Pelihiiret

Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
727
Itsekin olen muuten ollut tyytyväinen Xtrfy M4, mutta reilun parin viikon käytön jälkeen on alkanu häiritsemään tuo aivan hintsusti liian pieni koko omaan käteen.
Asiaan ei auttanut, että kävin himblailemassa Logitecheja. Saattaa vielä joutua vaihtamaan G403 tämän tilalle ihan vain tuon takia, vaikka muuten oon kyllä tykännyt.
Tänään kävin viemässä Xtrfyn takaisin Giganttiin. Onneksi on 50 päivän palautusoikeus tuolla. Tuntui että alkaa koko hiiri lahoamaan käteen alle kahden kuukauden käytön jälkeen. Alkuun ihan hyvän ja napakan oloinen, mutta ei kyllä näköjään kovin pitkään ennen kuin napit ja rulla alkavat tuntumaan kuin ser-lavalta löydetyssä hiiressä.
No varmaankin Logitechiin palata taas seuraavaksi takaisin.
Väliaikaisesti taas käyttöön kaapin perukoilta tää G502:n nappihelvetti. Kylläpä tuntuu melkosen raskaalta ratakiskonpätkältä tuon Xtrfyn jälkeen tämä. :D
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
417
Taitaa seuraava kehitysaskel olla razerin osoittamalla tiellä ja alkaa valmistaa opto-mekaanisia kytkimiä, sais pikku hiljaa nuo iän kaikkiset tuplaklikkailut loppumaan (ps. Itsellä on Xtrfy M4 eikä mulla oo mitää muutosta tapahtunu kytkimis eikä laadus rakenteellisesti)
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 039
Langattomuus kiinnostaisi kyllä, vaikkakin Model O & D:n johtoa tuskin huomaa.

Viper Ultimate näyttää olevan myös kevyt, ei paljoa painavampi kuin Modelit. Onko hintansa väärti Laadun puolesta?
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
661
Viper Ultimate näyttää olevan myös kevyt, ei paljoa painavampi kuin Modelit. Onko hintansa väärti Laadun puolesta?
Mitä kuullut ja nähnyt niin vaikuttaa olevan hyvää laatua. Hinnasta taas paha toisen puolesta sanoa, tähän pitää itse vastata että onko langattomuus ja lataustelakka 80€ arvoinen lisäys langalliseen versioon?
Todennäköisesti käytetty samoja valmistustapoja Basilisk V2:n kanssa, joka itsellä ollut nyt parisen viikkoa käytössä. Tämä kyllä tuntunut laadukkaalta tähän asti, kun viimeksi Razerin tuotetta käyttänyt itse 8v sitten.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
322
Langattomuus kiinnostaisi kyllä, vaikkakin Model O & D:n johtoa tuskin huomaa.

Viper Ultimate näyttää olevan myös kevyt, ei paljoa painavampi kuin Modelit. Onko hintansa väärti Laadun puolesta?
Itsellä on nyt tovin ollut langallinen versio ja täytynee sanoa että on lujaa tekoa. Ei nitise eikä natise ja mukavan muotoinen ainakin omaan räpylään, kevytkin vielä kaiken lisäksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Henk. koht. en koe että mikään hiiri oikeasti olisi tuon hintapyynnin arvoinen, mutta tietty ei se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Loistava hiiri oli hinnasta mieltä mitä tahansa.
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
417
Mä en kyllä tiedä millä logiikalla tuon hinnan oikeen selittäis langattoman ja langallisen välillä :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Ihan sama toistui GPro kanssa myös, varmasti vaan langattoman kasvava suosio ja kysyntä. GPro Logitechin lippulaiva ja Viper Razerin jne, niin premiumimpi vaihtoehto premium-hintalapulla. Onko silti lähes 100€ hintaero perusteltu? Ei, mut kuten sanoin; jos jengi maksaa niin miks ei pyytää.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 039
Tuo hinta Viperissä lähinnä harmittaa, Model O ja D maksoi sen 50€ ja todella hyviä, selvä homma ettei tuo Viper nyt rahansa edestä ainakaan parempi ole. Mutta vois kokeilla kuinka istuu kouraan jos esillä verkkiksessä tms ja katella alkaako hinnat järkiintyä. Hyvä hiiri varmaan muutoin.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
595
Yritin hakea tästä ketjusta kokemuksia uudesta Intellimousesta, mutta eipä niitä näyttänyt olevan. Jos joltain löytyy, niin kovasti kiinnostaisi kuulla kokemuksia.

