Eli siis maksan kuukauden ja saan yhden ilmaiseksi, pay 1 get 1 tyyliin?
Niin minä tuon tarjouksen luin.
Hamble sanoi:
Get a free month of Humble Choice Premium when you purchase this bundle!
NOTE: Expiration date is located on your download page for this bundle. Eligible for new subscribers. Payment will be applied to the first payment for new subscribers. Month to month only; does not apply to annual plan.
Itseäni kiinnostaisi, mikä on siis edullisin tapa saada tuo F1 tämän hetkisestä bundesta. Tai saako sitä enää edes vai voiko nyt tilata vaan ensi kuun bundlen?
Varmaan edullisin tapa olisi löytää joku, jolla on tilaus ja ostaa avain häneltä. Siis jos ei hänelle itselleen kelpaa.
Ongelma on vaan, että noita pelejä
ei saa myydä täällä julkisesti. Ostaminen ja vaihtaminen on sallittuja, niin siitä vaan ilmoitusta kehiin Ostetaan-osastolle. Tietenkin voi aina ostaa Choicen, mutta se on sitten se kuukausimaksu ja siinä tulee mukana monta peliä, joita ei kaikkia mitenkään ehdi pelata, eikä niitä saa myydä täällä julkisesti. Varmaan halvin tilaus sinulle on ostaa se minimitilaus, jolla saa ne kolme peliä.
Juuri näiden syiden takia on nyt tilaus pausella ja Pedrokin on jo.
--
Tuo nykyinen Choice bundle on saatavilla perjantaihin, ja sitten se on perinteisesti vaihtunut uuteen ja vanhaa ei saa enää mistään. Nyt ostamalla saat maaliskun bundlen, joka on tuo.
Perjantaina tulee huhtikuun bundle näkyville, mutta rahat ei vielä mene tililtä. Sitten voit katsoa, mitä pelejä tuli saataville ja peruuttaa/pausettaa tilauksen, jos pelit ei kiinnosta. Minulla on pausetusta enemmän tänä vuonna kuin ostoja.
--
Oikeasti, tuosta tilauksesta tulee ähky työssäkäyvälle miehelle, jos aikoo kaikki pelit pelata. Siksi olen itse rajoittanut menoa.