Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Far Cry 5 vielä vähän halvemmalla Elisalta 17,86€. PS4.
Etusivu - Elisa - Verkkokauppa
Far Cry New Dawn Cdonissa PS4:lle ja Onelle vain tänään 27,95 €: CDON.COM 20 vuotta – Flash Deals - Synttärit - CDON.COM
Koodilla xY4e5Y5a 5 € alennusta yli 30 € tilauksista.
Mistä näitä koodeja oikein löytyy?
Olen ollut vuosia cdonin asiakas, mulla on cdon+ jäsenyys ja uutiskirjeet tilattu. Silti nämä alekoodit tulee aina bongattua täältä.
En tiedä olenko yksin tämän ongelman kanssa, mutta minä en ainakaan pääse kirjautumaan. Valittaa vain väärästä salasanasta vaikka senkin olen vaihtanut jo kolmesti.Tänään ainoastaan Morrowind goty ilmaiseksi Betsheda launcherille:
Elder Scrolls 25th Anniversary
Sama vika täälläkin.En tiedä olenko yksin tämän ongelman kanssa, mutta minä en ainakaan pääse kirjautumaan. Valittaa vain väärästä salasanasta vaikka senkin olen vaihtanut jo kolmesti.
En tiedä olenko yksin tämän ongelman kanssa, mutta minä en ainakaan pääse kirjautumaan. Valittaa vain väärästä salasanasta vaikka senkin olen vaihtanut jo kolmesti.
En tiedä olenko yksin tämän ongelman kanssa, mutta minä en ainakaan pääse kirjautumaan. Valittaa vain väärästä salasanasta vaikka senkin olen vaihtanut jo kolmesti.
Sama vika täälläkin.
Sama ongelma myös täällä.En tiedä olenko yksin tämän ongelman kanssa, mutta minä en ainakaan pääse kirjautumaan. Valittaa vain väärästä salasanasta vaikka senkin olen vaihtanut jo kolmesti.
Hauskana yksityiskohtana salasanan palautus kyllä tunnistaa salasanan: yritän "vaihtaa" salasanan siksi, joka minulla jo oli, ja palautus estää sen, koska salasana on jo ollut käytössä. Kirjautumaan salasanalla ei silti luonnollisestikaan pääse. On aika surkuhupaisaa, miten samalla firmalla on näemmä joka asiassa näitä teknisiä ongelmia.En tiedä olenko yksin tämän ongelman kanssa, mutta minä en ainakaan pääse kirjautumaan. Valittaa vain väärästä salasanasta vaikka senkin olen vaihtanut jo kolmesti.
Nyt toimii morrowindin koodi.Ilmeisesti servereissä ongelmaa Bethesdalla.. Olisko hiukan ruuhkaa ollut.
... ja *toooottakai!* bethesda.net tili on eri tili kuin niinkin erilainen Bethesda pelitili kuin Elder Scrolls Online - jolla tooooooottakai on oma launcheri, jne...
Ihqudaa kun jokainen pelifirma tekee oman launherinsa (tai kaksi, koska "julkaisija") - varsinkin kun tilijutut toimii näinkin hyvin kuin isolla B:llä (= ei tällä hetkellä ollenkaan).
/slightly offtopic.
Edit: tilin luominen siis tekee... "jotain", "johonkin asti" ja kirjautuminen ei onnistu koska salasana on väärin (siis se jonka sinne juuri cut&pastesin managerista). Salasanan nollaaminen ei onnistu koska ilmeisesti "mail sent" tarkoittaa että postia on tulossa Skyrimistä saakka dwemereiden höydyposteljoonin kyydissä...
Kyllä tekee mieli siirtyä Steamista B:n oman tilihässäkän alaiseksi - varsinkin kun firma on luultavasti seuraava iso julkaisija / kehittäjä joka tulee menemään konkurssiin nykyisellä kökköpelilinjallaan...![]()
Totta mooses. Ei kai se usernamea kyselisi erikseen muuten - ja valittaisihan tuo heti siinä unodin salasanan -sivulla jos sinne tunkisi jotain muuta.Kirjoitathan username-kenttään usernamen etkä sähköpostiosoitetta? Itse yritin varmaan 3 kertaa mailiosoitteella ennen kuin tajusin mistä kiikasti (ja oire oli siis sama: "väärä salasana").![]()
Ei toimi Family tilauksen kanssa, mutta ilmeisesti olemassa olevaan yksilötilaukseen saa lisää kuukausia tällä.
Varoituksen sana: peli aiheuttaa joillekin pelaajille pahoja "liikepahoinvointi"-tyyppisiä oireita vaikka muuten FPS-pelit eivät ongelmia aiheuta. FOV säätäminen suuremmaksi ja tähtäimen ottaminen käyttöön ovat auttaneet monia, mutta kaikilla nekään eivät autaEpic Games Storessa ilmaiseksi pätevä pulmapeli The Witness (saatavana 18.2. asti)
The Witness - You wake up, alone, on a strange island full of puzzles.
Epic Games Storessa ilmaiseksi pätevä pulmapeli The Witness (saatavana 18.2. asti)
The Witness - You wake up, alone, on a strange island full of puzzles.
Mitäs nyt selität? Minkä perusteella kyseisessä pelissä on region lock?Ja varoitus tuosta AC: Originsista, on nimittäin region lukittu, eikä ainakaan Humblen sivulta sen takia antanut itselleni edes pelin koodia. Nyt pitää yrittää saada rahat takaisin, kun vain tuon takia otin kuukaudeksi tilauksen aktiiviseksi.
Jos jollakin on toki keino saada tuo koodi tuolta, niin mielelläni otan neuvoja vastaan.
Mitäs nyt selität? Minkä perusteella kyseisessä pelissä on region lock?
Sieltä ei kuulukaan tulla mitään aktivointikoodia, vaan joudut lunastamaan pelin suoraan uPlay-tilillesi napin kautta.
Olet muuten oikeassa siinä, että tuo vain linkitetään uplay-tilille. Humblesta kuitenkin tuota peliä lunastaessa ilmoitti, ettei toimi alueellani (VPN oli päällä). Yritin tietysti vielä tämän jälkeen muuttaa VPN:n avulla alueeksi USA:ta mutta ei toiminut niinkään. Viestisi jälkeen aloin epäillä hieman asiaa itsekin, ja tuo lunastus toimi lopulta ilman VPN-yhteyttä. Eli kannattaa ottaa se pois päältä, jos jollakin muulla on samaa ongelmaa.
Ompas ovelaa. Nostivat pelin normihintaa ja nyt peli onkin -67% alessa 4,94€.
Pistin ensin tuohon toiseen
Verkkokaupassa kovasti kaikenlaisia halpoja pelejä, itse ostin Ace Combat 7/24,90€ ja Anthem Legionin 29.90€ XbX:lle.
Far cryta myös halvalla yms yms. Myös pleselle.
Taskurahoja ku vertaa:
Taskurahoja ku vertaa:
Fundraising for Notre Dame led by France's 3 richest families: Arnault, Pinault and Bettencourt - CNN
Sori off-topic, mut tuota Ubisoftin lahjoitusta hehkutettu vähän liikaa...
mistä tällä hetkellä irtois Shadow of the Tomb Raider pc:lle ladattavaksi halvimmalla? cdkeysta 19€, löytyykö muualta vielä halvemmalla?
jos joillain on esim ylimääräinen steamkey myydä, niin saa nakata yv:llä![]()
Tottakai jos vertaa kyseenalaisiin avainkauppoihin niin steamin alet ovat huonoja.FF XV 19,99 eur:
Final Fantasy XV 15 Windows Edition PC CD Key, Key - cdkeys.com
Dragonball 13,64eur:
Buy Dragon Ball FighterZ Steam
Listasin vain luotettavat kaupat joista olen itse ostanut, en halvimpia.
On taas Steamissa "ale"...![]()
On myös "ei kyseenalaisia" firmoja, mikä näiltä "vain steamista voi ostaa steam pelejä" -puristeilta unohtuu kovin usein. Tässä nimenomaan skipattiin ne varastetuilla luottokorteilla ostetut koodit tai rekan perästä "pudonneet" RU VPN-avaimet...Tottakai jos vertaa kyseenalaisiin avainkauppoihin niin steamin alet ovat huonoja.
Isthereanydeal listaa vain virallisia kauppapaikkoja ja heidän mukaansa steamin alet ovat ihan ok tasoa.