*Edit*

Musta Pro Intellimouse tuli tänään kotiin ja ehdin kokeilla tuntumaa reilun puolen tunnin ajan ennen töihin lähtemistä. Vanhana Intellimouse fanina tämä hiiri tuntui siltä kuin olisi tullut kotiin pitkältä matkalta.
Käteni asettuu niin täydellisen tuntuisena hiiren päälle ja jokainen nappi löytyy vaivatta ja niiden painaminen yhtä helppoa. Yleisin ongelma hiirien kanssa minulla on ollut se, että forward ja back -peukalonapeista toinen jää liian eteen ja käden asentoa pitää muuttaa etummaisen painamiseksi.
Oletuksena hiiri on 1600 DPI ja muutin sen MS:n sovelluksesta 800:aan. Nykyisissä versioissa aiemmissa arvosteluissa mainittu angle snapping ei ole enää oletuksena päällä. Asetukset myös pysyvät muistissa, vaikka sovelluksen poistaisi ja siirtäisi hiirtä koneiden välillä.
Ainoa moite mitä keksin tässä vaiheessa on erillisen DPI-kytkimen puute, jotta tarkkuutta voisi vaihtaa lennosta. Minulle tämä ei kuitenkaan ole deal breaker.
Päivittelen lisää kokemuksia kunhan ehdin pelailla hiirellä.
 
Viimeksi muokattu:

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 019
Hei,
Mulla on nyt Logitech G502 Hero, ja tänään tein vaihtokaupat vanhasta g302 Zowien FK2 hiireen. Kumpi on parempi CS:GO pelaamiseen, G502 vai FK2? Mikä on paras tapa putsata hiiri?
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 348
Kumpi on parempi CS:GO pelaamiseen, G502 vai FK2?
Molemmissa on ns. täydellinen sensori. FK2 on kevyempi, joka on plussaa, mutta hiiressä on korkeampi click-latenssi. Ihan oman mieltymyksen mukaan kannattaa kuitenkin valita, eli sen perusteella kumpi sopii paremmin käteen ja minkä hiiren nappituntumasta pidät enemmän. Vaihdoin aikoinaan G400s:stä FK2:een, ja muistan että FK2:n napit olivat uskomattoman jäykät. En tiedä tottuiko siihen nopeasti vai löystyivätkö napit, mutta parin viikon jälkeen tuota ei enää huomannut.

Mikä on paras tapa putsata hiiri?
Itse olen putsannut silmälasien puhdistusaineella ja nenäliinalla. Tohon voi käyttää ihan puhdistus/desinfiointiainetta ja liinaa, tai kosteuspyyhkeitä.

Jos käytössä ns. sählypallohiiri täynnä reikiä, sisusta kannattaa myös puhaltaa aina tasaisin väliajoin. Ei tietenkään koske perinteisiä umpinaisia hiiriä.
 
Viimeksi muokattu:

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Olen katsellut Glorious PC Gaming Race Model O-:ta vähän sillä silmällä. Tekeekö kennorakenne hiirestä vähemmän kestävän, jos se sattuu vaikka putoamaan pöydältä lattialle? Entä onko hiiren rulla hiljainen vai pitääkö rullatessa ääntä?
 
Viimeksi muokattu:

vjlle

Tukijäsen
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
831
Olen katsellut Glorious PC Gaming Race Model O-:ta vähän sillä silmällä. Tekeekö kennorakenne hiirestä vähemmän kestävän, jos se sattuu vaikka putoamaan pöydältä lattialle? Entä onko hiiren rulla hiljainen vai pitääkö rullatessa ääntä?
Rulla on yksi hiljaisimmista mitä itse on tullut käytettyä(verrattuna Zowie/Logitech/Steelseries). Ja nuo kennorakenteen omaavat hiiret ovat pääasiassa jykevämpiä kuin mitä ulkomuoto antaa olettaa.

Edit: Tuo Model O on käytännössä kevyempi Zowie FK1 kuoresta eritellyillä M1 ja M2 napeilla, ja Model O- on puolestaan kuin Zowie FK2, mutta hivenen pienempi. Kummatkin Gloriousin hiiret ovat Pixartin PMW-3360 sensorilla, jossa ei ole samaa "spin out" ongelmaa jota esiintyy PMW-3310 sensorissa joka vielä löytyy Zowien FK(Poislukien FK-B sarja) sekä ZA sarjan hiiristä.
 
Viimeksi muokattu:

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 348
Olen katsellut Glorious PC Gaming Race Model O-:ta vähän sillä silmällä. Tekeekö kennorakenne hiirestä vähemmän kestävän, jos se sattuu vaikka putoamaan pöydältä lattialle? Entä onko hiiren rulla hiljainen vai pitääkö rullatessa ääntä?
Mulla on ollut tää nyt kuukauden verran. Hiiri on todella laadukkaan tuntoinen, rgb-efekti on tyylikäs, napit ovat paremmat kuin aikaisemmassa Zowiessa ja rulla on paras mitä itellä on ollut käytössä. Mulla siis O version (ei O-) mutta olettaisin laadun olevan samaa tasoa vaikka pienempi rotta on kyseessä. Ehdottomasti suositus täältä
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
Olen katsellut Glorious PC Gaming Race Model O-:ta vähän sillä silmällä. Tekeekö kennorakenne hiirestä vähemmän kestävän, jos se sattuu vaikka putoamaan pöydältä lattialle? Entä onko hiiren rulla hiljainen vai pitääkö rullatessa ääntä?
Minulla oli hetken O- käytössä (ostin heti julkaisusta) ja rulla oli hiljainen, mutta rupesi inisemään kun oli ollut käytössä jonkin aikaa. M1 ja M2 heiluivat sivuttaissuunnassa. "Kengännauha" johto oli myös aika karsean näköinen. Osa noista ongelmista on varmaankin saatu jo korjattua?
 

vjlle

Tukijäsen
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
831
Minulla oli hetken O- käytössä (ostin heti julkaisusta) ja rulla oli hiljainen, mutta rupesi inisemään kun oli ollut käytössä jonkin aikaa. M1 ja M2 heiluivat sivuttaissuunnassa. "Kengännauha" johto oli myös aika karsean näköinen. Osa noista ongelmista on varmaankin saatu jo korjattua?
Suurimmat M1 ja M2 heilumiset on saatu korjailtua Gloriouksen toimesta. Ostin myös O-:n julkaisuna, ja varsinkin löysä ja heiluva mouse2 oli harvinaisen ärsyttävä käyttää varsinkin FPS-peleissä. Myös silloisen johdon sekä pakkauksen kanssa oli ongelmaa, jossa hiiri alkoi disconnectaamaan hajonneen johdon takia. Nykyisin uudistuneella pakkauksella, sekä paremmalla sekä hivenen ohuemmalla kaapelilla :geek:
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Huomasin, että Glorious PC Gaming Race Model O-:ssa on samat ulkomitat kuin nykyisessä hiiressäni. Vähän petyin, kun kuvittelin Glorious PC Gaming Race Model O-:n olevan pienempi.
 

vjlle

Tukijäsen
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
831
Huomasin, että Glorious PC Gaming Race Model O-:ssa on samat ulkomitat kuin nykyisessä hiiressäni. Vähän petyin, kun kuvittelin Glorious PC Gaming Race Model O-:n olevan pienempi.
Mikä hiiri löytyy tällä hetkellä?
 
Liittynyt
13.09.2019
Viestejä
407
Razerin Basilisk Ultimate ollut nyt jonkun aikaa käytössä ja omaan räpylään sopii oikein mainiosti. Muutenkin tuntuu mahtavalta vanhaan langalliseen verrattuna (Lancehead TE). Säädettävä rullan vastus iso plussa ja toi liipasinkytkin on myös ihan käytännöllinen pelatessa. Vahva suositus tälle. Hinnasta voi olla montaa mieltä. Mulle on sinäänsä ihan sama maksaako hiiri 50€ vai 189€ vaikka en mikään rikas olekkaan... kumminkin tulee olemaan käytössä luultavasti monta vuotta. Jos vähääkään kupittaa niin tuon hiiren verranhan kaataa kurkusta illassa alas joten kaikki on suhteellista.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Razerin Basilisk Ultimate ollut nyt jonkun aikaa käytössä ja omaan räpylään sopii oikein mainiosti. Muutenkin tuntuu mahtavalta vanhaan langalliseen verrattuna (Lancehead TE). Säädettävä rullan vastus iso plussa ja toi liipasinkytkin on myös ihan käytännöllinen pelatessa. Vahva suositus tälle. Hinnasta voi olla montaa mieltä. Mulle on sinäänsä ihan sama maksaako hiiri 50€ vai 189€ vaikka en mikään rikas olekkaan... kumminkin tulee olemaan käytössä luultavasti monta vuotta. Jos vähääkään kupittaa niin tuon hiiren verranhan kaataa kurkusta illassa alas joten kaikki on suhteellista.
Basilsk on kyllä kaikissa versioissaan mukavin hiiri, voittaa jopa G502n.
 

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 019
Onko ok jos koneessa samaan aikaan 2 hiirtä?
Itsellä olisi Zowien fk2 pelaamiseen ja Logitechin g502 kaikkeen muuhun...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Miksei olisi? Tietty jos toinen on jossain missä voi vahingossa liikahtaa tms niin saattaa pieneksi ongelmaksi muuttua mut ei muuten oo mitään.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Onko Razerilla jotain toimitusvaikeuksia Viper Minin suhteen, kun tuntuu kestävän sen kanssa? :hmm:
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
1 512
Ja taas vuorossa avautumista tästä roskipalosta joka myös Logitech G Hubina tunnetaan.

Duunista kotiin, herätin koneen sleepistä ja kas kummaa, G hub ei ole päällä ja kun yritän käynnistää, niin lghub.exe:ä ei enää löydy. Task manager auki ja siellä sitten jurnuttaa joku 5 prosessia G hub updater ja mitään ei tapahdu. Eikun reboottia, ja koko ohjelma on kadonnut koneelta :mad:. Kun yritän sitten asentaa, niin asennusohjelma väittää, että ohjelma on jo asennettu. Noh, ei poistan asennuskansion ja sen jälkeen suostuu asentumaan. Kirjaudun sisään ja arvatkaa vaan onko tallennetut profiilit tilin kautta palautettavissa, niinkuin mainostetaan? NO EI OLE. Oli taas niin lähellä paiskaa seinään tää 100€:n hiiri (G604).

Sylettää kuinka näin hyvä hiiri saadaan niin huonoksi softan avulla. Ja vielä kun sitä softaa tarvii, jos haluaa kaikki napit toimimaan peleissä.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 395
Ja taas vuorossa avautumista tästä roskipalosta joka myös Logitech G Hubina tunnetaan.

Duunista kotiin, herätin koneen sleepistä ja kas kummaa, G hub ei ole päällä ja kun yritän käynnistää, niin lghub.exe:ä ei enää löydy. Task manager auki ja siellä sitten jurnuttaa joku 5 prosessia G hub updater ja mitään ei tapahdu. Eikun reboottia, ja koko ohjelma on kadonnut koneelta :mad:. Kun yritän sitten asentaa, niin asennusohjelma väittää, että ohjelma on jo asennettu. Noh, ei poistan asennuskansion ja sen jälkeen suostuu asentumaan. Kirjaudun sisään ja arvatkaa vaan onko tallennetut profiilit tilin kautta palautettavissa, niinkuin mainostetaan? NO EI OLE. Oli taas niin lähellä paiskaa seinään tää 100€:n hiiri (G604).

Sylettää kuinka näin hyvä hiiri saadaan niin huonoksi softan avulla. Ja vielä kun sitä softaa tarvii, jos haluaa kaikki napit toimimaan peleissä.
Voin yhtyä tuohon g hub softa on huono kun ostin tarjouksena g915 näppiksen g903 rinnalle ja kun käyttää sisäistä muistia niin jostain syystä ei saa valaistusta vaihdettu M napeilta eli ohjelma ei niitä sinne siirrä.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
595
Onneksi tuon G603:n kanssa G Hubia tai muita softia ei tarvita kuin siihen, että profiilin saa muokattua ja tallennettua hiiren muistiin. Sitten koko paska äkkiä deleteen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 550
G703 on muutoin ollut hyvä hiiri, mutta siinä on jonkinlainen tyyppivika rullassa ja se toimii hetkittäin (yksittäinen pykälä) väärään suuntaan. Eli skrollaan alas, mutta ruutu skrollaa jossain kohdassa hiukan ylös ja sitten jatkaa taas alas. Tämä on tunnistettu ongelma ja firmiskorjaus saattaa auttaa.


Itselläni tuo ainakin auttoi nyt kun sen asensin. Joillain firmis on vähentänyt ongelmaa, muttei kokonaan poistanut.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
595
G703 on muutoin ollut hyvä hiiri, mutta siinä on jonkinlainen tyyppivika rullassa ja se toimii hetkittäin (yksittäinen pykälä) väärään suuntaan. Eli skrollaan alas, mutta ruutu skrollaa jossain kohdassa hiukan ylös ja sitten jatkaa taas alas. Tämä on tunnistettu ongelma ja firmiskorjaus saattaa auttaa.


Itselläni tuo ainakin auttoi nyt kun sen asensin. Joillain firmis on vähentänyt ongelmaa, muttei kokonaan poistanut.
G603:n ekassa revisiossa oli sama ongelma, mutta paljon pahempana. Hiiren rulla veti vuoron perään ylös-alas, eli et päässyt esim. scrollaamaan mitään sivua alaspäin. Uusin firmware tuli laitettua hiireen, mutta ongelma korjaantui takuuvaihdolla ja uuden revision mallilla. Ongelma johtui viallisesta rullan sensorista ainakin joidenkin puheiden mukaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 550
G603:n ekassa revisiossa oli sama ongelma, mutta paljon pahempana. Hiiren rulla veti vuoron perään ylös-alas, eli et päässyt esim. scrollaamaan mitään sivua alaspäin. Uusin firmware tuli laitettua hiireen, mutta ongelma korjaantui takuuvaihdolla ja uuden revision mallilla. Ongelma johtui viallisesta rullan sensorista ainakin joidenkin puheiden mukaan.
Täällä on nyt pari vuorokautta loistanut ongelma poissaolollaan, eli ehkä pelkkä firmispäivitys auttoi. Voi olla, että sensorissa on häikkää, mutta se saadaan ohjelmallisesti suodatettua pois. Aika näyttää, tuleeko ongelma takaisin. Jos tulee, niin pitää selvittää, onko vielä takuuta (Amazon.de).
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 395
Minusta logitech hiirten laatu on huonontunut viimeisten vuosien aikana nyt on toinen g903 menossa ja taas on alkanut tuo tuplaklikkaus ongelma.
Edellinen ei edes kestänyt puoli vuotta.
Itse miettisin uuden corsair langattoman hiiren ostamista mutta miten mahtaa olla toimiiko se samalla tavalla mitä logitech mallit eli saa tallennettu sisäisesti asetukset ja valaistukset ja sen jälkeen voi ohjelman poistaa.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 591
Minusta logitech hiirten laatu on huonontunut viimeisten vuosien aikana
Itse olen ollut tyytyväinen laatuun, tiedä sitten onko aina tullut hyvää erää vai missä vika.
Nyt käytössä: Logitech G500s (ostettu 28 October 2013 hinta £41.33 brittien amazonista), sitä ennen Logitech MX518 (käytettynä murosta 2010 alkuvuodesta mistä tosin meni johto hieman paskaksi, alkoi antamaan häiriötä ja tassut alkoivat olla kuluneet joten paiskasin roskiin, taisi olla yleinen vika tuo johdoissa) mitä ennen oli Logitech Cordless Click! Optical (joskus 2005 lahjaksi saatuna)

Eli kohtuu pitkään ollut käytössä Logitech merkkinä ja olen sinänsä ollut tyytyväinen laatuun alle 50€ hiiristä puhuttaessa. Jos esim. tämä G500s kestää vuoden loppuun voidaan laskea että hinta per päivä olisi noin 0.016£ mikä lienee kohtuu vähän myös centeissä.
 
Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
377
Itselleni Endgame Gearin XM1 on tällä hetkellä paras mahdollinen hiiri 60€ hintaluokassa, eikä tarvitse huolehtia langattomissa hiirissä joko latausta tai pariston vaihtoa ja silti olla lähes langaton tuntuma hiirestä.
Allekirjoitan koko viestin. Jimm'sin tarjouksella kun vielä sai kivaan 45 euron hintaan. Esimerkiksi tällä hetkellä suositut Model O ja O- kärsineet paljon laadunvalvoltaongelmia ja itseä reiät ulkokuoressa sekä RGB lähinnä ärsyttää. Muoto on aina täysin mielipideasia ja yksilöllistä, mutten keksi mitään kehitettävää tästä XM1:n "uudesta versiosta". Johto on niin paljon parempi kuin ensimmäisessä erässä, hienoa reagointia ihmisten palautteisiin.

Löytypähän se "main" nyt itselle ainakin pitkäksi aikaa kun nykyjohtojen ja langattomuuden ero on omalla kohdalla olematon.
 

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 019
Hei, gigantilla on g903 alessa 100e.
Onko järkevä ostos?
Tulisi CS:GO:n pelaamiseen matalalla sensitivityllä.

Kannattaako sijoittaa 30e enemmän ja hankkia G Pro Wireless?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Hei, gigantilla on g903 alessa 100e.
Onko järkevä ostos?
Tulisi CS:GO:n pelaamiseen matalalla sensitivityllä.

Kannattaako sijoittaa 30e enemmän ja hankkia G Pro Wireless?
Jos noista kahdesta pitää valita niin G Pro Wireless menisi hankintaa keveyden takia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
158
Hei, gigantilla on g903 alessa 100e.
Onko järkevä ostos?
Tulisi CS:GO:n pelaamiseen matalalla sensitivityllä.

Kannattaako sijoittaa 30e enemmän ja hankkia G Pro Wireless?
Logitech g pro wireless saa amazon de 111€ mutta toi oli tossa viikolla noin 90€

 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
37
Tulipa hommattua gloriouksen model o deathadder eliten tilalle. Tässä nyt suoraan paketista heiluu kovasti hiiren vasen nappi niin onko ominaisuus vai voineeko tuon jopa vaihtaa uuteen? Onko kokemuksia?
 
Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
377
Tulipa hommattua gloriouksen model o deathadder eliten tilalle. Tässä nyt suoraan paketista heiluu kovasti hiiren vasen nappi niin onko ominaisuus vai voineeko tuon jopa vaihtaa uuteen? Onko kokemuksia?
Ei se ainakaan epätavallista ole. Heiluuko siis sivuttaissuunnassa? Redditissä tuosta on pitkiä keskusteluja ja onpahan tuosta Gamegear tehnyt erillisen videonkin. Käsittääkseni Glorious gamingin takuuhommat kuitenkin ainakin alussa pelitti hyvin, että uskoisin tuon olevan tapauskohtaista ja riippuen paljonko se nappi siis heiluu. Yleisesti kyllä esimerkiksi yllämainitsemani XM1:n laatuvalvonta on ilmeisen paljon parempaa kuin Gloriuksen mallien, sillä ongelmia on ollut paljon myös O-:n kanssa ja nappien lisäksi Gloriuiksella esimerkiksi johdot aiheuttivat aluksi paljon ongelmia. Tähän taisi tulla sentään parannus uuden pakkauksen myötä.

edit: toki tuota voi miettiä onko kyseessä ominaisuus jos se on toinen hiiren napeista joka heiluu selkeästi toista enemmän.
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
Gloriuksella on kyllä parantamisen varaa aika reippaasti. Paljon noista "lapsentaudeista" voi perustella hinnalla, koska keskiluokkaa. Itse vaihdoin Model O-:sta FinalMousen UL2 ja ero laadussa on melkoinen. UL2 on jo pelkästään kädessä laadukkaamman tuntuinen kiitos materiaalin. Hiiren painikkeet eivät heilu ja kytkimet ovat erittäin tyydyttävät (crisp clean). Sitten myös itselle se hiiren ulkonäkö on erittäin tärkeä ja minun mielestä Model O(-) ei vain näytä hyvältä. UL2 on oma "endgame".
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Olikohan nuo eka Gloriuksen hiiret sitten "parhaimpia"? Omassa ei ole mitään valittamista, mitä ny se logo tossa reunassa on ruvennu hälvenemään.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
62
Osaako joku sanoa, mikä olisi vastaavan kokoluokan ja otteen hiiri kuin QPAD 8K?

Tuon edeltäjä oli aiemmin käytössä ja nyt ajossa on kyseinen QPAD 8K. Nämä isommat lapiokouralle sopivat hiiret ovat omaan makuun, mutta ei tuntunut vastaavia enää löytyvän. Ja QPAD on näköjään lopettanut näiden myymisen.

1587377941681.png
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
62
@saikon Olisko toi Dream Machines Dm2 Comfy S, samanlainen kun toi, ainakin amazon de tuota saa.

Tuo näyttää aika kivalta ja oli näköjään Jimmsinkin valikoimissa:

Valmistajalta löytyi myös uudempi malli Puolasta tilattavaksi

Pitää vielä hetki katsoa, jos löytyisi muita vaihtoehtoja, mutta tuo vaikuttaa ainakin testaamisen arvoiselta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 476
Viestejä
4 163 506
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom