sry vähän offtopicia mukana.
Mulla on tollanen Logitech g613 näppis ja langaton hiiri logitech mx master 2s.
Näppis oireilee ja meinasin pistää langattoman sijasta halvan ei-mekaanisen langallisen, esim gigantissa tarjous corsair k55 rgb pro 35e.
Mutta toi mun hiiri on ihan loistava työpöytäkäyttöön, mutta ei pelaamiseen. Vaikka pelannu sillä joku 4v jo.
Mitäs tilalle,
-isoon käteen
-langaton tai langallinen, varmaan langallinen pelaamisen parempi, miuleiten ehkä langaton.
reilusti näppäimiä, enemmän kuin mx masterissa.
-ergonominen, joten varman logitech, mulla ollu muutama non logitech niin vähän kokeilul ja käyny sitten ostaan logitechin
-ei rgb ja hyvä akunkesto(jos langaton)
-hinta noin 100e, voi olla ylikin, kun tuo näppis tulee oleen halpa
uudemmat optiset kytkimet, joilla ei pitäs tulla tuota tuplaklikkausta, hyvä rulla ja luistavuus
Vaihtoehtoina tullu vastaan logitech g502 x ja siitä langaton plus malli, mutta hintavia tällä hetkellä, ehkä odottelis tarjouksia.
Oisko jotain muuta, mutta logitech osastolla(tai samankaltaisilla) hyvillä ergonomisilla ominausuuksilla, käyttö pelaamista ja hyötykäyttä, mut toi mx master 2s ei vaan tunnu oikein peleissa pysyvän mukana.
logitech pro x kans vaihtoehto, mutta näppäimiä vois olla ehkä enemmän
Varmaan ihan sopiva jos näppis oiskin langallinen, mutta hiiri langaton, nuo mekaaniset näppäimet on ihan ok, mutta en vaan jotenkin diggaa loppujen lopuksi