Noh, EA:n tahkontaa voi seurata ihan niitten investors -sivulta ja aika lujaa niillä nyt näyttää menevän.Tokkopa tuo pelastaa, EA on menettämy kasvonsa niin pahasti viimevuosina.
Electronic Arts Inc. - Earnings Releases
Kasvojen menettämisestä en tiedä mutta kyllä ne rahaa tahkoo käppyröitten ja netistä löytyvien koosteiden mukaan. Minusta MEA, BFII ja muut kusi ihan totaalisesti ja EA menetti mun simlissä kasvonsa lootbox häsmän vuoksi (joka rinnastettiin uhkapeluuseen), mutta kyllä toi EA näyttää pärjäävän noista edellä mainituista peleistä huolimatta ja tahkoo sitä rahnoo.
Mulla mitään hajua mihin noi statsit perustuu mutta Fifat ja muut tuottaa statsin mukaan hyvin. BFII:n menestyksestä mulla mitään varsinaista tietoa, mut noi muut näyttää kompensoivan tilannetta. Ja tietääkseni MEA tuotti hyvin, eli some-flopista (ja mielipiteestäni ja lootbox luonteesta) huolimatta MEA oli taloudellinen menestys ja kaiken tän EA:n datan voi tarkistaa tuolta EA:n investors -sivulta jonka linkin löydätte tosta ylempää.
Noh, mutta, EA:lla menee statsien mukaan lujaa. Varsinaiseen tuottoon ja tulokseen noi 'flopit' ei näytä vaikuttavan. Joten olettaisin että kyseessä on PR tempaus joka liittyy lootboxeihin ja joka alko 2017. MEA:n lootboxit ovat pysyneet sellaisenaan, BFII:sta mitään havaintoa.
Veikkaan kuitenkin että BFII ei ollu fiasko, vaan tuotti EA:lle MEA:n tapaan hyvin rahnoo. Imago saatto kärsiä, mut EA on kasvusuhdanteessa. Eli mikä on se summarum summarum?
Viimeksi muokattu: