Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lueskelin, että resetoi profiilit sen jälkeen, kun on päivittänyt itsensä. Auttaiskohan, jos ottais automaattiset päivitykset pois? En oo ite vielä viitsinyt asentaa takaisin.TADAA!! Taas resetoi G Hub kaikki profiilit!!!! Saunan taakse joutas viedä firma joka julkasee tämmöstä skeidaa.
![]()
Onko porukalla käytössä Razerin Viperia johdollisena? Tilasin itselleni nyt tuon testiin. Tällä hetkellä rottana Model O paracordattuna. Ainut mikä tuossa mietityttääkin on juurikin johto, koska Model O paracordin jälkeen on ku langaton.
Corepadeista ei kokemusta, mutta itse käyttänyt pitkään hotline gamesin tassuja. Ne on yhdestä palasta tehty, niin ei ainakaan purkaudu osiin. Myös paljon smootimmat kun jo valmiiksi kippuraiset orggikset.Katos vaan, noin puoli vuotta ollut käytössä G Pro Wireless ja nyt on näemmä nuo etummainen skeitti alkoi hajota. Tuo liukas päällyskerros alkoi vain kylmästi kuoriutua irti tuosta pohjakumista.
Onko porukalla kokemusta noista Corepadin skeiteistä, kestävätkö paremmin kuin alkuperäiset?
Corepadeista ei kokemusta, mutta itse käyttänyt pitkään hotline gamesin tassuja. Ne on yhdestä palasta tehty, niin ei ainakaan purkaudu osiin. Myös paljon smootimmat kun jo valmiiksi kippuraiset orggikset.
Fujitsu M520 size: 109.6 x 59.8 x 38.5 mm.Löysin työpaikaltani omaan käteen (fingertip) täydellisesti istuvan hiiren, Fujitsu M520. Harmi vain, että kyseessä ei ole pelihiiri muilta ominaisuuksiltaan. Hiiri on sopivan pieni kooltaan, ja alalaidasta suorat sivut tuntuvat paljon paremmilta omaan käteen kuin useat omistamani/kokeilemani pelihiiret. Pelihiirissä tuntuu olevan lähes poikkeuksetta peräpäästä joko levenevät tai kapenevat kyljet. Osaako joku kertoa, että mikä pelaamiseen soveltuva hiiri olisi mahdollisimman lähelle kyseisen hiiren muotoja ja kokoa?![]()
![]()

Fujitsu M520 size: 109.6 x 59.8 x 38.5 mm.
CoolerMaster MM710 size: 116.6 x 62.6 x 38.3mm.
Minäkin käytän fingertip-otetta ja käytössä on nyt kolmatta viikkoa MM710 eikä se kapene peräpäästä. Meikän ensimmäinen pieni ja kevyt (53g!!!) pelihiiri. Ero isoihin yli 100 gramman hiiriin on hillitön. CoolerMasterin nappienmäärityssofta (MasterPlus) on antiikkinen, epäselvä ja huono, mutta muuten tuo on kyllä paras hiiri mitä olen käyttänyt.
Jos vaihtelet senssejä kesken pelin niin sitten MM710 kannattaa unohtaa. Senssivaihtoehtoja on 7 ja niitä voi muutella muttei disabloida. Eli vaikka laittaisi jokatoisen 800dpi ja jokatoisen 400dpi, niin senssivaihtoehtojen pariton määrä takaa että jossain välissä senssi ei vaihdu.
Tuon voi ehkä kiertää profiilinvaihdolla, mutta en ole jaksanut tutustua kun en vaihtele senssejä ja MasterPlus aiheutti muutenkin harmaita hiuksia.
RocketJumpNinjan pelihiirien koko vertailu:
Näyttää tuo Coolermasterin hiiri olevan kuvan perusteella myös pulleaperäinen. Itse kun tykkään ottaa peukalo vs pikkurilli&nimetön -tyylisen pihtiotteen hiiren peräpäästä, niin siihen tasakylkinen perä tuntuu hyvältä. Perus Model O oli minun makuun liian muotoiltu. Mutta jospa tuo Coolermaster löytyy jostain kokeiltavaksi.Kävin viime viikolla hakemassa Jimmyltä Glorius Model O-:en. Onhan sillä hiukan muotoja, tosin ainakin itse kun otan hiiren käteen se levenevä peräpää jää käytännössä kämmenen alle. Hiiri kapenee maltillisesti myös alaspäin, ei lipsu kun nostaa pöydältä. Näyttää tuolta edellisen viestin Finalmouselta hyvin paljon.
Jimmyn liike on sen verran lähellä että kävin paikanpäällä kokeilemassa hiirtä livenä, jos se ei olisi miellyttänyt olisin pyytänyt hiplatakseni myös Cooler Master MM710:iä.

Tuon G703 osalta ollut vielä enemmän raportoituja ongelmia rullan toimimattomuuksien kanssa ainakin verkkokauppa.com palautteiden ja huolto/palautusprosenttien perusteella. Mutta takuuseenhan ne menee 2 vuoden ajan. Mutta lähikaupan kautta helppo takuuhuolto hoitaa - itsekin ostin lähikaupasta sen takia.Onko tuosta G703:sta jotain moitteita? Muoto ja koko vaikuttaa hyvältä. Hinta 89€ esim paikallisessa Prismassa ei vaikuta liian kalliilta. Toki halvemmalla ostaisin mielummin. Mutta varmaan tuon haen jos ei Black Fridayn aikana löydy halvalla.
Tuo G305 vaikuttaa liian pieneltä ja väärän muotoiselta..
Vähän riippuu mistä muotoilusta tykkää mutta ehkä G703 on lähimpänä G403 hiirtä.Mikä on tällähetkellä hyvä langaton pelihiiri? G403:sta olen tykännyt muodon puolesta. Tuntuu olevan Logitechillä niin montaa langatonta että ei tiedä edes mitä niissä on eroa.. 603, 703 ym...
Saako Suomesta mistään postikuluilla tai kengänpohjilla Helsingissä patteri/akku-sovitinta mallia AAA -> AA-laitokseen; tietäisiäkö täällä? Tällaisia siis: Amazon.com: LAMPVPATH (Pack of 8) AAA to AA Battery Adapter, AAA to AA Battery Converter Holder, AAA to AA adapter for Battery Converter AAA to AA: Home Audio & Theater
Tuli ostettua BF-alesta g305 @ 30e. Laddat käyn Ikeasta jossain välissä hakemassa, mutta ne taitaa olla tavallista patteria vielä vähän raskaammat käsittääkseni, ja tuo tavallinen AA jo kippaa hiiren tasapainon turhan taakse. Normihiireni vieläpä mainion kevyt Glorious Model O.
Saako Suomesta mistään postikuluilla tai kengänpohjilla Helsingissä patteri/akku-sovitinta mallia AAA -> AA-laitokseen; tietäisiäkö täällä? Tällaisia siis: Amazon.com: LAMPVPATH (Pack of 8) AAA to AA Battery Adapter, AAA to AA Battery Converter Holder, AAA to AA adapter for Battery Converter AAA to AA: Home Audio & Theater
Tuli ostettua BF-alesta g305 @ 30e. Laddat käyn Ikeasta jossain välissä hakemassa, mutta ne taitaa olla tavallista patteria vielä vähän raskaammat käsittääkseni, ja tuo tavallinen AA jo kippaa hiiren tasapainon turhan taakse. Normihiireni vieläpä mainion kevyt Glorious Model O.
Kyllä mulla ainaki sen verran et menee sen napsahduksen yli niin pitää sen pohjas, sit vasta vapauttaa kun tulee sen kynnyksen yli takasiOnko kellään G Pro Wirelessiä käytössä? Kävin tänään hakemassa, mutta vähän yllätti kuinka vaikeaa on rullan pitäminen pohjassa, meinasi naatit hieman lennellä vahingossa. Onko muilla samanlainen, että täytyy aivan tosissaan pitää pohjassa, ja aivan minimaalinen hellittäminen rullan päältä vapauttaa clickin? Haluan vain tietää, että käynkö vaihtamassa uuteen, vai onko ominaisuus
Tässä helppo testeri: Mouse Test - Test Your Mouse Keys | OnlineMicTest
klikkaa hiiren kuvaa, jonka jälkeen nappeja voi testailla.
Jahas, täytyy siis huomenna käydä verkkiksessä vaihtamassa uuteenKyllä mulla ainaki sen verran et menee sen napsahduksen yli niin pitää sen pohjas, sit vasta vapauttaa kun tulee sen kynnyksen yli takasi
tätä saa painaa aivan tosissaan ja yhtään jos hellittää, ilman että rulla edes liikahtaa niin vapauttaa jo.Pykälä on kyllä, mutta jos haluan rullapainalluksen pysyvän pohjassa, esim. kranaattien "kokkaukseen", niin sitä saa aivan kunnolla painaa, jos yhtään löysää niin samantien vapauttaa.Takuuseen vaan, siinä pitääs olla sellanen tuntuva pykälä kyllä
Vanhassa vara parempi, kävin hakeen porukoitten kakkoskoneeseen Logitechin MX518 Legendaryn ja kyllä tää on edelleen omaan käteen parhaan mallinen hiiri mitä on tähän mennessä vastaan tullu.
Jos jaksais ettiä ni uudella USB-piuhalla sais tekohengitettyä iciwanhan Logitech MX500:n vuodelta 2002 takas eloon, mut tiedä sitten mistä kaukaa tollasta piuhaa pitäs lähtee hakeen. Ihmeen hyvin kyl kesti, oli käytännössä päivittäisessä käytössä sen vaatimattomat 16 vuotta.
Kolmas GPW toden sanoo ja palautukseen meni. Kaikissa uuden patchin GPW hiirissä tuo todella omituinen mouse 3 click, ei pysy pohjassa. G305 tilalle
No hemmetti, sulla on käynyt tuuri! Tosiaan 3 hiirtä kahteen päivään hain ja jokaisessa sama ongelma. Täytyy kokeilla muutaman kk päästä uudelleen, loistava hiiri noin muuten.Ei vaan meikäläisellä ole mitään ongelmaa. Mulla on uusinta patchia oleva
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.