Pelitarjoukset (kaikki pelialustat) keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 781
Dying light tuntuu olevan tuon tuosta tarjouksessa. Joka tapauksessa minun täytyy kehua tuota peliä. Sain aikanaan epileptisen kohtauksen tuota pelatessa. Eipä jäännyt ambulanssi-reissusta huolimatta kumminkaan huono maku. Jos jokun odottelisi jotain tarina sisältöä, niin se on laadultaan heikohko. Skills puu teke jokatapauksessa tästä mielenkiintoisen aina kun sitä päivittää. Se tekee myös compaign-ista varmaan 20 tuntisen kokemuksen, vaikka vastaavat tarinat ovat jossa CoD:issa 4-5tunnissa nähty.
 

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 019
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Kannattaa myös muistaa että dl2 on tulossa, jolloin dl1 ja lisäreiden hinta saattaa laskea....
Ongelma vaan on siinä, ettei ole mitään tietoa milloin tulossa, joten odottaa voi joutua vielä pitkään, eikä mielestäni ole järkeä skipata todella hyvää ykkösosaa sen takia muutenkaan, kun kuitenkin mukavan edullisesti saa...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
134
Gigantin xbox game pass ultimate 3+3 kk tarjouksessa lukee "3kk lisenssikoodi löytyy kuitiltasi. Lunasta etu http://xbox.com/redeem viimeistään 31.5. Vain uusille Game Pass tileille." Onkos joku jo testannut, toimiiko kuitenkin vanhoillakin?
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Niinhän näkee. Tosin osa sivuston listaamista aleista perustuu pelkkiin huhuihin.
Tällä hetkellä ainoa epävarma tuleva ale on tuo Spring cleaning event, mutta tuo on ollut kahtena vai kolmena viimeisenäkin vuonna tässä huhti-toukokuun aikoihin, niin uskoisin, että se nähdään kyllä. :kahvi:
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Eikös tämän (Assassins Creed II) pitänyt olla tänään (14.4.) ilmaiseksi tarjolla? Sivusto ja Uplay Näyttää hinnaksi edelleen 9,99€ Vai olenko vaan liian hätäinen..
Veikkaisin itse, että jakelu alkaa vasta joskus illemmalla klo 17:00 - 20:00 väliltä. Toki saa ja pitää korjata jos jollakin on tarkempi aika tiedossa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 781
Eikös tämän (Assassins Creed II) pitänyt olla tänään (14.4.) ilmaiseksi tarjolla? Sivusto ja Uplay Näyttää hinnaksi edelleen 9,99€ Vai olenko vaan liian hätäinen..
Me ollaan nyt Moskovan aikaa, joten klo.11 on jotain muuta.

Vahvistusta sille, että näin on ilmeisesti tapahtummassa, selviää Ubisoftin omalta Storelta. Kaikki muut AC:t ovat alennuksessa, mutta II normaalihintainen.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
Gigantin xbox game pass ultimate 3+3 kk tarjouksessa lukee "3kk lisenssikoodi löytyy kuitiltasi. Lunasta etu http://xbox.com/redeem viimeistään 31.5. Vain uusille Game Pass tileille." Onkos joku jo testannut, toimiiko kuitenkin vanhoillakin?
Luulen tai olen melko varma, että tuo lisenssikoodin uusiminen vanhalle tilille ei toimi. Jostain olen kuullut tai lukenut, jos tilin saldo on 0€, lisenssin käyttäminen on mahdollista.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Luulen tai olen melko varma, että tuo lisenssikoodin uusiminen vanhalle tilille ei toimi. Jostain olen kuullut tai lukenut, jos tilin saldo on 0€, lisenssin käyttäminen on mahdollista.
Jossain muussa ketjussa todettiin jo useamman ostajan toimesta että alkuvaikeuksien jälkeen toimi kyllä vanhalle tilille (kunhan löysi molemmat koodit, jotka tulevat toisistaan erillään). Ei vaadi uutta tiliä, eikä tilin eurosaldolla pitäisi olla mitään merkitystä.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
Jossain muussa ketjussa todettiin jo useamman ostajan toimesta että alkuvaikeuksien jälkeen toimi kyllä vanhalle tilille (kunhan löysi molemmat koodit, jotka tulevat toisistaan erillään). Ei vaadi uutta tiliä, eikä tilin eurosaldolla pitäisi olla mitään merkitystä.
Kiitos. Nyt täytyy kaivaa jostain vanha koodi ja hankkia uusi :giggle:.
 
Liittynyt
13.06.2019
Viestejä
268
Vielä kun tuon Game passin voisi ostaa. Täällä on tarjouksen alusta asti valittanut että digitaalisesti ladattava tuote on poistunut valikoimasta, kun kassalle menee. Kokeiltu on eri selaimia ja puhelimenkin kautta. Ei sitten osteta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 781
Voisko nää turhat ens viikon keskiviikkona viestit laittaa vasta sitten kun sen oikeasti saa... Mitä iloa sitä nyt on ilmoitella tuonne. Jos pakko niin heittää tänne keskustelun puolelle ja antaa muiden laittaa kun sen sitten aikanaan saa.
Tämä viesti oli alunperin YK:n "ilmaistavaraa netistä" osiossa, mutta mode siirsi sen sitten tuonne toiseen.
Ei ole siis minun sinne laittama.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
949
Voisko nää turhat ens viikon keskiviikkona viestit laittaa vasta sitten kun sen oikeasti saa... Mitä iloa sitä nyt on ilmoitella tuonne. Jos pakko niin heittää tänne keskustelun puolelle ja antaa muiden laittaa kun sen sitten aikanaan saa.
Se ilo että jos joku on ostamassa peliä joka tulee kohta ilmaisjakeluun, voi odottamalla säästää rahaa. Tosin aika harvoin ilmaisjakelussa on uudempia/kalliimpia pelejä, joten yleensä säästö ei ole kummoinen.

Siitä kyllä samaa mieltä että nämä "tulevat" ilmaispelit vois ilmoitella ensin keskusteluketjussa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Tämä viesti oli alunperin YK:n "ilmaistavaraa netistä" osiossa, mutta mode siirsi sen sitten tuonne toiseen.
Ei ole siis minun sinne laittama.
Ei sinnekään ole kummoisesti hyötyä etukäteen ilmoitella. Varsinkin kun tuolla Epicissä tulee viikoittain samaan aikaan uudet ilmaispelit, ja seuraavat myös tiedetään yleensä viikkoa etukäteen. Hyvä muistuttaa silloin kun on vaihtunut, mutta etukäteen vähän outoa.

En itse silti stressaa tai harmistu tuollaisistakaan posteista; kyllä liika tiukkapipoisuus on ärsyttävämpää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Olipas mukava peli tuo Hitman GO iPadilla. Tunti vierähti hetkessä ja ei millään malttanut lopettaa. Olen kyllä tiennyt pelistä ja lukenut arvosteluitakin, mutta ei vain ole aikaisemmin tullut hankittua.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 590
Myös Gabriel Knight - Sins of Fathers (Remasteroitu versio) Androidille on ilmainen:
Tuota, se ilmoittaa tarvitsevansa seuraavat oikeudet:
- Sovelluksen sisäiset ostokset
- Identiteettisi
- Kuvat / media / tiedostot
- Wi-Fi verkon tiedot
- Laitteen tunnus ja puhelutiedot

Eli ainakin itse jätän kyllä väliin..
 

Janick

Insanity's crescendo
Make ATK Great Again
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
245
Tuota, se ilmoittaa tarvitsevansa seuraavat oikeudet:
- Sovelluksen sisäiset ostokset
- Identiteettisi
- Kuvat / media / tiedostot
- Wi-Fi verkon tiedot
- Laitteen tunnus ja puhelutiedot

Eli ainakin itse jätän kyllä väliin..
Ohos, ei tullut katsottua mitä kaikkea tämä vaatii. Laitan huomion tuonne tarjousketjuun.
 

Janick

Insanity's crescendo
Make ATK Great Again
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
245
Tämäkin kyllä vaikuttaa olevan niin että vain 1. chapter (tarinan 1. päivä) on ilmainen ja loput myydään pelin sisältä palasina.
Äh, en tajunnut tätäkään, että tämä on jotenkin osissa...
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
1 557
Pelaamalla läpi


saa ilmaiseksi


oletettavasti avaimia rajoitettu määrä. (sivulla sanotaa "random chance", mutta kaikki saa)

Hetkinen miten tämä toimii? Siis riittääkö että pelaa tuon ilmaisen pelin läpi jonka jälkeen saa moons of madnessin ilmaiseksi? Mitä kautta avaimet tulevat?
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
836
Hetkinen miten tämä toimii? Siis riittääkö että pelaa tuon ilmaisen pelin läpi jonka jälkeen saa moons of madnessin ilmaiseksi? Mitä kautta avaimet tulevat?
Ei riitä enää, devaajat tiputti pari tuntia sitten mahdollisuuden 100% -> 5%, jotta avaimet riittää pidempään. Eli tällä hetkellä joutunee pelaamaan läpi useamman kerran.

Avaimen saa pelin sisällä viimeisen kentän jälkeen:

 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
1 557
Ei riitä enää, devaajat tiputti pari tuntia sitten mahdollisuuden 100% -> 5%, jotta avaimet riittää pidempään. Eli tällä hetkellä joutunee pelaamaan läpi useamman kerran.

Avaimen saa pelin sisällä viimeisen kentän jälkeen:


Joo ei itsellenikään tippunut ensimmäisellä kerralla, mutta kannatti yrittää 5 kertaa putkeen! :D Samalla tuli vähän tutustuttua tähän ARG-maailmaan

1587202714576.png
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
949
Joo ei itsellenikään tippunut ensimmäisellä kerralla, mutta kannatti yrittää 5 kertaa putkeen! :D Samalla tuli vähän tutustuttua tähän ARG-maailmaan

Tämän walkthrough:n avulla pelasin läpi ja steam koodi tippu ekalla yrittämällä (en tietenkään suosittele muita huijaamaan..)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
505
Itelle tuli ekal läpipeluulla tämmönen NITE Team 4 - Military Hacking Division on Steam
Onkohan noi Moons of Madness avaimet loppunu vai saako tuolt jotai muitki pelejä? :D
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 339
Viestejä
4 157 765
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom