Tori.fi:ssä nyt myös useampi Secretlab tuoli myynnissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eihän siinä ollut mitään vikaa. Tilasin tuon uuden TITAN Evo 2022 tuolin regular koossa ja Dark Knight Hybrid leatherette kuosilla. Tilauksen tein viime sunnuntaina ja perille kotiin paketti tuli eilen perjantaina. Eli viidentenä työpäivänä. Toimituspäivänä minulle soitettiin ja ilmoitettiin, että jos olet kotona niin paketti tulee välillä 17-21 ja kyseltiin ovikoodit yms. Erittäin hyvää palvelua siis kuljetusyhtiöltä.Mikä vika Fedexissä? Kai ne kotiin tuon kantaa, ei kyllä ole mahdollista lähtee mistään noutopisteeltä hakemaan.. Tuolihan näyttäisi hyvälle ja tekisi mieli laittaa tilaukseen.
Sen ymmärtää siinä kohtaa, kun testaa tuolia, jossa selkänojan tasainen osuus hartioiden kohdalla on 27cm kapeampi kuin hartianleveys ja "ralliulokkeiden" uloin kohta yhtä leveä kuin omat hartiat, kuten omalla kohdalla normi Titanissa. Painaa hartioita eteenpäin ja selkää kaarelle, joka ei ole pitkässä juoksussa kovinkaan miellyttävää.Selkänojan "rallipenkkimäisyys" eli noita reunan korokkeita haukutaan kaikkialla nettikeskusteluissa, joten oletin niiden olevan huono asia. Yllätyin kun nehän on ihan mahtava ominaisuus! Istun harvoin patsasmaisen ergonomisesti ja usein löydän itseni ties mienkälaisista asennoista. Nytkin tätä kirjoittaessa istun jalan ristissä penkillä, nojaten vasemmalle selkänojaan ja sekänojan vasemman reunan "korokkeeseen". En siis ymmärrä vihaa rallipenkkejä kohtaan, koska selkeästi ainakin tämän penkin reunat tuovat ainakin itselleni lisäarvoa. Ergonomisesti keskellä istuessa niitä ei huomaa.
Niin totta kyllä varmasti näin. Itsehhän olen kapea. Lie sitten kirjoittelijat leveitä.Sen ymmärtää siinä kohtaa, kun testaa tuolia, jossa selkänojan tasainen osuus hartioiden kohdalla on 27cm kapeampi kuin hartianleveys ja "ralliulokkeiden" uloin kohta yhtä leveä kuin omat hartiat, kuten omalla kohdalla normi Titanissa. Painaa hartioita eteenpäin ja selkää kaarelle, joka ei ole pitkässä juoksussa kovinkaan miellyttävää.
Sehän noissa tuolirevikoissa vähän on ongelmana, kun kaikki tuolit ei todellakaan sovi kaikille.. Itse kun tuolia etsin, yritin tubesta löytää silmämääräisesti itseni kokoisia kavereita ja katsella miten siihen mahtuvat.Niin totta kyllä varmasti näin. Itsehhän olen kapea. Lie sitten kirjoittelijat leveitä.
Itse keskustelua seuranneena halusin jakaa oman ostoksen ja kokemukseni.
Kyseessä Admiral työtuoli musta/harmaa, ostin maanantaina 23.8 ja saapui tänään 26.8. Hinta 220e posteineen.
Mitenkäs toi pärjää tärkeimmän ominaisuuden osalta eli pitääkö herkästi kaikenlaista natinaa ja rutinaa jos siinä hivenenkin liikahtaa/nojailee ? t: "Hermot ei kestä enää narisevia tuolinpaskoja"
Entä onko noi käsinojat mahdollista jättää myös asentamatta vai onko ne mahdollisesti jostain syystä rakenteen kannalta pakolliset olla kiinni ?
En kyllä parin kuukauden käytöllä pysty tätä suosittelemaan yhtään. Selkänojan pehmuste on ihan onnetonta materiaalia ja pehmentyy muutaman viikon käytöllä niin paljon että selkä painaa suoraan ristiselän tukea vasten. Ja tuo tuki itsessään tukee aika kapealta alueelta eli tuntuu lähinnä siltä että terävä muovin palanen painaa selkää vasten. Kerran takuuseen vaihdoin koko selkänojan mutta kun sama tapahtui toistamiseen niin kai tää vaan on tämmöinen. Käsittämätön design, lähtee kyllä paska vaihtoon.Tuli sitten tämmöinen Arozzin Primo hommattua, PU versiona kun ei ollut kankaista varastossa. Taitaa olla ihan sama vempele kuin noi Titan, Hero ja Stealth. On vaan positiivisia kokemuksia Arozzin takuun toimivuudesta niin taivuin tämän puoleen. Toki sain myös aika halvalla mikä helpotti valintaa. Onhan tää melkoinen valtaistuin Mezzon jälkeen kun itellä on ruhoa 195cm ja ~90kg, olin helposti varmaan parikymmentä senttiä liian pitkä siihen. Nyt ei mistään purista ja saa istua vähän leveämmin. Kaikki vaikuttaa ihan jämäkältä, ärsyttävintä lienee nariseva PU nahka mutta kai sekin asettuu ajan kanssa.
Itselläni kankaisena tuo sama tuoli ja erittäin hyvä istua näin 180cm/90kg jantterina, säädettävä ristiseläntuki on niin paljon parempi kuin tyyny joka oli aiemmassa DxRacer Kingissä ja se ei ollut muutenkaan läheskään yhtä mukava.En kyllä parin kuukauden käytöllä pysty tätä suosittelemaan yhtään. Selkänojan pehmuste on ihan onnetonta materiaalia ja pehmentyy muutaman viikon käytöllä niin paljon että selkä painaa suoraan ristiselän tukea vasten. Ja tuo tuki itsessään tukee aika kapealta alueelta eli tuntuu lähinnä siltä että terävä muovin palanen painaa selkää vasten. Kerran takuuseen vaihdoin koko selkänojan mutta kun sama tapahtui toistamiseen niin kai tää vaan on tämmöinen. Käsittämätön design, lähtee kyllä paska vaihtoon.
En ole muualtakaan lukenut, että muilla olisi vastaavia ongelmia ollut. Riippuu varmaan aika paljon miten siinä tuolissa istuu, ite tykkään rötvätä niin taitaa siihen olla pehmuste täysin riittämätön.Itselläni kankaisena tuo sama tuoli ja erittäin hyvä istua näin 180cm/90kg jantterina, säädettävä ristiseläntuki on niin paljon parempi kuin tyyny joka oli aiemmassa DxRacer Kingissä ja se ei ollut muutenkaan läheskään yhtä mukava.
Hyperx stealth on kyl ihan täyttä kultaa. Kangas tuskin kestää vuotta pidempään ja paskoo selän ihan varmasti kun ne tuolin kapealla olevat sivutuet painaa hartioita eteenpäin sen verran et siinä hieman takakenossa istuessa jo puolen tunnin jälkeen alkaa järkyttävä hartiakipu ja muutenkin niskan alueelle selkänoja hyvin epäergonominen sen pienen taivutuksen takia mikä sinne selkänojan yläpäähän on tehty.
mulla on toi ja se on ihan hyvä. Tästä on tietty parempia, mutta myös huonompia tuoleja. Annan arvosanaksi 3/5, koska en nyt löydä tästä mitään suurta miinusta.Eli tämä blast on varmasti yhtä hyvä?
HyperX Blast pelituoli (musta) - Gigantti verkkokauppa
HyperX Blast -pelituolissa on tekonahkainen päällinen, jonka tikattu timanttikuvioinen pinta tekee siitä hengittävän. Pehmustettuwww.gigantti.fi
No kuvasta päätellen vielä pahempi. Vaikuttaa yhtä kovalta (ei pehmustetty juuri yhtään) ja toi niskatukialue on vielä kovemmassa kulmassa mikä ei varmastikkaan oo niskalle hyväksi.Eli tämä blast on varmasti yhtä hyvä?
HyperX Blast pelituoli (musta) - Gigantti verkkokauppa
HyperX Blast -pelituolissa on tekonahkainen päällinen, jonka tikattu timanttikuvioinen pinta tekee siitä hengittävän. Pehmustettuwww.gigantti.fi
Onko kellään muulla Dxracer-tuolin omistajalla keinonahka varissut perseen alta lattialle? Tuoli on noin 7 vuotta vanha ja muuten todella hyvä tuoli, eikä muuta moittimista siis ole. Nyt vain harmittaa, että pitääkö ostaa uusi tuoli vaikka päällystä lukuunottamatta tämä menisi vielä toiset 7 vuotta.
Yritin vähän guuglailla ja löysin freemax-nimisen sivuston, joka myy vetoketjullista päällistä ko. tuoliin, mutta hinta on 250 dollaria. Ei hyvää päivää. Eikä edes näytä hyvältä se pussi, kun videota katsoo. Dxcover
Olisko mitään muuta konstia saada tuolista vielä kelpo vai pitääkö vain ostaa uusi?
Ohimennen istuin tämmöseen Ikeassa käydessä ja oli kyl yllättävänkin mukava. Hyvä kiikkumekanismi jossa selkänoja kallistuu jyrkemmin kuin istuin. Niskatuki ihan turhake. Erittäin hyvän oloinen hintaisekseen.Ikeasta saa nykyään tämmöstä jakkaraa, jos on yhtä laadukas kuin Markus niin voi olla ihan hyvä vaihtoehto: MATCHSPEL Pelituoli, Bomstad musta - IKEA
Laitapa Aurora Group Finlandille sähköpostia, voit hyvinkin saada uuden tilalle ilmaiseksi.Saako L33T-gaming pelituoleihin sopivaa kaasujousta jostain? Pääsi kaasut pihalle ja nyt penkki on ala-asennossa. En kuitenkaan jaksaisi ruveta logistisista syistä roudailemaan penkkejä suuntaan ja toiseen, niin vaihtojousi olisi tilanteeseen optimaalinen!
Tattis! Vanhasta tuolistani alkoi hajota päällysteet ja uusi oli ollut jo jonkin aikaa mielessä. Halusin myös jotain ergonomisempaa kun etätöitä paljon teen ja tämä vaikutti hyvältä. Nyt on reilun viikon tuota tullut käytettyä ja ihan tyytyväinen olen. Laminaateissa tosin lienee eroja, kun en omallani koe tätä liian liukuvaksi vaan aika sopivaksi.Itse keskustelua seuranneena halusin jakaa oman ostoksen ja kokemukseni.
Kyseessä Admiral työtuoli musta/harmaa, ostin maanantaina 23.8 ja saapui tänään 26.8. Hinta 220e posteineen.
Olen positiivisesti yllättänyt hinta/laatu suhteesta, olin todella skeptinen sen suhteen, että saan tarpeeksi säätöjä tuolista. Tuolissa osoittaitui olemaan n.400e tuolin säädöt, säädettävä ristiselän tuki, korkeussäädettävä selkänoja, korkeus/suuntasäädettävät käsinojat, kolmen asennon nojauskulmat, korkeussäädettävä niskatuki, hyvä laatuinen mesh- kangas, pystyn olemaan ilman paitaa eikä selkää raavi kankaan pinta. Lisäpojot tuoli saa minulta siitä miten hyväksi ristiselän tuen saa säädettyä, siis paineen määrän. Istumakorkeus on ilmoitettu olevan 48-56cm välillä, en tarkastanut. Tuolin istuin on kangaspäällysteinen, aika jämäkän oloinen, ei todellakaan ole tyyny, tähän ei vajoa. Käsinojien päällysten on pehmeähkö, muttei vaahtomuovin tai keinonahkan pehmuinen, itse en ole saanut näistä kipuja.
Olen itse 185cm ja n.100kg, mutta väitän tuolin sopivan säätöjen takia kaiken kokoisille. HUOM. renkaat ovat aika pyörivät laminaatilla, suosittelen toisia renkaita tai mattoa.
Suosittelen tätä ylitse kaiken maailman pelituolien, aivan mieletön ero ikean 70e keinonahkaiseen johtajan tuoliin.
Kyllä varmasti on eroja, sekä mielipide eroja siitä mikä on liukuva ja miten siitä tykkää, niistähän ei voi kiistellä Itse vaihdoin pelituolin renkaat tähän ja se tosiaan taas nostatti tuolin minimikorkeutta todella paljon, en sitä suosittele lyhyille/lyhyt jalkaisille. Mutta hyvä, että vinkistäni oli apua ja tuoli on ollut mieleesi!Tattis! Vanhasta tuolistani alkoi hajota päällysteet ja uusi oli ollut jo jonkin aikaa mielessä. Halusin myös jotain ergonomisempaa kun etätöitä paljon teen ja tämä vaikutti hyvältä. Nyt on reilun viikon tuota tullut käytettyä ja ihan tyytyväinen olen. Laminaateissa tosin lienee eroja, kun en omallani koe tätä liian liukuvaksi vaan aika sopivaksi.
Pojalle hakusessa ensimmäinen pelituoli ja tämmöisiä olisi tällä hetkellä tarjouksessa:
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Piranha Attack RGB V2 pelituoli - Gigantti verkkokauppa
Piranha Attack RGB V2 -pelituolissa on tukeva nailonjalusta, Class 4 -luokan kaasujousi, säädettävät metalliset käsinojat sekä henwww.gigantti.fi
Verkkiksen tuoli 40 euroa halvempi, mutta näyttävät kovasti ihan samalta tuolilta, mutta eri brändiltä. Onko kenelläkään kokemuksia näistä? Tällä hetkellä kallistumassa Verkkiksen tuoliin hinnan takia, mutta onko jotain syytä miksi valita kalliimpi Gigantin malli?
RGB-versiot siksi nyt ehdolla, koska voivat olla kova juttu noin 10-vuotiaalle. Painoa ei penkille tule paljoakaan eli tarvitse pelätä tuolin kantavuutta.
Tuskinpa muuttuu, kovasti Black Friday diilejä jo mainostavat. Eipä niillä oo tarvetta hintaakaan laskea kun ei taida vieläkään vastaavaa tuolia kangasverhoilulla olla muualta saatavilla. Eikä tossa kyllä pikasella mulkasulla näytä muuttuneen olennaisesti mikään. Käsinojien päällysteet vaihdettavissa mut muuten aika samanolonen vehje mitä oma 2018 ostettu Titan on, näemmä kans ristiseläntukea voi säätää pituussuunnassa kans nyt mikä on kyllä aika iso plussa. Muuta nyt ei pikasella vilkasulla vaikuttanu olevan, magneettinen niskatyyny jos sattuu remmit vituttamaan.Harmi kun Secretlabilla melko onnettomat "black friday sale" tarjoukset tuoleista, uusi evo-sarjan titan XL kiinnostaisi ja siinä alennus mustalla kankaalla huimat -30€, eivät taia malttaa uuesta mallista hintaa enempää pudottaa. Ehkäpä tilanne vielä muuttuu kun perjantai saapuu
Tuskinpa muuttuu, kovasti Black Friday diilejä jo mainostavat. Eipä niillä oo tarvetta hintaakaan laskea kun ei taida vieläkään vastaavaa tuolia kangasverhoilulla olla muualta saatavilla. Eikä tossa kyllä pikasella mulkasulla näytä muuttuneen olennaisesti mikään. Käsinojien päällysteet vaihdettavissa mut muuten aika samanolonen vehje mitä oma 2018 ostettu Titan on, näemmä kans ristiseläntukea voi säätää pituussuunnassa kans nyt mikä on kyllä aika iso plussa. Muuta nyt ei pikasella vilkasulla vaikuttanu olevan, magneettinen niskatyyny jos sattuu remmit vituttamaan.
Mut kestävä tuoli ollu, vieläkään ei oikeen mitään kulumajälkiä edes verhoilussa nähtävissä, mekanismit ei kolise ylimääräsiä yms. Hinnat vaan noussu siitä kun ite ostin, tän sai muistaakseni 399€ ja nyt tuolla samalla hinnalla ei taida Titania minkäänlaisena varianttina saada.
Jos suhteellisen tuoretta "vanhan mallin" Titan XL:ää löytyy käytettynä joltain niin voi semmoistakin tarjota
Mielestäni aika hyvin on tori.fi ollut näitä myynnissä - jopa XL malleja. Nytkin yski moinen myynnissä, mutta nahkaverhoiltu.
Alkusyksystä joku jopa pariin otteeseen tarjoisi (muistaakseni Lahden seuduilta) ihan uutta Titan XL 2022 tuolia huuto,net palavelussa.
Itse jahkailin pitkään SecretLab vs Kab Seating - kunnes löysin halvalla käytetyn Kab Seating toimistotuolin itselleni kotiin (Töissä myös Kab Seating tuoli)
Runko ja mekanismi lienee samat, mutta materiaaleissa eroja.Oli jo tilattuna Noblechairssin Hero black edition, mutta peruutin tilauksen kun hinta on kova ja samaa tuolia myydään huomattavasti edullisemminkin toki vähän heikommalla laadulla. Törmäsin multitronicissa tarjouksessa olleeseen L33T E-Sport Pro Excellence L tarjouksessa 189 e. Tämäkin näyttää samalta kuin Hero, Hyperx Stealth ja Titan. Onko tietoa onko "sama tuoli"? Varmaan tuohon hintaan ihan kelpo ostos?
L33T E-Sport Pro Excellence, L -pelituoli, punainen
Konttorikalusteliikkeet. Esimerkiksi Martela.Kävin paikallisessa Sotkassa ihmettelemässä tuolitarjontaa, jopa kallein 500€ tuoli oli kuin Kindermunasta, täyttä rihkamaa. Missä näitä oikeasti laadukkaita tuoleja on myynnissä niin, että niitä pääsee myös kokeilemaan ensin ostoa?
noblechairs tuoleihin saa lyhyitä kaasujousia:Hei kuulkaas! Hyviä ideoita otetaan vastaan pelituolista jonka saisi kohtalaisen matalaksi säädettyä, tuolin äyttäjä ei ole tosiaan pisimmästä päästä. Mieluusti sieltä abt 40cm tuntumasta saisi penkin korkeus lähteä. Monet noista tuoleista tuppaa alkamaan tuosta jostain 45-46cm paikkeilta ja ihmettelen täällä mikä olisi sopiva pelituoli hivenen lyhkäisemmälle henkilölle.
Itsellä ei ole kokemusta pelituoleista yhtään ja tuli vaan mieleen että lyhyellä saattaa olla "maahanylettymishaasteita" hyvää työskentelyasentoa etsiessä. Hintaa saisi olla alle 200e, mieluusti lähempänä 150e.
Kiitos vinkeistä jo etukäteen! Kaikki ehdotukset huomioidaan.
Noin muutenhan tämä olisi hyvä mutta itse tuolien hinnat karkaavat tulaan budjetista. Mutta hyvä tietää että joihinkin tuoleihin saa moisia varaosiakin.noblechairs tuoleihin saa lyhyitä kaasujousia:
Kokemusta moisista ei ole. Itse hoidin asian jalkatuella. Pätkä olen minäkinnoblechairs Kaasujousi - ekstralyhyt (-5 cm), musta - 27,90€
Ainutlaatuiset noblechairs-tuolit ovat ehdottomasti omaa luokkaansa ja yhdistävät noblen oman designin korkealaatuisiin materiaaleihin sekä äwww.jimms.fi
E: jos oikein tulkitsin niin ei tämäkään mene 40 senttiin tuolla lyhyellä jousellakaan vaan suunnilleen tuohon 45 cm korkeudelle..
Tuotakaan ole tullut ajatelleeksi(kun tässä jo vuodet miettinyt tuolin ostoa), olisihan tuo paljon fiksumpi noin tai edes säädettävissä.Secretlab titan evo regular koossa kotiutui. Verrattuna alle edeltäviin alle 150 euron Ikea/Masku tuoleihin verrattuna kaduttaa miksi olen kiduttanut selkääni noilla romuilla. Sitten miinukset: oikean käden tuon korkeuden säätö vipu poikki postituksessa? Omasta mielestäni käsinojat aivan liian edessä, tykkään vetää tuolin niin lähelle pöytää että vatsa lähes koskee pöytään. Siirsin vasemman käden tuen kiinnityspistettä 17cm taaksepäin. Nyt oikea käsi lepää tukevasti kokonaan kaarevalla pöydällä ja vasemman käden kyynärpää lepää käsituessa. Ilman 17 cm taaksepäin siirtoa käsinoja joutuisi olemaan joko pöydän päällä tai alla, nyt sopivasti pöydän ergonomisena jatkeena. Omasta mielestäni näin minimi rasitus hartioille pelatessa FPS pelejä.