Pelitarjoukset (kaikki pelialustat) keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 690
Nyt on kova humble monthly. Pakko ottaa ihan jo tuon Mutant Year Zero Road to Eden pelin takia.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Ite ehkä oppinut jo sen, että katellaampa nyt kuukauden loppuun asti. Välillä ollut näitä "saat 7 euroa pois kun ostat 3kk" tarjouksia about 2-3vkoa sen jälkeen kun on tuo on alkanut, eikä toki näitä saa sit itelleen jos on jo tilaaja, vaikka just eilen olis ottanut sen 3kk diilin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Ylläolevan lisäksi humble tarjoaa joka kerta alennusta (12$>10$) sen hetken monthly bundlesta, jos on laittamassa tilausta paussille. En tiedä voiko tuota monesti tehdä, mutta nyt ajattelin itse ottaa hyödyn siitä irti.
 

Diizzel

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 202
Star Wars Battlefront II -80% 5,98€

Origin

Hyvä casuaali räiskintä tähän hintaan.
Onko porukalla tietoa, miten tällä on nykyisin pelaajia? Käsittääkseni kuitenkin floppasi julkaisussa aika tehokkaasti loot boxien myötä, mut tällä hinnalla Star Wars -fania kiinnostaisi suuresti lähteä kokeilee. Battlefield V on maistunut suuresti joten uskon et samankaltainen peli itselle mielekkäällä skinillä voisi olla oikein hyvä hupi 6€ edestä, jos pelaajia vain riittää. :D
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
286
EDIT: keskustelun puolelle meni tää grid 2 linkitys :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 690
GOG alkanut spring sale. Meni ensin väärälle puolelle tarjoukset mutta korjasin tuon.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
694
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
577
Mistä näitä koodeja oikein löytyy?
Olen ollut vuosia cdonin asiakas, mulla on cdon+ jäsenyys ja uutiskirjeet tilattu. Silti nämä alekoodit tulee aina bongattua täältä.
Sähköpostiin on tullut näitä koodeja nyt 2 kpl viikon sisään. Itsekin olen Plus-jäsen ja uutiskirjeet tilattu.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
694
Ja mulla ainoat postit cdonilta viimeiseltä kahdelta viikolta on tilausvahvistus ja ilmoitus plus jäsenyyden uusimisesta. Mä vissiin tilaan sieltä liikaa joten ei tartte houkutella :D
 

jsa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
611
En tiedä olenko yksin tämän ongelman kanssa, mutta minä en ainakaan pääse kirjautumaan. Valittaa vain väärästä salasanasta vaikka senkin olen vaihtanut jo kolmesti.
Et ole, koko saitti on ihan banaaneina hulahula saarella.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
En tiedä olenko yksin tämän ongelman kanssa, mutta minä en ainakaan pääse kirjautumaan. Valittaa vain väärästä salasanasta vaikka senkin olen vaihtanut jo kolmesti.
Sama vika täälläkin.
Huomatkaa ainakin, että käyttäjätunnus ei ole sama asia kuin email-osoite. Itse yritin aluksi kirjautua vahingossa mailiosoitteella.

Ai niin, ja painakaa myös vahvistusmailin aktivointilinkkiä, vaikken ole varma onko se pakollista.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
183
En tiedä olenko yksin tämän ongelman kanssa, mutta minä en ainakaan pääse kirjautumaan. Valittaa vain väärästä salasanasta vaikka senkin olen vaihtanut jo kolmesti.
Ei toimi täälläkään, ehdin jo vaihtamaan salasanankin kun se siitä herjasi. Salasanan vaihto onnistui ihme kyllä nopeasti ja kivuttomastia, toki edelleenkään ei pääse kirjautumaan sisään, koska "väärä salasana".
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 560
En tiedä olenko yksin tämän ongelman kanssa, mutta minä en ainakaan pääse kirjautumaan. Valittaa vain väärästä salasanasta vaikka senkin olen vaihtanut jo kolmesti.
Hauskana yksityiskohtana salasanan palautus kyllä tunnistaa salasanan: yritän "vaihtaa" salasanan siksi, joka minulla jo oli, ja palautus estää sen, koska salasana on jo ollut käytössä. Kirjautumaan salasanalla ei silti luonnollisestikaan pääse. On aika surkuhupaisaa, miten samalla firmalla on näemmä joka asiassa näitä teknisiä ongelmia.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
152
Sama. Ensin ei pääse sitään oikealla salasanalla ja nyt herjaa väärästä koodista.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 949
Ilmeisesti servereissä ongelmaa Bethesdalla.. Olisko hiukan ruuhkaa ollut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
... ja *toooottakai!* bethesda.net tili on eri tili kuin niinkin erilainen Bethesda pelitili kuin Elder Scrolls Online - jolla tooooooottakai on oma launcheri, jne... :facepalm:

Ihqudaa kun jokainen pelifirma tekee oman launherinsa (tai kaksi, koska "julkaisija") - varsinkin kun tilijutut toimii näinkin hyvin kuin isolla B:llä (= ei tällä hetkellä ollenkaan).

/slightly offtopic. :p

Edit: tilin luominen siis tekee... "jotain", "johonkin asti" ja kirjautuminen ei onnistu koska salasana on väärin (siis se jonka sinne juuri cut&pastesin managerista). Salasanan nollaaminen ei onnistu koska ilmeisesti "mail sent" tarkoittaa että postia on tulossa Skyrimistä saakka dwemereiden höydyposteljoonin kyydissä...

Kyllä tekee mieli siirtyä Steamista B:n oman tilihässäkän alaiseksi - varsinkin kun firma on luultavasti seuraava iso julkaisija / kehittäjä joka tulee menemään konkurssiin nykyisellä kökköpelilinjallaan... :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
... ja *toooottakai!* bethesda.net tili on eri tili kuin niinkin erilainen Bethesda pelitili kuin Elder Scrolls Online - jolla tooooooottakai on oma launcheri, jne... :facepalm:

Ihqudaa kun jokainen pelifirma tekee oman launherinsa (tai kaksi, koska "julkaisija") - varsinkin kun tilijutut toimii näinkin hyvin kuin isolla B:llä (= ei tällä hetkellä ollenkaan).

/slightly offtopic. :p

Edit: tilin luominen siis tekee... "jotain", "johonkin asti" ja kirjautuminen ei onnistu koska salasana on väärin (siis se jonka sinne juuri cut&pastesin managerista). Salasanan nollaaminen ei onnistu koska ilmeisesti "mail sent" tarkoittaa että postia on tulossa Skyrimistä saakka dwemereiden höydyposteljoonin kyydissä...

Kyllä tekee mieli siirtyä Steamista B:n oman tilihässäkän alaiseksi - varsinkin kun firma on luultavasti seuraava iso julkaisija / kehittäjä joka tulee menemään konkurssiin nykyisellä kökköpelilinjallaan... :facepalm:
Kirjoitathan username-kenttään usernamen etkä sähköpostiosoitetta? Itse yritin varmaan 3 kertaa mailiosoitteella ennen kuin tajusin mistä kiikasti (ja oire oli siis sama: "väärä salasana"). :dead:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Kirjoitathan username-kenttään usernamen etkä sähköpostiosoitetta? Itse yritin varmaan 3 kertaa mailiosoitteella ennen kuin tajusin mistä kiikasti (ja oire oli siis sama: "väärä salasana"). :dead:
Totta mooses. Ei kai se usernamea kyselisi erikseen muuten - ja valittaisihan tuo heti siinä unodin salasanan -sivulla jos sinne tunkisi jotain muuta. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Zat
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
1 557
Joo tänää sai hyvin koodin napattua ja Bethesda vielä pitkitti koodin lataamista viikon loppuun asti! :)
 
Liittynyt
23.09.2017
Viestejä
64
Mistä tällä hetkellä saisi PS+ aikaa halvimmalla? Kohta oma tilaus katkolla, joten vuodeksi mielellään ostaisi taas kerralla.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 331
Epic Games Storessa ilmaiseksi pätevä pulmapeli The Witness (saatavana 18.2. asti)

The Witness - You wake up, alone, on a strange island full of puzzles.
Varoituksen sana: peli aiheuttaa joillekin pelaajille pahoja "liikepahoinvointi"-tyyppisiä oireita vaikka muuten FPS-pelit eivät ongelmia aiheuta. FOV säätäminen suuremmaksi ja tähtäimen ottaminen käyttöön ovat auttaneet monia, mutta kaikilla nekään eivät auta
Nausea and motion sickness : TheWitness
The Witness motion sickness
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
AC: Origins nyt Humble Monthlyssä 12$ hintaan.

Humble Monthly

Jos haluaa lahjoittaa mulle rahaa, nii ref linkinkin voin tarjota, yllä ilman sellaista.
 
Liittynyt
23.09.2017
Viestejä
64
Ja varoitus tuosta AC: Originsista, on nimittäin region lukittu, eikä ainakaan Humblen sivulta sen takia antanut itselleni edes pelin koodia. Nyt pitää yrittää saada rahat takaisin, kun vain tuon takia otin kuukaudeksi tilauksen aktiiviseksi.

Jos jollakin on toki keino saada tuo koodi tuolta, niin mielelläni otan neuvoja vastaan.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Ja varoitus tuosta AC: Originsista, on nimittäin region lukittu, eikä ainakaan Humblen sivulta sen takia antanut itselleni edes pelin koodia. Nyt pitää yrittää saada rahat takaisin, kun vain tuon takia otin kuukaudeksi tilauksen aktiiviseksi.

Jos jollakin on toki keino saada tuo koodi tuolta, niin mielelläni otan neuvoja vastaan.
Mitäs nyt selität? Minkä perusteella kyseisessä pelissä on region lock?

Sieltä ei kuulukaan tulla mitään aktivointikoodia, vaan joudut lunastamaan pelin suoraan uPlay-tilillesi napin kautta.
 
Liittynyt
23.09.2017
Viestejä
64
Mitäs nyt selität? Minkä perusteella kyseisessä pelissä on region lock?

Sieltä ei kuulukaan tulla mitään aktivointikoodia, vaan joudut lunastamaan pelin suoraan uPlay-tilillesi napin kautta.
Olet muuten oikeassa siinä, että tuo vain linkitetään uplay-tilille. Humblesta kuitenkin tuota peliä lunastaessa ilmoitti, ettei toimi alueellani (VPN oli päällä). Yritin tietysti vielä tämän jälkeen muuttaa VPN:n avulla alueeksi USA:ta mutta ei toiminut niinkään. Viestisi jälkeen aloin epäillä hieman asiaa itsekin, ja tuo lunastus toimi lopulta ilman VPN-yhteyttä. Eli kannattaa ottaa se pois päältä, jos jollakin muulla on samaa ongelmaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
80
Olet muuten oikeassa siinä, että tuo vain linkitetään uplay-tilille. Humblesta kuitenkin tuota peliä lunastaessa ilmoitti, ettei toimi alueellani (VPN oli päällä). Yritin tietysti vielä tämän jälkeen muuttaa VPN:n avulla alueeksi USA:ta mutta ei toiminut niinkään. Viestisi jälkeen aloin epäillä hieman asiaa itsekin, ja tuo lunastus toimi lopulta ilman VPN-yhteyttä. Eli kannattaa ottaa se pois päältä, jos jollakin muulla on samaa ongelmaa.
Itselläni on käynyt 2 kertaa niin Monthlyn kohdalla, että tuo noiden jakelu on antanut itselleni USA-alueen pelikoodin vaikka itselläni ei edes ollut mitään VPN:ää käytössä. Destiny 2 ja Division olivat tällöin kyseessä. Molemmissa tapauksissa tein supporttiin ticketin ja olen saanut uudet EU alueen koodit.

Humblella ei kuulu käytäntöön koodien vaihtaminen alueelta toiseen, mutta kun tekee selväksi, että ostos on nimenomaan tehty EU alueen sisällä ja jostain syystä silti sait väärän alueen koodin. VPN:stä ei kannata mainita jos sellainen on ollut käytössä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Verkkokaupassa kovasti kaikenlaisia halpoja pelejä, itse ostin Ace Combat 7/24,90€ ja Anthem Legionin 29.90€ XbX:lle.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Pistin ensin tuohon toiseen

Verkkokaupassa kovasti kaikenlaisia halpoja pelejä, itse ostin Ace Combat 7/24,90€ ja Anthem Legionin 29.90€ XbX:lle.

Far cryta myös halvalla yms yms. Myös pleselle.
Kiitoksia. Ace Combat X:lle lähti saman tien tilaukseen.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Harmi kun tuli myöhään huomattua nuo, pleikkarille ois ollu pari mielenkiintoista peliä, noh tulipahan kuitenkin RDR2 tilattua :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 512
mistä tällä hetkellä irtois Shadow of the Tomb Raider pc:lle ladattavaksi halvimmalla? cdkeysta 19€, löytyykö muualta vielä halvemmalla?
jos joillain on esim ylimääräinen steamkey myydä, niin saa nakata yv:llä :)
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
339
Taskurahoja ku vertaa:
Fundraising for Notre Dame led by France's 3 richest families: Arnault, Pinault and Bettencourt - CNN

Sori off-topic, mut tuota Ubisoftin lahjoitusta hehkutettu vähän liikaa...
Itsellä eri kokemukset. Uutisissa ollut paljon kaikkialla noista 100-300 miljoonan euron lahjoituksista, mutta tuosta Ubisoftin lahjoituksesta kuulin vasta äsken ekaa kertaa, kun luin asiasta Ubisoftin omilta sivuilta. Eli riippuu näköjään paljon, mistä on uutisia lukenut. Se kyllä oli tiedossa, että peliä saatetaan käyttää apuna uudelleenrakentamisessa. Sitä oli monessa paikassa uutisoitu, mutta niissäkään ei tuosta pikkulahjoituksesta mainittu.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
206
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Tottakai jos vertaa kyseenalaisiin avainkauppoihin niin steamin alet ovat huonoja.
Isthereanydeal listaa vain virallisia kauppapaikkoja ja heidän mukaansa steamin alet ovat ihan ok tasoa.
On myös "ei kyseenalaisia" firmoja, mikä näiltä "vain steamista voi ostaa steam pelejä" -puristeilta unohtuu kovin usein. Tässä nimenomaan skipattiin ne varastetuilla luottokorteilla ostetut koodit tai rekan perästä "pudonneet" RU VPN-avaimet... :p

Sitten on tietty ihan konkreettiset versiot, mutta nääkin on varmaan "kyseenalaisia" kun toimitetaan ihan Amazonin varastolta, kun hintaa on vain 19,99 eur (joo, alle 40 niin tulee suomeen kulut päälle, mutta kertoo kyllä hintatasosta jotain)?
https://www.amazon.de/Final-Fantasy-XV-Windows-PC/dp/B079JPNT6R
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 690
Poikkeuksellinen ale steamissa kun seuraamistani peleistä yhtään ilmoitusta halvemmasta hinnasta ei tullut. Ehkä toi anime/japan osasto ei vaan ole mun juttu.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 464
Viestejä
4 162 933
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom