee ja laittaa painoa tuolin etureunaan, esim pois noustessa, niin naksahtaa kiikku eteenpäin. Kai ton lukossa pitäisi pysyä kun kerran lukko on. Onko vastaavia kokemuksia ?
 
Liittynyt
16.07.2018
Viestejä
36
l33t e-sport pro xxl tuoli saapui tänne. Nyt viikon jälkeen huomasin seuraavaa. Kiikun jos lukitsee ja laittaa painoa tuolin etureunaan, esim pois noustessa, niin naksahtaa kiikku eteenpäin. Kai ton lukossa pitäisi pysyä kun kerran lukko on. Onko vastaavia kokemuksia ?
Sama vika löytyy vanhasta mallista (l33t esport pro comfort), ostin joulukuussa 2018 Telialta tarjouksesta ja tuoli aloitti tekemään tuota noin vuoden käytön jälkeen. Olin takuuseen yhteydessä ja he lähettivät minulle uuden "kehdon" (siis sen osan johon kaasujousi ja istuinosa tulee kiinni). Minulla vain ongelmana etten saa tuota viallista kehtoa irti sitten millään joten vanhalla jatkettu tähän päivään. Tänään huomasin että istuinosan runko on antanut periksi, tukivarret vääntyneet ja pieni halkeamakin löytyy. Luulen että tuo naksahdus/paukahdus/klonkkuminen johtuu pettävästä istuin osasta. Siinäpä syy miksi tällä palstalla nyt etsin uutta tuolia seuraavaksi.

Se mitä eniten ihmettelen asiassa niin tuoli on kuitenkin specseiltään tarkoitettu max165kg painolle. Olen jo useita vuosia ollut hirveä jojoilia painoni kanssa ja tällä parin vuoden aikavälillä on heitellyt 90-110kg. Pituutta 185cm. Kuvittelin että pelivaraa jää kuitenkin se reilut 50kg niin tuolin olisi pitänyt kestää mutta näin parin vuoden kokemuksella tuskin enää l33ttiä hankin, vaikkakin mukava tuoli on edelleen mutta alkaa hieman hirvittää milloin lopullinen hajoaminen sattuu.

Nyt silmiini iski Noblechairsin Hero joko mustana tai DOOM kuosilla. Tästä minkäänlaisia kokemuksia?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
533
Sama vika löytyy vanhasta mallista (l33t esport pro comfort), ostin joulukuussa 2018 Telialta tarjouksesta ja tuoli aloitti tekemään tuota noin vuoden käytön jälkeen. Olin takuuseen yhteydessä ja he lähettivät minulle uuden "kehdon" (siis sen osan johon kaasujousi ja istuinosa tulee kiinni). Minulla vain ongelmana etten saa tuota viallista kehtoa irti sitten millään joten vanhalla jatkettu tähän päivään. Tänään huomasin että istuinosan runko on antanut periksi, tukivarret vääntyneet ja pieni halkeamakin löytyy. Luulen että tuo naksahdus/paukahdus/klonkkuminen johtuu pettävästä istuin osasta. Siinäpä syy miksi tällä palstalla nyt etsin uutta tuolia seuraavaksi.

Se mitä eniten ihmettelen asiassa niin tuoli on kuitenkin specseiltään tarkoitettu max165kg painolle. Olen jo useita vuosia ollut hirveä jojoilia painoni kanssa ja tällä parin vuoden aikavälillä on heitellyt 90-110kg. Pituutta 185cm. Kuvittelin että pelivaraa jää kuitenkin se reilut 50kg niin tuolin olisi pitänyt kestää mutta näin parin vuoden kokemuksella tuskin enää l33ttiä hankin, vaikkakin mukava tuoli on edelleen mutta alkaa hieman hirvittää milloin lopullinen hajoaminen sattuu.

Nyt silmiini iski Noblechairsin Hero joko mustana tai DOOM kuosilla. Tästä minkäänlaisia kokemuksia?
Herossa taitaa olla sama kiikku kuvien perusteella. Kuten myös verkkiksen blackstorm xxl tuolissa. Eiköhän noi samalta pajalta tule kaikki tuolit.

Itse yrittänyt elisan kanssa asioida ja palauttaa koko tuolin, kun ei ole vielä 14 vrk täynnä. Kovin nihkeäksi meni yhteyden pito pari päivän jälkeen ja nyt tämä viikko mennyt odotellessa. Jos olisi helpompi läheteltävä niin olisin vain laittanut takaisin. Tosiaan, kun ei tuota oikein suosiolla saa purettua enään niin saavat keksiä jotain millä se lähetetään takasin.

E: Itse ihmettelin maksimi painoa myös. L33T tuoli oli speksattu 185 ja itsellä painoa n120 ja paukkuminen alkoi alle viikossa.
 
Liittynyt
01.04.2020
Viestejä
609
Secretlabin Titan heitetty tilaukseen (Dark knight kuosissa.. :D).

Nykyinen tuoli on työpaikalta vuoden verran lainassa ollut Optimum XKN toimistotuoli, joka oli mielestäni suht tuore tapaus kun sen toimistolta kotiin kuskasin. Nyt tuoli nitisee ja natisee, sekä kallistuksensäätö on jostain syystä jumittunut. Tuoli on muuten ihan ok, mutta tuntuu että on mahdoton pitää hyvä ryhti ja pitää ala-selkä tuettuna pidemmän istunnon aikana (alaselkä ei vielä ole kipeä).

Tätä aikaisemmin käytin pari vuotta Ikean Markusta, jossa ongelmana oli käsituet, jotka eivät säätöjen puuttumisen vuoksi sopineet omaan käyttöön, muutenhan tuo on ihan hyvä tuoli tuohon hintaan. Markusta varten olen hommannut "aftermarket" säädettävät käsituet, jotka olisi mahdollista modailla tuoliin kiinni, mutta kerkesin saamaan työpaikalta uuden tuolin ennen tuota operaatiota.

Titanille toimitus oli arvioitu maaliskuun alkuun, joten täytyykin varmaan heittää parit kommentit tuolista kun se tänne kotiovelle saapuu.
Nämä Secretlabin jakkarat vaikuttavat olevan sen verran hyvässä maineessa, että näistä saisi varmaan IO-Techin porukka hyvän testinkin väsättyä.

Täältä saisi Porin toimistolle tuolin testiin jos on kiinnostusta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Saakos tollasia "ergotuoleja" ilman mitään meshejä? Mulla on 90% vuodesta viileää kotona, ja tollanen reikätuoli tarkoittais sitä, että pitäis laittaa entistä enemmän vaatetta päälle. Topattu istuin- ja selkänoja lämmittää yllättävän mukavasti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
533
Iskusta löytyy ainakin still s2. Sitä saa verkolla ja verhoiltuna.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Secretlabin Titan heitetty tilaukseen (Dark knight kuosissa.. :D).

Nykyinen tuoli on työpaikalta vuoden verran lainassa ollut Optimum XKN toimistotuoli, joka oli mielestäni suht tuore tapaus kun sen toimistolta kotiin kuskasin. Nyt tuoli nitisee ja natisee, sekä kallistuksensäätö on jostain syystä jumittunut. Tuoli on muuten ihan ok, mutta tuntuu että on mahdoton pitää hyvä ryhti ja pitää ala-selkä tuettuna pidemmän istunnon aikana (alaselkä ei vielä ole kipeä).

Tätä aikaisemmin käytin pari vuotta Ikean Markusta, jossa ongelmana oli käsituet, jotka eivät säätöjen puuttumisen vuoksi sopineet omaan käyttöön, muutenhan tuo on ihan hyvä tuoli tuohon hintaan. Markusta varten olen hommannut "aftermarket" säädettävät käsituet, jotka olisi mahdollista modailla tuoliin kiinni, mutta kerkesin saamaan työpaikalta uuden tuolin ennen tuota operaatiota.

Titanille toimitus oli arvioitu maaliskuun alkuun, joten täytyykin varmaan heittää parit kommentit tuolista kun se tänne kotiovelle saapuu.
Nämä Secretlabin jakkarat vaikuttavat olevan sen verran hyvässä maineessa, että näistä saisi varmaan IO-Techin porukka hyvän testinkin väsättyä.
Titanilla persettä jumitettu 2,5v nyt. Ei oikeen mitään pahaa sanottavaa, hyvä vehje ilman ylimääräsiä nitinöitä tai natinoita. Ristiseläntuki tässä vehkeessä oikeestaan se tärkein osa itelle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
533
l33t e-sport pro xxl tuoli saapui tänne. Nyt viikon jälkeen huomasin seuraavaa. Kiikun jos lukitsee ja laittaa painoa tuolin etureunaan, esim pois noustessa, niin naksahtaa kiikku eteenpäin. Kai ton lukossa pitäisi pysyä kun kerran lukko on. Onko vastaavia kokemuksia ?
Tää case sai päätöksen ja tuoli lähtee takasin. Mitähän tilalle. Iskun step kiinnostaisi, mutta tällä hetkellä ei perse kestä ostaa millään tonnin tuolia.

Tällähetkellä alla hajoamispisteessä oleva Arozzi torretta xl, johon modattu iskun jalka. Tästä alkaa iskari olemaan loppu (ikää noin 20v) ja ristikosta alkaa pikkuhiljaa pyörän kiinnityspaikat antautumaan. Tässä on silti vähemmän klappia joka suuntaan, kun tuossa uudessa l33tissä :D
 
Liittynyt
01.04.2020
Viestejä
609
Titanilla persettä jumitettu 2,5v nyt. Ei oikeen mitään pahaa sanottavaa, hyvä vehje ilman ylimääräsiä nitinöitä tai natinoita. Ristiseläntuki tässä vehkeessä oikeestaan se tärkein osa itelle.
Joo tuo ristiseläntuki oli kyllä kieltämättä itselläkin yksi syy miksi päädyin tähän. Jimmsiltä katselin Noblechaireja, mutta heti pisti silmään se hemmetin tyynyviritelmä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
533
Joo tuo ristiseläntuki oli kyllä kieltämättä itselläkin yksi syy miksi päädyin tähän. Jimmsiltä katselin Noblechaireja, mutta heti pisti silmään se hemmetin tyynyviritelmä.
Noblella ainakin herossa löytyy ristiseläntuki selkänojasta. Vaikkakin tyynyt on myös mukana.
 
Liittynyt
01.04.2020
Viestejä
609
Noblella ainakin herossa löytyy ristiseläntuki selkänojasta. Vaikkakin tyynyt on myös mukana.
No kappas niinpä muuten onkin. Tuossa EPIC-mallissa ei ilmeisesti ole?

Millaisia jalkatukia/korokkeita muuten porukalla on? Itselläni on Ikean Dagotto, joka on ainakin omasta mielestäni valitettavan rimpula (yllätys?). Tämänkin voisin päivitellä samaan syssyyn nyt uusiksi, jos tulee jotain varteenotettavia vaihtoehtoja.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 102
No kappas niinpä muuten onkin. Tuossa EPIC-mallissa ei ilmeisesti ole?

Millaisia jalkatukia/korokkeita muuten porukalla on? Itselläni on Ikean Dagotto, joka on ainakin omasta mielestäni valitettavan rimpula (yllätys?). Tämänkin voisin päivitellä samaan syssyyn nyt uusiksi, jos tulee jotain varteenotettavia vaihtoehtoja.
Epicissä ei ole, sillä nyt istun ja kirjoitan :) Jalkatukena on liimalevystä kyhäilty tuki. Tein tuon ratin polkimille, jäi vaan vähän pieneksi. Olisi pitänyt tehdä leveämmästä levystä.
 
Liittynyt
20.09.2017
Viestejä
298
No kappas niinpä muuten onkin. Tuossa EPIC-mallissa ei ilmeisesti ole?

Millaisia jalkatukia/korokkeita muuten porukalla on? Itselläni on Ikean Dagotto, joka on ainakin omasta mielestäni valitettavan rimpula (yllätys?). Tämänkin voisin päivitellä samaan syssyyn nyt uusiksi, jos tulee jotain varteenotettavia vaihtoehtoja.
Itsellä tämä, miellyttävä sukkien kanssa ja ilman. Ei pahaa sanottavaa, oli vaan melko tiukasti mytyssä kun otti paketista. Muutama päivä meni että palautui originaalimuotoonsa.

 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 011
Arozzi Torretalla alkaa tulla elinkaaren päähän hiljalleen ja jotain uutta tarvitsisi tilalle.

Mikä olisi hyvä valinta 200-250€ hintaluokassa? Pitäisi olla laadukasta tekoa ja hillityn näköinen. Gigantissa ja Powerissa kävin tutkimassa, mutta aika vähän pelituoleja oli testattavana.

Tämä oli yllättävän jämäkkä ja hyvä istua, mutta kesto arveluttaa.

Pelituoli NIBE musta/punainen | JYSK
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
619
Nykyinen sohva on vähän isohkon (ruma), niin mitäs pelituolia löytyy markkinoilta mihin saa ohjaimetkin jotenkin järkevästi? Esim. kaasukahvat ja joystick voi olla reunoilla.
IMG_20210205_180628_hdr.jpg
 

Liitteet

Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
81
Komppaan edellisiä SecretLab Titanin kehujia. 2v kulutettu omaa kangaspintaista eikä edes kankaassa näy kulumaa, vaikka tuolille on kiikkumekanismia myöten annettu runtua välillä ihan kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Komppaan edellisiä SecretLab Titanin kehujia. 3v kulutettu omaa kangaspintaista eikä edes kankaassa näy kulumaa, vaikka tuolille on kiikkumekanismia myöten annettu runtua välillä ihan kunnolla.
Eihän tota oo saanukkaan kankaisena kolmea vuotta? Muuten itelläkin olis kankaisena, mutta ite kun tätä 2018 kesällä ostelin niin oli pelkkää PU-nahkaa tai sit aitoa nahkaa.
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
81
Eihän tota oo saanukkaan kankaisena kolmea vuotta? Muuten itelläkin olis kankaisena, mutta ite kun tätä 2018 kesällä ostelin niin oli pelkkää PU-nahkaa tai sit aitoa nahkaa.
Olet oikeassa. Order shipped-päivämäärä oli 21.1.2019. Kestävä pinta silti.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 011
MAGNA-työtuoli (harmaa/musta)

Kävin istumassa tuoleja läpi ja tuo kyseinen tuoli oli tarjouksessa 219€. Oli sen verran hyvä istua, että oli pakko ottaa mukaan. Varsinkin alaselän kohdalta tuntuu, että oikeasti mietitty ergonomiaa, eikä vain laitettu tyynyä paikkamaan tilannetta. Painaa selvästi enemmän kuin edellinen hajonnut Arozzi Torretta ja kaikki metalliosatkin paljon paksumpia. Toivottavasti tämä kestäisi ainakin sen 4 vuotta mitä Arozzikin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 092
Viestejä
4 191 188
Jäsenet
70 862
Uusin jäsen
pesä_

Hinta.fi

Ylös Bottom