Pelituolit

Liittynyt
30.12.2020
Viestejä
37
Minkäslaista tuolia suosittelisitte 170cm kukkakepille? Ja missäs paras valikoima jos haluais paikanpäällä käydä istuskelemassa?
 
Liittynyt
10.03.2021
Viestejä
134
Minkäslaista tuolia suosittelisitte 170cm kukkakepille? Ja missäs paras valikoima jos haluais paikanpäällä käydä istuskelemassa?
Pelituolia en suosittele ollenkaan, mutta jos sellainen kuitenkin on hankinnassa, niin Tammiston Gigantissa on aika paljon erilaisia kokeiltavana. Mikäli PK-seudulla asustat.

Mulla oli hetken aikaa Razer Iskur, ennen kuin palautin, mutta se oli ainakin jämäkkää tekoa. Hyvin paljon samanlainen kuin Secretlabin tuolit. Innovatiivinen säädettävä selkätuki löytyy, joka ainakin mulle toimi. Tuoli on nyt tarjouksessa 399e Powerissa ja Tammiston Powerista löytyy testattavana. Jos pelituolin olisin hommaamassa, niin ottaisin varmaan sen.
 
Liittynyt
30.12.2020
Viestejä
37
Pelituolia en suosittele ollenkaan, mutta jos sellainen kuitenkin on hankinnassa, niin Tammiston Gigantissa on aika paljon erilaisia kokeiltavana. Mikäli PK-seudulla asustat.

Mulla oli hetken aikaa Razer Iskur, ennen kuin palautin, mutta se oli ainakin jämäkkää tekoa. Hyvin paljon samanlainen kuin Secretlabin tuolit. Innovatiivinen säädettävä selkätuki löytyy, joka ainakin mulle toimi. Tuoli on nyt tarjouksessa 399e Powerissa ja Tammiston Powerista löytyy testattavana. Jos pelituolin olisin hommaamassa, niin ottaisin varmaan sen.
Kiitoksia vastauksesta. Täytyypä tutkia tuota Razer Iskuria. Valitettavasti asun Tampereella. Käy muukin kuin pelituoli, mutta max 700€ budjetilla mennään.
 
Liittynyt
10.03.2021
Viestejä
134
Kiitoksia vastauksesta. Täytyypä tutkia tuota Razer Iskuria. Valitettavasti asun Tampereella. Käy muukin kuin pelituoli, mutta max 700€ budjetilla mennään.
Kävin tossa Martela outletissa ja samalla reissulla tuota Razeria vielä testaan.

Muistin heti miksi palautin sen; kiikun vapauttamalla tuoli viettää liikaa eteen/alaspäin. Kiikkuessa joutuu sitten käyttämään jalkavoimia, joten se kiikkumisen rentouttava vaikutus kärsii. Istuin on myös melko kova (kuten Secretlabeissa), joten häntäluu kipeytyy pitkässä juoksussa. Muuten vaikutti ihan pätevältä edelleen, mutta ehken sittenkään voi suositella, mikäli nuo mainitsemani jutut häiritsee.

Kävin samalla testaamassa Martelan Logic 400:sta, joka vaikutti huomattavasti paremmalta ergonomian puolesta. Hyvät säädöt jne. Tuolla outletissä se maksoi uutena 749€, mutta normaalihinta taitaa olla päälle tonnin. Tuota mielummin suosittelisin, jos vaan budjetti venyy. Samaa tuolia sai käytettynä, mutta kunnostettuna 520€.

Mulla itsellä hyvän peli-/työtuolin etsintä jatkuu vielä, mutta tuo Logic 400 taisi mennä listan kärkeen.
 
Liittynyt
08.04.2019
Viestejä
73
Toi razer iskur ei näytä omaan silmään kovin hyvältä. Selän tuki on hyvän näköinen, mutta kuppi muotoilu näyttää ylikorostetulta ja epämukavalta.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Toi razer iskur ei näytä omaan silmään kovin hyvältä. Selän tuki on hyvän näköinen, mutta kuppi muotoilu näyttää ylikorostetulta ja epämukavalta.
Joo, ei kyllä mitään syytä harkita titanin tai heron sijaan tuollaista.
 
Liittynyt
10.03.2021
Viestejä
134
Tuo hartioiden eteenpäin ohjautuminen on yksi syy, miks en oikeen mitään pelituolia voi suositella.

Joo, ei kyllä mitään syytä harkita titanin tai heron sijaan tuollaista.
Näissähän on maltillisempi tuo selkänoja, mutta eikös nää oo >175cm pituisille suositeltuja. Kysyjä oli 170cm. Toki footrestin hommaamalla vois olla ihan hyviä.
 
Viimeksi muokattu:

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 107
Minkäslaista tuolia suosittelisitte 170cm kukkakepille? Ja missäs paras valikoima jos haluais paikanpäällä käydä istuskelemassa?
Mulla on noblechairs Epic. Ristiselän tyyny on irrallaan ja laitan joka kerralla käsin oikeaan kohtaan. Ristiselän tukea ei muuten tuolissa ole ollenkaan. Istumakorkeus on korkeahko ja saattaa vaatia jalkatukea. Itse tein hyllylevystä boksin jalkojen alle. Saahan niitä säädettäviäkin.
Toiminut hyvin ja vaikuttaa laadukkaalta. "Nahka" on paksua ja rei'itettyä. Toi on aika kova tuoli, kannattaa kokeilla tottuuko kroppa siihen.
Tässä on aika leveä tuo selkänojan tasainen osa niin ei paina hartioita eteenpäin ainakaan kapealla tyypillä.
Käsinojat säätyy vähän joka suuntaan. Vähän semmoiset muovirimpulat ne ovat mutta ajavat minulla asiansa.
 
Liittynyt
30.12.2020
Viestejä
37
Joo toi Titan kiinnostais, mutta mietityttää tuo yli 175 cm suositus ku ite oon vaan 170cm.
 
Liittynyt
10.03.2021
Viestejä
134
Joo toi Titan kiinnostais, mutta mietityttää tuo yli 175 cm suositus ku ite oon vaan 170cm.
Ostat jalkatuen siihen kaveriksi, jos ei jalat ylety kunnolla maahan. Verkkokaupassa on aika paljon erilaisia.
Titanhan on hieman leveämpi myös, mutta ei kuitenkaan niin paljoa, että siitä haittaa olis. Ainakaan mun mielestä. Pystyy istumaan jalat ristissä yms. että voi siitä olla jopa hyötyäkin.
Ei ton Titanin kans pitäis pieleen mennä, jos pelituolin haluaa, eikä työtuolia. Se kovahko penkki on semmoinen, joka ei mulle sovi, mutta muuten ihan kelpo tuoli. Käsinojat on paremmat kuin Noblechairseissa.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
404
Kellään kokemusta/tietoa esim. Ergo Finlandin, hjh OFFICEn tai ISKUn tuoleista?

..Tekisi mieli ostaa "kunnon" tuoli tälläkertaa. Kinnarpsin Plus[8] vaikutti oikein hyvältä kunnes selvisi että he myyvät ainoastaan yrityksille. Yksityisasiakkaat saavat tyytyä outletin valikoimaan.
noblechairs on myöskin mielessä mutta olen lukenut että tuolien mekanismit ovat heikkolaatuisia hintaan nähden ja en suoraan sanottuna ole ihastunut pelituolien lookkiin vaikka sellaisella tällähetkellä istunkin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 362
Kellään kokemusta/tietoa esim. Ergo Finlandin, hjh OFFICEn tai ISKUn tuoleista?

..Tekisi mieli ostaa "kunnon" tuoli tälläkertaa. Kinnarpsin Plus[8] vaikutti oikein hyvältä kunnes selvisi että he myyvät ainoastaan yrityksille. Yksityisasiakkaat saavat tyytyä outletin valikoimaan.
noblechairs on myöskin mielessä mutta olen lukenut että tuolien mekanismit ovat heikkolaatuisia hintaan nähden ja en suoraan sanottuna ole ihastunut pelituolien lookkiin vaikka sellaisella tällähetkellä istunkin.
Iskun Step on pari vuotta ollut töissä tuolina, ei tästä pahaa sanottavaa ole. Edellinen toimistotuoli oli joku loppuunkulutettu niin ei tosin kunnon vertailukohtaa ole. Tarkka malli on Step+ F 37CN, eli vähän leveämmällä istuimella 3, korkeammalla selkänojalla 7, niskatuki sekä pumpattava ristiseläntuki.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Iskun Step on pari vuotta ollut töissä tuolina, ei tästä pahaa sanottavaa ole. Edellinen toimistotuoli oli joku loppuunkulutettu niin ei tosin kunnon vertailukohtaa ole. Tarkka malli on Step+ F 37CN, eli vähän leveämmällä istuimella 3, korkeammalla selkänojalla 7, niskatuki sekä pumpattava ristiseläntuki.
Step on kyllä oikeasti jämäkkä istua kun ei ota pehmeällä istuimella ja täten ergonomisesti hyvä. Marteloille iso miinus kun tarjoavat vain pehmeää istuinta, täälläkin useat huomannut että aiheuttaa oireita liiallisen pehmeyden takia.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 107
Mulla taas Step ei sopinut selälle yhtään vaikka sitä miten sääti ja fyssarinkin kanssa sitä katsottiin. Oli kyllä käytetty kun sen sain vaan ei sitä vaan saanut sopivaksi. Martela tuntuu sopivan paremmin.
 
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
319
Kellään kokemusta/tietoa esim. Ergo Finlandin, hjh OFFICEn tai ISKUn tuoleista?

..Tekisi mieli ostaa "kunnon" tuoli tälläkertaa. Kinnarpsin Plus[8] vaikutti oikein hyvältä kunnes selvisi että he myyvät ainoastaan yrityksille. Yksityisasiakkaat saavat tyytyä outletin valikoimaan.
noblechairs on myöskin mielessä mutta olen lukenut että tuolien mekanismit ovat heikkolaatuisia hintaan nähden ja en suoraan sanottuna ole ihastunut pelituolien lookkiin vaikka sellaisella tällähetkellä istunkin.
Tuo Spektre näyttää vahvasti Wau Desk Chairilta, myykö eri nimellä vai kopio? Wau Desk chair on saanut paljon palautetta heikoista käsinojista.
Iskun Step oli aikaisemmin meillä käytössä toimistolla kunnes päivitettiin Iskun Still Light tuoleihin, molemmat hyviä.
Tällä hetkellä kuitenkin käytössä Martelan Logic 400 tuoli, mikä on omasta mielestäni parempi. (Ainoastaan KABin valvomotuolit olleet parempia istua mutta ne ovat hinnaltaankin sitten eri luokassa)
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
404
Tuo Spektre näyttää vahvasti Wau Desk Chairilta, myykö eri nimellä vai kopio? Wau Desk chair on saanut paljon palautetta heikoista käsinojista.
Iskun Step oli aikaisemmin meillä käytössä toimistolla kunnes päivitettiin Iskun Still Light tuoleihin, molemmat hyviä.
Tällä hetkellä kuitenkin käytössä Martelan Logic 400 tuoli, mikä on omasta mielestäni parempi. (Ainoastaan KABin valvomotuolit olleet parempia istua mutta ne ovat hinnaltaankin sitten eri luokassa)
Niinpä näkyy, mahdollisesti jotain bulkkiskeidaa jonka saa brändättyä itselleen? Tuolin lähikuvat eivät muutenkaan oikein vakuuttaneet.

Tuo Logic 400 vaikuttaa hyvältä, kiitos.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Heroa kokeillessani pyyhkiytyi kyllä pelituolit vaihtoehdoista kokonaan. Kyllä tuon ylöspäin menevän kulman istuimessa huomaa kun tuoli on "neutraalissa" asennossa, ja sen tuntee sitten niskan asennossa.

Aikamoinen suunnittelun kukkanen kun tuolia ei saa tasa-asentoon. Autoissa ymmärtää tuon kulman kyllä.
 

Häivehirvi

Köyhä
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
48
Kellään kokemusta/tietoa esim. Ergo Finlandin, hjh OFFICEn tai ISKUn tuoleista?
Iskun BW Xenon on ollut minulla muutaman kuukauden käytössä. Voin suositella sitä. Minusta on makuasia, näyttääkö toimistotuoli vai pelituoli paremmalta, mutta muilta ominaisuuksiltaan toimistotuolit ovat parempia. BW Xenon on näköjään nyt alennuksessa €399.


Hommasin omaan käyttööni paremmin sopivat pyörät täältä:

 
Liittynyt
10.03.2021
Viestejä
134
E: Melko samaa pelituoli vs työtuoli -jankkausta. Eiköhän näkemykseni tullut selväksi aiemmista viesteistäni.
 
Viimeksi muokattu:

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Iskun BW Xenon on ollut minulla muutaman kuukauden käytössä. Voin suositella sitä. Minusta on makuasia, näyttääkö toimistotuoli vai pelituoli paremmalta, mutta muilta ominaisuuksiltaan toimistotuolit ovat parempia. BW Xenon on näköjään nyt alennuksessa €399.


Hommasin omaan käyttööni paremmin sopivat pyörät täältä:

Xenonia itsekin katselin, mutta tuntuu olevan arpapeliä millaisen saa. Liikkeessä oli jämäkällä ja pehmeällä istuimella, mutta ei voi valita kumman saa.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
404
Xenonia itsekin katselin, mutta tuntuu olevan arpapeliä millaisen saa. Liikkeessä oli jämäkällä ja pehmeällä istuimella, mutta ei voi valita kumman saa.
Olin yhteydessä Iskuun tuon Step+ tuolin mukautukseen liittyen ja sain tällasen:
step.png


Suositteli myöskin käymään Iskun myymälässä kokeilemassa kovuuksia ja selkänojan korkeuksia.
 
Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
32
Kävinpä tänään kokeilemassa tuota "paljon puhuttua" HyperX Stealthia Gigantissa ohi mennessäni uteliaisuuttani. Eipä mitään hirveän yllätyksellistä - ehkä pehmeämpi kuin ennakkoon epäilin (itse tarvitsen pehmeän istumaosan, pääsyy miksi nykyinen Martela Logic 3-tuoli ei oikein "toimi"). Puolessa tunnissa vielä ei ainakaan takapuoli päässyt puutumaan, mikä minulla tapahtuu helposti vähänkään kovemmissa tuoleissa. Mutta noita muiden raportoimia vakioprobleemia - vaikka olen 180cm, niin tuoli saisi silti mennä ainakin 2-3cm alemmas minimikorkeudella ollakseen optimi siltä osin. Tämä osaltaan siksikin kun se istuinosa ei ole tasainen, vaan nousee etureunaa kohti. Mikä on tietysti hölmöä/turhaa, samoin kuin ne nousevat reunatkin. Mutta rallityyli mikä rallityyli. Ei silti niin pahasti nouseva kuin joissain muissa.

Hieman hassua oli myös se käsinojien leveys. En ole varma olisiko ne olleet tarpeeksi kapealla itselle, kun en pahemmin siinä työpöytäkäyttöä simuloinut. Mutta höpsöä, että sitä ei voi säätää laajemmin. Lisäksi luulin että selkätuki olisi säädettävissä pystysuunnassakin, mutta ei näköjään. Aika hyvällä korkeudella se tosin oli. Ja sitten tietysti tuo PU-viimeistely, mikä nyt oli toki tiedossa ennakkoonkin että on hiostava. Viileämmässä kämpässä kuin omani ja vähän pitempi käyttäjä, niin kyllähän tuo varmasti tuon alehinnan arvoinen ainakin olisi. Mutta oma kämppä on kuuma, hikoilen muutenkin tolkuttomasti ja toisaalta ei oikein mitään erillistä korokealustaa jaloille jaksaisi. Harmi sinänsä. Näytekappaleet (niitä oli paikallisessa kaksi) hieman muljui ja natisi, mutta siitä nyt ei voi paljon päätellä, kun ei tiedä mikä purupeukalo ne on kasannut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
176
Laitetaan tänne nyt vaihtoehdoksi myös muille Herman Millerin Sayl tuoli. Ollut itsellä käytössä 6kk ja ollut todella tyytyväinen. Tuli katseltua läpi näitä käytettyjä työtuoleja Kinnars/Isku, mutta valinta päätyi tähän kun sai vielä kohtuu järki hintaan uuden tuolin 10v takuulla.
Kävin tuolin koe-istumassa KT Interiorilla Ruoholahdessa ja tuoli tuli valmiiksi kasattuna kotiin toimituksella.
Sopivan kevyen näköinen ettei ole silmätikkuna olohuoneessakaan, hengittävä selkäosa ja on kestänyt hyvin tälläisen rotevammankin ukon.

 
Liittynyt
23.01.2017
Viestejä
1 575
Olin yhteydessä Iskuun tuon Step+ tuolin mukautukseen liittyen ja sain tällasen:


Suositteli myöskin käymään Iskun myymälässä kokeilemassa kovuuksia ja selkänojan korkeuksia.
Tuliko missään vaiheessa vastaan sellaista niskatukeen kiinnitettävää vaateripustinta? Olen nähnyt työpaikoilla niitä lisävarusteina ainakin noissa 7 mallisissa selkänojissa, mutta missään en ole nähnyt irrallisena myytävänä.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
404
Tuliko missään vaiheessa vastaan sellaista niskatukeen kiinnitettävää vaateripustinta? Olen nähnyt työpaikoilla niitä lisävarusteina ainakin noissa 7 mallisissa selkänojissa, mutta missään en ole nähnyt irrallisena myytävänä.
Ei ollut mainintaa ja en Iskun sivuiltakaan löytänyt tietoa. En sit tiedä saisiko mahdollisesti jotain kolmannen osapuolen henkareita viritettyä.

edit:
Sisäisen väännön jälkeen päädyin hankkimaan tuon Logic 400 tuolin Martelalta, toivottavasti tuli tehtyä oikea päätös.
Jos tuota en olisi ostanut niin olisin varmaan päätynyt Herman Millerin Mirraan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 509
Secretlabilta tuli joku Titan Evo -mallisto, jossa on pieni - normaali - xl koot, joka korvaa vanhemmat secretlabin mallit.

Melkein jo tilasin, kunnes shippingissä luki murhaavat sanat: "FEDEX" :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:

Ei helvetti. Saako noilta tuoleja millään muulla firmalla tilattua?

Edit: tai jos tilais mailboxde.com:n kautta, niin vois valkata jonkun toimivan kuriirin.
Edit2: mbd:llä tosin on varmaan suht kivat hinnat tollaiselle jöötille, kysyin secretlabilta että onko Fedexille :darra: vaihtoehtoja.
 
Liittynyt
10.03.2021
Viestejä
134
Secretlabilta tuli joku Titan Evo -mallisto, jossa on pieni - normaali - xl koot, joka korvaa vanhemmat secretlabin mallit.
Hyvältä uudistukselta vaikuttaa. Esim. tuo ristiseläntuki liikkuu nyt myös vertikaalisesti. Aiempi Titani oli monille liian iso kooltaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 509
Eikö se tilt käännä istuinta siis "alaviistoon" päin? Sehän on perus toiminnallisuus about kaikissa tuoleissa, että istuinta saa kallistettua eteen- ja taaksepäin oman maun mukaan. Ei itse tullut tuollaista edes ajatelleeksi.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Eikö se tilt käännä istuinta siis "alaviistoon" päin? Sehän on perus toiminnallisuus about kaikissa tuoleissa, että istuinta saa kallistettua eteen- ja taaksepäin oman maun mukaan. Ei itse tullut tuollaista edes ajatelleeksi.
Ei, kun se jää näissä edelleen osoittamaan vähän taivasta kohti.
 
Liittynyt
06.07.2019
Viestejä
132
Vieläkään ei näköjään saada tasaista istuinta, vaan pakotettu yläkulma jää.
Mutta eikös se ole "pienempi" uudessa Secretlab Evo 2022 mallissa kuin Titan mallissa?

Ku tuota XL mallia kovasti tahtoisin koeistua jossain pk-seudulla... (Sikaa kun en säkissä halua tilata ja isona 150+kg miehenä ei rimpulituoleilla tee mitään)
 
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
319
Ei ollut mainintaa ja en Iskun sivuiltakaan löytänyt tietoa. En sit tiedä saisiko mahdollisesti jotain kolmannen osapuolen henkareita viritettyä.

edit:
Sisäisen väännön jälkeen päädyin hankkimaan tuon Logic 400 tuolin Martelalta, toivottavasti tuli tehtyä oikea päätös.
Jos tuota en olisi ostanut niin olisin varmaan päätynyt Herman Millerin Mirraan.
Kerro sitten mielipiteesi kun olet hetken istuskellut?
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
404
Kerro sitten mielipiteesi kun olet hetken istuskellut?
Toki, tulevalla viikolla on toimitus.
Odotukset ovat maltilliset mutta kyllä se varmaan parempi on kuin tämä nitisevä ja natiseva off-brand pelituoli jolla olen nelisen vuotta istunut.
 
