Ostin kesäkuun lopussa Veikon Koneesta L33T gaming E-sport Pro Excellence jakkaran tarjouksesta. Valintaan päädyin, koska en tykännyt perinteisissä pelituolissa olevista tyynyistä alaselän kohdilla vaan kaipasin enemmän säätövaraa. Tässä tuolissa ristiselkätukea voi pyöritellä sivussa olevasta nupista mieleisekseen eli lähentää tai loitontaa. Tuolia kuitenkaan testaamatta etukäteen, päädyin ostamaan sen. Positiivista tuolissa on leveä istuinosa ja juuri tuo säädettävä ristiselkätuki. Lisäksi käsinojat sain säädettyä sopivalle korkeudelle ja kulmaan. Tämän tuolin myötä selkäkivut ovat vähentyneet selvästi verrattuna entiseen vanhaan jakkaraan. Toistaiseksi tuolin kanssa ei ole ollut muuta ongelmaa kuin pyörät. Jo noin 5 h istumisen jälkeen hajosi ensimmäinen pyörä. Tein reklamaation ja L33T tuolien valmistaja sitten lähetti viisi uutta pyörää tilalle. Pyöriä on hajonnut säännöllisesti ja ne ovat laadultaan ihan kuraa. Vähän aikaa sitten sain uuden reklamaation myötä taas 10 uutta pyörää ja ne ovat saman laatuisia kuin nämä entisetkin eli sama hajoilu jatkuu. Tänään viimeksi lösähti taas yksi pyörä rikki kesken työskentelyn. Minusta on naurettavaa valmistajan puolelta tämmöinen pelleily näiden huonolaatuisten pyörien kanssa. Ehkä tulisi halvemmaksi laittaa paremmat pyörät tuoleihin kuin postittaa uusia jatkuvasti reklamaatioina asiakkaille tai ainakin itse luulisin niin. Osa ei välttämättä jaksa reklamoida ja ostaa itse paremmat pyörät? Ei tämä tuohu oikein anna valmistajasta kovin hyvää mielikuvaa muutenkaan. Mun mielestä kyl yli 200€ tuolin pyörien pitäis kestää pidempään. Seuraava tuoli tuskin on L33T gaming, mutta ei myöskään mikään vastaava vaan etsittävä jokin laadukkaampi. Välillä miettinyt, että olisi varmaan pitänyt maksaa 100-200 € enemmän ja ostaa parempi tuoli jo alunperin. Välillä tehnyt mieli raahata koko laitos takaisin Veikon Koneeseen. Parempiakin pyöriä näihin tuoleihin myydään, mutta en ole toistaiseksi ostanut. Saa nähdä kuinka kauan tuoli muuten kestää ehjänä näiden pyöräongelmien lisäksi.