Viimeksi muokattu:

Kurpitza

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.05.2020
Viestejä
502
Sisäisen väännön jälkeen päädyin hankkimaan tuon Logic 400 tuolin Martelalta, toivottavasti tuli tehtyä oikea päätös.
Jos tuota en olisi ostanut niin olisin varmaan päätynyt Herman Millerin Mirraan.
Mulla oli toi logic 300 useamman vuoden ja olin todella tyytyväinen. Toi 400 näyttää kuvissa ainakin ihan samalta.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
404
Kerro sitten mielipiteesi kun olet hetken istuskellut?
DVS632.JPG


Saapunut ONH!
Todella jämerän oloinen, tuli kasattuna.. Kuski opasti säätöihin ja tiedotti erikseen viiden vuoden takuusta! Kysyi myös että avaako suojat ja heittääkö roskat mennessään. Palvelu 10/10 Martelalla.

Vielä liian aikaista sanoa että millainen on istua pitempiä aikoja mutta ensivaikutelma on hyvä. Itse istuin ja selkänoja ovat paljon sirommat kuin pelituoleissa kuten kitaran koosta (ehkä) näkyy.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620


Saapunut ONH!
Todella jämerän oloinen, tuli kasattuna.. Kuski opasti säätöihin ja tiedotti erikseen viiden vuoden takuusta! Kysyi myös että avaako suojat ja heittääkö roskat mennessään. Palvelu 10/10 Martelalla.

Vielä liian aikaista sanoa että millainen on istua pitempiä aikoja mutta ensivaikutelma on hyvä. Itse istuin ja selkänoja ovat paljon sirommat kuin pelituoleissa kuten kitaran koosta (ehkä) näkyy.
Jämeryydestä ei vielä voi vetää johtopäätöstä, itsellä ainakin istuin pehmentyi todella huomattavasti n. 1kk käytön jälkeen.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
404
Jämeryydestä ei vielä voi vetää johtopäätöstä, itsellä ainakin istuin pehmentyi todella huomattavasti n. 1kk käytön jälkeen.
Aika näyttää.. Mutta ylipäätään, tuolin ensivaikutelma on todella jämäkkä, yksikään osa ei liiku ekstraa ja mistään ei pääse haittaääniä.
Verrattuna vanhaan pelituoliini, ero on kuin yöllä ja päivällä.. Toki niin oli hinnoissakin joten laatu olisi ihan suotavaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
819
Eikös tämä lanka ole pelituoleista? Työtuoleista voi keskustella täällä:
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Eikös tämä lanka ole pelituoleista? Työtuoleista voi keskustella täällä:
Kehitys menee kyllä vähän siihen suuntaan että voisi jo yhdistää nämä langat. Esim. Logitechin pelituoli on työtuolien parhaimmistoa olevaa Herman Miller Embodya, ja nyt Secretlabs on lisäämässä säätöjä perinteisiin pelituolin parhaimmistoihin. Väkisinkin näissä aina verrataan toisiin ja keskustelut sekoittuu muutenkin.
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 306
Kehitys menee kyllä vähän siihen suuntaan että voisi jo yhdistää nämä langat. Esim. Logitechin pelituoli on työtuolien parhaimmistoa olevaa Herman Miller Embodya, ja nyt Secretlabs on lisäämässä säätöjä perinteisiin pelituolin parhaimmistoihin. Väkisinkin näissä aina verrataan toisiin ja keskustelut sekoittuu muutenkin.
Secretlabsilla on valikoimissaan myös ergo/työtuoli.
Valmistaja ei mainosta pelituoliksi, silti joissain revikoissa puhutaan productivity/gaming tuolista.
 

TurbinoZ100000

Myyntihuuma
Tukijäsen
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
885
Malttaiskos HyperX Stealth omistajat jakaa kokemuksia pidemmältä ajalta? Harkitten kyseistä jakkaraa jahka tulee Giganttiin uudestaan alennukseen, alkaa tämä Mezzo V2 käydä vähän ahtaaksi keski-ikäiselle torsolle.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 253
Malttaiskos HyperX Stealth omistajat jakaa kokemuksia pidemmältä ajalta? Harkitten kyseistä jakkaraa jahka tulee Giganttiin uudestaan alennukseen, alkaa tämä Mezzo V2 käydä vähän ahtaaksi keski-ikäiselle torsolle.
Oisko puolisen vuotta (?) ollut eikä ole valittamista, hyvä tuoli hintaisekseen. No, rullat turhan herkästi pyörivät, mutta sekin korjautuu matolla.

Edit: Liioittelin, vasta reilu 3kk istuskellut tuossa.
 

TurbinoZ100000

Myyntihuuma
Tukijäsen
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
885
Oisko puolisen vuotta (?) ollut eikä ole valittamista, hyvä tuoli hintaisekseen. No, rullat turhan herkästi pyörivät, mutta sekin korjautuu matolla.
Noista maanantai-kappaleista on ollutkin paljon tekstiä netissä, en niistä erityisemmin huoli koska takuu. Jossain oli mainuttu niistä istuimen sisällä olevasta rungost joka alkaa puremaan reisiin pidemmillä sessioilla, onko sulla moista ongelmaa ollut?
 

TurbinoZ100000

Myyntihuuma
Tukijäsen
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
885
Tuli sitten tämmöinen Arozzin Primo hommattua, PU versiona kun ei ollut kankaista varastossa. Taitaa olla ihan sama vempele kuin noi Titan, Hero ja Stealth. On vaan positiivisia kokemuksia Arozzin takuun toimivuudesta niin taivuin tämän puoleen. Toki sain myös aika halvalla mikä helpotti valintaa. Onhan tää melkoinen valtaistuin Mezzon jälkeen kun itellä on ruhoa 195cm ja ~90kg, olin helposti varmaan parikymmentä senttiä liian pitkä siihen. Nyt ei mistään purista ja saa istua vähän leveämmin. Kaikki vaikuttaa ihan jämäkältä, ärsyttävintä lienee nariseva PU nahka mutta kai sekin asettuu ajan kanssa.
 

Mstk

Aina pitää säätää...
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
787
Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
21
Moro ois jakkara hakusessa, tommosta thunderx3 yama1 tuolia kattelin, onko kellään kokemuksia? Tai onko kellään suositella ns toimisto/pelituolia sais olla ristiselän/alaselän tuki, käsinojat ja materiaali kaikkea paitsi nahkaa. Tuolin ei tarvi olla isoimmasta päästä kun painoa tai pituutta ei liiakseen ole. Budjetti n.200-300€

Kattonut myös nitro concepts s300 tuolia, onko tästä mitään kokemuksia?

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
80
Secretlabilta tuli joku Titan Evo -mallisto, jossa on pieni - normaali - xl koot, joka korvaa vanhemmat secretlabin mallit.

Melkein jo tilasin, kunnes shippingissä luki murhaavat sanat: "FEDEX" :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:

Ei helvetti. Saako noilta tuoleja millään muulla firmalla tilattua?

Edit: tai jos tilais mailboxde.com:n kautta, niin vois valkata jonkun toimivan kuriirin.
Edit2: mbd:llä tosin on varmaan suht kivat hinnat tollaiselle jöötille, kysyin secretlabilta että onko Fedexille :darra: vaihtoehtoja.
Mikä vika Fedexissä? Kai ne kotiin tuon kantaa, ei kyllä ole mahdollista lähtee mistään noutopisteeltä hakemaan.. Tuolihan näyttäisi hyvälle ja tekisi mieli laittaa tilaukseen.
 
Liittynyt
06.07.2019
Viestejä
132
Tuolihan näyttäisi hyvälle ja tekisi mieli laittaa tilaukseen.
Niin tekisikin, mutta kun ei pääse missään koeistumaan (XL malli itseäni kiinnostaa) ja kuulemma palautuskustannukset tuolin hinnan luokkaa (mitä kuullut tilanneilta) -- niin sikaa säkissä en osta, varsinkaan ku ei pystyne palautamaan jos ei sittenkään ole itselle sopiva.

PS. Jos ketään kiinnostaa niin vanhempi XL malli on myynniissä nyt huudossa
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 959
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom